Bräute 2014 |
|
1 .. 403 .. 804 805 806 807 808 .. 903 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.04.14 14:32
Tindli84
|
Re: Bräute 2014
Also do chani min Senf jo au wieder mol dezue ge:o)
also mir hend au e sängerin i de Chile...sie het mol mit mir zeme gschaffet und he eher e tüfi stimma abe rmegaaa cool...womer bim pfarrer gsi sind het de herr die ganz ziit gseit ja also do empfiehl ich e orgel spiel..und ich Nööö do singt mini Sängerin und da isch de ganz Abig so wiiter gange :o) Min GG het sich ame halbe futschglacht will er überloht das alles mir..er findet immer du machsch da scho guet...
Uf jedefall hend ir dne no müesse 2 lieder ussueche wo me mit de lüd chan singe...öööm jo..super sach mir hend döt glaub au grosser gott wir loben dich..und szweite weisi scho wieder nüme :o)
Bim ie laufe singt sie vo de Alexandra Burke Hallelujah und nochem Ja Wort sicher no es JA vo Sielbermond..und de rest hemmer au nonig :o)
Am abig hemmer au uh lang überleit wie mers wend mache mit de Musik..aber min GG isch jo gaaar nid de Tänzer..er hets lieber gmüetlich und drinkt mit sine Lüd es Bierli...drum hemmer üs entschiede eifacht en Radio mit zneh mit chli so Party lieder und chli hintergurnd Musik..irgend wenn isch eifacht vorallem au üses Budget und de Platz im Resti begrenzt gsi:o)
|
|
|
|
|
1 .. 403 .. 804 805 806 807 808 .. 903 .. 997
|