Bräute 2014 |
|
1 .. 411 .. 819 820 821 822 823 .. 910 .. 997
|
|
|
|
|
|
22.04.14 15:33
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Moll, GG hed alles mitbecho. Er seit ned wirkli viel dezue, wahrschinli vorallem, will ich mich so dermasse ufrege unds eus nüt bringt, wennmer eus beidi so nerved. Er hed am TZ hüt morge es SMS gschribe, dasers unter alles Sau findet, wie er mich behandli und das er sofort söll ufhöre, sich so zbenäh, schliesslich heb er bi eus immer en offni Tür und offni Ohre gha. Als Antwort heder denn au nume z SMS becho, dasmer ez ned sölled es Drama drus mache. Definitiv hani z Gfühl er hed entweder es Alkoholproblem oder es Spielproblem. Er hed mich soooo agmacht, denn schribter, moment ich zitiere rasch: Hallo xx. Du liegst mir sehr am Herzen, das weisst du. Ich hab mich total daneben benommen, das weiss ich. Ich schäme mich! Glaube mir, ich weine gerade. Ich hab privat Probleme und alles an Dir raus gelassen. Das war nicht fair! Es tut mir Leid! Entschuldigung. Alles was du geschrieben hast, stimmt. Ich trau mich nicht, diese Woche vorbei zu kommen. Uf das hani gantwortet, dases echt denebe gsi seg wie er tued und ebe, paar Stunde später isch s Theater wieder vo vorne losgange. Gspunne! Hmm aso was isch denn i dene 1700.- dinne? Wenn bi ihre ebe wirkli es super guets Gfühl hesch, denn würdi das Geld id Hand neh. Lieber, als das nachher für 1100.- Blueme hesch wo dich ned glücklich mached. Oh und.. ganz viel Spass i dim Chleid! :)
Zuletzt bearbeitet am 22.04.14 15:34
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 411 .. 819 820 821 822 823 .. 910 .. 997
|