| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 928 .. 997
29.04.14 11:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingsti
Ja aso wenn Turte so guet isch wie sie usgseht hmmmm..
Ou jaa d’Haar uf de Zehe. Die sind eklig
Mier gfalld de zweiti Link besser.. Finds no e lässigi Idee..

Nala05
Joah ich verstahs au nöd ganz mit de Vollmacht.. Najaa jez hämer chöne kläre..
Ja genau, de Verlobigsring bhalti und une chämti de Bling-bling-Ring
Iher händ eigendli scho definitiv bueched? Und jez chömeds no mit so was? Voll d’Frächheit!! :-/ Ich wür nahfräge, wieso sie erst jeze glueged hät

Janedoe
Voll härzig mit de Serviette :)
Mier händs aso scho voll überzoge.. Abr mier händ eus au nöd so es strengs Budget gmacht.. Chas der abr nöd säge wo mer stönd, das hani alles diheime..

29.04.14 11:20
_janedoe 

Ou ja, mit de Etikette wärs ja no eifacher :) Han aber letschti mal eifach A4 Bläter gsuecht wo mer chönnt bedrucke i benutzerdefinierte Grösse. Ha nüt gfunde. Bi aber au nume im Mediamarkt gsi..

29.04.14 11:21
nala05 

@pfingstrose: du hesch vollkome rächt was mi gg betrifft.. ich reg mi au ame sehr uf ab däm, aber är meint halt ich ha biz d tendänz drzue alles zu persönich z näh (was i au wirklig ha) aber i glaub i muesem ez wirkli mol ganz klar sage das är sis schnüürli au mol ufmache mues, egal was sini zwei wiiber degege hän, duet vilicht allne mol guet ;)

@lil.lian: jo genau so ischs mitem reisebüro.. ich lüt hüt no ah und mues däre no chli ins gwüsse rede.. goht jo eigetli nid so..
ah guet händrs könne kläre mit de vollmacht! das isch d hauptsach!

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 11:24

29.04.14 11:26
xoxo 

Huhu zäme
Nach eusere wunderschöne Traumhochziit verchauf ich paar Sache. Villicht chan öper öpis bruche...

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...fen-10_642.html

29.04.14 11:27
littlefoot 

gugus :)

zechehaare: hasse die

taeboyana: yeah mintfarbnigi converse, ganz geil :)

lilan: ou schöni ring

nala: ou nei scho wieder problem mit de "stiäregrinde" haha :) ich finde wie pfingsti du setsch a dinere sach festha und der nid z feshct gedanke mache über was die denked ! du hüratisch ja nid für die.
de schal findi cool ! ha mal uf etsy derig gse...

pfingsti: yeah du häsch baschtlet, so guet :) ich han imfall farbigi turtespitze...leider au nid i mine farbe. hellblau und rosa, dunkelblau. vom aldi
voll überall isch mint und peach oder korall, finds u luschtig.
evian fläschli ? meinsch das isch nötig ? aso ich denke die chämed doch gnueg z trinke über danach...oder isch es würkli lang vo de trauig bis s apero afangt ?

jane: uu budget..mir hend ja gar nie so richtig budgetiert gha wil de ganz krimskrams ich eh immer vo de kreditcharte zahle...und de gani nid jede chli betrag wieder go dezuezähle aber ha scho mal agfange gha i mim app und det chumi uf 11300.- ...ohni chleid wils vom mami zahlt worde isch. glaub mir beweged eus scho ziemli i dem rahme. wobi ich etz s chleidli vo de tochter woni etz de no chaufe nid würkli wird dezuezähle. und au das chline gschmois, ich gseh immer neus, gopf, und wil immer me etz hani die bänder für 50.- bstellt, statt 120.- für tischläufer. aso ha 140 m spitzeband und satinbänder, finds recht billig :) und etz weissi nid weg de pompoms, ob die denn nid z vill sind ufem tisch...de hani mer denkt, sidepapier hani ja no ganz vill, selli e photobooth backdrop mache..aie aie aie :) du gsesch au mir sind ziemli sicher überem budget, nur tuts nid so weh wil die grosse pöschte ziemli so sind wie berechned.
ah bi gester au grad uf dem accuweather gsi, wil de böög ja seit sig schön. und de 100 jahr kalender ja au. aber irgend sone wettrfrosch (87) vo dütschland macht au so prognose, er heb immer recht und seit de juni isch mischt wetter. achgott, ich denke mir eifach ab jetzt es isch schön und wenn nid de halt.

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 11:29

29.04.14 11:29
Pfingstrose 

Nala: Ich schicke dir s Budget gern... Häsch mer dini Mailadresse per PN?

29.04.14 11:36
_janedoe 

littlefoot
Waaaaaaas? Wow, mini Bewunderig hesch! Mier chömed glaub mitem Esse, de Ring, und de Musik scho uf de Betrag

Pfingstrose
schicksches mier au? :D

Wetter
Ich han sooo Angst dases chalt wird si. mier hend en zimli offni Location. Aso es isch en umbaute Stall und dett ziehts uh mega ine Und nei, es git kein Plan B

29.04.14 11:52
Pfingstrose 

Mail: Mache nachher gad es Sammelmail! :) Schicked mir eui Adresse wenn ihrs gern ha würdet. Bin den uf eui Budgets gspanne. Hihi!

Vo wege Tortespitze - wer wieder mal öpis wos i de Schwiiz nöd git! Tädäää!
https://www.etsy.com/de/listing/163085697/papier-deckchen-mint-grun-gefarbten-6

Wasser: Littlefoot, ich finds ebe es lohnt sich sehr wenn mer bedenkt das i de Abiglocation s Wasser irgendwie 5 CHF pro Halblitter oder was au immer isch und die Evians alli zäme um die 50 CHF chosted. Aber jede en halbe Liter trunke het... Darum hani jetzt die Etikette wo eu am beste gfalle hät bstellt! Die 10 CHF lohned sich anstatt selber bastle. :)

29.04.14 11:56
littlefoot 

jane: ja du weisch ja, esse, apero, turte und getränk sind 7000.-. scho mega es schnäppli, für 55 lüt :)
und d fotografin isch ja au sehr günstig, wil mer sie ja nur 4 stund händ...ring hämmer keini, mir nehmed wohl eusi verlobigsring womer scho ahänd...blueme hani ja au es mega günstigs agebot becho, ha ja ke gsteck usw. zahle nur d schnittblueme, schleierchrut isch u günstig..aber für deko und so züg hani sicher scho 500.- usge. und ha no ke corsage, kes jäggli usw.. änderige sind au noni deby. am schluss chunts de sicher alles i allem uf 15 000.-
aber es isch deckt de stall ? das chunt scho guet ! häsch denn mal agfragt i de location ob sie wenns ser chalt wär nid so wärmepilz hetted ? mine tut die miete wenns würkli chalt isch..choschtet denn halt au meh, eis zelt 300.- und pilz glaub 180.-...

29.04.14 11:57
_janedoe 

Haha weisch was Pfingstrose, uf dis Budget bini soooo gspannt will du ja aaaaaaaalles bstellsch. Da muess doch irgendwo en Hake si :D Mini Mail Adresse hesch ja scho :)

1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 928 .. 997
bstellt   irgendwie   schaffe   Janedoe   Pfingstrose   Problem   Iladige   malinchen   Taeboyana   bearbeitet   richtig   Location   Hochziit   Zuletzt   würklich   würklech   gspannt   Hochzyt   squishy   Littlefoot