Bräute 2014 |
|
1 .. 427 .. 852 853 854 855 856 .. 927 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29.04.14 09:27
nala05
|
Re: Bräute 2014
good morning!
@littlefoot: hihi jo ich glaub au wen sis mit dim kleid vrsiffe mien si dir eifach en glichwärtige ersatz gäh! und wenn dir nur eis gfallt wo dopplet so tür isch den ischs halt so.
@canoa, merci für e tipp!
@janedoe: ich glaub mir wärde uns de nach de hochzyt bedanke, mache eh allne es dankeschärtli. s kunnt aber vilicht au chli uf e betrag ah ;) bi dim götti hätti mi jetzt au im vorus scho bedankt und was het di gg gmeind wägem job? aso frick isch wirkli mega wiit, das isch jo scho mini region fascht. hmm finds au doof wens ihn eifach so wiit wäg vrsetzed sehr schön dini gastgschänkli! die boxe sind eifach hammer! i ha au chli schiss ka das mir mis kleid nüm gfallt.. aber es het mir immerno guet gfalle wo ichs widr ah ka ha. wart mol hüt zobe ab!
@pfingstrose: aso mir lehne s caprio vom gg sim kolleg us. hämir jetzt letscht wuche abklärt. würds jetzt hünd und chatze rägne näme mir den halt au s normale auto. aber d idee mitem schiff isch sehr cool! @ballön: ich ha gescht entschide das ich s organisiere vo balöön de tz übrloh. mag mi nid au no um das kümmere.
@lil.lian: ich würd au nid de TZ's d vollmacht über das konto übrloh. seh au nid ii was das bringt, ob ihr de betrag scho im vorus wüssed odr nid spielt doch kei rolle ohh sooo schön euri ring! gfalle mir mega guet! gäl du bhaltsch din vrlobigsring den am gliche finger? seht sicher meeeega schön us
@wachse: uii ich mues au mol widr go, ich mach aber nur bikini haha und nur übere summer :toungue; bei und achsle macht mir nüd us schnäll rasiere während em dusche, ha au s gfühl do miessti z lang warte mirem wachse loh. pfingsti, hesch grad die ganze bei oder nur unterschänkel?
@armbedeckig: ich ha mir übrlegt ka so e schal do z bstelle: http://world.dessy.com/p-1968-pashmina-s...ing-shawls.aspx
@bögg: ich hoff mol das dä zürcherbruuch au für einisch rächt het!
@brütliträff: cool, aso ich bi immerno drbi ;)
@me: danke für eures feedback zum fascinator aber wüsseder was?? das het mich ez no meh vrwirrt wil ich woten jo ez eigetli nüm für am fest, nur no füs standesamt. hmmmm… gescht het mir no s reisebüro aglütte.. die närve mi langsam! mir hän vor 2 wuche definiitv buecht (seychelle, insel-hopping uf drei insle) und jetzt lütet si ah das ei hotel nüm vrfüegbar isch und sich de pris scho widr um 200.- p.P. vrtüürt und das si nüd billigers findet! drbi simer scho so 400.- überem budget p.P. gsi! mann! jetzt schribi ihre glaub si söll mol luege wie s wär wen mir nur 2 insle mache drfür no 3 dag dubai ahänge! das wäre grad die 3 däg vo dr dritte insle und mir fliege eh über dubai.. hach! momentan isch chli de wurm drin! ha grad au nid so wirkli freud a dr hz-planig, ha s gfühl im momänt mache mir meh rück as fortschritt
Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 09:39
|
|
|
|
1 .. 427 .. 852 853 854 855 856 .. 927 .. 997
|