| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 405 .. 807 808 809 810 811 .. 904 .. 997
17.04.14 07:40
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis

@littlefoot: Hihi i loufe aube ou chli im Huus ume drmit...

@daenu: Ou nei itz hani di Geburi verpasst... hoffe du hesch e wunderschöne 1. Geburtstag as verhürateti Frou gha! Jeeh so cool wäg dr Folsüri... vielech gits scho gli ds 1. 2014er-Brut-Baby

@delfinchen: Meines Wissens war sie eine 2013er-Braut? Ich würde mal dort im Thread nachfragen, die wissen wahrscheinlich eher Bescheid als wir.

Isch eigentlech hüt überhoupt no öper am schaffe oder siter scho aui ir Osterpouse ? Aso bi üs isch usgstorbe.. Aber i mues no es paar Stündli hüt. Was machet dr aui so über Ostere? Hochzitssache oder eifach süsch gniesse?

17.04.14 08:18
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!

Deanu: Jetzt hani au no din Geburi verpasst! So schwach... Wünsche dir aber en Tag danach alles Liebi und Guet! Hey und drucke Dumme für eue wiiteri Wäg dass ihrs eifach schön händ. Wird gad chribelig wäni a eues Vorhabe dänke... Den häsch d Verhüätig au abgsetzt? Oder nimmsch eifach mal Folsüri?

Delfinchen: Taeboyana hät rächt. Sie isch im 2013 Thread gsi. Dete kenned sie d Lüt guet... Elea, snet usw.

Me: Eifach nur müäd... Sind gester no e Kollegin in Luzern go bsueche und bis mir diheime gsi sind isch 00:04 gsi! Hilfe! Haha! Aber es isch mega lässig gsi und fein! Vo dem her hämmer ja jetzt gnueg Tag zum Schlaf ufhole.

Was händer eigentlich für Plän das Wuchenend?

17.04.14 08:18
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

taeboyana: nei bi am schaffe mir hend morn bis samstig vom götti vo mim sohn mitem sohn (göttibueb vo mim GG hihi), und am suntig chunt mini familie go oster brunche. hochzitssache settemer au mache, vertrag fotografin usfülle und schicke, caterer offerte bestätige, gastgschenk entscheide....
du ?

delfinchen: ich han mal mit ihre kontakt gha aber nur per PN...etz hanere au wieder gschribe aber isch halt klar, wenn scho ghürate häsch bisch nid so vill da...aber du häsch doch no zit, sie wird sicher wieder mal ine luege :)

daenu: ja du, de gits de grad chli z firä im april bi dir

pfingsti: hey bisch bi mir gsi

me: etz isch grad d kollegin cho weg de visitecharte...sie tög grad bstelle, ob sie mir au sell mitem neue name bstelle so cool :)
ah ja und mi GG und ich hend entschiede dass mer uf istanbul gend als churz flittis juhui :)
freu mich, dass mer hend chöne e stadt finde wo eus beid amacht und det chasch glaub au bade

Zuletzt bearbeitet am 17.04.14 08:24

17.04.14 08:35
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Bi ou meeega müed... Hüt Morge woni mit Müeh und Not usem Bett bi gchroche, bini schön froh gsi dassi morn chli cha bliebe liege...

@littlefoot: Hihi bi üs wärde o gad neui Visitecharte gmacht wüu üsi Telefonnr. ändere u de het mr dr zueständig e Entwurf gmacht mit mim jetzige Name, de hani gseit er chönn se gad mitem neue mache

Wow Istanbul isch ja mega cool! Bi no nie gsi aber ha scho ganz viu Guets ghört.

