| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 541 .. 997
05.02.13 16:22
Lula 

Re: Bräute 2014

Hey fishy, überhoupt nit!!! Mach Dir kei Kopf! Isch bi mir in keinster Wiis beleidigend acho.
Hoffe es chunnt de ou guet. Aber wenn er chunnt, wirdi gugge, dass öbert chli es Oug drufe het, u ne notfalls vor Türe stellt.

05.02.13 16:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ja, leider isch Verwandtschaft ke Garantie fürne gueti Beziehig. I verstah ds Argument vo dim GG irgendwie scho ou, meischtens si d Gschwüschterti halt scho igladä und wie squishy-fischy seit, er chas dir när immer vorhalte wenn du ihn nid iladsch. Angerersits tönt das für mi chli so, aus wär da eh nümme viu z rettä...

Verwandtschaft wird mängisch eh total überbewärtet fingeni. Houptsach isch doch, dasmä Lüt um sich umä het, wo me gärn het u sie eim ou, womä fürenang da isch u ufnang cha zellä. Es isch schön we me das idr Familie fingt, leider isch das aber nid immer so. Und de chamä vo mir us gseh ou mal mit so Konventionä brachä...

@squishy-fishy: Ja gäll, i möcht ou die ganz zyt organisierä u planä. Drbi geits no so lang...

@me: Mir hei hüt d Reservationsbestätigung vo üserä Chillä becho!
http://www.konolfingen.org/typo3temp/pics/d198479991.jpg
Jetz müessä mir numä no ä Pfarrer findä wo guet isch. Mir hättä eigetlech gärn gha, wenn's ä Bekannte vo üs gmacht hät. Dä isch aber no im Theologiestudium u wahrschinlech wirds nid müglech si... Aber die vor Chirchgmeind het überhoupt ke Stress gmacht u gfundä, mir heigä ja no viel zyt das z entscheidä. Jetz müessä mir de mau bi paarne ga Probe-Predigte bsuechä...

05.02.13 16:37
nisliker 

Re: Bräute 2014

@malinchen isch ja ganz e herzigi chile

05.02.13 17:48
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Guten Abe Zäme

Hoffe es geht euch allen gut!

Lula: Leider wahr Verwandschaft oder Familie ist keine Garantie dafür das man sich versteht und gut miteinander auskommt!!
Das Du darüber nachdenkst deinen Bruder eventuell nicht an den wichtigsten Tag in deinem Leben einzuladen, wird sicher seine Gründe haben und ist wahrscheinlich die Folge mancher unschöner, schlimmer Geschichten!!
Vielleicht kannst du es ja wirklich so machen, dass du ihn einlädst und ihm jemand zur Seite stellst der ihn sollte es Probleme geben, händeln kann!!
Eigentlich sollte man ja annehmen bei so einem Anlass wisse sich jeder zu benehmen und hält trotz Diferenzen die Füsse still!!! Das du befürchtest er könne Radau machen, lässt tief blicken!!
Mach dir keine Sorgen, es wird sicher alles gut gehen!!!Daumen mega drück !

Malinchen: Die Kirche ist mega, mega herzig!!! Sie sieht aus wie aus einem Bilderbuch ! Das wird bestimmt ne absolut tolle Trauung!!!
Gratuliere zu deinem ergatterten Termin!!!!!
Witzig ich wohne in Zäziwil, also gleich neben Konolfingen und kenne das Kirchlein gar nicht !
Pfarrer oder freie Theologen gibt es im Internet mittlerweile viele zu finden!!
Was genau sucht ihr, was ist euch wichtig?? Ich arbeite in der Kinderkirche und kenne doch mittlerweile einige Pfarrer, vielleicht kann ich dir ja nen Tip geben, reformiert oder katholisch, was ist gefragt!!???
Mir ist wichtig das ein Pfarrer auch auf mich und meinen GG eingeht!! Und sich nicht stur an einen vorgegebenen Rahmen hält!! Das ist meist ja doch ne Bauchentscheidung, zumindest bei mir !

