| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 399 .. 795 796 797 798 799 .. 898 .. 997
15.04.14 09:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Wie, du hesch erfahre dass du dini phaltisch? Hää chume nöd drus?

15.04.14 09:29
littlefoot 

Re: Bräute 2014

ou mann, gschribe und scho wieder 5 biträg :)

gstürm gotti/ götti: aso bi ois ghört das eifach dezue ich han en geniale götti, wo immer für mich da gsi isch/immer no isch. er hät sogar 5 göttichind und ich han das glaub mal vor 5 jahr erfahre. has nid mal gmerkt, so guet isch er gsi. er isch psychiater und en ganz en feine mensch.
mir hend aber au scho problem gha mit gwüssne vo eusne chind. isch halt au nid immer eifach wenn sie nid i de nöchi wohned und selber es läbe hend...aber mittlerwile gsehni das au chli lockerer de isch es halt so und s git gnueg lüt wie tantis und eifach susch kollege wo die chind gern hend und verwöhned (sind eh vill z verwöhnt haha)

nala: ou nei mischt weg de fotografin. sone seich :( aso mir hend ganz en sympatischi, wo ja für 4 stund chunt, hobbymässig macht und 650.- inkl areis verlanggt...aber cha der nid säge wie guet sie föteled. vom verzelle her häts mi dunkt sie het schono ahnig
wegem haarreif, uf etsy hets au ganz vill so züg
so geil, justin, mir loseden u vill. wär au so gern gange

15.04.14 09:33
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Oh nei sooo en Mist mit de Fotografin... Aber sie müssti ja nöd gad Ferie neh oder?! Eifach ein Tag... Aber ich find mer chan au wenn mer e neui Stell ahnimmt säge, dass mer dänn und dänn frei brucht. Mis Mami het ab Juni en neue Job und gad gseit sie bruchi de 13. frei und mim GG sini Schwöster genau glich. Cool bisch no so uf Wolke 7en mit dim Justin! Haha!

Janedoe: Also isch nöd gad so dassi den betrunke gsi bin odre so woni das gmacht han. Bini usserdem glaub eimal gsi i mim Läbe. Chan das eifach nöd.

15.04.14 09:33
littlefoot 

Re: Bräute 2014

und scho wieder es 20.i

pfingsti: jö schöppele nachem usgang :) mini 3 schwöschtere sind au 11, 8 und 7 jahr jünger :)

jane: mini konfession..glaub nid dass die änderet wenn nur zivilisch hüratisch ? nid so wie bim heimatsort..ou das isch grad luschtig..wender verrate was s alte und s neue heimatort isch ?
fange a: alt: brugg AG (haha bi eigetli nid aargauerin, no nie det gsi. ich bin ja es goldküste - chick. aber zwei jahr als chlini z sizilie gwohnt. und denn mit 7ni is welsche...und nacher uf üüüri. etz lozärn. littlefoot national haha) neu: gurtnelle UR (herrje)

15.04.14 09:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Heimatort! Bi mir ischs und blibst Wädenswil! :) Hihi... Da min Schatz en Usländer isch! Haha! Und Juppi eusi chind chömed mal mis Heimatsort über!!!

Gurtnelle tönt ja mega lustig! No nie ghört! Brugg isch jetzt defür bi mir i de Nöchi!

15.04.14 09:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot glaub mer, du bisch guet bedient mit Gurtnelle

Min Heimatort isch (Ojhjeee) Muotathal

Da min GG Dütsche isch, blibt er das au, LEIDER!

15.04.14 09:42
nala05 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: haha i bi au nüm 20 und trotzdäm gfallt mir die frisur mega
uiii viil erfolg bi dr location, hoff kunnt alles wies wotsch
das mir dr konfession hani ez au nid gschnallt meh übrnimmt die jo nid automatisch durch hürote.. oder? ahh grad noche gläse.. kuum drus eze! hihi!
hesch mir ächt mol de name vo dr fotografin?
p.s. ich studier in brugg ag, hesch aso nid sooo viil vrpasst ;) aber gurtnälle hihi das findi ez lustig

@janedoe: d andrea isch leider scho bsetzt an unserem dag! si hani scho agfrogt bevor i mim brueder sini fründin gfrogt ha..

@pfingstrose: wil si ebe extra vo berlin kömme, würd si glaub meh as en dag bruche.. und weisch i ha das eigetli au dänkt, ei dag für e hochzyt ka meh doch mitem arbetgäber scho abmache, so bös isch doch niemer.. wot aber niemerts dränge. si het halt au no kei stell, und es isch au noni zu 100% sicher das si nid kunnt, aber es isch halt alles chli wacklig, und das woti eifach nid riskiere! Fotograf bzw. Föteli sin eifach zu wichtig.
das mitem schöppele hani au übrläse! so guet! stells mir au grad vor :) isch aber ganz lieb vo dir gsi

@heimatort: alt: Lauperswil BE - neu: Schwyz SZ
beides nid de hammer

15.04.14 09:45
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Schwyz isch en wundertolle Heimatort. Kenn ich din GG vlt oder isch er scho lang nümme z Schwyz. Ich bi ja dette ufgwachse :)

Ah schaaad wege de Andrea. Nachher wirds de scho wider schwieriger. Mini chönntisch no afröge. Sie isch halt eifach au ned ganz günstig...
Das hed sie ez gad ufeglade.. http://www.lauravercellone.ch/blog/paare/sandra-dominik.html

15.04.14 09:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Heimatort: Nala, jetzt ghörsch zu de Bönzli! Schwyz! Jandoe! Hihi ich bin froh bhalti mine und du nöd... Und dini Chind werded den au dine ha! Isch doch guet! Vo dete chömed ja die Wetterschmöcker und Ameisehuufehocker! Haha! Sorry!!!

Zuletzt bearbeitet am 15.04.14 09:47

15.04.14 09:48
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: aso weiss nid ob muotathal schlimmer isch als gurtnelle

nala: ja klar alba - art.ch ..aber ha d fotis uf de HP au nid so toll gfunde vo dem einte hochzit, aber glaub sie isch no a meh go fötele.
schwyz nid üüri ? :)))
jaja ich weiss scho wegem haarreif aber irgendwie hanis gfühl gha das chani nid mache. ke ahnig :)

pfingsti: ja stimmt gelle wenn en "usländer" hüratisch :) mine isch ja au en halbe :) sin spanische name wär ganz toll gsi aber er het leider de ürner becho

 1 .. 399 .. 795 796 797 798 799 .. 898 .. 997
malinchen   bearbeitet   squishy   Location   Littlefoot   Janedoe   würklech   Hochziit   Iladige   würklich   Zuletzt   Pfingstrose   Taeboyana   irgendwie   Problem   schaffe   bstellt   richtig   Hochzyt   gspannt