| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 424 .. 846 847 848 849 850 .. 924 .. 997
28.04.14 10:27
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: sie sind a waldrand im dorf wo sie ufgwachse sind go brätle und häcki säcki spile haha :) wie früener. denn beizetour i dem dorf. s git irgendwie 13, obwohl nur 4000 iwohner haha :)
aso kes programm. er hät ja das au welle, eifach zerst gmüetli zämehöckle...aber logisch dass es denn recht abgaht mit trinke usw.
ah weisch, bier und wi chamer ja guet länger bhalte. und s esse tömmer eifach die wuche esse, isch ja super denn musi nid go poschte
ah cool, etz bringsch mi grad ufen idee wegem rahme..ich sueche ja verzwifled nacheme some rahme fürs phtobooth. isch eifach schwierig de passend z finde und denn no zume agnehme pris. machemer doch selber eine, super idee. danke
ou bi de daenu bisch gsi, wie gahts ihre, ghöred so nüt me
ja, das sind eifach satinbänder, ich nimme etz glich breit bi de farbe und d spitze i de mitti chli breiter.

28.04.14 10:35
nala05 

guete morge zämme!

@janedoe: hmm stimmt scho de caketopper isch relativ tür, und für dass das är eigetli nur mir wirkli guet gfallt defintiv zu tür.
tönt nacheme glungene wucheänd bi dir hets zu de schueh kei passende gürtel grad gäh? irgendwie gits das so wenig debi brucht meh das doch so oft! ich gang am fritig au uf konstanz go lädele, mues dämfall unbedingt in nanu nana! isch dä im lago?

@pfingstrose: cool händir so viil könne erledige und das sogar mit em gg sinere familie! isch doch toll! ich wot natürli au föteli gseh ahh hmm doof, hoff es klappt no mitem firefox. ich bi überhaupt kei fan vo däm browser

@lil.lian: so lustig , bi de 13er brüt het öper genau so gliche gschriebe über das stück mues aso ächt sehenswärt si :D
ah jo das kenni wäge de weinge rückmäldige, aber ich glaub das isch halt eifach au unseri erwartigshaltig. mir investiere soviiil zyt in d ilafie, mache uns gedanke usw. und de wünscht meh sich halt au meh feedback. nur seht de empfänger oft nid was alles dehinter stoht

@littlefoot: super het di gg so freud am polterobe ka und ischs e glungeni überaschig gsi! hahaha so guet die ussag das är froh isch mues är das nur einisch mache!
de tisch eso gfallt mir guet, s bringt schön farb dri mit däne läufer!

@me: i bi jo am samstig im bruutlade gsi mis kleid go alege und accessoires ussueche. s kleid isch aso immerno ganz toll s einzig wo mi biz närvt isch das si es 36 bstellt hän und nid es 34. i bi vo de mass grad es zwüsche ding, aber im brustbereich findis jetzt eifach mega gross do mues de no einiges gänderet wärde.
den hani e schleier welle und scho ein ka eigetli, haha de bringt si so en fascinator.. dä het mi fasziniert ha den dä kauft.. und scho geschter bini nüm sicher gsi, hanen den sogar am gg zeigt wil är mir eigetli scho nüm gfallt.. ihn het au nid so umghaue.. jetzt muesi alüte ich wil doch de schleier! i bi sooo kompliziert mensch! nimm de fascinator eifach für am zivile

uuups ich mues in 10min go! jetzt muessi mi aber spuute!

28.04.14 11:13
Taeboyana 

Gugus Brütlis

Hui bi euch louft Einiges... mir hei ou es vous Wuchenändi gha, aber isch nid viu Hochzitstechnisches gloffe. Am Samsti simer ane Trouig und Apéro iglade gsi und d Deko wo sie ir Apérolocation hei gha, isch schlicht umwärfend gsi! Sooooo schön! Ha de gmerkt dass mini Kollegin ou e mega Pinterest-Freak isch und uuuu viu schöni Idee vo dert het umgsetzt. Würklech wunderschön gmacht gsi aus und glich nid over the top. Es het vo Candy Bar über Photo Booth (sone richtige Outomat wome het chönne Gäud abelah ), Sirupbar bis Holzofe-Flammechueche aues gha. I bi vou begeisteret gsi. U glich weissi, dasses bi üs nid d Heufti vo däm wird ha... mir hei schlicht zweni Platz i üsere Apérolocation. Ah ja, as Deko hets so riesigi Girlande mit haubiert drüberkläbte Tortepapierli gha und Glasjoghurtglesli mit Spitzebändeli drumum und überau Väseli mit schöne Blueme drin. Hammer hets usgseh!