Mir hei beschlosse morn bi däm grusige Wätter e Früehligsputztag zmache, es isch wieder mau nötig Drfür gömer de am Abe no chli furt. Am Samsti gömer uf Murte zum Caterer vom Zivile ga besrpräche und definitiv usläse. U de sötti no chli öpis bache und vorbereite füre Familiebrunch am Sunntig bi mim Brüetsch. U am Sunnti Abe gömer no uf Gstaad bis am Mänti zu GGs Papi und Schwoscht... aso vous Programm

Gester hani 2 etsy-Päckli becho! D Schlüssuahängerli und d I Do Stickers si cho. Und d Superman Uhr liegt uf dr Post zum Abhole Hoffe i cha se am Samstig hole.

17.04.14 08:40
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä :-)

Hee, ich krieg irgendwie kei Mails meh, voll doof.weiss öberd wani muen mache?

Littlefoot:
Das tönt doch super toll mit euere Location, klar das mit de Tisch cha di verstah, aber du machsch das guet, mit vowege ach chum sitzet eh nur mengmol deht.denki mir amigs au aber schaffs nid immer zum das au so z’mache

Pfingstrose:
Zeigsch es bildli vo dine Zündhözli?

Janedou:
Ohh, das duet mir leid für dich aber bi grad meeega froh hani nid au eine bstellt, sondern wartet bis du dis feedback gisch. Vowo hesches scho wieder?
Uii, haha wird j ovo site zu site schlimmer mit dim bolero...
Wegem Gästebuech, ich bi letstlich bi Etsy uf sotigi Gästebüecher gstosse, find die irgendwie au u lässig.Muens mim GG mal zeige. Will die Fingerabdrück bilder sind zwar na cool aber i glaub nid das mir das nacher immer ufhänket und den ischs au schad.

Malinchen:
Ich glaub mängmol sind die einte lüüt fall zwar u nett aber nid top motiviert uf so besprechigstermine und verstönd drum nur das wos wend oder wie au immer, ghat mit nämli mängmol echi ähnlich, bi dim HZ wird den sicher alles guet laufe

@Me:
Nid viel neus, am Di hani mit de Lil-lian und de Broncos troffe, echi amerika ustusch hemer gmacht und natürli uuuu viel über anders züg gschnurrt, vorallem HZ zügs

Den hani gester mini TZ kurz gseh und sie hend mir jo für die wuche zerst wieder abgseit cha und gester findet sie, es seg ihre nid so agnehm das sie mich immer verschiebt und ich ganz früsch, jo verschiebe ischs nid will mir hend momentan eh chum kontat
Ufjedefall chumi hüt morge es sms über, sie freu sich uh, de Termin wo sie hüt cha het findet nid statt und sie chömi scho am 1 zu mir
Jooo, chönt spannend werde, nei scherz aber denk es schadet eus nid, wiedermal en ganze Namitag was zämä z'mache. Und am Obig chunt den mini Schwe na und de TZ vom GG und er natürli au

Wünsch eui no en schöne Morge!
Hender jetzt den au all frei ade Osterä?

17.04.14 09:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey zämä!

@Dänu: oh nei, i has o verpasst! Gratuliere dir nachträglech ou no ganz härzlech zu dim erstä Geburi aus verhürateti Frou! (Da chunnt mir gad i sinn, das wär ja ä gueti Glägeheit mau vo vore afah z zeuä, haha)

@Taeboyana: Ah cool si dini Päckli acho! Und bisch zfriede drmit?

@Littlefoot: Oh cool, Istanbul isch sicher hammer! Bi no nie gsi, aber ä Fründin vo mir het det ä Wohnig - also ihri Elterä - und sie schwärmt immer mega...

@Sasi: Oh, schaad isch ds Verhältnis zu dinerä TZ so agspannt... i hoffä dä Nami duet öich guet dass dir mal wieder chöit zyt zämä verbringe unds i volle Züg gniesse!

