| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 410 .. 818 819 820 821 822 .. 910 .. 997
22.04.14 14:29
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: min favorit ischs nr. 2 obwohl ali sehr schön sind eifach damit ich au min sänf dezue geh han. stimmt scho, aber au wänn ich nöd de supermegalohn han glaubi das i besser verdien als eusi floristin (und die isch wahrschinli nöd durchgehend im forum wie ich )...
wie au immer, mir händ jetz die gläsli abbstellt. mit chf 1500.00 chömmer läbe.

und wägem auto. ja es lohnt sich würkli nöd. aber mini eltere und d tz finded sie chönned a dem tag nöd autofahre (us welem grund au immer)...und darum bruched mer öpis zum id kapälle fahre. schlönd ebe alli s taxi vor aber ich ha uh schiss das mis chleid nachane verfläckt usechunnt...

22.04.14 14:38
_janedoe 

weddingbee
Ahhhh Auto. Ich muess mi au no kümmere Hesch es Bild vo dem wo iher wend?

littlefoot
Hehe, de dritt hed eusi Dekorateurin mier au vorgschlage, mier gfalled aber d Margritli oder Geisseblüemli oder wases isch ned so guet. Finde au de zweit Struss am schönschte

TZ
Haha jetzt schribt er es SMS 'Ich hoffe du nimmst die Entschuldigung an'. Nähmt mi mal Wunder weli Entschuldigung.

Zuletzt bearbeitet am 22.04.14 14:41

22.04.14 14:46
weddingbee85 

@jane: de da aber es choschtet alli 800.00 egal welles modäll (aso au en ami-schlitte oder ähnlichs). und das isch ja en fahrende picknick-chorb aber mir gfalled ebe usgfallni auto viiiel besser...

Datei-Anhänge
DSC01944.jpg DSC01944.jpg (22x)

Mime-Type: image/pjpeg, 32 kB

22.04.14 14:46
lil.lian 

Weddingbee
Ah ok.. Joah ich wür au uf die Reagenzgläsli striche. Ich han s'Gfühl sobalds no noimets hi müend, wierds gad tür.. Abr du häsch scho recht mit em Lohn, Floriste verdiened würkli nix.. Han gmeint so um die 3'600.- odr so..
Oooh ja chostet au no vill mit em Auto.. hmmm.. Mier werded druf verzichte.. Möcht lieber chli meh us de Location, Apéro mache, stat miteme spezielle Auto det hi fahre..

Littlefoot
Eifach mis joah klaut? tztzt :)) Nei das chunt sicher guet.. Das wo emel bastlisch, plus Koffer, etc. gseht super us :)
Mier gfalled dini Strüss mega guet, bis uf de letzti.. Wetsch nöd eifach chli e Mischig mit rosa und peach? Ääh wobi jez fallt mer grad i, du häsch ja peach und mint.. Hmm ich wür de zweiti neh :)

Janedoe
Haha den fräg en doch welli Entschuldigung er meint??

Taeboyana
Aso d'Broncos chunt au am 4. Mai. Sie hät mer gad gschriebe . Sie isch no i de Ferie und hät laaangsams Internet..

Me
De Fedex-Mänsch isch mit eusne Iladige bi eus gsi und hät usegfunde das mer nöd diheime sind.. Ooooh wet mis Päckli ha.. Han gad anere Kollegin gschriebe wo dete schafft.. Voll härzig, sie hät gad de Kurier informiert, dass er dänn sPäckli in Briefchaste chan tue.. Uiii bin so gspanne.. Abr leider erst morn :-/.

22.04.14 14:51
_janedoe 

weddingbee
Hoffentli schiffets de nid, wenner de mieted Gell isch gspunne mit dene Priise :/

lil.lian
Han gar kei Luscht z frage. Er hed sich ja geschter emal entschuldiget, nur um nachher no mal uszraschte.
Cha de FedEx Mensch s Päckli nöd zu dier is Gschäft bringe? Fallses irgendwie no ufem Weg liit? Eusi ExNachbare bestelled immer Päckli uf die Adresse und da nur no min GG und ich da im Huus wohned, lüüteds immer bi eus und mier schicked de Typ denn zu de neue Adresse :D

22.04.14 14:55
littlefoot 

weddingbee: haha das auto isch da je de hammer. fahrende picknickchorb triffts guet :)

jane: ja, weli entschuldigung ? denk scho igfasst i dem satz

lilian: joaaah, finds luschtig :) danke danke, hoffe au dass es gschätzt wird...und susch au egal, ich han denn freud :)
uu iladige, bini au gspannt uf dini. sind ja quasi fast die letschte

struss: gäll de zweit isch schön. de erscht findi eifach so freakig, würd mer au gfalle. ha immer no ke ahnig wele. ga glaub eifach i bluemelade (setti scho lang lang lang) und nime de eine. nid z vill aluege de verleidet er mir au nid :)
GG wett ja e ganz knallpeach/fast koralls steckerli...

