| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 423 .. 843 844 845 846 847 .. 922 .. 997
25.04.14 15:54
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Aber hän ihrs falsch anegschriebe oder isches falsch cho? Will wenn ihrs richtig gschriebe händ den münd sie eu das gratis nomal schicke!

To Do Liste: So bini mini To Do Liste am abarbeite! Ich han d Lieder jetzt für s Klavier bestimmt also für Trauuig. Min Papi lauft mit mir inne und er freut sich mega. Das mit de Präsentation gibi hüt ab... DONE! Und den mussi wegem Spalier jetzt endlich mal entscheide... Nala du häsch die Wedding Bubbles jetzt bstellt stimmts? Oder hani da scho wieder öpis verwechsled... Wer cool wenns mal teste chöntisch diheime? Gits gnueg grossi Blöterli?! Sind die wo du bstellt häsch öpe so wie die dunne?

Ich bin jetzt bi dene acho... Min GG findet die Wedding Wands total verschisse - sini Wort! Haha! Er hät gfunde mir sind ja kein Akrobatezirkus. Chli rächt häter findi, aber so tragisch hanis nöd gfunde. Aber Seifeblase mached doch d Lüt besser mit. Hm...

http://www.amazon.de/Wedding-EinsSein%C2%AE-Seifenblasen-Hochzeit-Lovegl%C3%A4schen/dp/B00A1SOUZ2/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1398432051&sr=8-4&keywords=wedding+bubbles

25.04.14 16:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Nei Pfingstrose, leider hend mier, bzw han ichs, falsch gschribe. GG hed ja die ganz Vorlag gmacht und ich ha nur genau i dem Chäschtli de Text gänderet. Braaaaaaavo janedoe

Haaaaaaaaaahahahahahaha min GG hed genau zgliche gseit mitem Zirkus. Hahahahaha omg

Mir gönd morn uf KN, wenni dette Seifeblöterli finde für en agmessne Priis denn chaufis. Cha ja ned so schlimm sii mit dene Fläcke, s isch ja eigentli Seifewasser. Und mit Wäsche sött ja das denn usgah.

Oh was hender für Lieder?

Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 16:01

25.04.14 16:07
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ich ha weddingbubbles bstellt - testet - zruggschikt.. so en schischi xi dhelfti isch usgloffe und en mugeschi... isch grösser xi wie die sogenannte blatere... naja au egal :)

25.04.14 16:08
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ouuuu ploeischii, mier sueched scho soooo lang nach eme Testbricht. Was hesch fürtigi kauft gha? Ich han ez ebe denkt ich würd die ganz normale poschte, wies d Chind amigs hend...

25.04.14 16:11
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ja guet das isch natürlich total doof! Aber hey die 60 CHF sind au nüme schlimm! Nei seich.. Aber wenns eu stört den sind nöd gad 500 CHF.

Ploeischii: ÄCHT... Chasch mal zeige welli du bstellt häsch? Das isch ebe mini Befürchtig aber ich han kei gueti Alternative fürs Spalierstah... GRRR!!!

25.04.14 16:11
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ich ha verschidni bstellt gha... d torte und die grade mit de herzli obedruf

25.04.14 16:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ebe, a dene 60.- sterbemer ez nid. Janu. Finde d Reaktion vom GG irgendwie mega luschtig willer suscht de usglichnigst Mensch isch woni kenne. Daser ez da so reagiert hetti nie denkt, aber hey, Humor ist, wenn man trotzdem lacht

Bubbles
Pfingstrose wenni morn normali Chinderblöterli gfinde, denn chasch die ja de nach de Hochziit ha?

25.04.14 16:19
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Mir isches ebe würklich zu riskant wege de Fläcke... Nöd will nüme wäg gönd söndern wenns uf de Chleider a dem Tag immer gsehsch. Danke dir glich! Ich wird die für 40 CHF jetzt mal vo Amazon bstelle. Wenns kake sind den werdeds halt furttah...

25.04.14 16:19
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ich würd im dütsche pustefix chaufe und unter umständ so manschette bastle

25.04.14 16:23
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pustefix chasch suscht au bi eus im Lade ha, sind aber tüüüüüüüüüüüüüüür! :)

 1 .. 423 .. 843 844 845 846 847 .. 922 .. 997
richtig   Taeboyana   irgendwie   Littlefoot   malinchen   Pfingstrose   schaffe   squishy   bearbeitet   würklech   Hochziit   Problem   würklich   Zuletzt   Location   gspannt   bstellt   Iladige   Janedoe   Hochzyt