| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 504 .. 997
18.11.12 17:57
nisliker 

Re: Bräute 2014

Guete Abig Lula

Nei bis jetzt nöd... Du hesch dir din Verlobigsring selber derfe usläse? :) Nöd schlecht!!

Gruss nisliker

20.11.12 07:21
Lula 

Re: Bräute 2014

Morge Nisliker,

Sorry, am Wucheändi bi ni nit drzue cho u geschter hani mi komplett nit chöne amäude...
I bi scho vor am ne Zytli im Internet chli ga stöbere... U ha mi de i ne Ring verluegt. U mi Schatz het mir de am Samschtig gseit, er wetti mir genau dä Ring koufe, i heigi wenn i dr Ring agugge so ne verklärte Blick... U jtzt heisst warte; geit ca 28 Täg bis mir ne chöi ga reiche. Juhui

20.11.12 08:35
nisliker 

Re: Bräute 2014

Morge Lula

Das freut mich für diiich!!! Ich warte au immer no ufen schöne Ring

20.11.12 09:58
Lula 

Re: Bräute 2014

U wenn de mau chli geisch ga stöbere u Dm Schatz DIN TROUMRING zeigsch? Oder zmingst i weli Richtig das es ging?

20.11.12 10:23
nisliker 

Re: Bräute 2014

das weiss er scho ich möcht enklassiche solitär

20.11.12 10:25
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Gibts de nes Bildli vo dim Ring (Gwunderig wie ging, gäu?)

Bi üs gibt nüt neus, hei am WE wöue paar Sache abstecke, aber si de glich nid würklich drzuecho. Nur uf öpis simr gstosse, wo mr nid ganz sicher si, vilich weiss jo vo euch öper Bscheid: Wie lauft das mit dr Pfarrer/Chile/Organischte-Suechi? Wenn me nid im Wohnort wott hürote, muess me jo ne Pfarrer sueche, bzw muess me däm de e Lohn zahle und wie tüür isch das öpe? Oder "muess" me de dr Pfarrer näh, wo zur Chile ghört bzw wär dä de "gratis"? Und wohär bechunnt me de Musiker? Mi Fründ het gmeint, as e Pfarrer jo vili HZe macht und de au vil Musiker kenne lernt, de chönn me sich au eifach uf däm sini connections verloh. Klar isches nonig dringend, aber ig hätt halt glich gärn gwüsst, wie me do am beschte vorgeit.

20.11.12 10:26
Lula 

Re: Bräute 2014

Aber es Datum heit Dir fix? Git e Müglechkeit, dass er Whynachte oder Silvester wetti e Artag mache? Oder heit dr no nes Jahresdatum wo asteit?

20.11.12 10:34
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ lula

ja mir hend eifach gseit januar 2014. ich ha jetzt es wunder wunder schöns hotel gfunde wo ich über wiehnachte/neujahr möcht aluege. also ich weiss das min fründ no en atrag mache möcht. so offiziell mache... aber ich weiss nöd wenn... ich ha jetzt denn geburtstag denn chund no wiehnachte und neujahr.... mal luege :D

@ FringillaVigo

du chasch im normalfall de pfarrer frei wäle. de chost aber meistens ja... soviel ich weiss muesch für alles zahle... wennd öper möchtsch wo orgle spiel muesch de sogar zahle... ich denke ich wird sie bueche www.geigenmelodie.ch. sie chund vermuetlich mit ere kollegin wo cello spielt und das chost für 1 stund i de chile ca 400.- pro Person also 800 zeme... evtl chömed no spese dezue will de weg no es stuck sich....

Zuletzt bearbeitet am 20.11.12 10:35

20.11.12 11:03
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Sobaud i ne ha, ja. Si het üs am Samschtig gseit, es göchi ca 28 Täg, mau gugge. Wobi i hoffe, i darf ne de denn ou gad alege, mi GG wott ne unbedingt ga reiche, bi ja de gspannt. Aber es Foti gits de sicher!

@nisliker: Tönt doch vielversprächend... Laht er sech gar nit lah i Karte gugge?

20.11.12 11:11
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Lula: nei überhaupt nöd... aber ich lah mi überrasche

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 504 .. 997
würklech   Zuletzt   Hochzyt   bstellt   würklich   Hochziit   Janedoe   bearbeitet   richtig   squishy   Location   Problem   Pfingstrose   malinchen   Littlefoot   Taeboyana   Iladige   schaffe   irgendwie   gspannt