Schönen Abend noch,

Liebs Grüssle

Delfinchen

05.02.13 17:55
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Mir hei süsch überhoupt kei Konakt mitenand. Ha nit mau e aktuelli Adresse vo ihm. (Leider fingt sech die im Internet) Aber zrette isch nüme. Mir gseh enand mau am ne Geburi vo Eltere oder Groseltere, das isch aber de scho gad aues.

Mit de Konventione brichi öbe no. Aber ebe, GG gseht das ganz anders. Aber ebe, am Apero hei mir ou süsch Lüüt wo i mine Ouge nit müesste drbi si, aber ebe, es isch zApero, u das isch e begrenzte Zytruum.

Wäg am Plane, GG het mir ou scho gseit, i segi zviu am plane... Aber ebe, di grosse Sache wetti haut dfixet ha. Mit de Details chlöi mir de wäge miner scho no chli warte...

Wow , wunderschöni Kirche!!! Di würdi mir aso ou no gfalle! Mir hei aso ou gmeint, mir segi zytig dranne, hei aber vom Dorfpfarrer e Absag brcho, wüu er im März 14 scho ne Trouuig uswärts het...

05.02.13 18:10
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Delfinchen: ja, das Chiuchli isch chli versteckt ds Niederhünigä. Gad näbä dr Hazienda, vllt seit dir das öpis? Mi GG isch ds Niederhünigä ufgwachsä u ig ds Oberdiessbach, drum wettä mir gärn det hüratä. Mi GG het gmeint, dr Pfarrer Burger vo Chonu sigi guet. Kennsch du dä öpä per Zuefall? Mir wettä reformiert hüratä, üs isch aber wichtig, dass dr Pfarrer nid all zu traditionell isch und chli uf üsi Wünsch cha igah. Mir wettä d Trouiig chli locker und witzig gstaltä und ou gärn dr Trouspruch chönnä mitbestimmä etc.

@lula: ja genau, i möcht äbä ou die grossä Sachä schnäll mal fix ha. De hei mir när easy zyt zum witer planä. V.a. wöu ig nid immer so viel Zyt ha wie jetzä, weni ke Schuel ha. Sobald ds Semester wieder afaht, chani de ou nümme stundelang im Netz umesurfe u Ideeä sammle...

05.02.13 18:21
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Mir geits gad ähnlich, ha afangs Monet e nöiie Job agfange, u drum hani ou nüme so viu Zyt, u cha eifach im Netz umegurke...
Wenn hürotet ihr nöime? (Man, ha ig es Chaos)

Mit Pfarrer hani kei Erfahrig, mir hei eifach bim Dorfpfarrer e Afrag gmacht, u är het üs abgseit, u dAfrag a dDorfpfarrere witergleitet. U si kenne mir gar nit, mau guggen...

05.02.13 18:48
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Malinchen: Ja das stimmt der Pfarrer Burger aus Konolfingen ist nett und recht locker! Ich war aber noch nie an einer Trauung die er gemacht hat dabei ! Aber mit ihm kann man sicher eine tolle Trauuung auf die Beine stellen! Wie offen er für eine Trauung in einer anderen als seiner Kirche ist, lässt sich erfragen.
Gute nette Pfarrer gibt es auch in Oberdiesbach und in Zäziwil!! In Zäzi ist der Pfarrer jung, recht offen, humorvoll, aber ihm ist wichtig das die Trauuung nicht zum Komödienstadl wird und festlich bleibt!!
Als Tip, setzt euch doch am Sonntag einfach mal in den Gottesdienst des gewünschten Parrers, wenn er euch sympathisch ist, nehmt mit ihm Kontakt auf und besprecht es miteinander!! Wichtig ist das die Komunikation und das Bauchgefühl stimmt?!?! Der Parrer wird euch dann schon sagen, ob er das was euch und das was ihm wichtig ist zusammen unter einen Hut bringt!

Wünsche euch Glück , dass ihr den für euch richtigen Pfarrer bald findet!!!

