| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 405 .. 808 809 810 811 812 .. 905 .. 997
17.04.14 11:00
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: I bechume o keni Mails meh, müehsam... Viu Spass bim packe u parat mache! So cool de chasch a dim Geburi a Strand liege.

@Nala: Sicher darfsch du das no spontan entscheide. Würd mi sehr freue we'd o mitmachsch! Dir müesst aso würklech nid Angscht ha, dir gloubet nid was ig aus scho für Lüt ha gseh. U weni da geng würd lache, wäri auso e furchbare Trainer I wirde nüt Komplizierts mache oder wo dir när totkaputt sit. Söu ja Spass mache

@Brutstruss: I weiss nur dasser i üsne Farbe mues si, auso rot mit chli häuem grüen drzwüsche. Und i möcht e möglechst kompakte, so chli chuguförmige. Die genaue Blueme hani no nid usgwäut, aber i fänd Gerbera und Dahlie schön, mit evtl. es paar einzelne Röseli drzwüsche. Und de sones Band ume Stiel...

17.04.14 11:06
_janedoe 

nala
Die Büecher hani au gseh uf etsy. Aber ebe, USA... Chunnt de vlt nümm a bis am 17.Mai :/ Mal güxle, finde de scho no e Lösig.
Vorstellige vo de Blueme hani ja erst gad postet :)

Sue
Schöni Ferieeeeeee! Gnüssets!

Mails
Hend iher alli die Mail Benachrichtigunge igstelle? Iiiih das fändi de müehsam, alli zwei Minute es Mail, dass en neue Bitrag postet worde isch? Ich hasse alli automatisch generierte Mails. Han kein einzige Newsletter abonniert und wenn mal us versehe doch öppis chunnt, denn stelli de grad ab. Das isch so min Tick, da chumi Zueständ über

17.04.14 11:22
Pfingstrose 

Nala: Die Büächer sind würklich au no cool!

Janedoe: Also ich han mich au gfröged ob die andere Brütlis die Mails vermissed! Ich wer so gnervt. Han das nur für PN igschalte. Will ab und zie gsehni die nöd. Aber suscht bini wie du... Jede Newsletter und Werbigmail stresst mich so!

17.04.14 11:38
weddingbee85 

@***frustpost***: mädels, jetz muess ich eui grad öpis über honeyhome verzelle...gopfridli bin ich frustriert. han für chf 150.00 sache bstellt und han willi chrank gsi bin s päckli nöd chöne uf de poscht go abhole und min schatz händs nöd lah...dänn hani dene vo honeyhome es mail gschriebe sie selleds mir doch nomal schicke oder mir s gäld zruggüberwiese.
wüssed ihr was als antwort cho isch? das gächi nöd, stäch so ide agb nr. blabla, das sig mis problem wenn ich s päckli nöd chöni abhole...hallooooooo? das sind 150 stutz!!!
ich treie fascht ab. döf mer das?

17.04.14 11:48
littlefoot 

huh :)

schaffe;: ich han au en mordsstress eigetli

sue: ja ich bechume au kei mails aber has grad gmerkt und ga etz halt immer direkt. ich lise ebe mängisch d biträge direkt ufem handy, finds cool.
hey denn ganz schöni ferie !
ganz en schöne struss hesch du da. läck dass du scho zwei jahr de glich gschmacl häsch. mine änderet irgendwie ständig :)

jane: ou mann gahts no ? nei sie münd dir s päckli nomal schicke, du häsch es zahlt. s het au chöne si dass i de ferie bisch ! aber musch es villicht selber zahle, s porto.
aso mine etsy sache chömed fast immer u schnell !
einisch isch es 30 tag gange aber susch nie. etz warti au no uf 3 päckli :) (holzrondelle, chleid töchterli *freu* und mini schueh *nomalfreu* :)

nala: gäll finds au toll wegem DJ :)
cool wegem fotograf ! und dis weekend tönt super :)
brutstruss gsesch ja bi mir im pinterest, ha tonne und ha mi noni entschiede wie obe gschribe, mi gschmack änderet sich eh vill.

17.04.14 11:59
malinchen 

@weddingbee: ok... mega krass! Das hani jetz no nie ghört... I dänkä eigetlech ou nid dass sie das dörfe. AGB's si ja nid bindend wes nid "normal" isch. Aber d Post isch ja ou mega doof, dass sies dim GG nid hei usegäh. Oder zmingscht zrug bhalt über die normali frist. Bi üs mache sie das amigs, aber mir hei rächt es chliini Quartierpost, wenns grösser isch chöi sie das halt äuä ou nid mache. I würd da uf all fäll no mal sägä dass du das nid akzeptiersch!

@brutstruss: I weis ou no nid so genau. Bi letscht Fritig bi derä Floristin gsi wo mir d Sue het empfohle, isch würklech super gsi. Warte jetz aber no ufd Offerte bevor mir de gnäuers würde bespräche... Vorstellige hani scho, aber ou nid soooo genaui.

