| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 426 .. 850 851 852 853 854 .. 926 .. 997
28.04.14 15:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ou ja finde d Ballön schön! Ich hett ebe gern so riesigi Ballön aber das da wär en schöni Alternative fallsi keini finde. Mini TZ luegt zAmerika, ob sie was findet.
Hmm ja uf Schliere isch wirkli kei Weltreis. Wie lang chönntsch de die Fläsche miete? Weisch das scho? Wenn die eifach bi Glegeheit mal chönntsch zruggbring und irgendwie e Wuche Ziit hettsch, würdi s Geld spare...

28.04.14 15:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: I choufe kes Jäggli oder so im Vorus. Bi mim Neckholderchleid passt irgendwie nüt so Rächt und i ga immer no naiv drvo us, dasses im Ougust mues warm si . Im Brutchleidergschäft het sie mir sone ganz e liechte, haubtransparente Schal zeigt wo würd passe und ou ganz viu verschiedeni Möglechkeite, wieme dä cha trage, dasser o häbt. Het eidütig am schönste und eleganteste usgseh. E Cardigan find ig persönlech drum ou nid gad passend zumne Hochzitschleid... bi mir het sie gseit die Stolas heige sie immer a Lager, de chani spontan churz vorhär no eine ga hole wes mues si.

@Ballön: da chani leider nid gross witerhäufe, organisiert uns sponseret aus GG's Mami (mir si eifach scho vo grosszügige Lüt umgäh, ischmer fasch nid rächt...).

@me: Ah ja hihi, hami am WE no fürne Cookie Deko-Crashkurs agmäuet wüui ja so Cookies (wie i mim Avatar) as Gastgschänkli wett säuber mache

28.04.14 16:05
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingsti: moll die ballön sind cool. ich bstelle ja LED Luftballön. aber hetti die nid gha hetti aso au dini gno

taeboyana: ich han uf pinterest es bild miteme mintfarbne cardigan und eme brutchleid gse:

findsch das etz schlimm ? finds u herzig.
aso ich wett der nur eis säge: vo wege warm und schön im auguscht...letscht jahr simmer ja as hochzit vom TZ vom GG iglade gsi...ha mer uf zalando u es dünns luftigs chleidli bstellt. a dem tag isch denn aber so wüescht (und vor allem chalt gsi) dass ich denn hose und es top agleit ha. zudem isch s apero dusse gsi, ha det scho chalt gha mitem blazer. 9. auguscht isch das gsi. aso wett nid säge dass es bi oi rägned oder chalt isch, uf ke fall, bi oi schint d sunne, AAABER würd aso scho irgendwas ha. au wenns die stola isch wo anschienend gäbig isch

ou soo cool wege de gastgschänkli :) und zu dem kurs würdi aso au no cho :) ha nüm so üebig bi de cupcakes, da mir sie ja nid essed momentan haha :)

Zuletzt bearbeitet am 28.04.14 16:06

Datei-Anhänge
fb5d9f01a1d4472cc0a23f9830461065.jpg fb5d9f01a1d4472cc0a23f9830461065.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 117 kB

28.04.14 16:07
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: im toys r us hani gse hets so gasfläsche, 30.- glaub...ich organisiere öpe die. has etz aber minere TZ gseit, dere arme

28.04.14 16:15
Emma13 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme

Sorry wenni dri rede (bin ä 2013-Brut) :)

Mir hend au mega lang gsuecht gah weg de Ballön, genau us dem Grund, will mär zful gsi wäret zum d Gasfläsche hole/bringe und bi Ballonversand, wennis richtig im Kopf han, muess mär das innerhalb vo gwüssne Täg mache. Mir hend denn di super Lösig gfunde bereits ufblasti Ballön liefere z'lah für en chline Ufpris, aber das het allne d Arbet mega erliechteret (vorallem dene wo beuftreit werdet zum sie ufblase)

Wenn öper Interesse het, chani min Brüeder mal fröge, er het das denn für eus organisiert.

Wiiterhin viel Spass bide Vorbereitige!

