| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 420 .. 838 839 840 841 842 .. 920 .. 997
25.04.14 10:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Voila:

Sind eifach alli Siite so und ebe, das eine isch so chli violettgraublau worde, sötts eigentli nöd... Aber chan demit lebe glaubs.

Datei-Anhänge
Gästebuch.jpg Gästebuch.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

Gästebuch1.jpg Gästebuch1.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

Gästebuch2.jpg Gästebuch2.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 40 kB

25.04.14 10:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hey nei das Plakat! Das isch jetzt eifach en Witz oder?! Oder hät das "sensible Pflänzli" das Plakätli unedrah ächt gschriebe und aneghänkt???

So cool s Gästebuech!!! Mega! D Farb findi nöd mal "negativ" uffallend. Isch doch super!

Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 10:47

25.04.14 10:49
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ah voll kuuhl!! Isch würkli sehr hübsch usecho.. Wenn mit de Farb chasch lebe, isch ja super :)

Pfingstrose
Die sind abr putzig die Sorgefresser. Die hani bis jeze no nie gseh..
So en Sorgefresser chöntemer doch alli bruche vor de Hochziit

Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 10:50

25.04.14 11:07
Pricana 

Re: Bräute 2014

Halloo zäme. So ez hani fliessig nahgläse aber doch au einiges müesse überflüge ,sorry irgendwie schaffis eifach nüme zum under de wuche am abig z schriebe, es isch eifach z viel loss und bin z viel am schaffe.. aber ich bin immer fliessig am mitlese ufm natel und in gedanke am mitdiskutiere :D

@Taeboyana: jep han fötteli vodä freudetrnetüechli, henkes grad a :) ich finds aber schöner im original als ufem bild :p aber es isch e viel grösseri arbet alsi denkt het, bin na nieneds :) aber so chömers halt gnau mache wied iiladige und hoffe sie chömed denn guet aa.Haha so luschtig din Fernsehuftritt, vergissisch eus denn nöd mitzteile wennd usstrahlig isch :D

@sue: ich henkder d fötteli na ane vom bluemearmband und vom haarstecker, das isch aber eifach eis biespiel, sie mached alles gnau so wiemer wend, würklich lässig :)

@janedoe: mir zahled je nachdem zwüsched 1‘000 und1‘500 für eusi bluemedeko det inbegriffe isch: bruutstruus (liechte Tropfe), Anstecker GG, 2x Armband TZ, 2x Haarspängeli TZ, 12x Bankschmuck, 1 grosses Gsteck idä Chile, Tischgsteck am Abig, Blueme Brutpaartisch. Und sie tüends gratis liefere und nach de chilä tüends d Blueme vo det hole und bringeds id Location :)
Oh mann tuetmer leid die gschicht mitem TZ vo dim GG, ich hoffe würklich er het ez gmerkt dasser sich würklich muen endere und so öppis nöd namal chan büüte!! Het din GG scho mit ihm gred?
Wow eues gästebuech isch waahnsinnig schön!!

@laprincipessa: du hesch wuunderschön usgseh a dim zivile, so hübsch!! Nachträglich na herzlichi Gratulation :)!! S fötteli ufem karussel findi echt de hammer!

@squishy: wow du bisch ja sehr erfolgriich gsi im letschte monet, gratuliere heeeerzlich zum Job und de neue Wohnig!! Hehe und mir gfalled die farbe vom struus natürlich super, bi eus wird ja die ganz bluemedeko pink/rosa/wiis :)

@daenu: nachträglich au vo mir herzlichi gratulation !! tönd ja nacheme suuuuper schöne Tag woner hend dörfe erlebe :)!!
@Broncos: gratuliere zu dim Marathon :)!! Schickschmer na es Fötteli vo dim Chleid?

