| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 412 .. 822 823 824 825 826 .. 912 .. 997
23.04.14 09:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha, Janedoe! Pipapo!!! Haha! Din GG Himmlisch! Dun mine au die ganz Ziit verarsche und mini Oma isch die Lustigst, sie chan das mega guet er isch so durenand gsi. Het glaub gad albträum gha. Sie het eifach zu mir so gseit wo mer alli uf Bsuech gsi sind, gell Pfingstrose, die Blueme die Rot die häsch uf de Linkeschultere und den so vieli chlini bim Rächteärmel... Er häts nüme grafft! Hihihi! Dihei het er den nur gseit häsch du ächt es Chleid mit Ärmel! Puahahaa! :) Ja ich han es Bild... Schicke dir gern e PN... Hoffe vo de Grössi her gahts. Nöd dasi da läri Versprächige mache. Wenn häsch du din Abstecktermin? Die münd ja den mega Gas geh mit de Änderige? Ich han min Termin am 26.05. zums absolute finetunning mache und aprobiere nach de Änderige. Jupi! Hey... Mini Änderige... Weisch wie viel die chosted! Haha!

23.04.14 09:56
dandi78 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

hallo ihr liebe 2014er brütli

eg lese immer wieder öppe i eurem thread chli mit. findes so spannend was ihr so alles z'verzöue heit vo euchere vorbereitigszit. das erinneret mi a mini zit letscht johr und as hochzit. es esch eifach wunderschön!
da eg sones gwunderfüdli be, hoffi immer, dass me öppe mou es brutchleid z'gseh überchunt. ha das immer so spannend gfunde be eus 2013er brüt, wenn wieder öpper es bild vo ihrem chleid postet het.
bis jetz hani leider noni vöu gse... aber velicht duet jo no die eint oder ander mou es föteli vo ihrem chleid poste
grad speziell dis würd mi jetz no wunder neh, pfingstrose. du hesch das so wunderschön beschriebe.

die gwunderigi 2013er brut

*rausschleich*

23.04.14 10:04
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Uf was muesch alles warte?

Pfingstrose
D'Schueh sind würkli ganz hübsch .
Dönt mega schön mit dim Chleid :) Häsch nomol es Föteli devo chöne mache? Oh duesch mers au schicke? Sind d'Änderige tür?
Scho chli fies mit em GG, hehe..

Janedoe
Haha würkli lustig mit em GG. Hoseazug .

Zuletzt bearbeitet am 23.04.14 10:05

23.04.14 10:05
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: ich hett au uh gern es föteli ich mach das mitem gg au, aber er stigt voll nöd druf ii

23.04.14 10:10
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Hahahahahaha dini Oma :D Sone Luschtigi! Mich hetts chlauf verbäset!
Ich han de Abstecktermin am 29.4., zwei Wuche vor em Hochziit. Sie hed gseit, das langet. Ha de Termin ja sowiit usezögeret wege de Schueh ;)

dandi
Ich han mini Bruutchleidbildli allesamt glöscht. Min GG hed scho de PC durneuslet :D Drum chani leider keis nahliefere jetzt

23.04.14 10:11
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: De sie het das super gmacht will ali hend mitgspielt. Mini Schwöster seit zu ihre, hey jetzt wirsch aber alt, du musch das doch nöd vor em Schatz vo mir säge, de sötti das nöd wüsse. Er isch fast us de Schueh gheit. Haha!

23.04.14 10:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

soooo guet!

23.04.14 10:13
dandi78 

Re: Bräute 2014

WOW, pfingstrose!!!! Danke vöu mou für das Bild vo dim Chleid!
Es esch eifach WUNDERSCHÖN!!! E absolute Traum!!! E ha grad Hüehnerhut übercho...
Und es stoht dir fantastisch. Echt WOW!!!

23.04.14 10:16
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: Wow, so cool... I fröie mi ou scho ufs absteckä.

@jane: ds Agebot mitm Outo findi würklech ou super... chame nix säge!
I warte ufd Offerte vo dr Floristin, Deko chani ou nid witerbastle wöui d Gläser vor TZ no nid becho ha, vom VW-Bus warte mir ou no ufnä Offerte vor Versicherig, i sött ä Antwort ha wo dass mir jetz wöi ga übernachte - wenn überhoupt etc. Isch irgendwie gad so vieles unklar woni nid allei cha entscheide...

23.04.14 10:19
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Es sött verbote wärde so schön uszgseh wie du! Din GG wird es Herzchriesi ha Staht dir echt perfekt.

malinchen
Tönt echt nach einigem! Huiuiui es isch wirkli müehsam wennmer vo andere abhängig isch gell?

Han gester zum GG gseit, dasi die onlineshop-Süchtige langsam verstah, es isch ebe scho cool wennmer es Mail bechunnt, das sPäckli verschickt isch oder jede Morge de Pöschtler wo öppis verbiibringt Han de aber leider nur es Augeverdreihe gerntet defür :D

Zuletzt bearbeitet am 23.04.14 10:24

 1 .. 412 .. 822 823 824 825 826 .. 912 .. 997
bearbeitet   irgendwie   Taeboyana   würklich   Iladige   Location   malinchen   squishy   Zuletzt   Janedoe   Hochzyt   schaffe   gspannt   Littlefoot   richtig   Pfingstrose   würklech   Hochziit   bstellt   Problem