@me: I ha hüt PH bis am 6i! Das isch doch nid normal... Naja, drfür triffi mi när no miterä Fründin woni nid so oft gseh. Sie isch sit churzem fertig mitm Medizinstudium und het jetz halt als Assistenzärztin immer mega Stress und übli Arbeitszyte. Fröie mi gad mega druf...
Morn wird dr Göttibueb vom GG 1 Jahr alt und mir göh natürlech ga mitfiire . Am Samstig hätte mir eigetlech wöuä ga Wanderä, müessä jetz äuä no luege wie ds Wätter wird... Und am Sunntig göh mir zu mine Elterä ga brätle. Mi Brüetsch mues leider schaffe, drum ischs nid würklech es Familyfest. Aber wird sicher gmüetlech. U am Mäntig hei mir üs mal no frei bhalte für entweder ufs Velo oder no HZ Sache mache.

17.04.14 09:50
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Phu i bi die einzigi vo üsem Team wo hüt da isch und mi dünkts die Zit wott hüt nid verbi ga...

@malinchen: ou nei das isch ja mega lang! Heisi sicher äxtra so gmacht... Ja i finde d Schlüssuahängerli mega schön und d Stickers si ou guet. Am meiste gspannt bini aber uf d Uhr

I ha hüt ou no mit mire TZ abgmacht, ga zu ihre ga Znacht ässe und GNTM luege Fröie mi mega druf.
Ja ds Wätter macht leider nid so mit am Wuchenänd I hätt eigentlech de ou no chli use wöue, sött ja no chli für mi Haubmarathon trainiere...

@sasileu: I wünsche dir ou ganz es guets Träffe mit dire TZ und dass dir die Zit zäme würklech chöit gniesse. Heiter öpis Speziells vor?

17.04.14 10:15
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot/Taeboyana
Cool wege de VIsitecharte!

littlefoot
Wie lang gönder uf Istanbul? So schöön, nur iher zwei?`

sasileu
Ha s Bolero in China über aliexpress bstellt. Nie wieder. Bi etsy würdi so viel tolli Sache finde, aber inzwüsche isches glaub chli zspat, die hend ja mängisch länger als en Monet zum liefere und das Risiko gangi nümme i.
Hey schön hed sich dini TZ gmolde und treffeder eu. Hoffentli isch d Stimmig chli entspannt!

me
Ich bin au am schaffe - und wie! Hend sitem 7ni en riiiiiiiiese Stress! Jetzt isch grad mal en Moment chli ruhiger bzw ich han mich usklinkt :D
Cha mi de Pfingstrose chli aschliesse, müüüüüüed. Bin au erst am 12i heicho gester. Sind nach dere riese Klatsche wo GC becho hed no es Fruschtbier go trinke... Und hüt am 6i wider uf. grüüüsig! Sägs eu

Morn hend GG und ich no nüt planet, sötted aber dringend mal durs Huus putze! Am Samschtig müemmer beidi schaffe, er hed en 13-Stünder und ich defür nur es paar Stunde... Ich han letschti en Guetschii gwunne für e Übernachtig ime schöne Hotel mit eme 3 Gänger und allem drum und drah und mier hend denkt, de lösemer ez gad am Sunntig i und gönd de ufem Heiweg no gschnell bi mine Eltere verbii En chlini Usziit tued eus im Moment echt guet-

17.04.14 10:20
nala05 

Re: Bräute 2014

guete morge! und TGIT

@squishy: gratuliere zur wohnig!! das lauft jo wie am schnürli bi euch!
schön gohts jetztwidr voll los mit dr hz-planig! isch doch mega wenn weisch um alles andere hämir uns scho kümmeret

@sasileu: hach herjeee..ich vrstand sooo dases für di mues miehsam si mit dinere tz. ich glaub mir würd d lust au vrgoh, wen s aspräche und uf si zuegoh immer vo dir us kunnt. wünsch euch ganz fescht das d stimmig sich widr vrbesseret!
ah danke für d empfählig vom tanzkurs de buech ich dä glaubs für uns no
dini beldona-corsage tönt aso hammer! hesch en link drzue?
oh ez hani grad gläse es het sich a dr tz-front öbis do. hoff es klärt sich widr chli hüt nomi!