Gester simer de mit üsem Göttibueb ar BEA gsi (Gwärbusstellig zBärn) und es het mega gfägt. Är het ou wahnsinnig Fröid gha .

Ha de aber glich no paar Sache chönne organisiere / abhäggle fürs Hochzit:

- mir hei es Lied usgläse für nachem Jawort bir Ziviltrouig (Sag es laut vom Xavier Naidoo)
- ig ha mitem Bluemelade wo 2 Gsteck für ir Chile lieferet no chönne e Termin abmache für nächste Samstig, wemer eh dert si zums Apérocatering vom Chirchleche zbespräche
- ig ha no e schöne Blingbling Haarkamm uf etsy bsteut und usserdäm no e Mini-Wimpuchötti-Caketopper und e "Cards"- Wimpuchötti für a ds Köfferli (ja Pfingsti gsehsch itz wär e fuli Sou isch, IG! )
- de hani no die Perlkopfnädeli in rot und häugrüen bsteut woni scho lang brüchti für die einti Bastuarbeit woni öpe im Herbst ha agfange (so Sagexchugele mit usgtanzte Blüemli wome de mit Güfeli dristeckt) für d Tischdeko
- und de hani no au üsi Flüg und d Hotels für d Flittis mau säuber usegsuecht und zämegrächnet (vode Hotels warte mer aber no uf Antwort wäg de Priise). Mir hei nämlech vom Reisebüro e Priis becho womi nur für 1 Wuche Hotel und Flüg chli viu dünkt (3700.-/Person). Usserdäm bini ou gar nid zfriede mit dere ihrem Service, da bini auso säuber schneuer und sehr fründlech si sie ou nid. U schliesslech kenni mi ja säuber o chli us, drum hani da gar ke Skrupel das aus säuber zbueche, we nis ds Hotel e guete Priis abietet. Itz müesse mir üs de no la berate wäge Malariaprophylaxe und GG sött mau e Hepatitis A Impfig no mache...

Sorry, itz hani dr ganz Ego-Post zersch gmacht Itz aber zu euch:

@Pfingsti: So cool wägem Azug, tönt super! Mi GG het genau so Schueh vor paar Jahr kouft und leit die am Zivile a. I finde das wunderschön mit däm bruun! Mi GG het ou 2 Hemmli damit er cha wächsle und sech de am Abe wieder chli früsch füut.

@lil.lian: Cool wägem Theater, aber es isch üs aune zwünsche dass das bi niemerem Realität wird

@Nala: I verstah di wäg dr Grössi, geit mir o viu so. Aber we sie's när obe schön uf di apasst hei, gsehts doch de sicher super us? Hihi so cool wägem Fascinator... i wett o nid unbedingt eine, finde se aber je nachdäm scho no witzig! Was machsch jetz?

28.04.14 11:21
Pfingstrose 

Gugus!

Janedoe: Ihr hend ja es meeega Programm gha. Aber isch doch lässig! Und wie findsch de Schirm?

Nala: Ah doof mit em Kleid... Den wird ja d Änderig au türer. Bi mir ischs genau glich gsi mit em 36/38... Darum hend sie den d Masse gno und direkt bi de Bstellig anegschriebe. Damit die wos schniidered selber richtig abschetzed wies am beste isch. Und ich muss säge es isch scho relativ guet gsässe ohni Änderige. Bim Buuch hanis eifach no änger müsse mache und bi de Siite unter de Arm. Und zahle so ja scho 440 CHF. Echt viel! Jetzt hani gad schnell müsse go Google was du mit Fascinator meinsch. Han aber s richtige im Chopf gha! Ich find das total de Hammer!!! Finds meega lässig mit de richtige Frisur. Aber du musch dich natürlich wohl fühle suscht bringtses au nöd. Würs zu dim Zivile Kleid passe?

Littlefoot: Tönt also super de Polteri vo dim GG! Hesch du eigenltich au no eine?

Polteri: Mach eigentlich jedi vo eu au eine, bzw. chund eine über?! Ich bin überhaupt nöd erpicht uf so öpis und Kollegine vo mir sind nöd alli ume die eint wohnt ja im Usland und den weremer mega wenig.

Firefox: Das Ding macht mich richtig hässig! Ich wott doch FOTIS ZEIGE! Schissi ächt! Tut mer leid es gaht immer nonig. Ich chan ebe de Desktop uswähle als Ort wo d Fotis gspeichered sind, aber es zeiged den d Fotis nöd ah! Super... Chan mers vom IPhone ufelade? Weiss das öpert?!

