| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 397 .. 792 793 794 795 796 .. 897 .. 997
14.04.14 17:54
nala05 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: danke diiiir hihi sit em fritig hani en imfall jede dag ah ka i ha au e gueti usred: wil ich sone blödi fingerdicki ha (haha) hani miesse s 48.5 näh und das passt grad so.. aso bini jetzt am teste ob d grössi wirkli stimmt oder ob mr en nid doch no vrkleinere mues (by the way, är passt perfekt )

@malinchen: merci ich bi au mega fan vom fingerabdruck! finds ächt mega schön & persönlig.
joooo ich findet sicher no e gueti lösig wägem büsli! waaaas no praktisch nüd organisiert? wie goht das de? dä stress würdi au nid welle in 3 monet no alles miesse organisiere

@lil.lian: hihi jo geau das taktgfühl muesi mim gg au no chli bibringe, är isch kei tänzer
aso mir hän sicher niemer wo si liecht duet bediene, mir wärde nachem ässe eifach chli abdunkle und guet isch

@janedoe: hihi cool e lumix tönt ämel nid schlächt und wen die für dich am passendste isch de stimmts doch!
i finds au en mega härzigi geste mit de ring :o) vorallem bini nid ihr gottekind (das wär mini cousine) und trotzdäm han ichs biko fühl mi mega geehrt.
wooow isch ächt viil gange bi euch das weekend! buechstabe würdi au no gärn es paar mol pösterle. hesch du grad gmachti pompoms bstellt? dörfi ächt de link aber schad stimmt d farb nid aber i dänk au das fallt wohl de wenigste wirkli uf
hmm 25.- de liter tönt irgendwie scho nach viil, aber wen übrlegsch für es cüpli zahlsch jo au schnäll 7.- und wen das uf e liter rächnisch ischs de widr billig, aso d bowle!
ha d dekorateurin isch ächt super! coooool!
en guete!
ahh grad aktualisiert vorem abschicke: bruutstruus: mir gfallt au de erst meeeega! de zweiti isch au toll, nur die lange dingsdo gfalle mir ez nid sooo, die würdi usenäh! aber au die andere sin schön! ha wer die wahl hat hat die qual!

@weddingbee: haha jo das stimmt au widr! haaach dä kleiderschrank! i dörf gar nid z lang dra dänke, ich glaub mir lauft scho de geifer am muulrand derab

@auto: mir hän ebe au nur ca. 7min zur obiglocation, und i find au es lohnt sich irgendwie nid für das e auto z miete. mini tz het en mini, vilicht frogi si öb mir dä dörfe näh oder em gg schwöger het so e ami auto, evtl au das (obwohl mir das nid soooo gfallt) aber meh as so öbis dänki wirds nid gäh.

@littlefoot: jo finds au mega härzig dasi die ring no vo ihre früeh-vrerbt biko ha. und si gfalle mir au meeega
wieviil vo däne läufer brüchtisch dene? wil 55.- findi ez nid sooo viil wens grad 10 oder so sin aso ebe kunnt sehr uf d mängi druf ah. hoff du findsch no gnau das wo de suechsch!

@me: ich ha vorig e mega tolle kopfschmuck entdeckt:
http://world.dessy.com/p-7864-vintage-lo...l-headband.aspx
und die frisur wie si ufem bild isch gfallt mir au no hmm sölli ächt d KK zücke?? ich schlof glaub mol no drüber

sooo mis "taxi" isch unterwägs! schöns öbeli zämme!

14.04.14 19:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Ich han d Pompoms da bstellt: https://www.etsy.com/de/shop/HappyJewelrySupplies , usenandzupple muessi sie aber scho selber. Ich han rosa, peach, light tan und ivory bstelle. Aso ebe. Ivory isch nix. Die andere Farbe findi super!
Würd mi aso au chli geehrt fühle wegem Ring :) Und e mega härzige Haarreif! Ich hett eifach chli Angst, das die Stei billig chönnted wirke...
Viiiill Spass bim Justin!!