@taeboyana: aso bi euch ergit sich in letschter zyt nur guets! isch den toll!
ich bi leider au bis am 3 idr schuel :(

@littlefoot: tönt toll mit dr location und das är grad de DJ würd mache isch de super! es ergit sich immer e gueti lösig zum glück

@pfingstrose: wow gits jo nid, sins si nach wieviil mönet doch no ko?!! aber schön gfalle si euch! das isch doch im ändeffäkt d hauptsach. fotis?? oh mit dr band ka i dir leider nid hälfe.. hät jetzt au mol plandeinfest empfohle..

@janedoe: haha de hammer mit däm bolero! gits jo nid!! würdi au nid welle zahle! das är hässlig isch, isch jo s einte, aber no kaputt! das goht ächt nid. hesch vollkomme rächt, kaputti war würdi ä nid zahle welle!
gästebuech hani es schön uf etsy gseh wo meh d site gstalte ka: https://www.etsy.com/de/shop/EnvelopeGue...shopheader-name

@malichen: hmm chli doof mitem resti. hoff ganz fest mit euch dases wirkli kei missverständnis susch git. cool mit dr polterparty, hoffentli mälde sich no ganz viil ah!
ich hät hüt eig au bis am 6i vorläsig, aber do dozis vo dr letschte vorläsig au nid so lust hän hüt, hämir nid findi super! (si sin awält vo zh und i dänk die hän dört halt eifach au scho zue)

@daenu: so schön, de gits jo wirli vilicht gli s erste 14er buscheli meeega schön! wünsch euch viil erfolg bim üebe und hoff es schloht gli ii

@brütliträff: has grad igschriebe, yeeeah freu mi! evtl würdi doch no am taebo mitmache (solang ihr mi nid wäg minere unsportlichkeit uslachet ) dörfi das sponti entscheide?

@fotograf: danke für all euri inputs. mir hän jetzt öper wo uns mega würd zuesage vo dr hp und au priis här. wändr gügsle? www.0816pictures.ch
ha mol en afrog gschickt geschtr, wart no uf antwort! drugget mir bitte duume das si no z ha sin

@me: mi gg isch vo hüt bis sunnitig mit sine kollege uf holland e kolleg wo dört studiert go bsueche. das mache si jedes joor einisch. hüt zobe gangi evtl in usgang und morn kunnt mis mami vom tessin und blibt bis suntig. am samstig hämir vor ind stadt für e kleid für si go gügsle und susch gits wohl chli e mami-töchtere wucheänd, do mi paps grad in kenia safari macht *obermeganeid*
ich mach mir momentan mega gedanke wäg blueme.. was händir so vor vorstellige für e brutstruss, und au für tisch deko? fötelis erwünscht!

17.04.14 10:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo dir liebe

S Mail bechumi nüm meg neue Biträg?!
Iz hani scho gmeint es sig nüt gloffe di letschte 2 Täg:)

Ha hüt frei und sött no packe und putze und wösche
Und morn am 4 am Morge fahre mi GG Und der Fründ vo mire
Beste üs z Züri a Flughafe:) mache si nume wüui morn Geburi ha dass si a
Ihrem freie Tag so früeh ufstöh:):)
I das Hotel gömmer:
www.gorgoniabeach.com
Und Marsa Alam isch nid heikel im Moment...hoffe natürlich das blibt so...

Nala
Mi Bruutstruss im Ahang:) weiss scho 2 Jahr dasi de wott:)

An alle
So i muess vorwärts mache! Wünsche euch schöni ostere und e super wuche!
Cha vilech mau durs W-LAN mitlese:)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

 1 .. 405 .. 807 808 809 810 811 .. 904 .. 997
Littlefoot   Hochzyt   Zuletzt   richtig   Location   würklich   würklech   Hochziit   irgendwie   bstellt   Taeboyana   Problem   Pfingstrose   Janedoe   Iladige   gspannt   schaffe   squishy   malinchen   bearbeitet