| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 400 .. 797 798 799 800 801 .. 899 .. 997
15.04.14 10:09
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe! Haha! Hey nei das chasch jetzt aber nöd bringe. Den duni so wie die Bruut am SA... Nei, nei, nei ich han Sunne bstellt! Haha!

15.04.14 10:12
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: mega cool die ghögglete karte

@taeboyana: ächt es stöhn zwei orte idr ID? mini neui ID wird jo den voll gschriebe si hey, mit doppel name und zweitem vorname und zwei heimatort

@littlefoot: danke! no en link meh! hihi jojo d urner sin scho ok.. ich vrbind eifach chli ängstrinigkeit & konservativ mit üri, was so gar nid zu mir passt.

@janedoe/wätterschmöker: du bisch aso die geilst mi vrputzt fast!
aber i hoff dä kaländer stimmt nid bi uns "trüb mit etwas Regen"

15.04.14 10:12
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Iher sind aber hüt morge au recht am Gas geh..

Janedoe
Nei mier wüssed nonig was tanze.. haha genau mier gönd eifach mal so prophylaktisch in Kurs :)
Dönd super mit dim Basteltag.. Gratuliere zum Chauf vo de Kamera :)
Ich verstah dich mit de Wahl vo de Blueme. Mier gfalled au alli mega guet .
Und yeah so kuuhl häsch d’Flittis bueched :)

Nala05
Finds no härzig de Schmuck wo gfunde häsch.. Häsch en kauft?

Fara
So kuuuhli Frisur :) Staht der guet!

Taeboyana
Ohh wow!! Gratuliere zum Sänger!! So lässig.. Chunt er vo de Region Bern?

Sue87
So schööön Ferie :) Bin au no im Endspurt hüt . Mier flüged morn morge.. juhuii :)

Nala
Oooh nei :((( So en Mischt mit de Fotografin. Ja du häsch mer mal die HP zeigt. ohjeeee

Heimatort
Ja das hani au so gmeint, dass ab 2013 beid de Heimatort bhaltet.. Macht bi mier nüt ich han eh scho zwei . Und min GG isch so Stolz uf sin Heimatort und hät scho gmeint, dass sin Heimatort nöd jede eifach so überchunt. haha

15.04.14 10:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hahahaha Pfingstrose da devoo hett ich denn gern en Bewiisvideo. Tuedmer Leid. I mim neue Amt als Hochzitsforumswetterschmöckerin muess ich leider knallhert d Fakte ufe Tisch bringe.

Zuletzt bearbeitet am 15.04.14 10:14

15.04.14 10:23
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hihi, i ha mi Heimatort zum Glück ou bhalte: Forst bi Thun. GG het ou ganz ä schlimme: Trub.

15.04.14 10:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha Trub!!! Lillian was isches den bi eu?

15.04.14 10:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ja würd mi ez au wunderneh, wele denn dine isch lillian?
Hey ich ha no nüüüüüüüt gmacht. Bin sitem 7ni da und nur am umesurfe

15.04.14 10:29
nala05 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: jo es isch jetzt wirkli doof. wil ihre stil vom fötele här gfallt mir so guet, find si macht no ähnlig wie d andrea und das isch eifach toll… hach..
nei ha noni bstellt, mues no mit mine tz abspräche wil ifür si no e schal passend zum kledi wot bstelle, as jäckli erstatz sozsage.. aber i bstells glaub
was mir grad ifallt, händir euch mol no für e sänger i de kirche entschiede?

@malinchen: trub ich au no guet hihi

@janedoe: goht mir ähnlig

15.04.14 10:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Du schlimme Finger!!! Also ich han mis Zügs defür scho fast erledigt! Jetzt chani schriebe. :) Über de Mittag gahni den schnell in Spital... Sie het nöd mal es Zimmer will so viel Chind uf d Welt cho sind. Katastrophe! Haha! Min GG het gseit wie im Usland... Haha! Darum - wächseld vor de Schwangerschaft uf Halbprivat!

15.04.14 10:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ja, schimpfed nur mit mier! Has verdient
Was, wo isch sie denn jetzt, wenn nöd ime Zimmer??

 1 .. 400 .. 797 798 799 800 801 .. 899 .. 997
Iladige   schaffe   Problem   bearbeitet   würklech   Pfingstrose   squishy   gspannt   irgendwie   Hochziit   Hochzyt   Janedoe   Littlefoot   Zuletzt   malinchen   würklich   richtig   Taeboyana   Location   bstellt