Liebs Grüssle

Delfinchen

05.02.13 21:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Mir hüratä das Jahr am 21.6. zivil und genau eis Jahr später kirchlech... Hihi, i ha langsam ou mängisch es gstürm wär nöimä wenn u wie u wo was het...

@Delfinchen: Auso d Chiuche ds Niederhünige ghört zur Chrichgmeind Konolfinge. Vo däm här sötts kes Problem si u drum hei mir jetz ou zersch a denä 3 Pfärrer umegstudiert. Ds Oberdiessbach kenni numä dr Zaugg u dä möchti nid (obwohl er mi tauft u konfirmiert het), wöu er halt würklech seeeeehr traditionell isch.
Als Komödiantenstadl möchti i mini Trauuig ou nid inszenierä (stellä mirs gad vor wie dr Musikantenstadl mit em Vreni Schneider)... Aber es söll eifach fröhlech si, persönlech und d Gäst sölle ou mau chönnä lache u sich nid vorcho wie anerä Bisetzig. Letzt Summer bini are Trouuig gsi, det het sich ds Brutpaar nid wahnsinnig konkret mitem Pfarrer abgsprochä gha und när heter als Thema gwählt, wie dasmä cha Eheproblem bewältigä. Natürlech isch das o wichtig, dasmä sich däm bewusst isch. Aber das fingi, hätt er ja mau bimnä Gspräch unter enand chönnä asprächä. Bi minerä Trouuig möchti scho gärn d Sunnesittä vor Ehe belüchte... Hmm, isch no schwierig zum erkläre. I hoffä du weisch in etwa wie igs meinä!?
Hüratet dir de z Zäziwil?

05.02.13 22:42
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Malinchen: Ja nicht jeder Pfarrer ist rhetorisch ein As, manchmal treffen sie nicht mal das richtige Thema !
So ein Themenfehlgriff sollte eigentlich nach den Gesprächen mit dem Pfarrer ( unser Pfarrer macht mit jedem Brautpaar zwei Termine ) nicht mehr passieren!!
Ich würde auch einem schönen, positiven Thema den Vorzug geben- wer denn nicht???? Wobei wie man mit Schwierigkeiten umgeht, gehört irgendwie halt auch zum Thema Ehe, muss aber ja nicht in der Kirche angesprochen werden.


Uns ist die kirchliche Trauung wichtiger als die zivile!!
Wir möchten gerne eine festliche, persöhnliche, lustige Hochzeit im Kreise unserer Familie und Freunde, die wirklich ein Zeichen unserer Liebe sein soll, geschlossen mit Gottes Segen! Ein warmer, gemütlicher, lustiger, fröhlicher, wunderschöner Tag mit all unseren Lieben, dass ist es was uns vorschwebt?!?

Tja ob wir in Zäzi heiraten weis ich noch nicht wirklich!! Bin etwas im Dilemma, ich arbeite ja in der Kirche und wahrscheinlich wäre es etwas komisch wenn wir in einer anderen Kirche heiraten würden!!
Positiv wäre, dass ich hier alle gut kenne und wir sicher Unterstützung hätten, der Pfarrer hier echt wirklich nett ist und ich alle Gegebenheiten kostenlos nutzen könnte!!
Mal sehen wo uns unsere Weg hinträgt....!
Mir geht ein Kirchlein am Murtensee nicht aus dem Kopf, dass wir von unserem Platz in Avenches immer sehen, am Hang gelegen mitten im Weinberg, mit der Aussicht über den ganzen Murtensee!!!
Leider finde ich das Kirchlein nirgends im Internet!! Wir müssen , wenn wir endlich Zeit finden, mal hinfahren und dann können wir sehen ob sie überhaupt noch Platz haben!!

So nun wünsche ich Dir / euch noch nen schönen Abend!

Liebs Grüssle

Delfinchen

 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 541 .. 997
Pfingstrose   irgendwie   Hochziit   Zuletzt   gspannt   Hochzyt   würklech   würklich   Littlefoot   schaffe   Problem   bstellt   malinchen   Janedoe   bearbeitet   squishy   Location   Taeboyana   richtig   Iladige