| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 541 .. 997
05.02.13 08:53
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Mercii! Komisch, das mau hets ds Bild azeigt. Wobi vilich isches dran gläge asigs dasmau ufm iPhone agluegt ha? Jenu. Isch es wäuz es schöns Chleid Isches das wo scho lang im Aug hesch gha, odr verwächsli do öpis? Wo hesches etzt gkauft?

05.02.13 08:59
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Guten Morgen

nisliker: Danke für deine PN!! Es hat geklappt ich konnte das Klaid ansehen jipiehhhhh!
Wow, wow, wow das ist wirklich ein wunderschönes Kleid, ein richtiger Traum!!!
Deinem GG wird wenn er dich sieht Augen machen!!

Ihr heiratet doch im Winter, oder?? habe ich da was falsch im Kopf!! ????
Ziehst du dann wegen des Wetters ein Jäckchen über, oder behilfst du dir mit einer Stola???
Finde eine Winterhochzeit echt toll, sehr speziell, aber sicher einfach wunderbar!!
Ich bin gar kein Wintermensch, wenn mir auch die weisse Pracht gefällt!! Aber ich friere immer so..... !
Du wirst wie eine Prinzessin aussehen....!

Lierbs Grüssle

Delfinchen...

05.02.13 09:00
nisliker 

Re: Bräute 2014

ich bi gester nomal zu chez janine gange und ha das chleid woni voreme monet agha ha nomal probiert. ich bi dozmal noni sicher gsie und ha denkt wenn ich jetzt nomal drischlüfe und ich de absoluti wow effekt ha denn bstell ichs. aber ich han immer no mini zwifel gha. es isch so speziell gsie das ich mich chli verchleidet gfühlt ha. denn han ich de verchäuferi es bild vome ganz andere bild zeiget und sie het mer denn das chleid bracht wo ich jetzt kauft ha. es passt eifach mega guet zu eusere ganze winterhochzit und ich fühl ich sooo wohl drin. hans denn grad bstellt und bar zahlt

05.02.13 09:04
nisliker 

Re: Bräute 2014

@delfinchen ja im winter in der lenzerheide ich habe ein federjäckli und suche dann noch einen schönen mantel.

05.02.13 10:30
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

nisliker: darf ich auch das Bild noch sehen...

05.02.13 11:10
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@lula: gäl würd sich no guet schribe :) oder au de 07.06.2014 würd mir no gfalle hehe :) mal schauen ;) hmm meinet ihr würkli? bin chli hin und her grisse obi söl oder ned.. wil SI wöti uf gar kei fall debi ha echt ned... :/ hasi jo no nie gseh und ebe nur schlächti erfahrige gmacht vo dem her.. und glaube si würd ihn ellei eh nie loh goh.. muessmir das no überlegge.. löhnd jo d'iladige erst im sommer use ;) ui jo scheisse wäge dim brüeder... aber leider gits das überall family isch kei garantie für super harmonischi bezihige do chani au es liedli devo singe...

@nisliker: echt dis chleid isch traumhaft gsehsch super us! =) und passt würkli super zo de winterhochzyt hammer! =)))

05.02.13 12:08
Lula 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa: Dr 14.06.14 tönt für mi besser
Ja, tue es.
Mir hei wo mir no ganz chli si gsi, mau es einigermasse "guets" Verhältnis gha, aber das isch so lang här, das i zGfüehl ha, s gar nit anders zkenne. Was isch de Dir mit dr Familie los?
Aber ja, nume wüus Familie isch, ischs no lang kei Garantie für nes guets Verhältnis...

05.02.13 13:54
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Grüäzi mitenand

laprincipessa: I find, dass d’Fründin siicher ned iilade „muäsch“. So öper würd ich au ned welle am Hochziit debii ha und ii nimm fest aah, dass sii au ned würd welle cho. Bii diim Kolleg denk ii, dass es ihm am Obiig unagnehm wär. Do er so lang nüm zu diim enge Fründeskreiis ghört, wird er chum am Obig en Egge ha wo er dezue ghört. Er wär denn allai (usser er het no kollege ii diim Kollegeskreiis?). Aber ans Apéro chasch ihn siicher iilade. Ich an siiner Stell, würd diä geschte sehr begrüässä. Wenn sini Partnerin denn am Apéro au uftaucht, gseht sii, dass du diich für en Maa entschiide hesch. Viellicht tuät denn da Rivalität lägä. Wiä stot denn diin GG dezue? Würd er ihn begrüässä am Apéro?

