| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 426 .. 849 850 851 852 853 .. 925 .. 997
28.04.14 13:58
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingsti: danke :) d ohrering sind u schön. s chleid gfallt mer au
vom azug häsch kes foti ?
ja wenns regned..hets det gar nüt womer cha drunder stah ? am andere endi vom steg oder so ?

jane: oh ok, ja denn isch das öpis anders. wenns mal anders tönt hät.

ich sett doch schaffe mag aber nid so i letscher zit. und das hochzitsthema bereitet mer au nüm grad sooo freud wie au scho. aso ich freu mi mega uf de tag aber de weg dethi schint mer no ewig und stressig

28.04.14 14:02
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ou ich find es dönt scho nöd so toll mit em Job vom GG. Finds scho chli dänäbed, dass ihn eifach versetzed :(. Aso ich dänk jeze, d'Freitäg müends em scho geh.. Und sie chönd en ja nöd am Hochziit schaffe lah..
Das wegem Geld chan der au nonig zu 100% beantworte.. Ich persönlich wür glaub eher am Hochziitstag sälber dänn mich bedanke.. Will es gid den no was bastleds dezue wo TZ organisiered.. Und eigendli wännd au eusi TZ, dass mier de Betrag gar nonig wüssed bis a de Hochziit .

Pfingsti
Voll die härzig Idee mit em Boot. Richtig romantisch!
Yeah Föteli S'Chleid findi super!! Gfallt mer guet. Und d'Perleohrering sind au hübsch.

Zuletzt bearbeitet am 28.04.14 14:04

28.04.14 14:05
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Cool wägem Gfährt! Mir dörfe er malinchen ihre rot Mini uslehne und freue mi scho abartig Öpis mega Tüürs gmietet hätte mir aber ou nid wüu üse Wäg ou rächt churz isch.
Hui, i mues de o mau luege wie absitze / bücke geit mitem Chleid, mis zeigt ja o chli Füdle
Schöns Chleid! Isches wiiss? Und d Ohrepänk findi ou ganz härzig.

@lil.lian: Mir hei eini mit "Just Married" bsteut. Evtl. bruchi se aber scho am Zivile, ig wott drum für am Abe bi üs deheime (es git zersch es Apéro riche im Wiichäuer und am Abe Kaffee und Kuchen und Likör und und und bi üs) säuber e doppustöckigi Torte mache mit Deko. Denn würds ja ou passe.

@Hochzitsdeko vom Apéro womer si iglade gsi: I gloub nid dass das es Vermöge het koschtet, es si aber sehr viu Lüt involviert gsi (Kollege wo hei gserviert etc.) und ds Ässe isch zumne grosse Teil äuä säubergmacht gsi. De chame vielech eso chli spare. Has aber würklech schön gfunge, für sie isch das vielech wichtiger gsi as es riese Buffet und Uswahl und es isch würklech super usecho.

@Polterabe: I wirde ou e Polterabe/ -tag ha und freue mi druf. Mini 2 TZ kenne mi sehr guet und wüsse was i wott und was nid und sie wette säuber niemaus sone doofe Pouterabe, drum hani vouschts Vertroue. Me cha ja o süsch viu Cools mache wo nid typisch Polterabe/sech blöd verchleide/Kondom verchoufe isch. Z.B. gmüetlech ga wellnesse, brunche oder so öpis? I würd eifach guet kommuniziere, wasme nid wett. Und ou weme gar kene wett mache, isch das doch ok? mini TZ het säuber o kene gha.

28.04.14 14:32
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Nei s Chleid isch Altrosa! Siiiiiicher nöd WIIS! :) Hihi! Ja gell Ohrepänk! Haha! Jetzt verstahnis das Wort wenscho! Danke viel mal. Wege de Hochziit ischs ja den au chli es Organisatorischs Risiko wenn mer so viel Lüüt aktiviert. Mir werd die Organisation viel zsträng. Drum bini au nöd truurig mit dem wo mir so händ wills mirs so hend wie mir das welle händ. Isch sicher bi eu glich! Cool wegem Mini vo de Malinchen!!! So lässig...

Schiff: Isch ebe nöd unbedingt s Problem wege de Gest sicher au! Aber s Boot isch nöd abteckt! Haha! Also sind mir vorallem s Probelem... Ich fröge am beste mal ah!

28.04.14 14:47
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Phu de bini froh, jetz hani scho dänkt ob die in wiiss darf cho... Has drum ufem Foto nid gnau gseh.
Ja das gsehni genauso, und i wett eigentlech o nid, dass mini Kollege a mire Hochzit müesse schaffe, drum bini froh hei mir es Catering wo aus macht und aui Gest dörfe eifach cho gniesse . I bi sicher bi üs aune wird öpis ganz Tolls usecho wo genau für üs eso stimmt und passt.
Auso bi dir gits eifach nur eis: Es wird uuuuuuu schöns Wätter!

