| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 420 .. 837 838 839 840 841 .. 919 .. 997
25.04.14 09:33
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Intimissimi: Hets in Bade au eine... Und wie d Malinchen luegi nur immer ine und finde d Sache so schön aber ich chaufe nie öpis. Bi Unterwösch reut mich eifach immer s Gäld... Aber Taeboyana het mich überzügt öpis für d Hochziit dete go poste! En Hochzitsstring! Haha! Obe bruchi ja nix... Also wirds ja no relativ günstig!

Malinchen: Ah das mit em Brötle tönt aber au so gmüätlich! Es wird sicher total lässig. Ich hoffe ihr mached den no paar Fotis wo mir dörfed gseh! Hihi! Was ischs Motto vo de Party?

Hm, ja bin total glicher Meinig. Den laht mers würklich lieber sie. Ich glaub au de Tanzkurs machi nöd mal wege besser oder schlächter tanze, obwohli hoffe es isch den besser, sondern zum eifach d Nerve au beruihge. Das umegeschaukle gseht den würklich eher behämmert us...

25.04.14 09:53
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!

Nala
Schad wege de Laura :( Aber defür super wege de Säckli und de Bubbles! Ou was bstellsch für Manschettechnöpf?

Littlefoot
Isch ja suuuuuuuuuuper wege de Blueme! 14.-? Haha wie chunnt sie denn uf de Priis? Isch das echt sone Priis wenns en Struss müend usliefere? Gut für dich!
Uhhh wäri au gspannt ufe Polteri. Eifach ab ez d Ohre zuemache :)

Squishy
Wichtig isch ja dass dier d Blueme absolut und 100% gfallid! Und i dim Thema bisch demit ganz sicher!
Mega nett vo de Visagistin, dass sie sich richtet. Vorallem ame Sunntig! Nöd selbstverständlich :)

Weddingbee
Viiiiel Spass! Bin scho mega gspannt waser möched!

Taeboyana
Oh wooow, so schöns! Hhehe, arme GG, ez muesser so lang no warte, aber defür wirder denk no viiiiiiiel die grössere Auge mache, wenn er dich denn endli gseht

Malinchen
Hehe, a andere Ort wär wahrschinli allei d Bowle 400.- :D Tönt nacheme coole Agebot.

Lil.lian
Bi eus ischs eigentli selbsterklärend gsi… Mier hend es Huus gmietet wo alli chönd übernachte und dette heds e Chuchi, womer denn alles vorbereitet und am Morge müend dLüüt ja eh öppis ha :)

Sasileu
Gratuliere zum erste erfolgriiche etsyichauf :)

Pfingstrose
Ich han ez agfange so Sache chli selber mache. Mier hend Chalkboards uf de Candybar und evtl machi denn no sone Spitzewimpel selber. Nimme irgend e schöni Schrift im Internet und schribes selber. So hani ez au d Tischordnig gmacht und bin eigentli recht zfriede.
Wieso isch min Kommentar nöd freigschalte ufem Blog? Ha doch welle Muet mache :D

Pricana
HOOOIIIIII

Tanzkurs
Sch***** ich muess au!!

Me
Ich muess erst am 11i afange schaffe hüt, daher weissi no nöd, ob mini Chefin unterschribe hed, bin also au mega gspannt aber denke, sie brucht de chli Ziit zum das genau studiere übers weekend.

25.04.14 10:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hm... Warschiendlich muss er no freigschalte werde. Ich chan momentan eigenltich scho luege aber han no kei "Ifüährig" gha, willi eifach nonig so viel Ziit han. Aber danke dir! Ich wirden bestimmt no gseh! Hm, ich bin so e fuuli S-A-U... Ich wott das zeugs garnöd selber bastle. Grr... SCHÄM! Ich wott e personalisierti Wimpelchetti bstelle, am liebste es schöns Linetischtuech oder so... Den hald die Täller no amale mit Wandtaflefarb wo mer de Chäs den druftönd und d Sorte mit Chride schriebed... Ja und weisch was isch passiert. Ich han en Probeteller kauft bim Interio! Gseht super us und isch so chli mit romantischem Rand und jetzt gits die ganzi Schiss Kollektion nüme im Interio Depot! Da hets mer gad abglöscht...

Ich bin ja gspanne was dini Chefin dezue meint. Evt. tut sies eifach ignoriere so wie du sie beschriebsch. Will sie kei Konfrontation wot. Wie gahts bi dim GG?

