| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 404 .. 805 806 807 808 809 .. 903 .. 997
16.04.14 16:26
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Gell... Du seisches! MIR ISCH IMFALL AU LANGWILIG! Haha... Wie chlini Chind wo Unterhaltig bruched.

Janedoe: Also ich bin so froh dusch du nonig gstresst au wenn du nurno 30 Tag häsch. Den blibi au völlig relaxed willi ja fast doppelt so lang no han. Aber das findi au scho churz. Gr!

16.04.14 16:30
_janedoe 

Haha, meinsch fangsch denn a hypere wenn ich demit afange?

16.04.14 16:43
Pfingstrose 

Ja ich glaub das isch so... Willi denk denke scheisse au nüme lang bi eus!!! Aber glich hani no paar Tag meh. Bin froh hets no anderi. Claudilein, Malinchen usw. wo den hoffentlich mit mir is SCHWITZE chömed.

16.04.14 16:49
_janedoe 

mier ischs so mit de daenu gange. Ha immer denkt 'ach sie hed weniger Ziit als ich, also chani nochli chille' aber jeeeeeeetz bin ich die Nächsts, hilfeeeeee!

16.04.14 17:02
Pfingstrose 

Haha und jetzt chan Daenu i ihre Erinnerige schwelge und het 0 Stress!!! Und denkt haha die andere sind jetzt drah.

16.04.14 17:13
Taeboyana 

Ig bi ou no da Bi die einzigi wo hie im Büro no d Stellig wahrt, aui angere si scho ab i Firabe vor übere ere Stund und chöme die meiste ersch nach Ostere wieder...

I bi no rächt gelasse (oder tiefeentspannt wie ds malinchen ersch gad so schön ehet gseit ) wüus bi üs ja scho no es Wili geit und sit mir ds Thema Musig ou erfougrich abghaget hei, hani irgendwie ds Gfüu so cha nümm schief ga... haha und i 2 Monet bini de am umehypere mit Deko- und Gastgschänkbastlereie und dir sits aui ir Badi oder ide Flittis am chille .

Hui vori hani schnäu am Reisebüro aglütte zum nachefrage wüui nüt ha ghört uf mini Afrag vom Mänti Morge, aber sie ligi bi ihne ufem Tisch und i bechäm gli Antwort . Grad chli zschnäu gsi mit närvösele Bridezilla ahoi! Bi gspannt obi no vor Ostere öpis ghöre.

16.04.14 17:17
littlefoot 

huhu :)

jaaa und ich bi au no ganz relaxed haha
nei im ernst jetzt...2/3 schwöschterä händ hüt glaub ihres chleid gfunde. u herzig, mit de einte bini i sone munzige lade abseits z luzern und de het sie eis agha, wo ihre mega gstande isch. mit some assymetrische träger in korall und bling bling. zerst het sie denn gerweised und etz isch sie wieder hei. ich muss es ihre morn aber hole
und mis mami isch zu minere andere sis uf biel und de hends mer es foti gschickt. edels bordeauxrot, chli länger hine und mit röseli uf de schultere und eme schal wo vo det abehangt. het nie denkt dass sich die beie (20&23 und so guet wie kei shopping queens) so useputzed. und sone gschmack hend

und ich han grad nassi söckli a mit mine 1. brutschueh haha, so grüüsig. muni etz umelaufe mit dene ?

16.04.14 17:19
malinchen 

Nur ganz churz... Mues när gad witer no chli ds schöne Wätter ga gniesse

@Taeboyana: I bi drbi am 4. Mai! Bi de zwar äuä scho gschluuchet wöu mir am 3. dr erst Beachvolley-Tag hei aber i wirde mis bestä gäh...

16.04.14 17:21
littlefoot 

ah und no chli unterhaltig:

mini to do lischte :

Gardenvilla.ch (et mal öper gfragt woni fiire, glaube du Taeboyana) schreiben wegen Wein und DJ zusage
Caterer Offerte zusagen
Fotografin Vertrag zurückschicken
Chalkboards fertig machen (photobooth, candy bar)
Gastgeschenke entscheiden/basteln
Vasen kaufen
Standesamttermin
Lied aussuchen Torte
Fahrzeug aussuchen
Karton buchstaben kaufen Jumbo
Probelauf mit Backen
Süssigkeiten World of Sweets bestellen
Unterwäsche kaufen
Kleid abstecken
Accessoires aussuchen (armband)
Torte degustieren & bestellen
Windlichter Silber kaufen
Rahmen kaufen & Chalkboards schreiben
55 Pompons basteln
Karton Buchstaben basteln
Tischordnung erstellen und drucken
Vasen dekorieren
Accessoires bestellen/basteln
Muffin Blech kaufen
Lampions dekorieren
Musik laden
Ev Ringe kaufen

puuuuhhhh *schwitz*

16.04.14 17:24
malinchen 

20gi is kässeli...

haha, littlefoot!!! Du bisch zviel... Kei Ahnig was jetz muesch mache... Aber mega schön wägä dinä Schwösterä!!!

1 .. 404 .. 805 806 807 808 809 .. 903 .. 997
Hochziit   Iladige   bearbeitet   würklich   gspannt   Pfingstrose   Problem   irgendwie   squishy   Zuletzt   Janedoe   richtig   malinchen   würklech   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   Littlefoot   schaffe   Location