| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 427 .. 852 853 854 855 856 .. 927 .. 997
29.04.14 08:11
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Brütli

lil.lian
Aso ich würd am TZ definitiv au kei Vollmacht welle gäh. Findi au ned nötig!
Eui Ringe sind mega schön! Gfalled mer.
D Gaschtgschänkli hed die glich Frau baschtlet, wo au eusi Charte gmacht hed. Ich has nur no müesse befülle

Pfingstrose
Und, wie isch s wachse gsi? =)

Taeboyana
Ich muess ez leider definitiv absäge am Sunntig. d Vorbereitigsziit frisst mi chli uf...

Sächsilüüte
Denn hoffemer mal, de Bögg hed recht das Jahr!

me
s Gästebuech phaltemer. Has minere Schwö geh zum läse und sie hed de Fehler nöd gfunde, au ned nachere halbe Stund sueche. Also was sölls :D

Wünsch eu allne en schööööne Tag

29.04.14 08:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ah und... hüt hani de Termin zum abstecke vom Chleid und i letschter Ziit hani immer meh s Gfühl, dases mier nümme gfallt und hoffe ez soooo, dass sich mini Meinig hüt wieder änderet.

29.04.14 08:40
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!!!

Janedoe: Hehe... Häsch gseh! Sooo lustig dass sies nöd gfunde hät! Es git doch so en Text wo mer mega guet lässe chan obwohl er komplett falsch gschriebe isch aber de Afangs- und Schlussbuechstabe stimmt. Was hät sie nachher gmeint? Hihi! S wachse isch guet gsi! Bin mega zfriede und han gad en Termin vor em Hochziit abgmacht zum würklich Bikini, Achsle und ganzi Bei mache...! Sie het zwar gmeint mer heti d Haar no e Wuche länger chöne wachse lah den wers no besser gange. Hans aber nüme usghalte. Haha!

Me: Bin gester bis am 12i mit mim GG zämegsässe... Mir hend würklich alles nomal vo A-Z duredänkt und besproche. Glueged was mer beidi wend, was mer besser mache chönted, womer luege münd und was die nächste TOP TO DO's sind. Mir gönd ja hüt no id Abiglocation go Probeässe und alles nomal duregah. Ich glaub jetzt chunds guet. Nachher hämmer no bis am zwei uf em IPad im Bett Lieder glosed... Und eifach ufgschriebe welli mir de Hammer sind! Die meiste würklich sottigi us Teenieziite so lustig gsi! Und eis Backstreetboys Lied gits für mich. Haha! Ich bin immer fan gsi und GG finds soooo schlimm!!!

Ich han no chli pastled. Und zwar e Girlande us Turtespitze... Mit sondere Naturschnur. Gseht super us! Han aber no keis Foti gmacht...

Alli: Wer au Mint hät wos ja einigi git... Es hät im Tchibo en Bettüberwurf wo aber würklich nur es Baumwulltuech isch in Wiis mit emene Muster in Mint! Mega cool... Hani jetzt mal als Tischtuech kauft... Wer weiss evt. fürs Chäsbüffet farblich chli ufpeppe! 19.95 CHF hets kosted.

29.04.14 08:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nachtrag Janedoe: Oh nei wegem Chleid!!! Aber hey versuech jetzt mal die guete Gedanke vo dete wos gwählt häsch fürezhole und wart eifach de Abig ab!!! Es wird dich sicher wieder umhaue! Es isch nämlich würklich speziell!!!

29.04.14 08:49
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ich bi eh en mega schmerzempfindlichi. Wenni amigs Augebraue zupfe denn hani de ganz Tag füürrot um d Braue. Drum tuen ich immer rasiere und haha, weisch was chunnt mer gad i Sinn, has hüt Morge vergässe :D Hoffentli fallst bim abstecke nid uf :D
Sie hed gfunde dass keeeeeei Mensch wird gseh, dass dette en Fehler isch und das miers so sölled lah. Stimmt, s Hirn nimmt Afangs und Schlussbuechstabe wahr und drum chame de Text so guet läse.
Yaay Backstreetboys. Bini NIE Fan gsi. Ich han de Kelly Family und Spice Girls Fraktion aghört :D Mini TZ hed scho gseit, ich söll ihre denn bitte d Nummere vom DJ geh, sie welli es paar Spice Girls Lieder wünsche
Ouuu, die Girlande tönt cool. Schnell schnell es Föteli mache!
Tchibo hed im Moment sowieso chli es mint/korall Sortiment hani geschter im Katalog gseh :))
Ah du, wegem Chäsbuffet... Wie wärs wenn eifach Schiferplatte nimmsch und mit Chride aschribsch?

