Bräute 2014 |
|
1 .. 406 .. 809 810 811 812 813 .. 905 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
17.04.14 14:39
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
jane: ou ja sorry, avatar verwirrig
weddingbee: neii aso gahts no echt. mir würds grad ablösche und ich würd mis ganze geld zrugg verlange. das mönd sie nämlich. so halb patzigs züg und unprofessionnel chani nid usstah. de bini knallhert, die wos nid nötig händ d chunde korrekt z behandle selled au gar kes gschäft mit mir chöne mache.
haha ja ich weiss nid, bi nid soo lang demit umegloffe. :) machi etz no es paar mal :)
nala: ich bi für nr 3 :)
me: ha am mittag u en stress gha. bi s chleid go hole fpr mini schwöschter , de bini i copp wil ja d läse am 17 zuehend, und de isch mer in sinn cho dass ja morn de göttibueb chunt vom GG, aso drü osternetsli kauft mit inhalt (ha shco no chörbli und gschmois dihei aber de fehlt der wieder öpis) de schnell hei go das züg verrume und de wieder is gschäft :) de lüted zwüsched ine no en kolleg vom GG a, nid de TZ, wo sich letscht wuche bi mir gmolde het, dass er und sini negst samstig (26.4) welled go znacht esse...de het mi GG scho gseit, sicher nid, de schribt weg mim polteri hanem de aber s whatsapp zeigt und er hets denn glaubt (ich has ja au nid gwüsst). und hüt seit de kolleg denn zu mir: mir chömed denn nid go esse. mir chömed de GG go abhole :))) so cool ! nur wirds etz u schwer nüt z verrate heieiei aber finds top dass so guet wie all kollege deby sind, und sich gedanke gmacht hend und ihn sogar no chömed go hole da in luzern. aso das grenzt anes wunder säg ich eu. mit dem komplizierte und unflexible huufe :)
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 406 .. 809 810 811 812 813 .. 905 .. 997
|