| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 418 .. 834 835 836 837 838 .. 918 .. 997
24.04.14 15:17
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Hesches mitem Handy welle ufelade? Dett han ich nämlich das Problem ständig!

24.04.14 15:56
nala05 

@taeboyana: *würgkotz* pinkig und durchsichtig! do bekämmti den au magegschwür. aber gäl geschmäcker sind verschieden! :o)
meh ka jo de sack ufem wc lagere und aschriebe "für die geschäfte der braut"

@janedoe:das isch e liebs vrspräche :o) nei ha no kei antwort übrko vo dr laura! bi aber gspannt. ich sehs ko, am schluss hämir 3 agebot und de könne mir uns nid entscheide das wär so typisch ich.
so lieb vo dinere chefin, do würdi mi au geehrt fühle! was isch eigetli mol no mit däre mitarbeiterin gsi wo a dim hochzytsdag dich het welle zum schaffe vrdonnere?

@sissy: ich find de sack-trick irgendwie no cool
ich los mich au loh schminke, hät au schiss dasis nid anebring vor luuter ufregig. was hesch den so postet? was stellsch dr vor?

@lil.lian: gäl die isch hammer! de ka den d TZ hälfe in abfallsack ine stiege und alles z vrwütsche! haha!

24.04.14 16:03
Pfingstrose 

Taeboyana: Ja s Ziel isch nachher wiitermache. Also definitiv öpis langfristigs... Den hani ja Ziit! Und es isch nöd gad alles weg was mit Hochziit ztue gha het. Hihi!

WC: Es wird ächt grüsslig... Hihi!

24.04.14 16:03
_janedoe 

Ou nala vo dere darfi gar nöd afange rede. Sie will zwei Wucheend frei im Mai, ebe das eine am 17.Mai und denn hed sie vor zwei Täg Ferie i dere Wuche igeh, wo sie s'weekend nöd frei gwünscht hed. (Ferie hetted aber alli bis Endi Januar müesse igeh) Das heisst im Prinzip müesst ich jetzt jedes Wucheend für sie go schaffe. Ez hedsmer ablöscht. Hanere grad hüt Morge d Kündigung uf Endi Mai useglah, mini Chefin sött nur no unterschribe. Die stellt sich bi allem quer, wirkli bi allem. Es isch soooo müehsam! Aber d Chefin isch momentan echt mini Heldin, sie hed gseit, dass sies scho packed ohni mich, das Wucheend. Sie luegt ez mega, dass für mich alles stimmt, die Lieb :)

24.04.14 16:06
Pfingstrose 

WHAT! Janedoe... Jetzt chumi nöd druss? Du häsch d Chündigung anegleit wills der alnged? Dini Chefin isch ächt e komischi. Isch ja schön und guet wenn sie das meistered oder meint sie meistereds. Aber die ander müssti mal zur Arbeit bätte bzw. zwunge werde wenn sie nöd fähäig isch d Ferie igeh bzw. wenns den hald spontani sind nur gah chan wenns für de Rest passt. Pasta!

24.04.14 16:10
_janedoe 

Weisch was hed sie vorher zu mier gseit? Ich muess hüt no en Bstellig mache, han aber vo dem Lieferant en Lieferig da, woni zerscht muess verbueche, dasi neu chan bstelle. Denn hani sie gfrögt, wieso sie die Lieferig nöd uspackt hed, ich müessi doch bstelle und denn rastet sie voll us und seit "weisch was janedoe? Ich han ez de ganz Tag Lieferige uspackt, ich bin doch nöd eue Chrampfesel!!!!" und de heds mi so verbutzt dasi nöd mal meh ha möge diskutiere. Die stellt de Chopf für kei Minute i.
Mini Chefin hed halt eifach null Durchsetzigsvermöge. und da die zwei au no so halbe befründet sind oder zumindest vor dem Arbeitsverhältnis gsi sind, machts es no chli schwieriger. Drum han ich ez eifach mal en Kündigung useglah, minere Chefin geh und s einzige wo sie ez no muess mache, isch das Ding z unterschribe. Grrrrrr

24.04.14 16:10
nala05 

@janedoe: huuuch sorry, die dame isch mir nur grad in sinn ko vo wäge gschäft. aber die frau het wohl wirkli en schade. het si s gfühl es richte sich alli nach ihre oder was?! het si dämfall dr ganz mai grad ferie am lieste wölle?! heieiei s git scho komischi lüt uf däre ärde! vrstandi das däre kündet wird, wenn si s gfühl het si ka sich alles erlaube. hoff schwer das dini chefin das grad unterschribe duet. wenigstens hesch dini chefin voll und ganz hintr dir! das isch immer es guets zeiche und bestärkt ein doch au.

24.04.14 16:15
Pfingstrose 

Janedoe: So langs dir guet gaht demit wieso nöd! Ich finds imfall ächt muetig ich chönti das glaub nöd. Und vo de Hochziit würdis au gad uslade. Was erhoffisch du dir? Dass sie sich jetzt isetzt oder dass sie dich würklich ziehlaht?

24.04.14 16:18
nala05 

@janedoe: han ichs falsch vrstande?? du hesch für die besagti mitarbeiterin e kündigung useloh.. nid das du kündsch oder?

24.04.14 16:20
Pfingstrose 

Voll s Missverständnis... Janedoe wie isches jetzt? Chöntisch für die eifach Kündigung usela?

1 .. 418 .. 834 835 836 837 838 .. 918 .. 997
Problem   würklich   malinchen   Janedoe   richtig   Pfingstrose   Location   Hochziit   Littlefoot   Hochzyt   squishy   Taeboyana   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   irgendwie   Iladige   würklech   bstellt   gspannt