| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 411 .. 819 820 821 822 823 .. 910 .. 997
22.04.14 15:07
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Han gad de Kollegin gschriebe, ich wet s'Päckli hüt scho ha.. Mal luege was sie antwortet .
Isch ja au no müesam mit de ex-Nachbere..

Littlefoot
Ja de erst isch au no speziell, wür abr au no vo de Farbe her passe.. Mier sötet au mal no in Bluemelade gah.. Schiebed das au no chli use..
De wo d'Janedoe gschickt hät isch au no schön. Mier isch de abr fascht es bitz z'wiis..
Welli häsch den im Sale kauft? uiuiiii, sötigi wo mal pint häsch uf Pinterest? Wet ja au no vo dene poste, nöd das die dänn scho nüm gid. Muen vilicht grad no go luege hüt :-/
Aso de Frauering gfallt mer au gar nöd. Wobii au de Mannering findi recht speziell. Meinsch nöd, dass de ihm schnell verleide chönti? Eusi passed au nöd extrem zämä.. Mier händ au verschiednigs Matrial und au dicki isch anders.. Im übrige, d'Ring sötemer au scho sit zwei Wuche go abhole .

22.04.14 15:08
_janedoe 

StellaBlack
Chan dier leider ned so wirkli helfe will mier ja s komplette Dekopaket buecht hend..

weddingbee
Ha dier en Nachricht gmacht. Sehr guet, hesch du das beschlosse!! Ich wirde de a dich denke, de ganz Mai und Juni!!

22.04.14 15:13
lil.lian 

Weedingbee
Ah han das au gad no wegem Gschäft glese.. Nei das gächt nöd bi mier. Schaffe ame Ort mit sehr vill Lüt und das chämt nöd so guet..
Die Päckli vo de Post stelleds amigs in Igang (han extra was unterschriebe), das isch keis Problem, de Igang isch eh mega versteckt. Problematisch isch halt, wenn Sache vo Fedex, DHL oder was au immer chunt.. Vor Ostere bini extra no es Päckli bi de DHL in Regensdorf go hole .

Maeva
S'Treffe wär am 4. Mai.. Joah da verstahni, wenn momentan nüm dezuechunsch zum schriebe..

22.04.14 15:20
Pfingstrose 

So... Jetzt hani kei 5 Minute rueh gha siiti de Biitrag am Morge gschriebe han.

Janedoe: Du blibsch aber vo garnütem verschohnt! Ich bin glicher Meinig wie die andere Mändels. De hät es Sucht/Abhängigkeits Problem... Das Verhalte isch also üserst suspekt. So wie ichs gläse han weiss din GG garnix devo? Oder scho, falls ja was meint er dän?

Floristin: Wenn er scho bim Thema sind... Ich han d Offerte übercho vo dere wo mir letschti verbie gange sind. Sie isch rächt türer 1700 CHF... Jetzt bini natürlich voll im Klintsch... Ich glaube sie machts definitiv besser. Ich schriebe ihre das au mal dassi mega zfriede bin, aber das mer bi de Offerte öpis ändere münd. Ich möcht nöd über 1500 CHF zahle. Die ander wo mer zerst gha händ wäri ja 1100 CHF. Hm... Aber wens Gfühl schlächt isch nützt mir de Priis au nöd so viel.

Me: I 30 Minute bini weg! Jupi... Endlich i mis Chleid schlüpfe! Den machi mal no es guets Foti. Die Verkäuferin letschmal häts garnöd guet chöne. Haha! Mega verwackled gsi. Vorher mussi no schnell mini Schueh go chaufe! Gr... Stress! Naja... Den isch wieder öpis gmacht. Bin ja gspanne wie viel d Änderige chosted!

22.04.14 15:33
_janedoe 

Pfingstrose
Moll, GG hed alles mitbecho. Er seit ned wirkli viel dezue, wahrschinli vorallem, will ich mich so dermasse ufrege unds eus nüt bringt, wennmer eus beidi so nerved.
Er hed am TZ hüt morge es SMS gschribe, dasers unter alles Sau findet, wie er mich behandli und das er sofort söll ufhöre, sich so zbenäh, schliesslich heb er bi eus immer en offni Tür und offni Ohre gha. Als Antwort heder denn au nume z SMS becho, dasmer ez ned sölled es Drama drus mache. Definitiv hani z Gfühl er hed entweder es Alkoholproblem oder es Spielproblem. Er hed mich soooo agmacht, denn schribter, moment ich zitiere rasch: Hallo xx. Du liegst mir sehr am Herzen, das weisst du. Ich hab mich total daneben benommen, das weiss ich. Ich schäme mich! Glaube mir, ich weine gerade. Ich hab privat Probleme und alles an Dir raus gelassen. Das war nicht fair! Es tut mir Leid! Entschuldigung. Alles was du geschrieben hast, stimmt. Ich trau mich nicht, diese Woche vorbei zu kommen.
Uf das hani gantwortet, dases echt denebe gsi seg wie er tued und ebe, paar Stunde später isch s Theater wieder vo vorne losgange.
Gspunne!
Hmm aso was isch denn i dene 1700.- dinne? Wenn bi ihre ebe wirkli es super guets Gfühl hesch, denn würdi das Geld id Hand neh. Lieber, als das nachher für 1100.- Blueme hesch wo dich ned glücklich mached.
Oh und.. ganz viel Spass i dim Chleid! :)

Zuletzt bearbeitet am 22.04.14 15:34

22.04.14 15:39
Pfingstrose 

Janedoe: Hm... Wieder eifach kompliziert! Aber es wer ja enorm doof au eine diebie ha am Hochziit wo es Alkproblem hät. Meint den din GG das au? Er sötti ihn doch nöchher känne...

