| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 428 .. 853 854 855 856 857 .. 927 .. 997
29.04.14 09:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Guete Morge! Ah de Schal findi imfall super!!! So öpsi eifach ohni Fädeli une drah stell ich mir genau vor! Er muss nemlich überhaupt nöd wiis sie für mich! Het ja total viel und au schöni Farbe! Hihi, du wege dim Fascinator! Mach der Gedanke und los uf de Buch... Du hesch no soooo lang Ziit!

Oh nei Nala! Was isch den hüt los... So doof! Das mit em Reisebüro würdi imfall uf kein Fall so uf dir/eu sitze lah. Mit de definitive Buechig händ ihr doch e Bestätigung übercho? Die münd das also so umsetze. Ich würd da nöd direkt nahgeh. Sie het ja anschienend kei Interesse für eu s Beste zmache. Gr! So nervend! Ich hasse Reisebüros! Was isch den nöd so guet mit de Hochziitsplanig? Isches e Tatsach oder eifach dini Gfühlslag momentan? Ich han das leider au immer wieder gha. Den wünscht mer sich hald eifach es isch langsam verbie. Mer fang chli a Hirngspinnst zha vo wege mer het nöd gnueg Deko, schlächti Unterhaltig, kei Überraschig, s Gästebuech gfallt nüme... Usw! Hey es gaht eus allne so! Köpfchen hoch du Fascinator!

Wachse: Ja ich han gad die ganze bei mache lah. Han a de Oberschänkel aber sehr wenig Hörli und au fiini willi dete nie rasiert han. Eifach gad oberhalb vom Chnü hanis unbedingt welle wegha.

29.04.14 09:52
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: gäl mir gfallt die idee mit em schal ebe au no guet. i mues zuegäh, i ha das bi däre super-stlyehäppchenbruut abgluegt
jo sooo lang hani ebe au nüm zyt. öpe glich lang wie du, wil die erste zwei juli wuche hani priefige, d.h. ab mitti juni bini non-stop am lerne und i däne rästliche zwei juni wuche widi wohl nur no chleins züg könne erledige dorum muessi mi uuunbedingt entscheide. hilfe!

sie reisebüro frau het uns ebe no gar kei bestätigung gäh für d reis, ebe dorum, abr gmolde het si sich erst geschtr! tzz.. i ha für d flittis eifach alles welle organisiere loh, aber nägst mol buechi au widr sälbr, hämir inde letschte joore imr so gmacht.. ach hätti nur!

jo so zimli genau das wo du ufzählsch, so gohts mir grad! und bi mir isch mega s problem das ichs allne rächt mache wil. aber do am gg sini familile und ich soooo vrschiede sin wird das nie go. aber i mach mir so e schlächts gwüsse und wot immer alles umkrämple dases allne passt. den het mini tz und ihre fründ am wucheänd au no e blöde spruch wäg de deko gmacht, jetzt zwiifle ich dört au scho widr und das obwohl ich letscht wuche no so glücklich drmit gsi bi! heiiiiii ich bi eifach z einfach beiiflussbar und ha de angscht es wird kacke grrr..

wachse: ah ich miessti ebe chli meh a de oberschänkel wachse und i ha s gfühl wil dört d huut gar nid gspannt isch, machts sicher voll weh hihi mol güügsle, für das hani jo no gnueg zyt.

29.04.14 10:08
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Uhh jaa, Haar uf de Zehe, dette vergissis imfall mängisch voll :D
So Holzbrett mit Glocke würded sicher au super usgseh, stimmt. Hoffentli hends grad so öpis i de Location.

nala
Aso ja wenns so riese Beträg sind, findis eigentli au no normal, dasmer sich direkt tued bedanke... Ich han jetz grad en ehemaligi Arbeitskollegin troffe wo geschter was überwiese hed, de hani grad danke gseit. Suscht hemmer entschiede, dasmers mitem Dankeschaärtli und/oder am Hochziitstag möched.
Gell, Frick zählt ja scho fascht zu Basel, feindliches Gebiet also Er bechunnt hüt definitiv Bscheid, ob er versetzt wird.
Hey nei isch ja doof weg de Flittis! Für was gitme eigentli es Budget a, wenn die eh möched, was sie wend? 1200.- überem Budget isch de scho recht happig. Und vorallem ischs ja, so wieni das verstah, nöd euen Fehler... Also sölled die das doch eifach regle. Macht mi gad sauer!
Lass di ned unterkriege liebi nala! Verstah das absolut, dasmer beiflussbar isch, so gahts mier chli mitem Auto... Aber.. Schlussendlich hüratisch du! Lass dier nöd driipfusche!

me
Irgendöpper hed mier im Gschäft es Pack Serviette mitem Spruch 'Keep calm and get married' i mis Fächli gleit. Han alli gfragt und niemer wills gsi si :) Findi härzig :)

