Bräute 2014 |
|
1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 928 .. 997
|
|
|
|
29.04.14 11:21
nala05
|
Re: Bräute 2014
@pfingstrose: du hesch vollkome rächt was mi gg betrifft.. ich reg mi au ame sehr uf ab däm, aber är meint halt ich ha biz d tendänz drzue alles zu persönich z näh (was i au wirklig ha) aber i glaub i muesem ez wirkli mol ganz klar sage das är sis schnüürli au mol ufmache mues, egal was sini zwei wiiber degege hän, duet vilicht allne mol guet ;)
@lil.lian: jo genau so ischs mitem reisebüro.. ich lüt hüt no ah und mues däre no chli ins gwüsse rede.. goht jo eigetli nid so.. ah guet händrs könne kläre mit de vollmacht! das isch d hauptsach!
Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 11:24
|
|
|
|
29.04.14 11:27
littlefoot
|
gugus :)
zechehaare: hasse die
taeboyana: yeah mintfarbnigi converse, ganz geil :)
lilan: ou schöni ring
nala: ou nei scho wieder problem mit de "stiäregrinde" haha :) ich finde wie pfingsti du setsch a dinere sach festha und der nid z feshct gedanke mache über was die denked ! du hüratisch ja nid für die. de schal findi cool ! ha mal uf etsy derig gse...
pfingsti: yeah du häsch baschtlet, so guet :) ich han imfall farbigi turtespitze...leider au nid i mine farbe. hellblau und rosa, dunkelblau. vom aldi voll überall isch mint und peach oder korall, finds u luschtig. evian fläschli ? meinsch das isch nötig ? aso ich denke die chämed doch gnueg z trinke über danach...oder isch es würkli lang vo de trauig bis s apero afangt ?
jane: uu budget..mir hend ja gar nie so richtig budgetiert gha wil de ganz krimskrams ich eh immer vo de kreditcharte zahle...und de gani nid jede chli betrag wieder go dezuezähle aber ha scho mal agfange gha i mim app und det chumi uf 11300.- ...ohni chleid wils vom mami zahlt worde isch. glaub mir beweged eus scho ziemli i dem rahme. wobi ich etz s chleidli vo de tochter woni etz de no chaufe nid würkli wird dezuezähle. und au das chline gschmois, ich gseh immer neus, gopf, und wil immer me etz hani die bänder für 50.- bstellt, statt 120.- für tischläufer. aso ha 140 m spitzeband und satinbänder, finds recht billig :) und etz weissi nid weg de pompoms, ob die denn nid z vill sind ufem tisch...de hani mer denkt, sidepapier hani ja no ganz vill, selli e photobooth backdrop mache..aie aie aie :) du gsesch au mir sind ziemli sicher überem budget, nur tuts nid so weh wil die grosse pöschte ziemli so sind wie berechned. ah bi gester au grad uf dem accuweather gsi, wil de böög ja seit sig schön. und de 100 jahr kalender ja au. aber irgend sone wettrfrosch (87) vo dütschland macht au so prognose, er heb immer recht und seit de juni isch mischt wetter. achgott, ich denke mir eifach ab jetzt es isch schön und wenn nid de halt.
Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 11:29
|
|
|
|
|
|
29.04.14 11:56
littlefoot
|
jane: ja du weisch ja, esse, apero, turte und getränk sind 7000.-. scho mega es schnäppli, für 55 lüt :) und d fotografin isch ja au sehr günstig, wil mer sie ja nur 4 stund händ...ring hämmer keini, mir nehmed wohl eusi verlobigsring womer scho ahänd...blueme hani ja au es mega günstigs agebot becho, ha ja ke gsteck usw. zahle nur d schnittblueme, schleierchrut isch u günstig..aber für deko und so züg hani sicher scho 500.- usge. und ha no ke corsage, kes jäggli usw.. änderige sind au noni deby. am schluss chunts de sicher alles i allem uf 15 000.- aber es isch deckt de stall ? das chunt scho guet ! häsch denn mal agfragt i de location ob sie wenns ser chalt wär nid so wärmepilz hetted ? mine tut die miete wenns würkli chalt isch..choschtet denn halt au meh, eis zelt 300.- und pilz glaub 180.-...
|
|
|
|
|
1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 928 .. 997
|