| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 929 .. 997
29.04.14 11:58
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Hey! So fräch... Nei seich! Und wenn ihr en Hacke findet den säged eifach nüt! Haha!!!

29.04.14 12:00
littlefoot 

pfingsti: jep das isch cool wegem evian ! hey die mintfarbne spitzedinger hani au mal wele bstelle für uf de tisch

29.04.14 12:00
_janedoe 

littlefoot
Ja guet aber trotzdem sind iher ja wahnsinnig guet im Budget (mier wüssed ja, was du alles plansch :)) und daher... HUT AB!
de Stall isch scho deckt, ja... Sie hend zur Not 4 Heizpilz, aber ob die langet weissi de nöd. Ha eifach gseit sie müessed die denn eifach de ganz Tag laufe lah, damit mier nöd verfrühred. :) Die choschtet zum Glück ned au no extra bi eus :)

29.04.14 12:07
littlefoot 

jane: weisch mir hend vo afang a chönä mit de location prise plane wil die hani ja scho sit zwei jahr. und s esse hani au sehr früeh abklärt gha. ich muss ehrlich si, kei ahnig obi mit de deko sache würkli nid überem budget ligge, au mit mine bstellte sache aber es tut eus ja nid weh, mir chaufed momentan eifach nid vill anders. und etsy isch halt au e riese hilf. wenn ich alli materiale und deko sache da kauft het wäri sicher überem budget, oder besser gseit denn wärs nid gange. und chli glück hemmer aso au, das muss mer scho säge...mitem verastalter woni DJ macht, bluemefrau wo alles gratis macht, oder fascht, getränk zum ichaufspris...

29.04.14 12:08
littlefoot 

jane: ah die heizpilz sind doch super ! und es wird imfall mitti mai warm und schön.

29.04.14 13:08
nala05 

@pfingstrose: ich schick dr grad mini mail adi, aber i ka dir mis budget erst hüt zobe schicke wen das i.o. isch. nomol wägem schal, heschen welle zämme bstelle?

@littlefoot: nei es git konkret keini problem mit de stiäregrinde () aber es isch eifach das ich momentan nid so freud am ganze ha und irgendwie wotis allne rächt mache.. und dorum isch die dskussion ko. aber jo.. ebe ich mues mi eifach dra erinnere das mir eigetli glich si ka was disi dänke! wenns ene nid passt, sölle si widr hei

@jane: i ha au gmeind es söll widr schöner wärde ab mittinägst wuche! kei angst das wird scho! und mit de heizpilz isch doch super, das klappt scho!

29.04.14 13:20
Taeboyana 

@Budget: I frage mi auso o wie dir das machet...? Mir si bi ca. 25-26'000, budgetiert heimer 25'000 (ou ohni Flittis). Aber i weiss o genau was bi üs die türe Pöschte si: Ässe (älei da müesse mer mind. 10'000 rächne bimne 4-Gänger imne 4-Stärn-Hotel...), Ringe, Musig und Iladige. Süsch hani eigentlech nid zGfüu, dassmer mega über d Sträng schlöh. I ha kes u türs Chleid, Kosmetiksache si nid tür bi mir, Blueme o nid... Aber da mir itz no e grosse Betrag hei zuegsproche becho, mache mir üs itz nümm so Sorge... Findes ou enorm schwär vorhär genau zbudgetiere, vor auem mit de Getränk wome ja meistens nid gnau weiss im Vorus...

@Pfingsti: Dis Budget würd mi ou interessiere, bini äch scho zspät? Mache dr e PN mit mire Emailadrässe. Hihi, ha würklech ou scho dänkt du bsteusch und plansch soviu, das mues doch türer si

@Wätter: Ig hoffe ja würklech ou, dass au die Wättergugusbrüch rächt hei das Jahr, aber irgendwie machi mir da no gar ke Sorge. Isch eh viu zfrüeh no.
Wow Janedoe, bi dir geits ja nur no 2.5 Wuche... chunnt scho guet, bis denn isch dr Räge und d Cheuti vrbi. I kenne öper wo dä Samsti hüratet, da gsehts hingäge nid so schön us (und vor auem chaut).

@Nala: Ig kenne das Problem nur zu guet, ig wotts ou immer aune rächt mache und am liebste möchti dass aune gfaut, wasi mache. Aber mitem Hochzit lehri würklech ou immer meh, dasses üse Tag isch und mir dä so söue gstaute, wie mir das wei. Mir gfaut ja a angerne Hochzite ou nid immer aus!

29.04.14 13:26
Pfingstrose 

Nala: Sorry das hani vergesse zbeantworte! Chani mir das no überlegge! Aber glaube scho. Luege eifach suscht no chli wege Schäl ume. Du kein Stress wegem Budget. Isch keis Ding!

Budget: Euses isch au ohni Flittis! GR! :) Taeboyana... Bi eus isches ähndlich mit em Ässe... Mir hend ja au es 4-Stern-Hotel/Resti... Und dete macheds Getränk rächt tür. Ich chan das nonig genau ischetze han aber mal mit 2000 CHF grechnet. Kei Ahnig... Sicher schickis dir au no!

29.04.14 13:51
nala05 

@jane: ichha ez au grad wägem wättr nochgluegt, i ab mitti nägst wuche isch widr suune-20°C wättr! sehsch das kunnt scho guet!

@budget: mir hän au e 4 stärn hotel aber ich find d priise vom ässe no human.. si het uns mol vorgrächnet ka das mir für rund 35 lüt am obe uf öpe 4500.- kömme. hoff das stimmt de au

@taeboyana: jä ichglaub während em hochzyt plane lernt meh e paar lektione fürs läbe

@pfingstrose: jo klar kasch di no entscheide, ha nur nomol welle nochfroge i ha eh au dänkt dasi mol no im globus gang go luege wäg schäl, die hän ame no e grosses sortimänt, wens mir rächt isch

29.04.14 13:52
_janedoe 

Littlefoot
Du bisch scho chli e Glückspilz aber mags der vo Herze gönne!

Nala
Han ebe nur chli bedenke, will de Ruum uuuuuh gross isch und nume 4 Heizpilz. Aber ja, es wird schöööön! :D

Taeboyana
Aso am 17 Mai heder bis ez au chli betrüübt, aber chunnt no guet.

Pfingstrose
Eus hed sie im Resti gseit, dasmer so uuuungefähr 40.- chan rechne pro Person (ohni Cocktails, herte Alk usw)

Budget
Han jetzt grad de Pfingstrose ihres tolle Budget klaut und chli im Chopf usgfüllt wasi grad weiss und siehe da, mier sind ‚erst’ bi 20000.- :D (wenn alles guet chunnt)

1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 929 .. 997
würklich   Janedoe   gspannt   bearbeitet   Iladige   malinchen   Littlefoot   bstellt   richtig   würklech   Zuletzt   Taeboyana   Location   squishy   irgendwie   Hochzyt   schaffe   Problem   Pfingstrose   Hochziit