| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 401 .. 799 800 801 802 803 .. 900 .. 997
15.04.14 11:02
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala
Die zwei Gmeinde sind Nachbarsgmeinde, hami det ibürgere lah wo i gwohnt han, andersch ume gahts nöd wenn ebe meh wie 10 Jahr noimets wohnsch, zahlsch kei Gebühre (Regelig Kanton Züri, weiss nöd öb sich was gänderet hät..) Es Gsuech mache und x Dokument ireiche (Betriibigsuszug, Schrifteempfangsschii, Strafregister bini mer nüm sicher, ..).

15.04.14 11:08
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso was die Heimatort agaht. Ich weiss gar ned, für was die en Rolle spieled? Weiss das öper?

Bi eus in Schwyz isches ez z.B. so, dass eusi Familie en 'Urschwyzer' Nachname hed und drum ghöremer zu de sogenannte 'Oberällmiger'. Wennmer hüt immerno so heisst und immerno dett i de Innerschwyz lebt, bechunnt mer vo dene jedes Jahr Guetschine, Bargeld und glaub Wurscht oder so. Für gwüssi Sache gits Vergünschtigunge. 1x im Jahr chamer z.B. gratis go Schiff fahre :D Min GG hed de nur zu mier gseit, dasmer jetzt nümme müend uf Schwyz zruggzügle, da ich ja eh nümme mis Gschlächt ha und demfall nüt meh bechume

15.04.14 11:15
littlefoot 

Re: Bräute 2014

so isch es :

Durch Geburt erhält ein Kind von verheirateten Eltern den Bürgerort des Vaters. Besitzt dieser kein Gemeindebürgerrecht, so erbt das Kind das Bürgerrecht der Mutter. Bei unehelichen Kindern zählt der Bürgerort der Mutter, es sei denn, sie besitze keinen.[1] Heiraten die Eltern nach der Geburt, so erhält das unmündige Kind nachträglich das Gemeindebürgerrecht des Vaters und verliert dasjenige der Mutter.[2]

Früher erlangte eine Schweizer Bürgerin durch die Heirat den Bürgerort ihres Schweizer Ehemannes und verlor dabei ihren Bürgerort, den sie als Ledige hatte. Auch nach einer Scheidung behielt die Frau den so erworbenen Bürgerort. Im ausgehenden 20. Jahrhundert erfolgte eine Änderung, wonach die Ehefrau zwar weiterhin den Bürgerort des Ehemannes erwarb, aber durch Heirat ihren ursprünglichen Bürgerort nicht mehr verlor. Seit Inkrafttreten des neuen Namens- und Bürgerrechts per 1. Januar 2013 hat die Heirat keinen Einfluss mehr auf das Bürgerrecht der Ehefrau, diese behält ihr eigenes Bürgerrecht als einziges Bürgerrecht.[3]

aso nix mit überne. au nid doppelt
aber mini kids werded ürner

15.04.14 11:19
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Spielt doch garkei Rolle! Isch eifach en Emotionale Wert bi mir! Hihi! Bi mir wohned beidi Grosseltere und min Papi in Wädenswil... Darum findis cool!

Spital/Versicherig: Ja das isch richtig dass e sogenannti Karenzfrist git. Das chan je nach Versicherig 9-12 Mönet sie. Darum muss mer das scho nöd zspat abschlüsse. Und bi de einte Spitäl chan mer eifach für d Geburt HP oder P löse... Min Frauearzt gaht ebe nur i Spitäler wo mindestens Halbprivat sind.

Kollegin: Ja sie liet uf em Gang so imene Eggli... Haha! Ich würdi imfall au hei gah. Oder voll de ufstand mache. Chans ja ächt nöd sie. Mer sött die junge Müättere scho chli meh schütze und schone. Zum Glück isches ihres zweite darum isch sie chli relaxter.

15.04.14 11:19
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Trub: isch gaaaaaaaaaanz schlimm! Das isch eifach ganz hinger im Ämmitau so imnä Täli ohni Sunne u nix - würklech wüest! Ussert villecht d Kamblifabrik ds Trubschache isch no witzig... Und haut so richtig konservativ urchig prägt - nix für mich.

@broncos: Ah cool, merci fürd Info! GG und ig wei sowieso zu dr gliche Kasse wächsle dä Herbst. De dueni das bi mir de äuä ou gad änderä... Hei ja zwar ou no gad keini Kiddies plant aber i würds garantiert vergässe u mi när ufrege drüber.

15.04.14 11:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Waaaaaaaaaaaaas? Ernsthaft? Im GANG? Spinned die! Weisch was für en Ufstand würdi da mache. Oder min GG. Haha ich stell mer grad vor wie er würd reagiere. Gseh scho sin verruckte Chopf vor mier :D Dini aaaaaaarm Kollegin!!

15.04.14 11:31
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Haha... Ja du was wotsch... Suscht bisch z 8te i eim Zimmer! Mis Mami het mich bi Vollmond übercho und s ganze Spital isch pumpe volle gsi. Den het sie müsse is Büro vom Spital go gebäre... Darum hani jetzt s KV gmacht. Dete isch d Richtig gad geh gsi! Schlimmer gahts ja fast nöd. Haha!

15.04.14 11:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Zueständ wie im wilde Weste! Ich bin schockiert!! :D Du gäll, was nicht tötet, härtet ab... Hauptsach die zwei sind gsund und munter.

15.04.14 11:59
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Ou das findi abr voll dänäbed, dassi sie i me Eggli iquartiert worde isch..
Und bi de Geburt vo dier, huiuiiii im Büro go gebäre. Gaht ja gaaar nöd

15.04.14 12:01
nala05 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: ah den hätti das wohl no sölle mache bevor i uszoge bi.. wil den htti wenigstens en heimatort wo ich en reale bezug drzue ha..

@janedoe: do stoht chli öbis übrs heimatort-prinzip: http://www.schweizerpass.admin.ch/pass/d.../heimatort.html
aber ganz drus bini jetzt trotzdäm nid ko

@pfingstrose: waaaas sicher nid odr? gits jo nid! ich würd glaub au sofort hei! miteme früschgeborene ufem gang ligge, heieiei..
das hani ez au no nie ghört! du bisch aso büro uf d wält ko!? haha das isch jetzt aso für mi grad chli e horrorvortellig, wen si di ins büro schiebe zum gebäre
hehe, hesch aso KV grad in d wiegi gleggt übrko

@malinchen: haha trub isch nur 2/3 dörfer witr näb lauperswil! dämfall kuum ich wohl au useme tal ohni sunne seht meh mir aber nid ah

@broncos: merciiii, i antwort dir den no uf d pn :o)

 1 .. 401 .. 799 800 801 802 803 .. 900 .. 997
Location   Taeboyana   bstellt   schaffe   Hochzyt   squishy   Iladige   würklech   Zuletzt   würklich   richtig   Problem   gspannt   bearbeitet   irgendwie   Hochziit   Janedoe   malinchen   Littlefoot   Pfingstrose