Brutstruss
Han ihre jetzt gschribe dasi mier de erst eigentli am beste gfallt, wenn sie dRose dur Englischi Rose oder Pfingstrose ersetzt und zuesätzlich no Astilbe in peach driimacht. Yaaay hoffentli klappets

me
Ahhh gsehnder, ha so viel erledigt das ich no e grosse ( riesige Choschte-)Punkt vergässe ha: Mier hend d Flitterwuche ez buechet! Juhuiii Safari. Privatsafari! Wird die erst für min GG und er freut sich wiene chline Bueb , Mier hend es Camp buechet i de Serengeti vo mit de Tier mitzieht und dementsprechen ned guet usgstattet isch mit Stromversorgig und Warmwasser. Zum Dusche muessmer sich amelde und denn hieveds en Warmwassertank ine Baum ufe womer sich de cha drunter stelle. Ich säg eu, einersiits ischs en Horrorvorstellig für mich, aber anderersiits freui mi extrem uf das Erlebnis, vielleicht chli was "Echts" vo Afrika zerlebe. Klar, es wird immerno extrem uf Touriste usgrichtet sii, aber ich freu mich, mal nöd dauernd erreichbar zsii und unter andere Bedingige müesse klarzcho. Wüsseder wieni mein?

Zuletzt bearbeitet am 14.04.14 19:08

14.04.14 19:21
Fara 
Re: Bräute 2014

Grüezi wohl mitenand

@janedoe: Hammer Strüüss! Das chunt sehr schön. Und ich bin sicher, dass sie das nach dine Wünsch wird chöne apasse. Und gratuliere zum Flittis bueche! Hihi, mir händ eusi nonig buecht. Aber hoffed (und dänked), dass mer nach Ostere es paar Täg weg chönd.

@Auto: Fröged doch mal chli ume, öb nöd öper i euem Bekanntekreis eis hät oder öper kännt (wo öper kännt, wo öper kännt), wo eis hetti. Grad wänn ihr säged, es lohni sich nöd würklich, wär aber doch schön, wär vilich es Auto us em Bekanntekreis e Lösig. Das wär dänn vilich nöd genau die Marke/Baujahr/whatever, won ihr eu suscht usgsuecht hettet, aber glich öpis speziells - und günstigs?

Bi eus isch es ez so gsi, dass TM und TZ jetzt zwei Mal sones Auto organisiert händ. S erschte hät per Zuefall au no super zu de Deko suscht passt - was natürlich no en extrakrasskuule Glücksträffer gsi isch. Aber au s zweite isch super gsi, isch halt scho no schön, wänn mer imene chli speziellere Gfährt als d Gäscht chan vorfahre.

De Mini findi au e kuuli Idee. Und mit Bluemedeko chönt mer natürlich au öpis mache... Dass mer zwar keis Auto extra mietet, sondern es "normals" nimmt, aber das no chli schmückt? Chämt au immer no verhältnismässig günstig.

Liebs Grüessli,
Fara - wo sött ufruume, bevor de Maa hei chunt - er hät de ganz Tag gschaffet und ich eigetli nur en Coiffeurtermin gha - oops Achja, wänn er wänd, hänki eu mal Fotis a...

14.04.14 20:00
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Klaaaaar wämmer...

14.04.14 21:01
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Fara: Ja sicher wemmer! Wartet gaspnne...

Janedoe: Hm, aber mir hend doch letscht Wuche gschriebe, wie sie d Offerte het chöne mache, ohni dass sie weiss welli Blume du im Struss wetsch! Bini jetzt völlig nämed de Schueh?

14.04.14 21:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
Ja gääärn, Föteli! :)
Hoffe au fescht für eu, dases nach Oschtere klappet¨!

Pfingstrose
Ja doch das stimmt. Aber a dere Offerte hed sich nüt gänderet :D Es bliibt eifach eso. Weiss au nid, sind vielleicht Pauschalpriise. De chani ja mini Pfingstrose und Astilbe ohni schlächts Gwüsse bstelle. Das hed sie mier ez übrigens scho bestätigt. Isch keis Problem

14.04.14 21:58
Fara 
Re: Bräute 2014

Tadaaaaaaa!