29.04.14 08:51
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@wachse: I duemer ou Bikini einisch im Monet a d Bei dueni aber lieber rasiere, ha zGfüu die müessti zlang la wachse und wüu me mini Bei öpe 3 mau pro Wuche im Training gseht fändi das chli unagnähm (mini si dunku und d Bei wiss = fouglech gseht me se guet ) Aber fürs Hochzit wirdi vielech zumindest no d Oberschänkle la wachse. Und am Samsti bim Coiffeur chöme ändlech mau d Ougebraue dra!

@Janedoe: Isch doch super we sie's nid het gseh, de wirds wou nid so schlimm si. Hey und wägem Chleid ha ig im Fau chli die gliche Befürchtige gha vorem Abstecke. I gloub das isch eifach nur d Unsicherheit, wüu du's lang nümm hesch annegha. Du wirsch sicher wieder e riese Fröid ha dranne!!

@Pfingsti: Dir sit würklech gad oberfliessig und gäbet Gas. Cool wäg dr Musig, ig ha mir ufem Natel sone Notizliste gmacht woni aui Lieder dritue wo mir düre Tag im Radio gfaue oder ig süsch nöime gad ghöre, damit ig de die Liste am DJ cha gä.
So schön, chamer die Girlande gad vorsteue, d Kollegin het äbe am Hochzit am Samstig die ganzi Apérolocation (und es isch würklech e grosse Ruum gsi) mit settigne dekoriert gha, wunderschön!
Cool wäg dere Decki. Bi üs passts nid is Farbkonzept aber ig liebe Mint süsch (hih ha hüt gad mini mintfarbige Converse anne ). Muesi mau ga gügsle!

29.04.14 09:05
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sasileu
Haha genau das hani au dänkt mit em Bögg. Was gids den in Winti für eine?

Janedoe
Joah es hät sich jeze klärt mit em Konto. De GG hät gester no am TZ aglüte und hät gseit mier möchted, dass s’Konto uf eus lutet. Und sini Antwort isch dänn gsi, er hegi scho gmerkt dass mier das nöd passd.. Für ihn isch den das so in Ornig gsi..
Chami nu de Pfingstrose aschlüsse, mach der nöd zvill Gedanke und freu di uf hüt Abig! :)

Pfingstrose
Es lauft bi eu :)
Dönt guet mit euem Gspräch vom gester.. Dänn sinder abr no lang ufblibe..
Han gard no din Bricht über Turte glese.. Super und mega schöni Bilder :)

Ring
Danke für eui Komlipement. Han au meega froid a de Ring :) Wür am liebste jez scho dämit umelaufe.. Bim GG gsehts no chli gwöhnigsbedürftig us mit em Ring .

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 09:10

29.04.14 09:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil lian
Hehe gell bi mim GG hanis zerscht au uuuh komisch gfunde will er nie Ringe treit. Und jedesmal wenner a sim Finger ufblitzt hani voll Härzchlopfe und s Bewusstsii, das mier ja verhüratet sind
Guet hed sich das klärt mitem Konto!

Chleid
Ich glaube scho au, dass die Befürchtige unbegründet sind, aber da sich min Gschmack so extrem veränderet hed im letschte Jahr... Wer weiss... Ich freue mi uf hüt Abig und es muess echt eifach alles rund laufe, da mier mega knapp drah sind. s regt mi chli uf, dasi immerno kei Lösig ha, wieni mini Arme abdecke.... luegemer mal

29.04.14 09:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Haha… Du ich glaub die im Bruutlade sind sich einiges gwohnt! Gits sicher schlimmers… Ich han defür dete woni d Schueh bin go alege chli Hörli uf de Zehe gha woni mega gruusig finde! Haha… Die hani gester au gad wachse lah! Das wegem Chäsbuffet hämmer eus au no überleit. Mir hend au gseit, es wer mega cool wens so richtig massivs Holz mit Glocke hetti… Mir lueged mal was Resti hüt Abig vorschlaht. Suscht dümmers nomal aluege hemmer entschiede.

Taeboyana: Das stimmt scho, mer muss es chli ushalte mit „längere“ Haare. Aber so langs nöd mega Röckliziit isch gahts bi mir mega guet. Und jetzt wottis eifach würklich mal durezieh. Sie werdet ja viel finer und heller. Irgendwenn ischs nüme so schlimm. Hihi! Ich lahn imfall niemert a mini Augebraue… Ich han eifach s Gfühl dass die immer übertriibed und mer den die arogannte Teiler ober de Auge hät was mir garnöd passe würdi. Da chanis eifach nöd riskiere. Hihi! Nei würklich! Isch ja no lustig… Das isch eigentlich e total günstigi Deko isch eifach Ufwand. Aber es gseht würklich Hochziitsmässig us. S lässige isch wieder mal dass im Usland die Dinger au in Farbig git und i de Schwiiz nöd. Hans langsam satt! Haha!

