| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 543 .. 997
06.02.13 16:43
Lula 

Re: Bräute 2014

FringillaVigo:
Ig ha mir cards and pockets oh scho lang mau vorgmerkt ha aber nie öpis verglichbars im Dütschsprachige Ruum gfunge, drum merci für die Links! Dr erscht tönt würklich nid leid, mau genauer aluege.

Jo, jetzt bini widr mega zwüsche Paisley und Pfauefädere hin und här grisse! Stimmt scho, mit däm Muschtr chönnt me sichr oh ds eint odrs andere mache. Git nämlich scho vil Stoff wo zB so isch. Mh, mau GG froge...

Bitte gärn gscheh...

üseri GG brchöme öbe de Krise...

Zuletzt bearbeitet am 06.02.13 16:45

06.02.13 16:47
FringillaVigo 

Lula:
Jep! Und ig ha no soooo vil Idee, wo är no gar nüt drvo weiss

06.02.13 16:54
Lula 

FringillaVigo:
Lula:
Jep! Und ig ha no soooo vil Idee, wo är no gar nüt drvo weiss

Das hani auerdings ou, aber i gloub er ahnt was, he ihm eismau gseit, mir müesse de mau zämä gugge, was üs beidne gfallt, da i uf am Laptop ganz viu Sachene ha...

07.02.13 11:28
Sue87 

@Lula
was het der papa papillon ufghört....??? weiss nid???

Die charte si cool - merci füre link! würdisch de eifach die bstelle und selber öpis dritue fürd Iladig?
hesch scho en idee?

07.02.13 11:37
malinchen 

chartä
Ja, die si würklech cool! I möcht de ou settigi ha... Aber eventuell machi äbä ägad es DIY-Projekt drus. Mues mal usrächnä, wie viel dass ds Material würd choschtä woni würd bruchä. Mängisch chunnts fasch tüürer wemä öpis sälber macht... I würd aber äuä numä dr Umschlag bstellä u när d Ilagä sälber druckä. I chas im Büro usdruckä, da wird Qualität glich guet wie wenis loh la druckä... Mueses halt när sälber no zueschniidä.

07.02.13 12:16
Delfinchen 

Schöne gute Tag

Hier ist ja schon wieder fleissigst geschrieben worden !
Bin fast ein bisschen süchtig nach diesem Forum , bzw. auf diese Mails und eure News , !
Ich finde es einfach schön und spannend von euren Vorbereitungen und Fortschritten in der Planung zu lesen und freue mich immer mit wenn was geklappt hat !!!

Sue87: ganz herzliche gratulation zu dem TZ!! Toll wenn sowas wichtiges geklappt hat !

Malinchen: Hoffe du hast Recht und die Leute würden das verstehen!! Werden auf alle Fälle versuchen einen Termin im Traumkirchlein zu ergattern....!

Kleine Feder & Fringilla Vigo: WoW sind das tolle Kirchen die ihr da gefunden habt!! Das wird bestimmt jeweils eine wunderschöne, romantische Hochzeit!
Und mit den Vorzeichen vom ersten Kuss und den Eltern die da geheiratet haben, kann ja nichts mehr schief gehen!

Tja mein GG ist in Thema Weddinplaner etwa wie eure Männer auch, er schaut sich an was ich ihm zeige, sagt mir dann seine Meinung und gut ist!!! Er hat das Gefühl es ist noch sooooooo lange hin, also warum Stress aufkommen lassen???

Thema TZ: Bei mir wird es meine beste Freundin, dass ist schon ewigs klar, mein GG möchte gerne seinen Schwager fragen, den er schon seit 25 Jahren kennt und der einfach auch zum Freund geworden ist!!! Mal sehen ob sie Lust haben die Aufgabe zu übernehmen: schliesslich hängt da ja ein Haufen Arbeit dran!!! Gefragt haben wir noch nicht, da wir noch auf die Knalleridee mit der Location warten!!

Alle:Farbkonzept und Thema: WoW eure Ideen und Vorschläge sind einfach toll, bei euch allen würde ich sooooo gerne Mäuschen sein und mir die dann Pracht anschauen kommen!
wir wissen noch nichts konkretes, aber Gelb fänden wir beide toll! Ich natürlich auch Rot und Orange, da das meine Lieblingsfarben sind!!
Sehr gerne hätte ich Stuhlhussen, finde das mega schön!!
Aber schlussendlich kommt das darauf an wo wir schlussendluch landen, denn im Wald oder auf der Wiese würde sich das mit den Hussen wohl eher schwierig verwirklichen lassen!!Ausser für ein halbes Vermögen und ich befürchte das ist uns gerade ausgegangen !