@pfingstrose: ich hetti uu gern es fotti vom kleid und d website :)! Und ich ghör au zude fraktion wo nachem hz grad d haare abschniid, freu mi ez scho waahnsinnig druf :D ou mann so e leidigi gschicht mit de eltere vo dim GG, tuetmer wahnsinnig leid für eu das sie so blöd tüend! Ich hoffe würklich sie checked endlich, dass sie ihre sohn so na werdet velüre und chömed endlich zur besinnig!
Ohh super danke für de tipp mit de schueh im jelmoli, bin hüt abig in züri zum schueh go sueche und isch demfall mini erscht alaufstell :D
Haha so herzig die sorgefresser, hani na niiiie gseh

@Fara: Au dir nachträglich alles alles Gueti und herzlichi Gratulation, tönd super eue Tag und d Fötteli sind uuu schön worde!! Wünsch eu e super Ziit in Paris, so schön chönder glich na gha!!

@nala: finds u schön mit de manschetteknöpf, da mueni mi au mal na drum kümmere :) isches gange mitem fötteli verklinere, hesches scho bstellt eso? Ou nei so doof wägem fotografiere, hender scho e lösig gfunde?? Mir hend d barbara werren, isch aber au tüürer als mer eig. hend welle :)..

@sasileu: bi wem bisch du gsi im globetrotter winti? Ich bin ja au dete gsi und bin aber sehr z friede gsi mit de beratig undem service :) aber mir werdet halt au s meischte selber bueche und organisiere, nur de flug, s auto, d hotels in lass vegas, san francisco und bishop hemer buehct über globetrotter willmer halt idä hauptsaison gönd und denn isches schwer zum sponti na es guets hotel z becho, vorallem in SF..

25.04.14 11:08
Pricana 

Re: Bräute 2014

@me: so sorry, ez chunt natürlich na min ego-post :D bi eus lauft immer wieder chli öppis und doch hani sgfühl ich bin na nienets :D bim schaffe lauft wieder uuu viel, letscht wuche hets namal e beförderig ge und ich bin ez cheffin.. :) isch spannend und schön aber au e riesigi useforderig und au nöd immer so lässig.. das löschi übrigens nachher grad wieder willi gester gseh han, dass e mitarbeiterin ez au im forum mitschriebt….isch irgendwie schräg ;) ja und denn hemer au grad es chlises TZ problem, nöd so schlimm wie das woni bi eus läse aber halt eifach chli nervig, will d tz vom GG tuet irgendwie grad uu schwierig will halt vieles über mini TZ lauft was mir au so hend welle, will am GG sini Schwö, wo ja ebe sini TZ isch, isch eifach extrem kompliziert und möcht immer jedes Fescht zu ihrem Fescht mache und drum müemer sie amigs chli usbremse. Und ez het sie vorgester es uuuu blöds mail gmacht a mini TZ mit u viel Vorwürf warum sie nüd macht (obwohl sie ja nöd nüd macht!) und warum sie nüd ghört und sie müend na u viel mache und und, und denn het sie na en teil wo mini TZ het welle mache und au scho alles kauft het defür eifach ihrne Eltere gä zum mache, obwohl vo Afang a klar gsi isch dasses mini TZ macht! Ez müemer mal alli wieder zämesitze und hoff das chunt guet, min GG het amigs nöd so nerve defür… :)
Denn isch au na chli Ghetto weg mine Eltere, will die ja total zerstritte sind und aber beidi as HZ chömed und mis Mami tuet ständig u blöd und ich hoff eifach wüürklich es git denn kei Striit am HZ.. han echt chli schiss devor..

Ja und denn hemer vorgester na s Gspräch gha mitem Pfarrer, s letschte vor de Trauuig. Hends im Biergarte gha willer de Schlüssel fürs Chilegmeindshuus vergesse gha het haha. Han aber es u guets Gfühl und bin sicher d Trauuig wird schön. Tüend ihr eigentlich es Lied singe mit allne? Ich würd das ebe na gern mache, aber min GG isch nanig so begeistered :).
Denn sötti mal endlich chli öppis mache für eusi Deko.. Ich hänk eu mal na es Bild a vo eusem Saal, weiss eifach nanig gnau wassi mache sell. Mir hend ja rundi Tisch miteme Bluemegsteck idä Mitti, denn hemer so Schmetterling-Namenstäfeli für ufd Gläser und es Glasröhrli mit pers. M&m’s uf de Teller, aber suscht ebe nanig meh ufem Tisch. Wot na chli Akzent setze aber nöd überlade.. und ich find die Pompons ebe uu schön aber au u tüür und weiss nöd gnau obs passed in Saal. Was meined ihr wenneren so alueged :)?
Nachher wotti na im merys alüte in Züri, ich wot unbedingt namal churz mis Kleid go aluege und en Termin mache fürs apasse (was hends eu gseid wenner spätestens müend gha?) und denn go schueh poschte. Bruche eigentlich na alli Accessoires und hoffe find chli öppis hüt Abig :)
Soo das wärs glaub mal wieder gsi vo mir :) hoff chum hüt nachli zum schriebe und läse wenni scho mal ziit han!

