| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 398 .. 794 795 796 797 798 .. 898 .. 997
15.04.14 08:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Chinde sind halt scho was schöns! Ich würd au gern vorher nochli als Tanti üebe, aber i mim Umfeld hed niemer () es Chind

15.04.14 08:50
Pfingstrose 

Jandoe: Wieso sötti das obligatorisch sie? Brucht mer doch nur wenn mer tauft wird oder?! Haha...

15.04.14 08:52
_janedoe 

Achso, ja das chan sii :)

15.04.14 09:00
Taeboyana 

@Janedoe: De muesch haut du afa damit die angere bi dir chöi cho üebe Bim eigete wirds doch eh immer angers u bim üebe chasches ja immer irgendwenn wieder abgäh gloube aso nid, dass mir d Erfahrig as Tanti da viu hiuft Usserdäm bini bi de erste 2 vo mim Brüetsch afa 21 u 22 gsi, da het mi das no nid so brönnend interessiert

@Gotte / Götti: Stimmt, i hamer das no gar nie so gnau überleit... i bi drum säuber as Ching nid touft worde und ha glich Gotte u Götti gha Findes haut no schön.

15.04.14 09:06
_janedoe 

Taeboyana
Hehe mini beschti seit immer mier sölled mal vorwärts mache, dass sie chan üebe bi eus. Aber es isch öppe scho so wie du seisch, bi eigete ischs immer andersch. Am GG sin Brüetsch hed letscht Jahr sis erste becho, aber da sie in DE wohned, hani die chlii erst zweimal gseh und jedesmal wenni sie im Arm gha ha, hed sie gschroue wie am Spiess. Aso hoffi, es chunnt bi mine Chind de andersch, haha :D

15.04.14 09:08
malinchen 

@Gotte/Götti: I finges ou no cool.. Aber weni dänkä das Gstürm wo mir jetz hei gha mit Persone wo gärn wäre TZ worde bini mir nümme so sicher ob mir das de würklech wei.

@Jane: Bi mir ou nid... Aber bi mir geits sicher ou no paar Jahr, villecht isch de glich no öper "ender"... Aber dänkä ou, dass me das nid würklech cha "üebe". Was ig bi üs eher angscht hätt, dass mir haut när so es total anders Läbe hätte aus d Kollege...

15.04.14 09:14
Pfingstrose 

Malinchen: Hahahaha! Jetzt hani mir dich gad inere Garderobe näbed dene Vätere vorstellt am dur es Löchli i de Wand gugge! Haha... Und irgendwenn vertätschts die voll und sie merkeds. Gheisch no ab em Schemmeli vor luter spioniere. Din Brüäder isch ja au herzig! Werded ja alli richtig chic uf d Hochziit hie! Cool! Und was isch bi de Bus Besprechig usecho?

Janedoe: Hihi, seisch dinere Schwöster sie sölli bitte mal fürschi mache. Haha! Für mich isch mit Baby umgah i dem Sinn "nix speziells" im Sinn vo ungwohnt. Woni hald 12 und den 14ni gsi bin hani zwei chlini Gschwüsterti übercho. Für die hani viel glueged und mit ihne gmacht. Also eifach so natürlich näbedbie ndö willi müsse han. Darum bini ächt erprobt... Bin amigs nach em Usgang heicho und han mini Schwöster gschöppeled wenn sie nomal brüälled hät. Hihi! Das sind Ziite gsi.

Gotte/Götti: Gsehns glich wie d Malinchen. Finds garnöd nötig und git nur Theater... Wer den Freud a de Chinde hät und lust hät zum öpis unterneh chan das mache. Isch mir den glich ob Fründe oder Gschwüsterti... Aber extra da öpert ernänne wo mer den so in Kontakt bliebe muss hani garkei Lust. Und GG zum Glück au nöd. Han ihm das nämlich letschti gseit dassi das nöd wott. Weder Taufi no Götti/Gotte...

15.04.14 09:16
nala05 

Gooood moooorniiiiing!
huuuch bini hüt guet druf de Justin het mini luune für die ganz wuche mit guete gfühl vrsorgt und das ob wohli nur 5stund gschlofe ha!

@janedoe: merci für e link! ich gang nochär mol go güüglse.
hmm jo das könnt si wägem hoorreif das d stei evtl billig wirke. was machi ez??
ohhh soooo coooool euri flittis! i find das tönt doch hammer! für mi wär das ez au eher horror vorstellig mitem bad, aber eso kriegsch defür das richtige safari feeling i freu mi aso voll und ganz mit dir!

@fara: ane mit däne fotis ah grad gseh! hey so e cooli frise! stoht dir meeega guet!

@taeboyana: wow das tönt de toll mit eurem sänger! schön das är euch so zuegseit het! ui i weiss gar nüm, hesch mol gseit wär ihr de händ as sänger? het är e HP das meh könnt inelose? *gwunderig*

@sue: danke hihi ich ha glaub z wenig drübr gschlofe^^und ez hani schli schiss s könnt wäg de stei chli billig usseh. aber wie ich mich kenn wird das kärtli trotzdäm zückt ha eh no welle schäl vo dört bstelle für mi und mini mädels, de kani das jo au grad drzuenäh
ohhh so schön! bi grad chli niidisch, so chli sunne, wellness und luxus könnti au bruche! scho jetzt wünschi dir gaaanz schöni ferie!