29.04.14 10:12
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Also ganz ehrlich! Das isch ja en mega nette Zug vo dir, dass am Schluss eigentlich für alli passe sötti. Aber es gaht nöd. Das isch sicher! Verschaff dir mal en klare Chopf. Will wenn du dich chli wie e Fahne im Wind verhaltisch gahts dir am schlächtiste debie. Will ganz stimme wird für niemert und du bisch den no truurig will alles nach dene ihrne Meinige versuecht häsch. Phalt din Weg und bis stolz a dem Tag was du organisiert häsch. Mer muss das au no zerst mache und meistere. Vo usse rede chan mer immer... Überleg der mal wie viel vo de gladne Gäst so es Fäst wie ihr scho organisiert händ oder überhautp so öpis ufwändigs gmacht händ. Also bi eus hets sehr wenig bis ehrlichgseit niemert! Vo dem her lahni mir 0 und nichts säge.

29.04.14 10:16
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Jöh die Serviette! Isch doch mega lieb! Wege dim GG hoffi s Beste... Was au immer das isch.

29.04.14 10:22
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Mädels, mal e Frag: Hend iher bis jetzt eues Buget guet ighalte, bzw. wieviel Geld hend ihr bis jez so übere Duume grechnet usgeh?

29.04.14 10:25
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: hah jo de könneder jo uf basel zügle und fan vonere richtige fuessballmannschaft wärde ha ghört das viili gc-fans au igseh hän dases z basel schöner isch, dorum hän si uf dr heifahrt immer widr d notbrämsi zoge zum im scheene basel z blyybe kenne *baseldytsch alarm* hihihi
nei seich! ich hoff für euch dases nid sowiit kunnt und är in eurer region bliebe ka.
jo das mit däm reisebüro närvt mi aso au sehr! es isch übrhaupt nid unsere fehler, die krieges eifach nid ane. und das mitem busget frogi mi aso au! isch eigetli mega fräch! mir hän nid ei agebot bikowo in unserem budget gläge wär. aber wo mir bim erste mol gfrogt hän ob unser budget längt hets no gheisse, jo isch scho machbar… tzz..
soo härzig vo dine arbetskollege, wär au immer es gsi isch

@budget: mir sin licht drüber, vorallem ez wil mir doch no en fotograf bruche.. aso budgetiert sin momentan ca. 17500.-

@pfingstrose: jo ich weiss ich bi was das abelangt wirkli schlimmer ase fahne im wind :-S und es isch scho so wie du seisch, niemer vo de gladene gäst user vilich 1-2 hän scho so es fest organisiert, aber jede het irgend e blöde spruch uf lager oder mues mir sini meinig kundtue. und ich bi eifach so das ich immer angst ha kritisiert z wärde. momentan hani den no mega s gfühl dasem gg sini familie mich nid mag und bäh es wird grad alles so viil. ich glaub ich mach jetzt eifach d ohre zue und es wird so gmacht wie's für uns passt. und wen öper öbis seit sagi grad i will nüd höre es intressiert mi nid. das isch glaub die einzig lösig.

29.04.14 10:44
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
gschhhhhht!!! Haha, ich glaub die hend eifach suscht chli en Flick ab i dene Extrazüg, drum fahr ich scho lang nümme demit. Jedesmal wird d Notbrems zoge. Chindergarte.
Gell denn sägets eim au no immer, es seg alles keis Problem, bis mer denn afangt konkreter rede... Denn heissts de plötzli dass das gar ned machbar seg usw. Würdi aso druf bestah, dass sie was i euem Rahme findet.
17500! Wow, de hender aber guet kalkuliert!

29.04.14 10:51
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Ich würdi, dass dir besesr gaht mit dim GG mal rede. Und das ganze so säge wie dus da gschriebe häsch. Den seisch ihm hald au, dass du erwartisch, dass wenn sini Familie so öpis uselaht er direkt söll säge - STOP. Will wenns du seisch gsehnt die doch das als die bestimmt doch alles. Was ja den no chli negativer wird. Da muss er halt au sin Bitrag leiste wenns bi de Familie stimme sötti. Du machsch das sicher richtig Nala! Das wege de Fahne isch nämlich nöd bös gsmeint gsi. Ich bin amigs defür viel zstur. Mengmal au sehr unpraktisch... Lueg eifach uf dich!

Budget: Mir sind momentan bi ca. 22'000 CHF und händ ja um die 24-25'000 grächnet gha. Es chan mit em Wii aber guet sie dass mer den no det ufechömed. Es isch mega schwer zum ischetze.

29.04.14 10:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wie möched iher das? Mier chömed öppe uf 27'000 :/

 1 .. 428 .. 853 854 855 856 857 .. 927 .. 997
Pfingstrose   irgendwie   Location   Problem   richtig   Littlefoot   malinchen   Hochzyt   Taeboyana   bstellt   bearbeitet   würklich   Hochziit   Zuletzt   würklech   Janedoe   gspannt   squishy   Iladige   schaffe