28.04.14 11:24
littlefoot 

pfingsti: ja chasch sicher vom iphone uf din pc speichere. oder wie isch es mitem desktop wos azeigt, staht det ude links irgendwo file typ ? eventuell häsch du jpeg, png oder bmp...und es zeigt nur eis a...?

28.04.14 11:31
Pfingstrose 

Janedoe: Ah... Und wie gsehnd die Seifeblatteredinger genau us? Ich bruche au sotigi mini Schwöster findet die Wedding Wands au chli doof vorallem für d Manne. Sie het gseit min Vater würdi das eher als Peitsche als für Deko und Spalier benutze... Haha! Und d Chine sicher au! Darum SEIFEBLASE! Hesch wege de Flecke mal tested? Sinds explizit Wedding Bubbles?

Taeboyana: Gell cooli Schueh... Den lohnt sich s Geld scho! Sind ja super edel. Het din GG en passende Gurt? Ah die Hochziit tönt so traumhaft... Ich würdi au gern a eini gah! Hihi! Chani erst im Juli... Chan dich verstah, würds dere Bruut au uuuu gönne und mega gnüsse und s gliche dänke, dass mers nöd ganz so hiebringt. Aber ihr hend bestimmt eue Charakter i de ganze Deko und au extrem schöni Sache. Es söll ja nöd glich sie!

28.04.14 11:35
ploeischii 

Ja guete Sächsilüte euch allne

bi euch isch ja jedi mängi gloffe! ich han rein fäschttechnisch nöd so vil gmacht am weekend!! am fritig ide ikea wieder chi schniggschnagg kauft wobi das isch eher für mich susch als fürs fäscht...

bi no bi mire hussefrau gsi am suntig und jetz chani doch no es paar pünkt abhagge!

Husse - definitiv organisiert und zahlt
    Gastgeschenke - macht sie mier au grad!
    Polterabigshirt (für e fründin wo ich ebe TZ bi!) - erledigt
    Mis Braut Shirt für am Tag der Tage.. das wirdi den de ganz Morge träge weni zum Coiffeur gang und en Tag spöter am Brunch =) ha mi gad verliebt isch no lustig... -erledigt

Hüt gangi no id Papeterie und ich mues zersch no e gueti sueche - die wo ich gha ha het zuegmacht da bi üs... ich ha nöd mal gwüsst das die zue macht!

28.04.14 11:35
lil.lian 

Nala
Han no dini Caketopper aglueged.. aso de personalisierti gfallt mer no recht guet, abr gib de janedoe recht, de isch mega tür.. De Minnie und Mickey isch halt scho chli doof, wenn das ihm nöd so gfallt..
Ou voll doof mit de Grössi :-/ De Fascinator isch so es Hüetli? Has gad müese google, bin gar nöd drus cho

Littlefoot
Ah uf Pinterest.. Mier gfalltds voll und es wür genial passe! Sinds den eifach Bänder wo den uf de Tisch leihsch und abe lueged?

Janedoe
Händer den jeze überhaupt en Uslöser kauft gha?

Taeboyana
Woow dönt ja traumhaft vo de Hochziit. Hmm Photo Booth, Sirupbar, Candybar.. So lässig!! Dönt traumhaft.. Häsch es Föteli vo de Deko chöne mache?
Die chline Wimpelchette-Caketopper findi au mega härzig.. Was häsch für eine bstellt?
Müesam mit em Reisebüro..

Pfingsti
Weiss gar nöd mit em Natel und em uelade.. Müsstischs probiere. Ich han au en Polterabig, bzw. weekend.

28.04.14 11:39
sunds 

@all: nur e churzi Amerkig beträffend de Mails vom Forum. Ich ha grad vorhär festgstellt gha dass die bi mir sit kurzem im SPAM-Ordner glandet sind und ich se nid gseh ha.

28.04.14 11:40
ploeischii 

Ahja döfi euch gad no was fröge? isch chi en bettelpost...

ich sammle für es projekt ide schuel verschidni plastikseck zum recycle... und elei bring ich zwenig ane ... gits öper us züri wo mier d seck würd geh? ich chiem si au go hole

1 .. 424 .. 846 847 848 849 850 .. 924 .. 997
irgendwie   Location   malinchen   squishy   Problem   würklech   Iladige   Zuletzt   schaffe   Hochziit   Pfingstrose   Littlefoot   richtig   würklich   bstellt   Hochzyt   Janedoe   gspannt   bearbeitet   Taeboyana