| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 422 .. 842 843 844 845 846 .. 922 .. 997
25.04.14 14:24
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wie tür isches gsi? Isch scho chli doof, aber ich finds nöd mega tragisch! Chum bis dir in A ich wott das gseh. :) Kopf hoch...

25.04.14 14:26
_janedoe 

Re: Bräute 2014

ploeischii
Oh nei, so gebaschtel machts miner Meinig nur no schlimmer

Pfingstrose
60.-! Nei chamer leider nöd in Arsch bisse, genauso wenig wie rechtschribe. Haha gopf!

25.04.14 14:26
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Malinchen: I cha dii so guät verstooh. Wiiiä unglaublich wünscht meh siich endlich darfe azfangä. Jetzt wenn's denn sobald sowiit isch, han ii scho chlii Respekt vor all dem. Aber irgednwiä muäss es guät cho. Hend iihr ah dä PH ned 80% Aweseheitsregelig? Denn würdis sowieso schwierig werde mit Schuel und schaffä.

Janedoe: Was was was? Wo isch dä Fehler? Schönä Mischt! Tipexle got halt leiider imene Gäschtebuäch nöd

Ploeischii: Was wär denn dini Traumstell? Fang diir demfall gad aah Duumedrucke, dass bald en positive Bscheiid bechunsch!
Natürlichi Deko passt naütlirch usgezeichnet zu dä Schüür! Hesch schomol Kontakt ufgnoh mit enere Floristin? Diiä het siicher viiel Idee. Oder uf Hochziitsbloggs. Da isch amigs au sooo schöön zum aluägä

25.04.14 14:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ei Siite wiiter vorne gsehsches. GG sin Name isch falsch gschribe. Sägemer eifach, das isch sin Spitzname

25.04.14 14:34
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Janedoe, aah, jetzt han ii's gad gseh. Ja, chasch ja sägä seg ebe französisch und wiird "Fabä" usgsprooche, will en französische Fründ ihm immer so seiit?
Oder wiä drus en Hochziitsgag machä "wer den Fehler findet, ihn ins Ohr der TZ flüstert, erhält ein Gummibärchen?" 60.- isch zwar ned alli Welt. Aber schad isch es wirkli meega

25.04.14 14:35
_janedoe 

Re: Bräute 2014

hahahaha squishy

25.04.14 14:39
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hahaha... Janedoe i ha jetz gad meeeeega lang müessä dr Fähler sueche. Villecht merkts gar niemer! Aber villecht störts di när halt die ganzi Zyt? I gloub i müessts nöi bstellä (scheiss Perfektionismus immer! ) Mega ärgerlich!

@ploeischi: Ja verzell vo dim Traumjob!!! Drücke dir ou d Düme...

@squishy: Mou die super Reglä hei mir ou. Aber wemä ä Job als Lehrerin het, drücke sie es paar Auge zue... Es het einigi i mim Jahrgang wo scho unterrichte. Mues die mal frage wie viel Prozent sie so hei...

25.04.14 14:46
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wenn ich es Buech liese und en Schribfehler entdecke, denn denki jedesmal, dass ich mich als Autor s Lebe lang würd ufrege über de Fehler, vo dem her wirds denk es neus Buech geh... Aber GG söll mal no sin Senf dezue geh zerscht

25.04.14 14:49
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Uiiii.. Han jeze au mega lang gsueched.
So blöd wegem Fehler.. neiiiii
Ich fänds au nöd mega tragisch, isch abr glich scheisse…

Ja den muesch fascht nomol eis bstelle, susch nervsch di es Läbe lang ab dem Seich..

Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 14:51

25.04.14 15:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

huiuiui GG isch voll hässig wegem Fehler. Grad soooo schlimm find ichs ez nöd, das er sones Fass muess ufmache, aber isch ja schliessli au sin Name nöd mine Bstellemers halt neu

 1 .. 422 .. 842 843 844 845 846 .. 922 .. 997
bearbeitet   Taeboyana   Pfingstrose   irgendwie   bstellt   Location   Hochzyt   Janedoe   malinchen   würklich   richtig   squishy   Littlefoot   gspannt   würklech   schaffe   Iladige   Zuletzt   Problem   Hochziit