25.04.14 11:10
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey ihr hübschä

Also i töggele wiedermal vo mim natel us,und hengs grad ufere liegi in Alge gwicklet
Ernst,i han das als tipp becho vode Ärztin zum mal mache will ich mit mine junge Johre u viel Wasserilagerige han
Drum isch mis Gedächnis jetzt au nid grad s'beste und i weiss nid wer was gschriebe het also antworti allgemein

Weg de WC begleitig,ich ha da kei sorge aber klar mit jedem gahni nid.Aber ha e paar zur Uswahl mis Mami,Schwöster,TZ und sust na e gueti Fründin und min GG würs au mache :)
Chönt doch na lustig si mitem GG,so die einzige Minute womer ungstörrt isch a sim Hochziitstag-->den wenn de Bräutigam sini Braut ufs WC begleitet
*muen mi fascht vergrölle bi dem gedanke*

Den wegem Sorgemonster,i kenn di au und finds fürallem für Chind eigentli was u guets.Will au wens nid so söt si,gits leider ide hütige Ziit u viel Chind wo sorge und stress hend,scho ide Kita oder Kindergarte aber sie chönd das nonig so segä/verarbeite etc.
Ach i schnurr wieder um de Brei,i find die Mönsterli ufjedefall au herzig und de hammer das ihr all eine hend Frisst er den au dini Sorge? Sicher volle mit Hochziitschrams

Tanzkurs, ich und de GG wend au na paar Stunde neh...mir wend bi ihm gah,henk grad en link ah.Hend ihn bim Tanzkurs vode Migro-Klubschuelkennäglernt und er isch super sympathisch und guet gsi.
FRAGE,chönt sich öberd vorstelle au na z'cho ????
je meh Paar dasmer sind desto günstiger
Link: http://www.danceup.ch/mobile.html

Etsy:
Also ich han am 9.April Bstellig abgschlosse am 10. am Obig zahlt mit Kreditkarte und am 22.glieferet becho. Und ich find das isch u schnell gange.
Also de Shop bi Etsy heisst: TheRedMagnolia

Pricana:
Ich find au,gnüss din freie Tag und lies sicher nid soviel Site noh....gib lieber es update vo dir
E frag,cha das sie das du am 11.4. im Mery es hellblaus Kleid aprobiert hesch?

Lil-lian:
Stimmt wegem Pöstler,bi amigs echi voreilig

@ME:
Ha no was wele säge....
Ich und mini TZ sind wieder im reine*happy* ich verzehl eui gern am obig nochli meh,aber isch agnehmer zum am PC schribä
Und den no wege Brautzila,ha jo gseit ich ghör jetzt au dezue
Grund isch,das bim Treffe mit de TZ ich verzehlt ha wasi momentan so am luegä/organisiere bi.
Unteranderem wegeme Gästebuech und öbis mit Wunderkerze am Obig bim Resti und den chunt vo beide TZ und mini Schwö "ich derf doch nid alles plane,sie chönd jo gar kei Überraschig meh mache,bzw. üs was schenke....Und Gästebuech heget sie eh scho bsorgt,das seg ihren Part" ich finds jo au schön aber irgendwie ehm ich han doch was gseh,also mehreri sache und jetzt?!?
Und irgendwie scho klar das sie oder Fam. was wot mache,aber wenn mir zb. gern würet es Paar Tube flüge lah,chani jo schlecht zu öberem gah und segä,"he i wot tube,duesches bitte organisierä"

Wie machet ihr das???