Lilian: Hihi! Coool! Danke… Ich freu mich jetzt scho mega uf eusi Turte!

Voila da das Tuech... Find live aber garnöd so grell wie uf dem Bild.

http://www.tchibo.ch/grandcouvre-p400050531.html

Da bim Tchibo hets au no es cools Chleid! Ich liebe Blau bi Chleider... Dete chani mit Mint nöd viel afange. Hihi!

http://www.tchibo.ch/tunikakleid-p400050423.html;jsessionid=0678C2E8908A41AD788A62B38968346A-n2?dim1=36&x=H4sIAAAAAAAAAGNgYGBgNNoiBSRd1wS-eMcg4ugarO_s5Kwf4O0cbBqQmJKSmZfO0MAgwCBwdo3K_kxdtpaPT75dr5vWXwnUqsDmWfd86QUl7cb4415RPXFyxQcELnt0M5of8D254WJn-2YGEYdED77tIVPTjKem8777ESu7QWrnLQDfe9z_dgAAAA%3D%3D

29.04.14 09:27
nala05 

Re: Bräute 2014

good morning!

@littlefoot: hihi jo ich glaub au wen sis mit dim kleid vrsiffe mien si dir eifach en glichwärtige ersatz gäh! und wenn dir nur eis gfallt wo dopplet so tür isch den ischs halt so.

@canoa, merci für e tipp!

@janedoe: ich glaub mir wärde uns de nach de hochzyt bedanke, mache eh allne es dankeschärtli. s kunnt aber vilicht au chli uf e betrag ah ;) bi dim götti hätti mi jetzt au im vorus scho bedankt
und was het di gg gmeind wägem job? aso frick isch wirkli mega wiit, das isch jo scho mini region fascht. hmm finds au doof wens ihn eifach so wiit wäg vrsetzed
sehr schön dini gastgschänkli! die boxe sind eifach hammer!
i ha au chli schiss ka das mir mis kleid nüm gfallt.. aber es het mir immerno guet gfalle wo ichs widr ah ka ha. wart mol hüt zobe ab!

@pfingstrose: aso mir lehne s caprio vom gg sim kolleg us. hämir jetzt letscht wuche abklärt. würds jetzt hünd und chatze rägne näme mir den halt au s normale auto. aber d idee mitem schiff isch sehr cool!
@ballön: ich ha gescht entschide das ich s organisiere vo balöön de tz übrloh. mag mi nid au no um das kümmere.

@lil.lian: ich würd au nid de TZ's d vollmacht über das konto übrloh. seh au nid ii was das bringt, ob ihr de betrag scho im vorus wüssed odr nid spielt doch kei rolle
ohh sooo schön euri ring! gfalle mir mega guet! gäl du bhaltsch din vrlobigsring den am gliche finger? seht sicher meeeega schön us

@wachse: uii ich mues au mol widr go, ich mach aber nur bikini haha und nur übere summer :toungue; bei und achsle macht mir nüd us schnäll rasiere während em dusche, ha au s gfühl do miessti z lang warte mirem wachse loh. pfingsti, hesch grad die ganze bei oder nur unterschänkel?

@armbedeckig: ich ha mir übrlegt ka so e schal do z bstelle: http://world.dessy.com/p-1968-pashmina-s...ing-shawls.aspx

@bögg: ich hoff mol das dä zürcherbruuch au für einisch rächt het!

@brütliträff: cool, aso ich bi immerno drbi ;)

@me: danke für eures feedback zum fascinator aber wüsseder was?? das het mich ez no meh vrwirrt wil ich woten jo ez eigetli nüm für am fest, nur no füs standesamt. hmmmm…
gescht het mir no s reisebüro aglütte.. die närve mi langsam! mir hän vor 2 wuche definiitv buecht (seychelle, insel-hopping uf drei insle) und jetzt lütet si ah das ei hotel nüm vrfüegbar isch und sich de pris scho widr um 200.- p.P. vrtüürt und das si nüd billigers findet! drbi simer scho so 400.- überem budget p.P. gsi! mann! jetzt schribi ihre glaub si söll mol luege wie s wär wen mir nur 2 insle mache drfür no 3 dag dubai ahänge! das wäre grad die 3 däg vo dr dritte insle und mir fliege eh über dubai.. hach! momentan isch chli de wurm drin! ha grad au nid so wirkli freud a dr hz-planig, ha s gfühl im momänt mache mir meh rück as fortschritt

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 09:39

 1 .. 427 .. 852 853 854 855 856 .. 927 .. 997
Hochziit   Hochzyt   würklich   squishy   würklech   Janedoe   richtig   Iladige   irgendwie   Littlefoot   Problem   bearbeitet   Pfingstrose   Location   malinchen   Zuletzt   schaffe   bstellt   gspannt   Taeboyana