28.04.14 16:18
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Nei das isch würklech no härzig, mues aber o säge dasses e chli e spezielle Cardigan isch und nid nur grad es 08/15 Boumwullejäggli Passt aber de gloub o nid zu jedem Chleid.
Psssssssscht wotti nid ghöre wägem chaut und grusig im Ougust Nei i weiss ja dass mir ir Schwiz läbe und me mues realistisch si. Aber äbe, de chani o 2 Tag vorem Hochzit no gane Stola hole
Übrigens (pssst, psssssst!) isches letscht Jahr o im Mai und Juni rächt grusig und chaut gsi Aber wär redt vo letscht Jahr? DAS Jahr wird aues besser und mir hei aui top Wätter

Zuletzt bearbeitet am 28.04.14 16:19

28.04.14 16:34
littlefoot 

Re: Bräute 2014

emma: danke das hani au scho mal nahgfragt bimene some flippy shop. wär nid mal tür gsi aber mi GG het denn gmeint wer denn luscht hät mit 40 ballön dur die ganz stadt durezlaufe, mega umständlich hihi

taeboyana: das stimmt. aber mis chleid isch une öpe so, und obe passts ebe eh :) luege was ich finde, aber mint isch ja momentan voll in modische gseh :)
haha, ja aber ich han bis am morge vo dem hochzit au gmeint ich leggi das chleid a :) glaub nid mal meteo hets so gnau azeigt gha dass es SO wüescht isch
jep ich weiss letscht juni vom 25.6-29.6 hets e wuche duregschiffed aber das passiert nid jedes jahr so öpis gibe dir völlig recht, das jahr wirds immer schön wenn mir hürated

28.04.14 16:37
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Hihi Wetter... Ich mache mir da 0 Gedanke... Bzw. scho Gedanke aber es isch mer ächt glich. Und weni mi so istelle gahts mer a dem Tag am beste. Willi nöd truurig bin über schlächt Wetter. Nimes wies chund!

Jäggli: Dis Jäggli isch würklich herzig... Bi mim Chleid wers aber total unpassend. Hm... Evt. machis wie Taeboyana. Eifach vorher schnell zuelange wenns nötig isch! Muss mal im Lade fröge.

Tschüssli mitenand... Ich ghan jetzt mini Lohnerhöhig go vertätsche! Ich gahn mini Bei go wachse lah! Jupi... Hasse fäng rasiere so... Jetzt zieni das würklich mal dure. Nöd nur eimal sondern mindistens alli zwei Monet am Afang eher monatlich. :)

28.04.14 16:38
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Emma
Uninteressiert wäri aso nöd... Alles was dArbeit chli erliechteret isch im Moment sehr willkomme bi mier :D

me
Han ez d Gastgschänkli fertig gmacht. Mier möchets ez stinklangwilig mit de 5 Mandle - trotz em Candy Buffet. Bin zwenig kreativ.

Datei-Anhänge
10307426_10203737140294085_2195809964706763913_n.jpg 10307426_10203737140294085_2195809964706763913_n.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 111 kB

28.04.14 16:43
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingsti: autsch, viel spass :)
ja schön wers wenns scho mis jäggli wär, leider musi no so eis sueche
wegem wetter findis cool wenn me so ruhig cha blibe aber bi ois isch es würkli besch... wenns i de zelt statt i dem wunderschöne garte muss stattfinde. mittlerwile hani mi aber au besser demit agfründet, wil er ganz gueti lösige vroschgschlage hät. outdoor lounge isch deckt und de partyruum ja eh au, somit wär alles eifach chli enger zäme und d lüt wäred wohl chli meh uf eim huffe :)

jane: ich find die u herzig, hett amel freud a dem gschänkli :)
ebe flippy shop in luzern macht das mit de ballön. frag isch eifach wieviel bringsch ines auto oder wer sell mit dene ballön durd stadt laufe

 1 .. 426 .. 850 851 852 853 854 .. 926 .. 997
Taeboyana   Littlefoot   bearbeitet   Pfingstrose   schaffe   Hochziit   malinchen   squishy   Iladige   Janedoe   richtig   irgendwie   würklich   gspannt   Location   würklech   Problem   Zuletzt   bstellt   Hochzyt