| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 428 .. 854 855 856 857 858 .. 928 .. 997
29.04.14 10:57
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wo sind ihr den im spezielle so überem Budget gsi? Mir hends würklich sehr guet usgliche bi eus... GG Azug isch vo sim Mami zahlt worde dete hend mir guet 1500 CHF chöne "ispare" bzw. nöd usgeh. Aber suscht hämmer nix as Hochziit direkt übercho...

29.04.14 11:00
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Wegem Schal isches imfall total doof! Ich würd de jetzt so gern ha... De Priis wer ja würklich guet! Aber d Lieferig chosted selber doppelt so viel wie de Schal!!!

29.04.14 11:04
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Aso mier hend alles recht grosszügig budgetiert und sind öppe uf 30'000.- cho ursprünglich. Was aber wirkli sehr sehr grosszügig grechnet gsi isch. Aber offebar isches de doch nöd so schwierig gsi, uf de Betrag zcho. Mier hend halt eifach würkli alle chrimschchramsch igrechnet. Wenni so grob rechne (ha grad s Budget nöd da), chömemer au öppe uf 22'000.-. Aber das sind denn eifach die grosse, fixe pöschte, ohni all die chlinigkeite woni suscht so bstellt und usgeh ha. Und dett hani de komplett Apero und mis Chleid nöd igrechnet, will das mis Mami zahlt. Strub....

29.04.14 11:06
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: das stimmt die i de extrazüg hän die meiste e ecke ab! würd au nie i so eim mitfahre!
jo ich mues de kuoni-frau nomol schriebe.. irgendwie stimmts so nüm für mi. hmm kei ahnig wie mir das mache.. ich ka dir gärn mol unser budget schicke.. ka au si das mir paar sache vrgässe hän aber unser floristin isch halt rächt billig und mir sin au kei grossi gsellschaft. aber ob mir bi däm bliebe sehn mir erst idr ändabrächnig. ahh und es isch ohni flittis und kleider.

@pfingstrose: i ha das mim gg scho gseit.. s problem isch eifach, dä gueti maa het de kack i de hose wens um sini familie goht! sini muettr und schwöstr sin so bestimmendi persone vom charakter här, dä gertaut sich kuum öbis gege die zsage und seits amigs nur mir wen mr ellei sin. und ich gib halt ame zrugg wil ich bi eher e hitzkopf und temperamäntvoll und de paassiert ebe gnau das wo du seisch, sie dänke ich bestimm alles und är het in unsere beziehig nüd zsage. i ha im aber scho klipp und klarr gseit das wen mir mol kinder hän und es git so e theater den mues är öbis sage, susch seht sini familie eifach nid viil vo mir und mine kinder!
und är seit es stimmi nid das si mi nid möge.. tja was sölli do sage?! ich gang eifach so wenig wie möglich mit zu sine eltere und bi eifach froh wohne si relativ wiit wäg!

schal: oh nei wirkli?? sooo doof! aso ich würd ebe au gärn ein bstelle und evtl nimmi no für mini BM's je eine.. vilicht könne mir uns zämme due wägem porto?

29.04.14 11:08
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ah ja no öpis... Was meined ihr... Min GG het gfunde mir sötted nach de Trauuig wens warm isch scho mal öpis ztrinke verteile! Mir mached ja den no Gruppefotis und den gahts nomal ca. 25 Minute zu de Aperolocation! Jetzt möchti er die au no personalisiere... Er findet das sooo cool! Haha! Ich würd so öpis wie da une mal probiere selber mache... Welles gfallt eu besser?

Mir hend eus eifach dänkt dass es besser und au chli kosteschonender isch. Wenn ali miteme riise Durst i eusi Location chömed und am liebste jede gad en halbe Liter Wasser wend kippe chosted das scho meeega viel! So chömer locker 50 Evian (33cl) bsorge und das Zeugs anechläbe... S Zueschnide isch eifach wieder so en KAK!

https://www.etsy.com/de/listing/181160801/printable-water-bottle-labels-coral-and
https://www.etsy.com/de/listing/154303797/personalisierte-trinkflasche-etiketten

29.04.14 11:09
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Ich bin früeher mega viel mitem Extrazug gfahre und es isch aso scho immer so gsi. Ich find wenn grad i de Stadt Züri wohnsch gahts ja no, aber wenn denn en Aschlusszug ame Sunntig Abig am 10ni söttsch erreiche und weg paar Idiote verpassisch, ischs eifach ärgerlich.
Gern dörfsch mier mal dis Budget schicke, vlt entdecki Sparpotenzial :D Mier sind ja am Abig nume 45 Lüüt! Cha dier mis denn au mal zruggschicke, aber wahrschinli erst hüt Abig oder morn :) Mail Adi hesch ja :)

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 11:10

29.04.14 11:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Das isch en gueti Idee!! s zweite gallt mier ez chli besser und hei, soooooooo viel zueschniide muesch ja da ez nöd :D

29.04.14 11:13
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Hm, ebe das isch doch genau das grosse Problem. Ich würdi au wenn die zwei Fraue so bestimmend sind vo dim GG eigentlich au mal so öpis verlange. Er isch din baldige Mah und muss au eui Gmeinschaft verteidige. Das isch sicher sehr schwer, aber s andere isch eifach kei gueti Lösig! Ich verstahn dich da völlig. Und würdi min GG nöd mal s Mul ufmache ich würd mich glaub mega mit ihm verkrache.

Janedoe: Also ich han würklich jede Chrimschrams igrächnet... Han dete eh scho en Poste drin gha - Chrimschrams vo 500 CHF... Und bin nonig ganz bi 500 CHF... Scho klar wenns mal so 1.90 gsi isch wie für die Tortespitzegester hanis nöd ufgschriebe... Will das chani ja im Alltag easy chaufe und hani eh vom gmeinsame Konto zahlt.

29.04.14 11:15
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Eigentli bini voll d Schnäpplijägerin.. Aber ez merki gad, dases wohl bim Hochziit ned uf eus zuetrifft. Pfingstrose dörfi au mal dis Budget aluege? *lieblueg*

Kenneder accuweather? Ich bin jede Tag wiene wahnsinnigi s Wetter für de 17. Mai am checke aber es wird irgendwie eifach nöd schöner und wärmer

29.04.14 11:16
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: soooo cool die etikette! mir hän uns au dänkt für die gladene gäst e 33cl wasser fläsche für ufe wäg mitgäh, aber mit de etikette ischs jo no viil die besser idee!
die zweite gfalle mir chli besser, aber au die andere sin sehr schön!
hmm wägem zueschniide, gits kei so etikettepapier in etwa däre grössi? das wär wohl am eifachste!

@jane: ich schicks dr am nomi oder obe

 1 .. 428 .. 854 855 856 857 858 .. 928 .. 997
bearbeitet   irgendwie   Taeboyana   schaffe   Iladige   malinchen   Zuletzt   Problem   squishy   Hochzyt   bstellt   gspannt   würklech   Janedoe   Pfingstrose   Littlefoot   Location   richtig   würklich   Hochziit