Bräute 2014 |
|
1 .. 405 .. 807 808 809 810 811 .. 904 .. 997
|
|
|
|
|
|
17.04.14 08:40
sasileu
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä :-)
Hee, ich krieg irgendwie kei Mails meh, voll doof.weiss öberd wani muen mache?
Littlefoot: Das tönt doch super toll mit euere Location, klar das mit de Tisch cha di verstah, aber du machsch das guet, mit vowege ach chum sitzet eh nur mengmol deht.denki mir amigs au aber schaffs nid immer zum das au so z’mache
Pfingstrose: Zeigsch es bildli vo dine Zündhözli?
Janedou: Ohh, das duet mir leid für dich aber bi grad meeega froh hani nid au eine bstellt, sondern wartet bis du dis feedback gisch. Vowo hesches scho wieder? Uii, haha wird j ovo site zu site schlimmer mit dim bolero... Wegem Gästebuech, ich bi letstlich bi Etsy uf sotigi Gästebüecher gstosse, find die irgendwie au u lässig.Muens mim GG mal zeige. Will die Fingerabdrück bilder sind zwar na cool aber i glaub nid das mir das nacher immer ufhänket und den ischs au schad.
Malinchen: Ich glaub mängmol sind die einte lüüt fall zwar u nett aber nid top motiviert uf so besprechigstermine und verstönd drum nur das wos wend oder wie au immer, ghat mit nämli mängmol echi ähnlich, bi dim HZ wird den sicher alles guet laufe
@Me: Nid viel neus, am Di hani mit de Lil-lian und de Broncos troffe, echi amerika ustusch hemer gmacht und natürli uuuu viel über anders züg gschnurrt, vorallem HZ zügs
Den hani gester mini TZ kurz gseh und sie hend mir jo für die wuche zerst wieder abgseit cha und gester findet sie, es seg ihre nid so agnehm das sie mich immer verschiebt und ich ganz früsch, jo verschiebe ischs nid will mir hend momentan eh chum kontat Ufjedefall chumi hüt morge es sms über, sie freu sich uh, de Termin wo sie hüt cha het findet nid statt und sie chömi scho am 1 zu mir Jooo, chönt spannend werde, nei scherz aber denk es schadet eus nid, wiedermal en ganze Namitag was zämä z'mache. Und am Obig chunt den mini Schwe na und de TZ vom GG und er natürli au
Wünsch eui no en schöne Morge! Hender jetzt den au all frei ade Osterä?
|
|
|
|
|
|
17.04.14 10:20
nala05
|
Re: Bräute 2014
guete morge! und TGIT
@squishy: gratuliere zur wohnig!! das lauft jo wie am schnürli bi euch! schön gohts jetztwidr voll los mit dr hz-planig! isch doch mega wenn weisch um alles andere hämir uns scho kümmeret
@sasileu: hach herjeee..ich vrstand sooo dases für di mues miehsam si mit dinere tz. ich glaub mir würd d lust au vrgoh, wen s aspräche und uf si zuegoh immer vo dir us kunnt. wünsch euch ganz fescht das d stimmig sich widr vrbesseret! ah danke für d empfählig vom tanzkurs de buech ich dä glaubs für uns no dini beldona-corsage tönt aso hammer! hesch en link drzue? oh ez hani grad gläse es het sich a dr tz-front öbis do. hoff es klärt sich widr chli hüt nomi!
@taeboyana: aso bi euch ergit sich in letschter zyt nur guets! isch den toll! ich bi leider au bis am 3 idr schuel :(
@littlefoot: tönt toll mit dr location und das är grad de DJ würd mache isch de super! es ergit sich immer e gueti lösig zum glück
@pfingstrose: wow gits jo nid, sins si nach wieviil mönet doch no ko?!! aber schön gfalle si euch! das isch doch im ändeffäkt d hauptsach. fotis?? oh mit dr band ka i dir leider nid hälfe.. hät jetzt au mol plandeinfest empfohle..
@janedoe: haha de hammer mit däm bolero! gits jo nid!! würdi au nid welle zahle! das är hässlig isch, isch jo s einte, aber no kaputt! das goht ächt nid. hesch vollkomme rächt, kaputti war würdi ä nid zahle welle! gästebuech hani es schön uf etsy gseh wo meh d site gstalte ka: https://www.etsy.com/de/shop/EnvelopeGue...shopheader-name
@malichen: hmm chli doof mitem resti. hoff ganz fest mit euch dases wirkli kei missverständnis susch git. cool mit dr polterparty, hoffentli mälde sich no ganz viil ah! ich hät hüt eig au bis am 6i vorläsig, aber do dozis vo dr letschte vorläsig au nid so lust hän hüt, hämir nid findi super! (si sin awält vo zh und i dänk die hän dört halt eifach au scho zue)
@daenu: so schön, de gits jo wirli vilicht gli s erste 14er buscheli meeega schön! wünsch euch viil erfolg bim üebe und hoff es schloht gli ii
@brütliträff: has grad igschriebe, yeeeah freu mi! evtl würdi doch no am taebo mitmache (solang ihr mi nid wäg minere unsportlichkeit uslachet ) dörfi das sponti entscheide?
@fotograf: danke für all euri inputs. mir hän jetzt öper wo uns mega würd zuesage vo dr hp und au priis här. wändr gügsle? www.0816pictures.ch ha mol en afrog gschickt geschtr, wart no uf antwort! drugget mir bitte duume das si no z ha sin
@me: mi gg isch vo hüt bis sunnitig mit sine kollege uf holland e kolleg wo dört studiert go bsueche. das mache si jedes joor einisch. hüt zobe gangi evtl in usgang und morn kunnt mis mami vom tessin und blibt bis suntig. am samstig hämir vor ind stadt für e kleid für si go gügsle und susch gits wohl chli e mami-töchtere wucheänd, do mi paps grad in kenia safari macht *obermeganeid* ich mach mir momentan mega gedanke wäg blueme.. was händir so vor vorstellige für e brutstruss, und au für tisch deko? fötelis erwünscht!
|
|
|
|
|
1 .. 405 .. 807 808 809 810 811 .. 904 .. 997
|