SÖLLI EU WIEDER MAL US DE SOCKE KIPPE UND CHLI D NERVE FLATTERE LAH... LUEGED MAL DUNNE!!! Alli wo unter 50 sind nomal speziell erwähnt! Haha!

15 - Santhia
22 - _janedoe
22 - cathie
22 - lela85
29 - Heart
29 - novia_mayo
29 - Morelia
29 - Cristina89
29 - lilmonkeyme
36 - StellaBlack
36 - weddingbee85
36 - canella
49 - Pfingstrose
49 - Claudilein
50 - samu
50 - Broncos

Datei-Anhänge
Gwundernasenliste_Countdown_2014.xls Gwundernasenliste_Countdown_2014.xls (6x)

Mime-Type: application/vnd.ms-excel, 83 kB

25.04.14 10:17
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja ich spriches scho a, ich mag d Konfrontation. haha Hmm, es git nüt neus bim GG irgendwie, er git eifach sis beschte und hofft, bim nächste Gspräch wirder denn glich mal chli globt... Hüt heder en Fortbildig. Nimme mal nöd a, dass sie ihn detthii gschickt hetted wenn alles so schlecht wär, aber ich weisses ja nöd :/

Hey neeeei, das tönt doch perfekt mit de Idee fürs Buffet. Git doch sicher au no anderi schöni Teller? Oder so Brättli? Oder bstellsches ez?

Merci fürs Herzflattere!! :D 22 Täg! Die Art vo Konfrontation passt mer ez doch nöd so!

me
Jez isch gar no de Pöschtler cho mitem Gästebuech - sooo schnell. Leider isch ei Farb total andersch als uf de Vorlag aber suscht isches echt genau so wienis mier vorgstellt ha

25.04.14 10:26
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Haha! Das hani jetzt aber extra gmacht... Jetzt häsch gad voll die Energie will so Krise häsch den chasches die letschte 2-3 Tag easy neh! :) Naja, mich kakkts jetzt ah! Darum gahni nüme uf d Suechi. Evt. gahni am Wuchenend no schnell im Interio Depot verbie. Mal luege... Ah Janedoe no e Frag, du häsch ja Jute Tischläufer sind die vo dere Dekoratöri oder dini? Ich würd suscht allefalls eine uslähne für euses Chäsbuffet?! Was meinsch, oder au abchaufe natürlich!

Ja das hoffi au dass es guet chund. Ich glaub nöd dass sie ihn det hie schike würdet suscht. Drucke Dumme!

Du häsch ja jeeeede Tag es Päckli! Wahnsinnig!!!

Spitze/Jute Bänder: Wo händ ihr das Zügs kauft?

25.04.14 10:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Es het ganz viu schöni Strings dert Und wär weiss, vielech findsch äbe no öpis für ir Nacht . I ha sowieso vorgha, mir öpis Schöns für ir Nacht zchoufe wüu das woni düre Tag drunger anneha, heter eh scho gseh und findet er ok, aber nid supersexy Und das Negligé chani alege, ou wenn mir beidi de todmüed si und nüt meh louft, aber immerhin hani de öpis schöns anne

Mit dine Idee fürs Buffet tönt doch super? Auzu viu bruchts o nid zwüschine, dünkt mi. Süsch gseht me vor luter Deko dr Chäs nümm... Aber Wimpuchettine si immer schön. He du bisch doch nid e fuli Sou?! Hesch ja das Sockedings säuber gmacht und blogge duesch o no zwüschine, aso bitte

25.04.14 10:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Mir mache garantiert föteli... Ev. mache mir sogar scho det ä Photobooth. Aber i ha irgendwie chli Paranoia dass im spötere Abe öper ds Stativ mit mim Baby umschmeisst oder so, bi mir no chli unsicher. Anderersits wärs ä gueti Glägäheit das scho mal usztestä vorem Hochzyt. Als Moto hei mir dä Link mitgschickt: https://www.youtube.com/watch?v=Vhf5cuXiLTA

U wenn de eifach verschiedeni Täller nimmsch? De "passts" när ou wieder... So chli "Brocki-Stil"?

@jane: haha, muesch de brichte wies witergeit mit derä Mitarbeiterin... Mir si alli gspannt! Was isch de bi dim GG los? Loufts nid so guet bim nöie Job? hani verpasst...

@Countdown: phuuuu, i bi no gad knapp nid druffe.

