| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 430 .. 857 858 859 860 861 .. 929 .. 997
29.04.14 14:59
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Haha, jetzt isch rueh da ine... Sinder a de Budgets am umechüngele? S Geld isch eh scho weg! Hihi!

Kind: Bim Znacht hend ihr nöd alli Chinde ume oder?! Aber die wo händ, was händ ihr für es Chindermenu? Wie wird das Ziitlich serviert?

29.04.14 15:03
_janedoe 

Haha, ich hirne tatsächlich, wele gross poschte ich wohl vergässe ha i dem Budget aber schlussendli isches eh egal.
Bi de Chindermenü chani leider nöd mitrede, mier hend es 1 Jährigs Chind, wo eifach chli Bilage wird esse.

29.04.14 15:05
Taeboyana 

@Pfingsti: Ja mir si itz aui sprachlos Nei i ha müesse säge mir si eigentlech würklech nur bim Ässe türer (drfür grad meh as dopplet so tüür) und das hani ja gwüsst, aber süsch simer auso nid auzu übel drin!
Nei mir hei am Abe usser 2 Usnahme (1 Bébé wo ersch 1 Monat aut wird si und me ja schlächt cha abgäh und eis 1.5 järhigs Chind vode Oustralier) keni Chind. I möcht nid no äxtra Chindermenu und -programm organisiere... ar Trouig und Apéro dörfe sie aber gärn drbi si.

@me: Tssss das Reisebüro woni ha Kontakt gha isch ächt inkompetent ! Itz hani de bau säuber die ganzi Reis organisiert und das mithiuf vomne Kontakt in Johannesburg (irgend sone agent wo aui die Hotels buechet) U das schneuer as mit däm Reisebüro vor Schwiz. Tja die wärde mis Gäud äuä nie gseh! Itz müesse mer eifach no hoffe dasses i irgendemne schöne Hotel öpis verfüegbar het, schint e sehr guet buechti Zit z'si wo mir üs da usgläse hei

29.04.14 15:14
nala05 

@pfingsti: aso ich ha zwüschedure widr miesse bi dr vorläsig ufpasse ;)
Mir hän 4 kindr, 2 unter 1-jöhrigi für die organisiere mir nüt. Die ässe jo eh brei. Die andere zwei kriege worschinli schnipo odt tomate spaghetti und mir sage si sölle das grad mit de vorspiis serviere. Isch bi däre hochzyt au so gsi vor paar wuche und d kinder si den nochär widr zäme am spiele gsi während dr hauptspies und dessert hämir de widr zäme gässe.

@jane: hihi du lustigi, ez ischs eh zspot no gross am budget umebade ;)

@taeboyana: hmm die reisebüros
Abr toll passts ez so wie dus buecht hesch. Drugg de duume das ihr au no e schöns hotel findet!

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 15:16

29.04.14 15:19
lil.lian 

Littlefoot
Joah dönt nacheme guete Ichauf? Alles vo Etsy?

Pfingstrose
Ja den lohnts sichs schono mit de Wasserfläschli.. Isch einiges günstiger und d'Lüt händ scho was trunke.. Gseht sicher guet us, wenns dänn drah sind.. Häsch nöd du au scho Ettikettene für de Wii bstellt?
Dörfi dis Budget au no gseh? *gwunder*
Mier händ sicher zwei Chind am Abig debi (2 und 4i) und mier händ ja Buffed, mier händ eifach en Spezial-Priis becho für d'Chind (aso sie ässed au Buffed).

29.04.14 15:19
_janedoe 

taeboyana
Ou müehsam mit dem Reisebüro. Hoffe ihr wärded no fündig.

nala
Dier hani defür z Budget schomal gschickt :)

Zuletzt bearbeitet am 29.04.14 15:24

29.04.14 15:29
_janedoe 

Jöh neeeeeeei lueged mal. Mier hend vom Gschäft us sones Infoblatt wo immer en Monet ufliit und a eusi Stammchunde verschickt wird. Mängisch sinds ebe scho härzig da :D

Datei-Anhänge
Info.jpg Info.jpg (43x)

Mime-Type: image/jpeg, 66 kB

29.04.14 15:31
lil.lian 

Janedoe
Jööööööööööö so süess

29.04.14 15:33
Taeboyana 

@Janedoe: Ja i verstahs eifach nid, i ha ja säuber fasch 2 Jahr imne Reisebüro gschaffet und mir aso meh Müeh gäh as die wosech de no Afrika-Spezialist nenne... warte jedesmau fasch e Wuche uf Antwort und de heissts immer, "unter Vorbehalt Verfügbarkeit vom Hotel blablabla". Ja de frag doch a we mir das Hotel ja wei?? Drum hani äbe itz diräkt agfragt. Ts nei ehrlech.

Jöh dasch ja mega härzig!!

@Nala: Buecht hani äbe no nüt... aber i hoffe es isch uf guetem Wäg!

29.04.14 15:33
nala05 

Janedoe und Pfingstrose: merci für d mails

@jane: jööhhh so härzig vom gschäft!

1 .. 430 .. 857 858 859 860 861 .. 929 .. 997
malinchen   squishy   bearbeitet   bstellt   würklech   Janedoe   Location   Iladige   gspannt   Pfingstrose   Problem   Littlefoot   würklich   richtig   Hochzyt   Hochziit   irgendwie   Taeboyana   Zuletzt   schaffe