I dem Priis isch dine, üpigi Tischdekoration für 13 Tisch, en grosse Bruutstruus (200 CHF), Trasnport und au wieder Reinigung i dem Sinn. Jaja, cheibe Seich! Han mal gschriebe meh wie 1500 CHF wetted mir nöd usgeh.

22.04.14 15:53
_janedoe 

Aso ich muetmasse ez eifach wege dem Alkoholproblem. Er trinkt halt i mine Auge chli z gern es (3, 4) 'Fiirabigbier'. Min GG findet ned, das er es Problem hed. Mier hend i de Family scho en Fall vo Alkoholismus und bi dier schelled halt da huere schnell d Alarmglocke. GG findet, mier sölled eus eifach nid imische dett.

Hmm, guet 13 Tishch isch natürlich scho e huufe. Astecker für din GG und TZ, Strüssli für TZ sind nöd debii? Deko am Trauort? aso wenn das nöd debii isch, denn ischs scho mega tüür?

22.04.14 16:12
littlefoot 

jane: aso min GG gsehni super i dem ring.
oh de brutstruss isch au schön vo dir
aso wonis sms vom TZ gläse han hanis u schön gfunde aber wenn danach nomal s glich passiert chasch em das ja gar nid glaube
schade !

pfingsti: oooh so cool, ich freu mi ufs foti !! weli schueh holsch etz ?
aso ich finds scho recht en unterschied mit de offerte...aber has ja selber müsse merke...so unterschiedlichi prise, zmizt i de stadt vill türer als im dorf nebedra (isch 5 minute mitem auto vo eus)...

lilian: ja ich denke mir au, ich würd en wissgoldige oder so ne und chli schwarz. ha ja etz au de verlobigsring wo schwarz/silber isch.
ja aber nur die einte für 2.95 die ganz chline sind nid im sale und die ganz grosse au nid. aber eigetli warti uf d antwort vo de daenu, ob ich ihri 56 sell ne, und wenn ich die han chasch imfall mini ha. ha ja jetzt au scho 13 vo dene vom depot. bruche ja denn nid 70 vase herrje

maeva: eeeeasy :)) hoffe s gaht der guet

me: de turteheinz het sich no gmolde. mir chönted guet stückli zum degustiere go hole i dere filiale in zug. liefere würded sie au, je nach entfernig aber mind 50.- . mit dem hani grechnet und findes ok, defür stress weniger
etz musi mit GG luege weli 3 gschmacksrichtige mir wänd. degustiere setted mir aber glaub chli me oder ? falls eini nid fein isch.
und ha no mit eusem chund (vom gschäft) gredt wegem wisswi. er belifered ja d location. er isch voll nett gsi..letscht dunstig hane ebe au am tel gha und det isch er voll hässig gsi ha chum traut azlüte. aber er tut mer 3-4 musterfläsche is gschäft la lifere, da sie jede tag i de beiz nebedra sind. juhui :)

22.04.14 16:31
weddingbee85 

@me: sorry, gang jetz nöd uf di andere posts ii. han news vo honeyhome. händ mir jetz en guetschiicode über chf 130.00 (anstatt chf 151.40) gmacht. de rest gächi für ihre ufwand druf wos mit mir gha händ (ah ja, und was isch mit mir wo d hälfti vo de bstellte UND zahlte war nöd übercho hät???).
zudem isch d bedingig das ich bis am 06.05. d bstellig gmacht han, ansonste verfallt de guetschii wieder

han jetz entschiede das ich das ganze unter "erfahrungen" abbueche und han grad für genau chf 130.00 sache bstellt.
eifach damit ich de fall chan abschlüsse und mich nüm nerve. aber die händ mich gseh, das chani eui säge.

22.04.14 16:35
weddingbee85 

@pfingstrose: bin glaubs zspat aber: viiiel spass bim chleid probiere. und no e frag: döf ich es bildli? han glaubs nie eis gseh vo dir

1 .. 411 .. 819 820 821 822 823 .. 910 .. 997
Iladige   Pfingstrose   Littlefoot   bstellt   Hochzyt   squishy   irgendwie   malinchen   Janedoe   gspannt   würklech   richtig   Problem   schaffe   Taeboyana   bearbeitet   Zuletzt   Hochziit   Location   würklich