25.04.14 11:12
ploeischii 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme!

Ich bin ganz früsch do debi bi oich! ich bin mit alem echli spöter dra als mer das gern hetti mier hüratet endi september inere schüür und ich freu mich scho riesig druf.... ich han wasd location ahgot scho zimli fil im chopf zäme... mier hend festbankgarniture und ich han dur en mega zuefall mega schöni und günstigi husse zum miete gfunde das isch aber au s einzige wo so zimli easy gange isch.. alles andere isch doch zimli komplizierter alsi denkt ha.

hüratet no öper andersch so unkonventionell?

ich freu mich, dasi da bestimmt no es paar ideeä finde!

25.04.14 11:17
Pricana 

Re: Bräute 2014

ou nei sorry namal en post vo mir, han d fötteli vergesse!! bidä freudetränen tüechli chömed denn na speziell prägti tüechli drii.

Datei-Anhänge
Saal1.jpg Saal1.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

Freudetränen.jpg Freudetränen.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

Armband 2.jpg Armband 2.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 29 kB

Haarspange 2.jpg Haarspange 2.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

25.04.14 11:30
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Pricana: Oh das isch aber au nöd schön dass dini Eltere so zerstritte sind. Aber wenn ich dich wär würdi dim Mami mal klipp und klar säge dass du kei einzigi Striiterei vo ihre akzeptiersch sie sölli bitte mal drah dänke dass du s Chind vo beidne bisch und au dass es vorallem eue schöni Tag söll sie ohni dass du die Angst im Hinterchopf ha musch!

Graatuliere dir no zur Beförderig! Isch ja megamässig!!! Scho schieff wenn öpert anderst vom Büro da au no mitschriebt. Hihi... Weisch wenscho wie sie da heisst? Hihi!

De Saal isch meeega schön vorallem d Lampe und Decki gfalled mir bsunders. Was händ ihr für Blueme Farbe? Oder Farbkonzept am Hochziit? Ich würd mega viel so Papierwimpel i de Hochziitsfarbe vo Balke zu Balke spanne (also nöd straff gspannt aber ufhänke). Oder irgendwo no so es Band mit Chidnerfotis vo eu drah... So als Chronologie immer schön abwächsligswiis du und er...

Ploeischii: Hoi du! Herzlich willkomme!!! Hey September sind no 4 Monet! Das schaffed ihr sicher!!! Siit wenn sind ihr am Plane was händer alles so vor, vo wo chunsch und wie alt sinder... Hihi! Mir wend alles wüsse. Häsch de Thread scho gseh:
http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_17.html
Dete chasch suscht au no chli Sache über eus nahläse und chli vo dir inneschriebe wenn magsch.

Me: Ich han jetzt e meeega schöni Präsentation für d Hochziit gfunde. Jetzt chani die hüt Abig mal minere Schwöster geh - mir hend Teammeeting! Haha... TZ und Bruut! Han sie müsse abelade und han sooo lang gha bissi öpis gfunde han wo nöd gad so super kitschig mit Rote Rose und Sunneuntergang isch oder fast für Beerdigunge! Jepa! To Do Liste daher - > ABHACKE!

25.04.14 11:35
ploeischii 

Re: Bräute 2014

Ui Pfingstrose, Frage über Frage!!!

Min Schadz und ich hend das zimli spontan an wienachte entschiede und hend eus chopfüber id organisation gstürzt. sobald ich dehei bi chan ich euch au mal es foti zeige vo de STD und ihladigscharte. ich bin usem züri underland und ich wird 30gi und min schadz 32.

plant isch wie gseit es fäscht inere schüür alles völlig locker und ganz eifach... sobald da wieder echli rueh im büro isch chan ich meh brichte :D

 1 .. 420 .. 838 839 840 841 842 .. 920 .. 997
Littlefoot   gspannt   Zuletzt   bstellt   schaffe   Hochziit   Iladige   würklich   richtig   Problem   squishy   Hochzyt   bearbeitet   Janedoe   Pfingstrose   würklech   malinchen   Location   irgendwie   Taeboyana