| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 401 .. 800 801 802 803 804 .. 901 .. 997
15.04.14 12:04
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Nala
Joah ich has au no gmacht bevor ich uszoge bin.. Abr ebe schlussendli chunts nöd gross druf a..

Janedoe
Früehner ischs no entscheidend gsi wegem Heimatort. Den ischs halt au ums zahle gange bi Sozialhilfeempfänger oder wenn mer is Altersheim cho isch..
http://www.nzz.ch/aktuell/schweiz/der-he...vant-1.14190191

15.04.14 12:19
_janedoe 

Re: Bräute 2014

jäsooo, wäri wider ufem neuste Stand

En Guete allne - bi mier gits Reste Nudelsalat vo gester

15.04.14 12:51
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

So kurz dezwiische gschisse:
Miir hend dWohnig in Pfunge bechooh. Sii schiickt uns demnächst de Vertrag!!!

15.04.14 13:06
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Wooow gratuliere Squishy!! So lässig

15.04.14 13:09
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hey squishy toooooll, gratuliere härzlich!

15.04.14 13:41
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Gratuliere ganz herzlich zu de Wohnig! Sooo cool... Wenn werdeder zügle?

Me: So jetzt bini schnell im Spital gsi. So e süässi Bohne... Meega fini Huut und total zfriede. Und het sich scho voll gschisse bis an Hals ufe. Isch also gsund het die einti Hebamme gmeint. Haha!

15.04.14 13:44
daenu16 

Re: Bräute 2014

Ihr gönd ja wiedermal voll ab...

Janedoe: Daaanke Liebes!
Ich ha grad nohglueget was dBowle bi üs kostet het (mir hend denn doch Virgin Caipis gha). Bi üs hetteds 2,5dl pro Person grechnet und es het 9Fr. pro P. kostet (alk. Frei). Das wär ja 3.60 Fr. pro Deziliter – mal 10 = 1 Liter 36 Fr. WOW! Oder? Demfall wäred die 25 Fr. pro Liter in Ornig!
Oh jaaaa…die Strüüüss sind eifach alli genau min Gschmack!!!!!! Es bitz favorisieri NR. 1
Ah etz hani grad gseh dass du au de ersti willsch, hehe

Fara: You did it!!!! Sieht GUUUUT aus!! I like!

Pfingsti: ooooh so schön! Gratulation dinere beste Fründin! Jööö gsund chli und rund…tönt suuuuper! Wie heisst sie?
ja ich glaub jede mues das selber entscheide mit de Gottis und Göttis! Es isch würkli e Entscheidig für seeeeehr lang.
Oooooh Pfingstiiii *herzklopfen* die umhögglete Buechstabe sind jo suuuuuper!!!!

Nala: oh nei das isch aber blöd. Wie isch eues Fotografebudget?

Heimatort: dä änderet imfall nüm. Me chunnt au nöd dä vom GG dezue über. Jede bhaltet eifach sine und d’Chinde bechömed de Heimatort vo dem womer de Name als Familiename het.

Squishyyyyy: Gratuliere zur Wohnig! Juhuuu

Me: Bi üs dihai gsehts immerno us wie wenn mir würdet zügle vor luuter Gschänk und Deko. Ufruum hemmer irgendwie kei Bock. Chärtli aluege und Gschänkli sind vieeeel wichtiger und toller. Video vode Trauig hämmer gescht grad auno becho (nonig gluegt).
Hey i fang glaub mal a mitem Bricht...dä wird glaub öppe 10 Site lang! Es isch alles sooooo toll gsi.

15.04.14 13:47
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä
Danke für eui viele feedbacks weg mim Schmuck und TZ sorge, wird une na kurz es update schribe und sust sorry wenn nid uf all vo eui igah, isch soviel vode letste 3Täg. Ha zwar Ferie aber lieg so gern am sünnele im Liegestuhl

[b]Sue87:[/b]
Wegem Herzli-Ketteli nei das hani nid bstellt, das isch vo Michael Kors.
Findsch au na ide einte Schmuckläde, fallses in echt mal wotsch aluege.
Weg dine Ohrstecker, wahrschinli hesch di mittlerwile scho schöne entscheide, also ich find die 2.te wo zeigt hesch am schönste.

[b]Littlefoot:
Ich han dir mal no de Link vom einte Armband, sind beidi vode gliche Person...
https://www.etsy.com/de/transaction/1940...f=fb2_tnx_title[/b]

[b]weddingbee:[/b]
irgendwie hesch du scho recht mit dim satz, weg minere TZ dasis lieber eifach echi ignoriere söll, glaub langsam au dasis eifach so mach.

[b]Janedou:

Joo i weiss au nid wieso ich mir so lang ziit lah, zum mal mis Gotti aspreche, glaub wills irgendwie glich nonig so offiziell isch. Aber muen oder wills scho mal asprechä

[b]Fara:[/b]
Nur no 1x kurz weg mim Job, das mitem Erstickstod isch so halb halb wahr. Isch scho so das irgendwenn kei Luft meh ume isch und ma irgendwenn au mite Beatmigsmaschine am maximum isch und sie klar merket das sie was uf de lunge hend und echi schwächer werdet, aber ersticke eso münds nid will mir machet natürli alles damits das nid mitbechömet oder so wahrnehmet, oft isches angst wo ihne au viel „ibildet“ und seb laht sich mit zuwendig und nöchi oft vertriebe und sust natürli mit de medis beruhige, soferns das wend.

