| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 402 .. 801 802 803 804 805 .. 901 .. 997
15.04.14 14:03
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sasileu: Oh nei also so wie du schriebsch isches ächt schmerzhaft und unschön. Ich find aber würklich dass du s best mögliche gmacht häsch. Und chan hald dini Fründin nöd ischetze. Aber es git ja au chli so Type wo gern hend wenn mer ihne nahrennt. Finds eifach total truurig für dich. Abwarte wer min einzige Rat... Obwohl mer das ja au nöd unbedingt wott.

Taeboyana: Sooo cooool mit eune TZ. Isch ja perfekt wie die sich is Zügsläned und gueti Idee händ! Mega!

15.04.14 14:36
Fara 
Re: Bräute 2014

Yo yo yo!

Hüt hani gar kei Mails becho, dass es neui Biträg hät. Ha dänkt, ich lueg trotzdem mal... Chan ja nöd sii. Und BÄÄÄÄM - grad so 4 Siite oder so. Gar nöd ganz alles chöne läse.

Danke für eui Komplimänt wäg de Frisur. Mir gfallts also au, bin zfride. Isch glaub s optimale für de Momänt - da chani guet au no uf d Entwicklig vo mine Haar reagiere. Sie sind ja am dünner werde.

@Bürgerort: Ich bin soooo froh, hani de bhalte. Min Maa isch nämli Spreitebacher... https://www.youtube.com/watch?v=AXgSpHUU83k

@sasi: Danke fürs Verzelle vo dim Bruef!
Mann, das tönt voll verfahre mit dinere Fründin. Tuet mer leid! Tönt fascht chli so, als würd sie dir und enere Konfrontation chli us em Wäg gah?

So, und leider mussi mi scho wieder verabschide.

Liebi Grüess,
Fara

15.04.14 14:44
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Fara: Puahahaha! Fara! SPREITEBACH! De Julian isch de Hammer! Vo dem her hettis glaub gad agno... Hihi!

15.04.14 14:48
sasileu 

Re: Bräute 2014

He ich ha fall hüt au kei mails becho, komisch....

15.04.14 15:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Sone schöne Name

Daenu
Han no welle sägä, was denn das uf de Bilder für en Drink gsi isch ;) Demfall tönt das okay, die Offerte. Mier hend ez abgmacht, dass sie mal 4 liter mit und 4 liter ohni Alkohol macht und falls was übrig bliibt, nähmemers am Abig as Fäscht mit :)

Sasileu
Es tönt mega verfahre und mier machts au de Aschin, dass du dich echt bemüehsch und eifach wirkli null zrugg chunnt. Was sie demit bezwecke will isch mier aber total schleierhaft. Schad! Tued mer mega leid.

Taeboyana
Da hemmer ja grad völlig die verkehrt Situation vo de sasi. So schön dass eui TZ so debii sind!

Fara
Stimmt, ich han au kei Mails becho. Has aber au nume bi de private Nachrichte igstellt und ha de irgendwenn am denkt, dases ja mega cool isch, dasi mal keis Mail bechume :D Mich würds glaub nerve wenni bi jedem Biitrag es Mail bechume.. Zumal ich ja eh de ganz Tag da inne hocke, phaha :D

me
Ez bini grad mal e Stund in Lade füre chli go mithelfe will mer so viel Züüg im Lade umestah hend und mini Chefin heds nöd chönne glaube, das ich das alles i so churzer Ziit gmacht ha. De isch sie alles go nahluege und hed mi voll globt, ich seg ihri wertvollschti Mitarbeiterin und wenn doch nur alli so wäred :D Au mal schön zghöre

15.04.14 15:34
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Sehr guet! Bisch die Best... Häsch gseh! Hesch ja scho gseit dass sie amigs chli verwirrt isch... Darum het sie warschiendlich au doppelt so lang wie du zum urfume! Haha! Han aber scho dänkt hallo wo bisch! Schrieb!

Mir hend nöd so viel ztue hüt... Aber ich bin eh so müäd gad. Vo dem her... E Idee wasi sueche chan wieder mal? Wie gsehts bi eu mit em Chileheftli us, händer das jetzt fertig?!

