| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 400 .. 798 799 800 801 802 .. 900 .. 997
15.04.14 10:34
nala05 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: waaaas kei zimmer? wo isch si den?
definitv wächsle vor de SS!

15.04.14 10:34
malinchen 

@pfingsti: was? Jetz liegt sie ufm Gang mitm Chind oder was? Schisst ja mega a, i gloub da würdi hei...

15.04.14 10:40
lil.lian 

Hihi Gwundernase iher :)
Mini sind Birmensdorf ZH und Urdorf ZH. Han mich ebe ibürgere lah in Urdorf, und Birmensdorf isch s'Nachbarsdorf.
Sine isch Oberterze-Quarte, bi de Flumsi..

Pfingsti
Joah wo isch sie dänn?
Vorher chamer glaub nöd eifach so wächsle.. Es gid no irgendwelchi Versicherigs-Klausle..

15.04.14 10:41
_janedoe 

Ah no was wegem Auto
GG hed gester gseit, daser de da mietet, ich glaube meh us Spass, aber wer weiss
http://www.classiccarbox.ch/Kategorie-A.55.0.html

15.04.14 10:44
littlefoot 

haha ihr sind so lustig hüt :))

malinchen: ufem gang
ha trueb..de chunt mer i sinn: jaaa i bi de däneli von trueb, de däneli von trueb, de ....jaaaa i bi de däneli von trueb

heimatort: ups de bin ich da wohl nid ufem neuste stand

lilian: züri rocks :)

15.04.14 10:44
malinchen 

@jane: haha, das wär ja hammer!!! Chämsch ächt da überhoupt ine mit dim Chleid?

15.04.14 10:50
lil.lian 

Littlefoot
Da bini dinere Meinig
Joah das isch mer au in Sinn cho mit Trueb..

Malinchen
Hät den Trueb so en schlechte Ruef?

Und chamer würkli wieder zwei Heimatört uf de ID / Pass ha? Aso im 2012 isch nur eine gange..

15.04.14 10:54
nala05 

@lil.lian: du hesch dich ibürgere loh idr nochbergmeind? ka meh das so einfach? vilicht dueni mir dämfall no e bessere heimatort zue

@jane: sooo e tolls auto! wär wirkli hammer, aber worschinli chli äng

15.04.14 10:55
_janedoe 

hahaha malinchen, genau die Frag stelli mier au.

Kei Ahnig wie ich da mit Chleid sött inepasse.

15.04.14 11:00
Broncos 

Nur schnell han immer noni würklich zit.

Also ich han letscht Jahr bim zivile ned chönne s Heimatort wechsle. Heti aber sowieso ned gmacht. Ich han s Heimatort vo Mami und vom Papi becho: Wolhuse LU und Entlebuch LU. Bin also happy demit, mini Grosseltere wohned in Wolhuse drum fühli mi demit verbunde und s Entlibuech isch eifach schön Was mi aber uu aschisst isch das d Chind mal s Heimatort vo mim GG becho werded: Unteregge SG , er het null bezug dezue. Sini Urgrosseltere sind dazumals vo dete is Tessin zoge. Het lieber mis Heimatort mitgä, aber git ja schlimmers

Versicherig wechsle: Da mir vor zwei Jahr ade Hochzytsmess en Vermögensberater uf Lebzyte gwunne hend, bini da recht informiert. Mer muess also d Zuesatzversicherig bide meiste versicherige 1 Jahr vor de SS wechsle, suscht gilted die zuesätzliche Leistige ned für d Geburt. Defür gits au Versicherige wo mer no relativ günstig eifach für d Geburt Halbprivat oder sogar privat "dezuechaufe" chan. Ich han jetzt mal uf das Jahr gwechslet. Mir wend ja ned grad Chind. Aber suscht vergissis no oder so

Nala: Ev. het üse Fotograf no Zit, finde Pris/Leistig bi ihm super... Schick der grad no en PN

So für meh hani leider grad kei Zit, aber han schnell min Senf welle dezue gä

1 .. 400 .. 798 799 800 801 802 .. 900 .. 997
würklech   bearbeitet   bstellt   irgendwie   Hochzyt   Zuletzt   Pfingstrose   Iladige   squishy   schaffe   Location   gspannt   malinchen   richtig   Janedoe   würklich   Taeboyana   Hochziit   Problem   Littlefoot