[b]Pfingstrose:[/b]
Haha du mitem pyjama, weiss es din GG scho?
Ha jetzt na fotis vo dine schuhe gseh, ich find die sandalette uh schön, macht sicher au u en schöne Fuess.
Und Flüge vo dim GG gseht super us, sehr sehr schön findi si.

[b]@ME:[/b]
TZ:
Also wegem sie asprechä, hani scho 2/3x gmacht und letstlich wohni uf ihre Wohnig ufpasst ha, wo sie ide Ferie gsi isch sogar als Überraschig e langs Kärtli gschriebe miteme Blüemli woni au alles ufgschriebe ha. Sie het den sich au u herzig imene sms bedankt und das ihre fast träne cho seget, nur isch das jetzt au scho wieder es willi her. Und irgendwie ischs mir au echi z'doof das immer ich mit dem thema chum, sie hets nämloi no nie agsproche.
Ufjedefall isch letst wuche au super gsi, sie het am DO geburi cha und het mir 1wuche vorher gseit sie schaffi nur am morgen und seg abem mittag dihei, ha gseit i chömi den verbi zum na mitere astosse, will sie am obig weg gahtmit de familie. am DO morge schribt sie mir, sie gaht nachem schaffe direkt zude eltere hei und gar nüm zu ihre hei.hani schomal wieder denkt, toll....ha sie den iglade zum am fritigmorge mitenand go zmörgele, so als start in tag mit de neue lebensjohr und dasmer eus am DO obig na ghöret zum e ziit abmache, hanere gschriebe nix ghört, aglüte combox und um di 23.00uhr hani den gseit da ich sie nid erreicht heg, denki sie festet nachi ich lah sie am fritig lieber usschlofe, kurz vor mitternacht het sie den aglüte sie hegi sms erst jetzt gseh und telefon nid ghört, sie wot am fritig scho abmache sie cha erst den und nur bis den
egal, hend eus den am fritig troffe, für das das mir eigentli gueti fründinne sind isch leider leider trockeni eher echi künstlichi stimmig gsi
hend den abgmacht für de Dunnstig, zämä echi backe(wend cake-pops) usprobierä und am obig chunt eh na de TZ vom GG und mini schwö will mir all wend echi HZ zügs bespreche. jooo ehm vo paar stund hani es sms becho, seg ihre am DO was dezwüschet cho, sie meldet sich morn na dasmer no chönd luege weg de ziit.
Isch jo klar, das so eusi Stimmig nid besser wird
Het sust denkt, dasi bim backe het das ganze nomol chöne aspreche und ihre au mit dene bispiel segä wies für mich seg, oder isch das doof?!?
ach egal, wie einigi vo eui gseit hend machi ald sache ohni si und lahns eifach so wies isch, entweder merkt sis selber mol na und het interesse zum was ändere und sust wirds viellicht nach de HZ wieder besser oder ald nüm, weiss au nid.

ansonste warti immer no total gspanne uf min blingbling schmuck
Und ich ha e Corsage gfunde wo mir gfallt....ha 2 zur uswahl cha aber die eint isch z'hoch gschnitte und gaht nid, drum han ich a minerä HZ jetzt e sexy schwarzi Corsage vom Beldona
relativ schlicht, het nur es bitzeli stickerä am rand vode brust und es sexy hösli miteme loch in tropfeform am popo

was gits no so zum verzehlä...
ich und min GG hend en u lässige Hochziitszanzkurs cha bide Migro, mir bruchet aber no Stunde.
Für all wo mal wend luege wies isch, de Tanzkurz Hochziit vode Migro Klubschuel chani nur empfehlä!!!!!

15.04.14 13:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@squishy: soooo cool, gratuliere!! Louft ja wie am Schnüerli bi euch!

@Pfingstrose: Hui was isch de das fürnes Spital? Hani itz ou no nie ghört ir Schwiz... chunnt aber sicher chli drufa wome gebärt... mini Kollegin und mini Schwägerin si beidi imne 2er-Zimmer gsi und i gloub keni vo dene isch haubprivat versicheret... de müessti mi aber demnächst spute weme das es Jahr vorhär sött mache, o-oh...

@me: i ha gad e riese Fröid a üsne TZ. Sie hei üs gfragt gha, ob mir am HZ e gmeinsame Schluss wette mache (hei sie so gha) oder ds Fescht eifach la usklinge. Mir hei üs entschiede, dass e gmeinsame Schluss für üs nid i Frag chunnt, süsch machts ka Sinn, e DJ zbueche. Usserdäm hets sicher viu Gescht wo chli wei feschte u mir schliesslech o . Itz hei sie äxtra irgend e Privatshuttle organisiert vo üsem Hotel zu däm im Nachbardorf wo o no einigi Gescht wärde übernachte und mitem Hotel äxtra organisiert, dass die de o mit üs i üsem Hotel chöi zmörgele. Findi super! Sie si mega engagiert, ha richtig Fröid.

Hihi itz hani gad müesse üsere IT schriebe dass sie mir de dEmailadrässe mitem neue Nachname gli müesse ufschaute

15.04.14 13:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Daenu: Hey schön vo dir gzhöre! Ja würdi also au eher Gschänkli usw. aluege als ufrume! Haha! Vielliecht hets unter de Gschänkli ja no en Guettschii zum d Wohnig urume lah. Hihi! Sie heisst Nora Lynn.

 1 .. 401 .. 800 801 802 803 804 .. 901 .. 997
würklich   Littlefoot   irgendwie   Zuletzt   Hochziit   Taeboyana   Pfingstrose   würklech   Problem   bearbeitet   Janedoe   bstellt   malinchen   squishy   Iladige   Hochzyt   Location   richtig   gspannt   schaffe