Vorher (vor emene Monet, mis superduper Bild, woni de Coiffeuse gschickt han, demit sie e Vorstellig vo minere Haarlängi hät):

Nachher:







Em Maa gfallts zum Glück au.

Datei-Anhänge
Foto am 12-03-2014 um 14.04 #2.jpg Foto am 12-03-2014 um 14.04 #2.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 99 kB

Foto am 14-04-2014 um 18.30 #2.jpg Foto am 14-04-2014 um 18.30 #2.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 67 kB

Foto am 14-04-2014 um 18.30 #3.jpg Foto am 14-04-2014 um 18.30 #3.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 64 kB

Foto am 14-04-2014 um 18.32 #2.jpg Foto am 14-04-2014 um 18.32 #2.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 62 kB

15.04.14 07:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Wow Fara, cooooooole Haarschnitt!! Ha vor knapp 2 Jahr fasch genau sone Frisur gha, vielech no e Tick chürzer Schön we's em Ma ou gfaut. Hihi, gömer äch itz aui nachem Hochzit gad zum Coiffeur?

@Me: Mir hei üs gester mitem Sänger troffe und si hin und weg. Sini Stimm! Dr Hammer. Er het üs es paar Sache vorgspiut und no e Chostprob vo sire Demo-CD abglah und es tönt soooo guet! Zum Izug und Uszug wärde mir itz 2 verschiedeni Instrumentalstück ha ufem Piano wo är säuber komponiert het, zum Izug chli es langsamers und zum Uszug so chli es fätzigers, mega cool Ig ha ja unbedingt ds Hallelujah vom Jeff Buckley gwünscht u das duet er itz no äxtra istudiere. Aber scho woner die 1. Akkörd drvo het agschlage, hets mer d Haar ufgsteut... wie wird das ir Chile si?? GG isch ou begeisteret gsi, me hets ihm richtig agseh . Prislech wirds ou super, er het gmeint zwüsche 400.- und 500.-, je nachdäm wieviu Equipment är no säuber mues mitnäh. Das muesi itz demnächst mit dr Chile no abkläre. Bi mega happy! Thema Musik: done!

De hani gester mau no e Afrag gschickt ame Reisebüro für d Flittis, ha aber no nüt ghört. Bi gspannt!

15.04.14 07:49
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
wooow ganz schöni Strüüss

Nala
dir heit wunderschöni Ringe und d Gravur gfalltmer meeega...!!!!
Wow das isch würkli e schöne Chopfschmuck...und was seisch ize nomal drüber gschlafe?? KK zücke??

Littlefoot
di Probetisch findi superschön und super daser ou am GG gfallt

Fara
wooow e schöni Frisur!!! gfalltmer sehr

Me
i bi im Endspurt vorde Feriegah am Fritig (a mim Geburi) fürne Wuche mit mire Beschte e Wuche uf Marsa Alam ines Luxushotel so richtig go erhole und fröie mi meeeeeeeeeeeeeeeeeega

15.04.14 08:01
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
Schöni Frisuuur! Ich has vor es paar Jahr genau so churz treit Mier isches aber nume halb so guet cho wie dier!

Taeboyana
So cool mit dem Musiker! Und zu dem Priis erscht recht! Gratuliere :)

Sue
Will au id Ferieeee! So schön!

Me
Han da mal no postet, dasi Photobooth Sache sueche, falls öppert chönnt helfe :D
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...n-10_631.html#5

 1 .. 397 .. 792 793 794 795 796 .. 897 .. 997
Littlefoot   squishy   Hochziit   bearbeitet   malinchen   schaffe   Pfingstrose   Zuletzt   Location   würklich   Iladige   Taeboyana   Problem   Hochzyt   irgendwie   gspannt   bstellt   Janedoe   würklech   richtig