17.04.14 12:19
_janedoe 

Pfingstrose
High Five! Ich au nume für PN! :D

weddingbee
Das dörfeds sicher nöd! DU hesch ja d Ware zahlt und wie d littlefoot seit (übrigens, littelfoot, du hesch mich verwechslet), wenn du i de Ferie bisch, chasch ja au nüt defür wenn de es Päckli chunnt. Hesch d AGBs denn nahglese?
Komisch findi au, dass die da so knallhert tüend. Wenn s Porto nomal muesch zahle findis no verständlich, bzw logisch. Aber so?! Naja... Kundeservice keis Thema

littlefoot
Aso bi mier ischs leider immer länger gange, aber bi etsy nume bi dene Sache wo personalisiert werded. Und das isch ja bime Gästebuech de Fall. hmmmm

17.04.14 12:47
Pfingstrose 

Weddingbee: Isch ja scho total doof vorallem dass es nöd wennigstens nomal chönd schicke und du hald s Porto nomal zahlsch. Aber du hetisch imfall müsse de Post alüte und säge sie sölled paar Tag länger phalte. Oder din GG het chli müsse flunkere... Ich han nämlich letschtmal für min GG müse es Packet abhole den hani eifach gseit mir sind ghürate und hüt segis ja üblich dass mer de Name nöd eifach animmt. Denn het sies mir geh! Haha... Ich würd imfall nomal chli es frächs Mails chriebe. Wie Janedoe seit... Kundeservice keis Thema.

Bruststruus: Ich würd das würklich miteme Bildli erledige. Han das garnöd so schwer gfunde. Han ja min Struus so wie mis Profilbildli welle...

17.04.14 13:08
nala05 

@sue: wow das isch e mega schöne bruutstruss, aber das würd jetzt glaub zu unserem konzäpt nid so ganz passe.
ahhh so schöööön, wünsch dir ganz viil spass i de ferie! isch voll lieb das di gg so frieg ufstoht und euch extra uf züri duet!
uuund: WOW das hotel seht wirkli richtig luxuriös uns super zum entspanne us *will au*

@taeboyana: hui de isch jo guet wens nid zuuu asträngend isch machi gärn au mit

@janedoe: ah jo stimmt das könnt evtl e problem si wäg dr lieferfrist.. hm afroge wie lang si hän drfür evtl?
i ha d mail au ah.. abr nur für dä thread und d pn. i finds no praktisch weni im mail eifach dureklicke ka was gloffe isch und nid do im forum site für site mues go luege wo was i as letschts gläse ha aaaber letscht fritig woni zobe hei ko bi und übr 100mails druf ka ha hets mi ehrliggseit au gad chli gnärvt.. wil drunder hets au no susch züg ka und de hani widr miese go usesueche. so ohni mails isch eig irgendwie doch no easy.

@pfingsti: mir gfalle die biecher ebe meeega, mues nur no afroge ob si au öbis chli meh in unsere farbe het

@weddingbee: hey neiiiii das gits jo nid! das würd mi aso au meeeeega närve! ich würd no chli terror dört mache! das isch jo jetzt kei ufwand das päckli nomol schicke! ich finds mega fräch! und wie d malinchenseit, glaub i au das AGB's nid vrbindlich sin wens nid die wo nach OR greglet sin sin.

@littlefoot: hoff ganz fest das die fotografe gli schriebet! *brautzilla alarm* si wäre au no vo luzärn.. würd grad passe ;)

@brutstrus: mir gön nägst mitwuch zur floristin.. und i sött mi langsam entscheide.. wenigstens in welli richtig es goht..mannoooo..
ich suech mol nochär paar sache use.. unseri farbe violett und petrol sin halt au biz ischränkend.. i dänk es wird eher violett/ivory. z vil grienzüg im struss hani sowiso überhaupt nid gärn. mir gfalle rose, gerbera, hortensie, dahlie und no viil meh.. ha! sehn dr s problem?!

17.04.14 13:16
weddingbee85 

@***frustpost2***: aso, han jetz mitem chef vo dem lade telefoniert. schimbar han ich mit sinere frau gstritte uf jede fall luegt er sich die bstellig jetz nomal a und schickt mir das wo no ume isch. schimbar händs eifach alles wieder freigeh für anderi anstatt mich z kontaktiere...das ich s porto natürli übernimm wär für mich sälbverständli gsi. isch ja min fehler gsi...uf jede fall hät er gfunde mer finded scho e lösig.
bin bitzli beruhigt.

@sue: de struss isch sehr schön und elegant. passt leider au nöd i euses konzept...han mine aber au scho ewigs usgsuecht.

@littlefoot: und, sind d schueh jetz bequem nachdemd sie zum wäsche agha häsch?

1 .. 405 .. 808 809 810 811 812 .. 905 .. 997
richtig   würklich   Problem   gspannt   Janedoe   Pfingstrose   squishy   Zuletzt   Taeboyana   bearbeitet   Iladige   malinchen   irgendwie   würklech   bstellt   schaffe   Littlefoot   Hochzyt   Location   Hochziit