Hat eine von euch sich schon Gedanken zum Thema Gastgeschenke gemacht, habt ihr dazu Ideen ??? Macht ihr überhaupt welche?!?

Ich wünsche euch einen wunderschönen Tag!
Liebe Grüssle aus dem tief verschneiten Zäzipfuff

Delfinchen

07.02.13 13:11
nisliker 

@Delfinchen ich habe mir schon gedanken über das gastgeschenk gemacht. ursprünglich wollten wir eine Pferdeschlittenfahrt machen. Dann hätte ich allen Handschuhe und Schal mit einem Batch geschenkt. Bin da etwas an der Quelle In der Lenzerheide hat es aber zu wenig Kutschen fällt nun also ins Wasser. Bin nun nicht mehr sicher ob es Gastgeschenke braucht... Braucht es? Also ich erwarte sowas nicht wenn ich an eine Hochzeit gehe... Was meint ihr?

07.02.13 13:40
Sue87 

Ich werde selbstgemachten Limoncello in
kleinen Bügelflaschen für die weiblichen Gäste
machen und mein Freund macht selbstgebrautes Bier für die
Herren:)

Ich erwarte auch kein geschebk wenn ich auf eine
Hochzeit eingeladen bin... Da ich aber supergerme Geschenke mache
Wird es bei uns etwas kleines geben:)

07.02.13 14:08
malinchen 

@Delfinchen: Ja, das Forum macht definitiv süchtig... Am Afang hani dänkt, isch sicher no gäbig so chli zum luegä was angeri machä, Inspirationä sammlä und Fragä stellä. Jetz bini jedä Tag da drinnä u fröiä mi jedes mau scho weni schnäu zyt ha für inä zluegä...

Gastgeschenke
I möcht gärn so Papiertäschä machä woni für jedä Gast mitem Namä aschribä oder es Schiudli ahänkä oder so (die gnaui Umsetzig isch no schleierhaft, hihi). Det dri chunnt ä fläschä Wasser, wöus ja a däm Tag so heiss und schön wird, es stoffigs Taschetüechli mit üsnä Initiale druffe fauses (Fröidä)Tränä git oder eifach als Erinnerig, es fläschli mit Seifebläterli, es Trubäzucker das niemer ischlaft ir Chillä (me weis ja nie...) und für die wo zum Ässä igladä si sonä Art "Itrittschartä" ev. no mitem Afahrtswäg oder so druffä. De müessä mir das nid ono bidr Iladig drzue due, u när vergissts sowieso d Hälfti u weis när nid wo dürä fahrä... Ja, das isch fang so mini Idee. I hoffä es chunnt üs de no chli meh i Sinn wo mir chöi dert dri due. Aber i dänkä das chunnt de mit dr Planig u we mir de üsi Location hei scho no... U när möchti umbedingt ä Candy Bar wo sich d Gest ou dörfä Sachä ipackä zum hei näh.
I finde nid dases notwändig isch so öpis z machä. I ha bis jetz no nie öpis übercho weni arä Hochzyt bi gsi u ha das o nid erwartet. Es isch ja scho es Gschänk dörfä drbi z si... Aber die Idee mit dä Täschli findi no luschtig und es isch äbä praktisch wemä de Gescht no mues sachä verteilä (Hochzytszytig oder Programm oder was o immer)...

07.02.13 14:13
kleinefeder 

@ Gastgeschenke: ich denke nicht, dass es die wirklich "braucht". Klar freut man sich, dass die Leute da sind und möchte das auch gerne ausdrücken. Aber: jeder Gast kostet schliesslich ein kleines Vermögen, wenn man so mal rechnet und das Geschenk ist ja eigentlich, dass sie dabei sein dürfen... Ich weiss noch nicht, wie ich es mache. Aber so ein richtiges GEschenk wird es bestimmt bei uns nicht geben. Wahrscheinlich werde ich einfach schöne Platzkärtchen machen, die man dann als Erinnerung nach Hause nehmen kann. Ev. wird dass dann auch so etwas, wie ich hier schon oft gelesen habe: ein Minigläsli Confi oder eine Kerze... Finde das reicht. Und ich glaube auch nicht, dass unsere Gäste mehr erwarten werden...
Grundsätzlich finde ich es klar keine schlechte Idee und es kann das Motto bzw. auch die Hochzeit selbst schön abrunden. Muss aber in meinen Augen ganz klar nicht unbedingt sein...

1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 543 .. 997
Zuletzt   squishy   Iladige   Janedoe   malinchen   Problem   bearbeitet   gspannt   richtig   Location   würklech   Hochzyt   schaffe   Hochziit   irgendwie   bstellt   würklich   Pfingstrose   Taeboyana   Littlefoot