Bräute 2014 |
|
1 .. 402 .. 801 802 803 804 805 .. 901 .. 997
|
|
|
|
|
15.04.14 14:48
sasileu
|
Re: Bräute 2014
He ich ha fall hüt au kei mails becho, komisch....
|
|
|
15.04.14 15:16
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Sone schöne Name
Daenu Han no welle sägä, was denn das uf de Bilder für en Drink gsi isch ;) Demfall tönt das okay, die Offerte. Mier hend ez abgmacht, dass sie mal 4 liter mit und 4 liter ohni Alkohol macht und falls was übrig bliibt, nähmemers am Abig as Fäscht mit :)
Sasileu Es tönt mega verfahre und mier machts au de Aschin, dass du dich echt bemüehsch und eifach wirkli null zrugg chunnt. Was sie demit bezwecke will isch mier aber total schleierhaft. Schad! Tued mer mega leid.
Taeboyana Da hemmer ja grad völlig die verkehrt Situation vo de sasi. So schön dass eui TZ so debii sind!
Fara Stimmt, ich han au kei Mails becho. Has aber au nume bi de private Nachrichte igstellt und ha de irgendwenn am denkt, dases ja mega cool isch, dasi mal keis Mail bechume :D Mich würds glaub nerve wenni bi jedem Biitrag es Mail bechume.. Zumal ich ja eh de ganz Tag da inne hocke, phaha :D
me Ez bini grad mal e Stund in Lade füre chli go mithelfe will mer so viel Züüg im Lade umestah hend und mini Chefin heds nöd chönne glaube, das ich das alles i so churzer Ziit gmacht ha. De isch sie alles go nahluege und hed mi voll globt, ich seg ihri wertvollschti Mitarbeiterin und wenn doch nur alli so wäred :D Au mal schön zghöre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 402 .. 801 802 803 804 805 .. 901 .. 997
|