I muä jetzt no ä 6 Tag geduldig uf dä Retouraruäf vom Pfarrer warte. I biss mini Nägel jetzt scho ab. Es wär wunderbar in däre Kiirche und hürote d’Locations hend mir eiifach 2 Favorite nach dä Hochziitsmess. Diä Wuche wönd mir gern mol bii dä einte verbii, eiifach so uf en Kaffi und probiere nofröögä. Bii dä ander müänd mir uns amelde. Seb isch en Rebberg und mach nur Banquetts. Und will sii nur unter dä Wuuche besprechet, müänd mir dert warte bis de GG Ferii het... Aber ii denk fest, dass eins vo beiidne siicher unseri Location wird. Nachher chönt ii scho zrugglähne und warte. Aber da isch fast unmöglich. I möchte am liäbschte morn scho alles parat ha.

Geschter hend mir gad no „zuesag“ vo unserem Fotograf bechooh. En guätä Fründ vo uns isch Föteler und machts hobbymässig ufere professionelle Ebeni. Er machts uns siicher gern und bis jetzt isch aah sebem Tag nixx planet. Er bhaltets siich freii und sobald mir siicher sind mit Location und Kirche und Tag söllet mir uns nomol melde. Damit er’s au definitiv iiträge chan. Jiiiiiipiiiiiiiih!!!!

Kleinefeder: I bii au de Meiinig, dass du gern bii unserem Tread wiiterschriibä darfsch, au wenn denn viellicht ä 15er-Bruut würdsch werde. I druck diir mini beiide Düüme, dass Gspröch positiv verlauft und ihr denn gmeiinsam ä schöni Zuäkunft chönt afangä plane!

Nisliker: Woooow!!! Woooooooow!!! Wooooow!!! Diis Kleiid isch de ober-hammer! Es isch wunderschöön und diin GG wirsch demit umhaue!! Au s’Hotel isch en Traum (has googlet) . Diis Hochziit wird ä Traumhochziit!!

Lula:
Schön, dass diin Brüäder trotz eher schlechtem Verhälntis iiladsch! Au wenn er absägä würd, isch dä Usschluss ned vo diiner Siite cho und er het denn nie en Grund zum diir da aah z’hänke. Verstohsch was ii meiin?

Ich wünschä eu en guätä Tag und das eu alles gliingä maag :-P
(chindi-song)

05.02.13 15:07
Lula 

Re: Bräute 2014

@fishy: Was de meinsch, verstahni scho, aber ilade tueni ne eigentli nume, wüu mi GG zGfüehl het, es sigi agebracht... (mir fäuht definitiv es Smiley wo dAuge rollt)
Aber ebe, i hoffe eifach dass er abseit, u süsch isch es eifach so, dass er bim erschte blöde Wort flügt...

05.02.13 15:26
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula: Exgüsi, ii hoff miin Kommentar het diich in keiiner Wiis beleidigt o.ä.. Isch amigs schwer, diä treffende Wort z'finde, wenn meh ned diä ganz Gschicht kennt. Ich find aber nach wie vor, diä Entscheiidig (au wenn's vo diim GG uschunt) guät! Wenn er ned will, cha er immer no absägä. Und er het keiin Grund zum beleidigt sii... I find au, dass aah diim Hochziit siis unabrochte Verhalte ned duldä muäsch und ihn verwiise söttsch, wenn er sich denebet benimmt!

 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 541 .. 997
Problem   gspannt   Janedoe   Littlefoot   bearbeitet   würklech   Zuletzt   Taeboyana   irgendwie   squishy   Hochzyt   Pfingstrose   richtig   schaffe   bstellt   Location   Hochziit   Iladige   würklich   malinchen