@Janedoe: Hm so blöd wäg dr Versetzig vo dim GG! U das mache sie eifach so über sie Chopf wäg? Hm, das Ganze tönt irgendwie scho schwierig. I ha fasch chli dr Idruck, dass sie säuber nid so ganz gnaui Aforderige a die Position hei gsteut unds e chli chaotisch organisiert isch. Oder liegi da fausch? Hoffe uf jedefau witer für euch, dasser cha bliebe und sie dr Wäg no finde zäme!

28.04.14 15:01
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
tüend denn eui TZ eues Konto verwalte, dass iher das nöd gsehnd?

Pfingstrose
Ja wär ziemli blöd wenns de würd regne, da brucheder entweder en Lösig ufem Schiff oder en Plan B..

Taeboyana
Hmm nei sie hend das nöd über sin Chopf hinweg entschiede, er hed am Morge ebe es Gspröch gha, wos ihm das vorgschlage hend... Aber da er ja will i de Firma blibe chaner schlecht sägä, sie sölled em es anders Gschäft vorschlah, schliessli bieteds ihm so halbe e Chance, sich unter andere Umständ z bewiese. Muess de mal lose was er am Abig verzellt.

28.04.14 15:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ballön: So bin immer no am Abarbeite... Ich bstelle jetzt Ballön für mini Schwöster... Mint und Peach, Gasfläsche, Ventil und Schnürli... Jetzt chömmer die Fläsche entweder abhole "gratis" oder gad is Hotel liefere lah und abhole lah für 69 CHF. Isch das Geld usem Fenstergschosse willi so fuul bin wieder mal oder sölli das eifach au no usgeh. Hihi... Fröge GG garnöd. De het den eh nonig frei.

Kleidig: Soooo mal no e Frag... Chaufed ihr no irgend es Oberteili für wenns chüäler wer?! Was genau? Händer en Link oder so... Ich han ja es Trägerloses... Bruch also scho öpis falls nöd top Wetter wer. Ich würdi am liebste en wiise Kaschmirschal chaufe wo mer schön um d Schultere tue chan. So Bolleros und so gfalled mir eifach garnöd... Jeansjacke fändi au no cool aber min GG find das glaub ganz schlimm! Hihi!

Taeboyana: Nei wiis fändi also au nöd guet! Würd mich scho stresse. Aber das het sie au ganz klar gseit wiis isch eifach reserviert. Ja s Wetter wird schön... Haha, wies öpis nütze würdi wenn mer das seit.

Janedoe: Ja so langs nöd rägned isches ja kei Sach... Au wenns nöd so mega schön isch. Hm! Den fahred mir hald hunz kamun zum Resti! Wer au nöd so tragisch. D Frag isch ob mers den glich zahle muss. Mir hend ja zum hiefahre es speziells Gfährt wo au für d Fotis no isch.

28.04.14 15:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Wo bstellsch Ballön???? Grrr, sueche peachfarbigi.. Aber schöni :/ Wo müesstisch d Gasfläsche hole?
Ober was müend zahle? D Schifffahrt? Stah grad chli ufem Schluuch sorry

28.04.14 15:23
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingsti: u cool muss au no die gasfläsche organisiere...wo machsch das ?
ich wett e mintfarbne cardigan. stah üüberhaupt nid uf boleros, find die doof (sorry, wett niemert agrifä ) und en schal nervt wil er die ganz zit aberutscht. wobi ich han eine uf etsy gse, wo so hinderem rugge duregaht und zämegnäiht isch, weisch wie ich meine ?
jeansjacke isch voll cool aber passt scho nid so
was füres speziells gfährt hender de ? scho buecht ?

28.04.14 15:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hihi! Bi Ballonversand... CH! Guet evt. findsch die Peach nöd schön... :S Ich aber scho. Hihi! Ich müsstis in Schliere go hole. Was eigentlich nöd so wiit isch vo eus aber ich bin - FUUL! Hihi.. Und en müsstis nach em Hochziit wieder retour bringe das kakt mich vorallem ah!!! Hm... Wenis würd liefere und hole lah (Gasfläsche) wer das 69 CHF.

http://www.ballonversand.ch/wbc.php?sid=29247817392c&tpl=produktdetail.html&pid=169

Littlefoot: Nei nonig bueched... Aber es wird höchstwahrschiendlich es London-Taxi! Passend mir gönd nämlich de MI wieder mal nach London bis am MO! Jeapppiiii!!!

 1 .. 426 .. 849 850 851 852 853 .. 925 .. 997
gspannt   Taeboyana   Littlefoot   malinchen   Pfingstrose   schaffe   squishy   Hochzyt   Location   würklich   irgendwie   bearbeitet   Iladige   Problem   Zuletzt   Janedoe   Hochziit   würklech   bstellt   richtig