@tindli: coool, viil spass bim kleid ussueche. leider ka i dir nid witrhälfe, bi nie im chez janine gsi.

@pfingstrose: s konzärt isch hammer gsi! är het am halb 9i agfange und am viertelvor 11i ischs fertig gsi es isch wirkli toll gsi, würd am mittwuch am liebste nomol go! und dä herr singt aso wirkli guet, au live! was meh jo nid vo jedem star leider ka bhaupte.
jööö baby! so schööön!

@malinchen: jöö isch de lieb vo dim brueder!

@gotti/götti: ha ez au grad dänkt.. wen mir de gotti mien wähle gits sicher es gstürm.. em gg sini familie isch sicher beleidigt wens nid sini schwöster wird und bi mir umgekehrt.. phuu wot gar noni dra dänke! abr haaach babys sin eifach sooo schnüüsig!

@me: ich ha geschter zobe no e schlächti noochricht übrko mim brueder sini zuekünftigi hätti eigetli a unsere hochzyt gfötelet (si macht das au susch und macht mega tolli bilder, genau mi stil) aber leider het si d stell vrlore und weiss jetzt nid ob si ans hochzyt ko ka, wil wen si en job widr findet ka si wohl kuum grad ferie näh (si wohne z berlin, und dört isch dr 1.aug jo nid frei) uf jedefall sitze mir jetzt chli indr sch***! fotografe suechi goht widr los! bäääh! und ez isch d uswahl sicher nüm so rosig! mi brueder het zwar gmeind är kennt e paar fotografe und frogt mol ume (sis hobby isch ebe au fotografie, är het sogar mol a dr "photo" in zh usgstellt) jäjo.. bi irgendwie z guet druf das mi das abezieht, aber es kackt scho chli ah!
uf jedefall, wenn mir öper en tipp het..nur zue!

15.04.14 09:22
littlefoot 

mörgeli :)

nala: ha luschtig. ha uf pinterest au grad dere haarbänder frisure pinnt. finds plötzlich u super. aber las glaube, bi ja nüme 20i haha :)

fara; wow so schön d frisur, staht der mega

pfingsti: jöö so herzig baby :)

götti/gotte: jep nur wenn tauft wirsch. mini kids sind ja beid nid tauft. ha immer denkt dass ich d konfession vom GG übernime weni hürate de hämmer zerst welle hürate und denn taufe aber ha etz erfahre dass ich mini bhalte. super oder

tindli: ou wow so schön chleider probiere :) vill spass ! ich find das chli komisch mit dem outlet...aber würd au zerst die beratig entgegene bi de normale chleider, und nacher wenns verbi isch schnell is outlet go luege :)

taeboyana: ich schnide sie sicher nid ab :) ich schnid d spitze no vorem hochzit, mit dere behandlig (weiss noni so recht obi sell). ha sie vor 4-5 jahr mal so churz gha wied fara aber ha sie ja immer müsse strecke. no more :) und ich lieb mini endlich wieder lange haar :) gaht bi mir ewigs bis sie wachsed imfall.

sue: ou so schön, wett au

malinchen: ou nei etz musch no e wuche warte :) chasch di ja verchleide als alts omeli und mitga haha :)
jö di brüeder isch de herzig :)

me: hüt gömmer id location :) so gspannt :) aber isch u chalt, ha mi nid so warm agleit :( ha denkt wird wie gester.

Zuletzt bearbeitet am 15.04.14 09:23

15.04.14 09:24
_janedoe 

malinchen
Verstah voll, dasmer sich da eher chli sträubt. d Pfingstrose heds super beschribe findi.

Pfingstrose
Mini Schwöschter isch momentan single und meilewiit entfernt vome Chind... Sie chas üüüberhaupt ned mit dene chline Chnöpf :D
Hehe stell mer dich grad vor, nachem Usgang no am schöppele

nala
àhhh ha di nöd welle verwirre wege de Stei. Isch eifach sone Gedanke gsi sorry! Hehe gell z'dusche tönt eher chli "wild"?! Aber momentan find ichs e riiiichtig gueti Sach. Cha sich denn ändere, wennmer dette sind
Oh nei, isch ja echt blöd wege de Fründin vom Brüetsch... Und wenn ers notfallmässig würd mache?Wär das doof? Oder mal die berüehmt berüchtigt Andrea afrage?

1 .. 398 .. 794 795 796 797 798 .. 898 .. 997
Hochzyt   bstellt   Problem   Hochziit   bearbeitet   Iladige   Littlefoot   Zuletzt   squishy   Pfingstrose   gspannt   schaffe   Location   irgendwie   Janedoe   würklich   würklech   malinchen   Taeboyana   richtig