me: ha über de mittag im depot ei sorte väseli woni scho mal kauft ha gse, im sale. ha etz eifach mal 9 kauft. für 11.- haha.
ah und mi GG hät en ring gse im braut magazin (aghänkt) mir gfallt sehr, aber de frauering gar nid. aber ich denke da chani ja en andere ne, oder chame das nid ? mir sind ja u früeh dra mit ring haha hend ihr teilwis weg dem so schwierigkeite gha, mit ussueche, wege passend und so ?

Zuletzt bearbeitet am 22.04.14 14:56

Datei-Anhänge
index.jpg index.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 4 kB

22.04.14 14:59
_janedoe 

Und de Struss littlefoot? Han de no gschickt als Möglichkeit. Eusi luegt ja ez eifach, dass sie us mine Favoritestrüss öppis gmischts macht. Das klappet glaub scho.

Oh de Ring isch leider gar nöd mis. Chan scharze Ring gar nüt abgwünne obwohl die natürlich vorallem für Männer sehr asprechend chönd sii. Was würd de dier gfalle. Ich denke, klar chamer zwei verschiedni Ring wähle wennmer total unterschiedlichi Vorstellige hed.

Zuletzt bearbeitet am 22.04.14 15:02

Datei-Anhänge
brautstrauss.jpg brautstrauss.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

22.04.14 15:02
StellaBlack 

ech chome au no hindevöre metere frog wäg de blueme. was händ ehr de alles i euchne offerte vo de floristin iigrechnet? aso au tischdeko oder eifach de schmock för d'chile ond met oder ohni brut- ond trauzügin-struus? mini floristin hed mer gseid, sie chön för chf 600.00 d'chlie schmöcke. aso da währed de 12 strüüsli för a bänk hii, es altargsteck ond verosse vor de chele wört sie no d'süüle schmöcke.
do ech kei ahnig vo blueme ha, weissi gar ned öb da jetzt vell oder wenig esch.

22.04.14 15:04
weddingbee85 

@jane: aso du, wird nöd fräch gäll. a EUSEM hochzytstag schiffts uf kän fall a euem übrigens au nöd. allgemein isch im mai/juni usschliesslich schön sunnig. hani grad vorher beschlosse.

aber nei, ich glaub mir lönds mitem auto. isch uuuuh mega tüür. mir müend e anderi möglichkeit finde...

@lilian: ich bstell alles is gschäft (obwohl mir e wiiesig händ das mers nöd döfed) han au scho en schriftliche rüffel übercho. aber wüsst nöd wie andersch (ufhöre bstelle gilt nöd)...

@littlefoot: mir gfalled die carbon-ring guet, aber ebe. für di meischte fraue sinds denn extrem grob und würked relativ maskulin...a mir gseht das grauehaft us. min gg und ich händ genau de glich ring. mine isch aber nur 2.5mm und em gg sine defür 7.0mm breit.
aber ich känn vill go ganz verschiedeni ring händ. han übrigens letschti es päärli gseh wo er au en carbonring gha hät (chönnt sogar de ufem föteli si) und sie de glich ring eifach umgekehrt gha hät. sprich, bi ihre hät mer nur no en schmale schwarze rand gseh uf jedere siite und de rest im metall wo bim maa nur en rand gsi isch...wär das öpis? findi no cool.

22.04.14 15:05
Maeva 

Hallo ier Liebe

Han mich au mal wieder welle mälde, chume aber ide letschte Ziit überhaupt gar nöd zum nahläse. Bin drum au voll dusse und weiss gar nöd, was bi eu so lauft Mir händ en neue Chef übercho und de haltet mich so uf Trab, dass ich gar nüme chan läse und am Abig bini amigs so müed, dass ich gar nöd mag de Laptop ufstarte...

Ich hoffe, es gaht eu allne guet und ier gnüssed d Vorbereitige. Wer isch eigentlich als nächschts dra?

Ah ja, was ich na han welle fröge. Was isch usem Hugo-Taeboe Träffe worde? Händer scho en Termin, wenn das stattfindet?

Ich muess leider au scho wieder gah. Sorry, dass ich nöd uf eui Posts chan igah!

1 .. 410 .. 818 819 820 821 822 .. 910 .. 997
Location   Taeboyana   Hochziit   bearbeitet   malinchen   würklech   würklich   Iladige   Pfingstrose   richtig   bstellt   Zuletzt   schaffe   squishy   Janedoe   Hochzyt   irgendwie   Problem   Littlefoot   gspannt