Bräute 2014 |
|
1 .. 428 .. 853 854 855 856 857 .. 927 .. 997
|
|
|
29.04.14 09:52
nala05
|
Re: Bräute 2014
@pfingstrose: gäl mir gfallt die idee mit em schal ebe au no guet. i mues zuegäh, i ha das bi däre super-stlyehäppchenbruut abgluegt jo sooo lang hani ebe au nüm zyt. öpe glich lang wie du, wil die erste zwei juli wuche hani priefige, d.h. ab mitti juni bini non-stop am lerne und i däne rästliche zwei juni wuche widi wohl nur no chleins züg könne erledige dorum muessi mi uuunbedingt entscheide. hilfe!
sie reisebüro frau het uns ebe no gar kei bestätigung gäh für d reis, ebe dorum, abr gmolde het si sich erst geschtr! tzz.. i ha für d flittis eifach alles welle organisiere loh, aber nägst mol buechi au widr sälbr, hämir inde letschte joore imr so gmacht.. ach hätti nur!
jo so zimli genau das wo du ufzählsch, so gohts mir grad! und bi mir isch mega s problem das ichs allne rächt mache wil. aber do am gg sini familile und ich soooo vrschiede sin wird das nie go. aber i mach mir so e schlächts gwüsse und wot immer alles umkrämple dases allne passt. den het mini tz und ihre fründ am wucheänd au no e blöde spruch wäg de deko gmacht, jetzt zwiifle ich dört au scho widr und das obwohl ich letscht wuche no so glücklich drmit gsi bi! heiiiiii ich bi eifach z einfach beiiflussbar und ha de angscht es wird kacke grrr..
wachse: ah ich miessti ebe chli meh a de oberschänkel wachse und i ha s gfühl wil dört d huut gar nid gspannt isch, machts sicher voll weh hihi mol güügsle, für das hani jo no gnueg zyt.
|
|
|
29.04.14 10:08
_janedoe
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose Uhh jaa, Haar uf de Zehe, dette vergissis imfall mängisch voll :D So Holzbrett mit Glocke würded sicher au super usgseh, stimmt. Hoffentli hends grad so öpis i de Location.
nala Aso ja wenns so riese Beträg sind, findis eigentli au no normal, dasmer sich direkt tued bedanke... Ich han jetz grad en ehemaligi Arbeitskollegin troffe wo geschter was überwiese hed, de hani grad danke gseit. Suscht hemmer entschiede, dasmers mitem Dankeschaärtli und/oder am Hochziitstag möched. Gell, Frick zählt ja scho fascht zu Basel, feindliches Gebiet also Er bechunnt hüt definitiv Bscheid, ob er versetzt wird. Hey nei isch ja doof weg de Flittis! Für was gitme eigentli es Budget a, wenn die eh möched, was sie wend? 1200.- überem Budget isch de scho recht happig. Und vorallem ischs ja, so wieni das verstah, nöd euen Fehler... Also sölled die das doch eifach regle. Macht mi gad sauer! Lass di ned unterkriege liebi nala! Verstah das absolut, dasmer beiflussbar isch, so gahts mier chli mitem Auto... Aber.. Schlussendlich hüratisch du! Lass dier nöd driipfusche!
me Irgendöpper hed mier im Gschäft es Pack Serviette mitem Spruch 'Keep calm and get married' i mis Fächli gleit. Han alli gfragt und niemer wills gsi si :) Findi härzig :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 428 .. 853 854 855 856 857 .. 927 .. 997