15.04.14 15:44
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ja die isch echt verwirrt. Sie wird au langsam dement und das isch richtig müehsam im Arbeitsalltag. Sie chan Sache mit sonere Überzügig behaupte wo hinne und vorne nöd stimmed. Drsch

Haha chasch chli mini Lischte abarbeite. Mier hend no so viel ztue! d Chileheftli sind no ned mal agfange. Han a eusem Diakon es Mail gmacht und no kein Mucks ghört. Bruche ebe die Gebet zerscht no -.-.

Ich han ez grad d Flüg für d Flitterwuche izahlt und ehrlich, ich finds brutal, so viel Geld abzbueche. Bis jetzt sinds immer chliner 100er Beträg gsi, mier hend no kein grosse Betrag müesse zahle und bis jetzt hemmer nur gseh wie s Geld wachst. Schrecklich!!

Was muesch no alles organisiere Pfingstrose?

15.04.14 15:59
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ah dass schaffed ihr doch den mega schnell! Das sind so Sache wo eigentlich nöd so lang burched aber mer kei Motivation defür hät... Nöd? Also bi mir isches voll so... Hm, was mir no mache münd!?

- Menu / Wii degustiere 29.04.
- Fotis für mini Tags am Bluemestruus
- Wimpel für jenstes
- Ablauf für Ziviltrauuig bestimme
- Schueh chaufe (das isch kei Sach me weiss ja welli und wo)
- TANZKURS / LIED für de Hochziitstanz (ICH KRIEG DIE KRIESE)
- Fahrzüg definitiv miete
- Spalier (Wie, wo, was...)
- Schlechtwetter Optione duredänke
- Ballön fürs Apero
- Menucharte gstallte
- Bluemeofferte bestätige wenn sie den da isch...
- Kristalgleser zämesueche für Tischdeko
- Homepage allne verschicke!
- Liederliste am Cousin vom GG schicke er sötti euse DJ sie...
- Dicks A3 und A4 Papier chaufe
- Gschierr fürs Käsbuffet kaufe
- Deko für de Apero und für s Chäsbuffet!
- Tischtuech fürs ZSA organisiere

Okay, jetzt bini am brüälle... Danke Janedoe! Haha!

Zuletzt bearbeitet am 15.04.14 16:01

15.04.14 16:06
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Haha wart ich heitere dich grad wider uf. Mier hend halb soviel Ziit wie iher und dopplet soviel ztue, hahaha

DJ kontaktiere
Schueh & Gürtel GG
Accessoires ich
Kleid abstecken
Tanzkurs!!!
Transport organisieren
Bus mieten
Holzrondellen organisieren & basteln
Gästebuch & Fingerprinttree bestellen
Bilderrahmen
PhotoBooth Artikel organisieren
Taschentücher Mamis
Kofettitütchen nähen
Spitze für Tischordnung
Gastgeschenke
Süssigkeiten bestellen
Unterwäsche ich
Heliumfalsche und Riesenballons
Notfallset basteln
grosse Wunderkerzen kaufen
Stativ und Fernauslöser kaufen

Ich glaub das isches so halbe...

15.04.14 16:10
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ah... Lug da hani sogar au no paar Sache wo du erwähnt häsch:

- Kleid Abstecke mussi au no am DI
- Bildrahme für Fingerprint
- Sitzordnig mache
- Alli mal instruiere wie wo was...

Tja den hülemer hald chli zäme ume! Ich glaub ich gib mer eifach am Morge vom Hochziit mit minere Schwöster gad Kante damit nöd merke was mer vergesse händ... Haha!

 1 .. 402 .. 801 802 803 804 805 .. 901 .. 997
würklich   Hochziit   bstellt   irgendwie   schaffe   bearbeitet   Pfingstrose   malinchen   Problem   squishy   Iladige   würklech   Location   Littlefoot   richtig   gspannt   Hochzyt   Taeboyana   Zuletzt   Janedoe