| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 403 .. 804 805 806 807 808 .. 903 .. 997
16.04.14 11:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso ich han di nöd überläse :D Stresschopf! Mier hend für dTrauuig d wedding crashers.
http://www.weddingcrashers.ch/

Zum Uszug hemmer Tom Odell - Grow Old With Me

Und nei, garantiert willi de Bolero ned nomal :D


wennmer scho grad am Tipps sueche/verteile sind:
Ich sueche es Gästebuech wie das da vom Inhalt... http://de.dawanda.com/product/36946729-G...it-Gaestefragen
Eifach in schön. Weiss öpper was? Ha mi total id Idee mit dene Frage verliebt :)

Zuletzt bearbeitet am 16.04.14 11:17

16.04.14 11:20
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: oooh, i ha di o nid überläse. Aber mir hei kei Band am Abe. Maches ja jetz glich ou eifach mitere Playlist wöu üs dr DJ z tüür isch gsi... Am Nami hei mir ä Band, aber i gloub das passt ou nur i üses Konzept. Dr Skinny Jim (http://www.skinnyjimtennessee.wg.vu/)... D Lieder fürd Trouig hei mir no nid mitm Pfarrer besproche, aber hätte als Uszug mal dänkt gha ds Hohey vo the Lumineers... Aber halt eifach ab CD.

@me: Die wo süsch no kirchlich hürate: Singet dir es Lied mit dä Gäst? Wenn ja weles?

16.04.14 11:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfinsgti: I cha dir leider mitere Band o nid witerhäufe... Hami nume so chli mit DJs schlau gmacht wüu e Band meistens no chli tüürer chunnt. Mach doch mau e Afrag bi plan-dein-fest.ch! Dert mäude sech aube no viu.

Mir hei füre Izug und füre Uszug es Instrumentals, bim Uszug so chli öpis Boogie Woogie mässigs, aber das isch gloub e Eigekomposition vo üsem Sänger. Zwüschedrin heimer de no 2 Lieder (Hallelujah vom Jeff Buckley nachem Ringtusch und Timing is Everything süsch no irgendwenn zwüschin).

@malinchen: Das si mir äbe no am überlege... I finde ds "Grosser Gott wir loben dich" (het gloub daenu gha?) no schön. Oder de öpis Gospel-mässigs. Aber i weiss gar nid, wieme de das würd begleite, Orgele weimer ja nid und ob das dr Sänger macht...?

16.04.14 12:03
malinchen 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Mir wei äbä ou ke Orgele... ds "Grosser Gott wir loben dich" isch öpe ds einzige woni kennä. I finges äbä no schwierig, die usem Gsangsbüechli fingeni äbä chli schrecklech. Aber Gospel isch drfür no rächt tricky... I chönnt das eigetlech mine zwöi Fründinne delegiere wo so stürme wägem Chleid. Die singe beidi gärn und spiele Gitarre. Cha ja denä sägä sie söue sich äs cools (Gospel) Lied ussueche und das när mit aunä zämä singe.

16.04.14 13:31
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gugus!

So Pizza verdruckt und jetzt wieder am schaffe. Jetzt hani über de Mittag scho antwort übercho vo de Klavierspieler. Ich glaube zum Izug wirdi Piano Verison vom John Lennon Grow Old With Me neh. Zum Uszug mussi jetzt no was sueche...

Ich würd no gern eis ha vo PS I Love You min absolute Lieblingsfilm!

Daenu: Du häsch doch es Gedicht gschriebe für din GG? Oder... Hät sich das demfall greimt?! Ich würd gern mim GG au eis schriebe. Über die Ersti grossi und die letschti Liebi!

16.04.14 13:46
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: I finde die usem Gsangsbüechli süsch ou eher schrecklech... Hey aber dasch doch e super Idee wäg dene 2? De heisi gad e Ufgab Heit dir de süsch ke Sänger ir Chile?

@Brütliträff: So itz muesi das mau fixe. Obwou am 12. Juli am meiste Lüt chönnte, muesi mi leider füre 4. Mai entscheide, wüu am 12. Juli isch mi Poltertag I cha üses Tae Bo Studio ha, ha gad ds OK vo mire Trainerin becho. Fürz Tae Bo hei sech 6 agmäudet. Sit dir aui no drbi (u zuesätzlechi si natürlech härzlech wiukomme)? I wett eifach es Minimum vo 5 Lüt (näb mir), damit i d Stund dürefüehre. Macht süsch nid viu Sinn mit weniger.

16.04.14 13:49
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: oje, ich weiss nüm obi mi für de 04.05. abgmolde han oder nöd (find de doodle nüm), aber mittlerwile chani dänn nüm falls ich ja akrüzlet hett...schaaaaaad. im juli hätti immer chöne

16.04.14 13:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Brutträff: Oh nei... Soooo schad! Den chani nöd. Wünsche eu aber glich ganz viel Spass! Mir händ eu dem Tag euses 6 Jährige und sind in London.

16.04.14 14:32
Tindli84 

Re: Bräute 2014

Also do chani min Senf jo au wieder mol dezue ge:o)

also mir hend au e sängerin i de Chile...sie het mol mit mir zeme gschaffet und he eher e tüfi stimma abe rmegaaa cool...womer bim pfarrer gsi sind het de herr die ganz ziit gseit ja also do empfiehl ich e orgel spiel..und ich Nööö do singt mini Sängerin und da isch de ganz Abig so wiiter gange :o) Min GG het sich ame halbe futschglacht will er überloht das alles mir..er findet immer du machsch da scho guet...

Uf jedefall hend ir dne no müesse 2 lieder ussueche wo me mit de lüd chan singe...öööm jo..super sach mir hend döt glaub au grosser gott wir loben dich..und szweite weisi scho wieder nüme :o)

Bim ie laufe singt sie vo de Alexandra Burke Hallelujah und nochem Ja Wort sicher no es JA vo Sielbermond..und de rest hemmer au nonig :o)

Am abig hemmer au uh lang überleit wie mers wend mache mit de Musik..aber min GG isch jo gaaar nid de Tänzer..er hets lieber gmüetlich und drinkt mit sine Lüd es Bierli...drum hemmer üs entschiede eifacht en Radio mit zneh mit chli so Party lieder und chli hintergurnd Musik..irgend wenn isch eifacht vorallem au üses Budget und de Platz im Resti begrenzt gsi:o)

16.04.14 16:11
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Tote Hose hüt? Mier isch grad langwilig! Mache Homeoffice hüt, mini Chefin isch für mich igsprunge das ich am Abig an GC Match cha :D

Ich chan am 4. Mai evtl. GG isch ja denn a sim Polterweekend aber je nachdem, zwei Wuche spöter isch ja de dHochziit und vielleicht versuufi in Arbeit. Chanis immerno offe lah? :/

Zuletzt bearbeitet am 16.04.14 16:15

 1 .. 403 .. 804 805 806 807 808 .. 903 .. 997
Hochzyt   bstellt   Location   richtig   Taeboyana   bearbeitet   gspannt   Hochziit   schaffe   Littlefoot   Pfingstrose   malinchen   squishy   Zuletzt   würklech   Iladige   würklich   irgendwie   Janedoe   Problem