| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 425 .. 847 848 849 850 851 .. 924 .. 997
28.04.14 11:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Ploeischii
Dönt guet was iher alles händ chöne erledige.. Was möcheder für Gaschtgschänk?
Aso ganz normali Plastikseck? Wo mer i de Läde bechunt? Mier händ ganz en hufe diheime und ich wür i de Stadt schaffe..

Zuletzt bearbeitet am 28.04.14 11:50

28.04.14 11:49
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ja also eifach sotig wo chi stabiler sind nöd die huddelseckli vo de kasse.... eifach ganz normali wie die vum h u m oder manor.... d chind händ ebe projektwuche und ich hilf mit!

28.04.14 11:51
ploeischii 

Re: Bräute 2014

Eusi Gastgschenk sind oisi Kafitasse.. mer lönd Kafitasse bedrucke mit eusne näme und em Datum und die döfed nocher all hei neh

28.04.14 11:54
nala05 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: wow tönt de schön die hochzyt! Het abr sichr au es vrmöge kostet! I find meh mues au biz abwäge à la priis leistig. Ich würd gar nid welle meeega viil gäld für das alles usgäh, sälbr het meh doch vorallem am apero nid so viil drvo, odr? Wenni jetzt en millionär würd hürote, seht vilicht widr andrsch us

@pfingstrose: meh ka vom iphone us föteli ufelade, nur sin die meistens z gross

@lil.lian: am gg gfallt de personalisiert nid so, de minnie&mickey findet är cool. Är möcht ebe en lustige caketopper
Aso min fascinator isch kei hüetli, e blueme miteme chline tüll schleier dra. Probier no foti ufelade.

@miskleid: wenn sis im brustbereich de änger mache sitzt de scho guet, abr es het so drohtstäbli vorne inne und die ka meh nid ändere! Ich fühl die nämli meh mit luft as buse, das stört mi am meiste. Ich wart mol s abstecke no ab ändi mai.
@fascinator: i probier nochär e foti ufelade vom ipad us. Aso im lade hanen super gfunde, mini zwei tz's au. Abr dehei hets mir scho nüm so passt, vilicht liggts au a dr kleidig. I wirden uf jedefall zobe mol no mitem kleid fürs zivile usprobiere. Cool fänden jo irgendwie scho! *megakompliziert-binich*

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 109 kB

28.04.14 11:57
nala05 

Re: Bräute 2014

@plöischii: so e gueti idee mit de kaffitasse! Und das macht euch d hussefrau? Isch jo praktisch
Wohn nid in züri odr region, sorry!

28.04.14 12:00
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ja d hussefrau isch ebe im grafikbereich und ich ha das gar nöd gwüsst.... ich han doch nur d husse wele und den hämmer so lang käfelet mit ihrne tolle tasse das ich das ebe grad erfahre ha :D

ahja aargau region wynetal im ag wär au ok *lach*

28.04.14 12:01
Canoa 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*... Nala die Stäbli chamer chörze wie mer wot, mini Schinderin hed mer die secher öbe 7 cm körzt gha wells mer so dröck hend *rausschleich*

28.04.14 12:04
littlefoot 

Re: Bräute 2014

taeboyana: aso die hochzit tönt super :) voll pinterest haha :)

iphone: wenn fotis z gross sind wenn er sie wend uelade, de mönder id fotene ine, det nomal es sofort bild mache. und denn das uelade. de klappts

pfingsti: jep ich han au no eine. bi u gspannt wenn und was und wie :) mini fründin heten mit de schwö organisiert. sie wüssed ja scho was ich chli will und was nid

ploeischii: wow super hender so vill chöne abhacke :) tötn cool kafitasse als gschänk

nala: ou nala du bisch sone schöni au wenn me nur ganz wenig gseht finde de faszinator a dir super. normalerwis findi die mached teilwis "älter" aber mit offne haar und dem chleid findis schön !
ou wegem chleid sone mischt. aso ich versta nid warum die brutläde teilwis so unprofessionnel sind....ich wette mis hends au no i de falsche grössi, oder gar s falsche chleid bstellt ! sones puff wie die shco gha hend mitem chleid...nid mal de name chend sie richtig aluege vorem alüte..ts ts :) aso ich warte eigetli druf, dass da no öpis schief lauft. de nimi eifach es anders wo doppelt so tür isch haha, de mönds mers nämli ge, oder meined er nid ?

28.04.14 12:14
ploeischii 

Re: Bräute 2014

was ihr alles für problem hend.. da bini froh das mis nur für mich gnäht wird

28.04.14 12:40
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Plöischi
Joah vo dänä Seck hämer würkli ganz en hufe.. Müssts mal usem Schrank neh . Wänn brüchtisch sie?
Dönt lässig mit de Tasse. Duet sie Tasse für eu mache?

Nala
Aso mier gfallt de Fascinator recht guet. Gseht mega hübsch us mit de Blueme.. Und er passd au guet zum Chleid findi.. (Cha mi nur de Littlefoot aschlüsse )
Ich bin amigs au so kompliziert.. De GG wür jeze d'Auge verdrehe und FRAUE säge..

 1 .. 425 .. 847 848 849 850 851 .. 924 .. 997
richtig   bstellt   würklech   Zuletzt   Taeboyana   bearbeitet   Pfingstrose   irgendwie   schaffe   malinchen   Littlefoot   Hochzyt   Janedoe   Hochziit   Iladige   Location   Problem   gspannt   würklich   squishy