25.04.14 10:37
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
d Juteläufer hani vo de Dekorateurin. Das isch für mich voll de Punkt gsi woni mega duregschnuufet ha, willi mi um das nümme muess kümmere. Vorher hemmer denkt, dasmer Jute am Meter chaufed, inere aständige Breiti und denn eifach no es dünners Spitzeband id Mitti neihed... Aber das hed sich wie gseit erledigt. Suscht chasch sie ja mal afrage, ob du die eifach chasch uslehne'

Gell, ich bin voll im Päcklisägä :D De Pöschtler denkt sicher scho dasi es Shoppingproblem ha :D

Schööön hed das Taeboyana gseit. Bisch kei fuuli Sau Pfingsti :D

malinchen
Nei es lauftem ned so guet, er hed vo de Chefin s Feedback becho, daser kei Füehrigsmensch seg und dass sie ihn i dem Job ned gseht. Er sölli sich überlegge, ob er das wirkli will und die agsprochne Pünkt per sofort ändere. Die erwarted aber au unmenschlichs, er söll nach eim Monet scho s komplette Gschäft allei chönne füehre, debii ischer ja erstmal es Jahr Trainee. Verstahni aso gar nöd. Er hed de gfunde klar welli er das, und chrüpplet ez au wiene Blöde. Sie hend ihn zumindescht mal globt zwüschetdure. Mal luege...

Die Mitarbeiterin isch scho voll Kult i eusem Kollegechreis. Sie isch so seeeehr spirituell und seit immer sie seg es sensibels Pflänzli und zwüschet em TZ vom GG und mier isch das sone Running Gag worde, immer mal wider was izbaue :D Ha grad no es Bild vo zu dere passt wie Faust auf Auge :D

Datei-Anhänge
befehlston.jpg befehlston.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 181 kB

25.04.14 10:38
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Joah dänn wierds scho no schwierig zum Persone ufteile..
Eues Motto :) Wo und wänn findet dänn d'Party statt?

Pfingsti
Dönt abr guet mit em Chäsbuffet.. Gester / vorgester isch mer gad no s'Bild mit em Chäsbuffed uf Pinterest is Aug gstoche, dänn hani gad dänkt das isch öbis für dich und dänn hani gseh du häsch es ja pinnt..
Wege de Spitze/Jute han scho lang mal wölle go umeluege.. Han da mal wölle go luege öbi da was finde: http://www.haas-shopping.ch/ In Züri häts ja au en Stofflade, dete wod Haltestell Sihlstrasse isch, oberhalb vom FCZ-Fänlade, dete hani abr nüt schlaus gfunde, han eifach wege Spitze-Bänder umeglueged.

Janedoe
Yeah hänksch es Bildli a vom Gäschtebuech?

25.04.14 10:39
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Das stimmt... Vorallem isches ja au schönn wenn mers den amene andere Tag wieder mal aleit und dänkt, hey das isch vo de Hochziitsnacht... Haha, wo mer betrunke im Bett gläge sind und gschnarchled händ! Puahahaha! Und eine no i de Duschi usgrutscht isch und es Loch im Chopf gholt hät dank Badwannerand! Denn hät mer müsse mit de Ambulance im Negliée is nächste Spital und vergitssts nie meh! Nei Seich! Sorry... Phantasie! Ich wird das glaubs au so mache wie du. Egal was lauft!

Ich bin vorallem extrem Selber-Bastle-Fuul! Das isches... Haha!

Malinchen: Ich hetti au chli schiss wegem Stativ und de Kamera. Evt. wers guet wenns wie chli ufere Bar oder so, also öpis fixem installiere chötnisch und dän würklich guet amachsch. Aber frög mich nöd wie?! Das mit em Brokistil wer au guet... Ebe - bin fuul, mache das aber das Wuchenend mal! Haha! Bim Countdown häsch Glück gha... Dörfsch dini Füäss also no chli hochlagere!

Sorgefrässer: Känneder die...? http://www.sorgenfresser.de/frula/ Find die sooo süäss und ich han mir eine kauft. Mega chindisch aber er sitzt jetzt uf mim Chüsi im Bett. Hihi, sie heisst Frula! Mini ganzi Family hät so Dinger... Jede en andere... Sogar mini Oma, sie het mit dene agfange... Ich glaube nöd an Gott aber defür an Sorgefrässer! Puahahahaha... Ja ich spinne!

 1 .. 420 .. 837 838 839 840 841 .. 919 .. 997
richtig   Zuletzt   malinchen   Location   Hochzyt   Janedoe   Hochziit   irgendwie   Pfingstrose   gspannt   schaffe   squishy   Iladige   bearbeitet   würklich   bstellt   Littlefoot   Problem   Taeboyana   würklech