Janedoe!!! Viel Spass!!! Chund guet und du weisch... FOTOOOOOO!!!
Ich verabschiede mich au! Warte jetzt no uf min Schatz und den gömmer go schlemme! Hoffe chund alles guet bi de Besprechig. Han mengsmal schiss dass den doch no öpert bocked vo de Location. Haha!
@janedoe: viiiiil spass! wirsch gseh, vrliebsch di sicher widr in dis kleid!
@pfingstrose: ich ha ebe dänkt das mir uf jede stuehl scho ei organzasäckli mit de mandle din anelegge und ei bubbles- stäbli drzue.. Has grad schnäll usprobiert, würds aso su wie ufem bild den ane legge (eifach d schoggi eier wägdänke ) Wünsch dir und dim gg au en schöne und erfolriiche obe
Nala: Kuuli Idee mit dä Bubbles uuund dä Mandle! Hend eui Gäscht siicher ä Froiid! Ich finds na schwierig dä Fascinator vo obe abä z'beurteiile. Es luägt diich ja niemert (usser d'Vögel in dä Böiim) vo obe abä aah. Aber uf jedefall finde iich d'Bluämä uf dä Siite wunderschön! Viellicht isch es au dä Winkel vom Bild wo diich so irritiere tuät?
Pfingsti: Ich biin begeisteret vo euem Budget. I ha ja üses gad apasst und denn mol miim GG gschickt. Er findets also au wahnsinnig professionell. Danke fürs Teiile <3 Evian-Fläschli verteiile find ii ä suuper Idee! Cha mir gad vorstelle, dass es kostegünstiger chunt. Und wenn GG schomol so öpis total innovatives briingt, muä meh's jo fast umsetze Evian bringt mii au uf d'Werbig mit dä Kinder. Viellicht chönt iihr das ufgriffe und no irgendwiä Kinderfotis vo eu uf d'Etikette tuä? Yeah, mitem Boot es tüürli find iich kuul und 120.- find iich total okaii. Ussert das Tourli wär irgendwiä 5Minute? Mir werdet vom Vater vom GG siiner Wing-Chung-Partnerin umechauffiert. https://www.google.ch/search?q=derby+ben...htm%3B700%3B483 Er het uns gad läscht Sunnitg uns Stolz siin Waage pressentiert. Meega herzig gsii Übrigens iisch dini Floristin vo miim Mac unter mini Favorite gspaiicheret worde I bii während em Budget überarbeiite so oft fälschlicherwiis uf dä Link cho, dass es scho eine vo miine Favorite isch
Taeboyana: Wa für es Reiisebüro hend denn iihr gha? Dänn got meh mol zumene Profi und wird so imkompetent beraate. Verstand ii ja gar nöd. Mini Düüme sind fest druckt, dass iihr es tolls Hotel finde werdet!!
Janedoe: Woow, ii finds ä meega schöni Azeiig vo "diiner Buude"! Sogar mit Foto! Jetzt bisch berüähmt! Finds so schön gschriibe "möchte gerne an diesem glücklichem Ereignis…" so schön! d'Serviette im Fächli sind ja also au meega süäss. So schön!! Wiiä isch dä Absteck-Termin gsii? I hoffä, du hesch diich selber umwerfend gfunde im Kleiid!! Dass diich wiiä ä richtigi Bruut fühlä chasch! Mir gsehnts, wer uf dä Homepage was aklickt. Da mir aber vor allem Gschenk zum mitbringe hend, sägät mir nonig danke. Will "gschenkt" isch es ja nonig, erst buächät Ojeeh, tuät miir so leiid weg diim GG siin Job. Cha guät verstoh, dass diir da Buchweh macht… Meiinsch ned, fürs Hochziit und Vorbereiitige wird meh tolerant sii? I glaube fest für eu dra
Lilian: Wunderschöni Ringe! Kompliment! Dine strahtl würkli Feminität us!
Plöischli: Hesch gad Gas gäh mit Vorbereiitige. I like! Wo hesch Tishis berducke laah? Nimmt mii gad wunder!
Me: Mini TZ isch am Samstig amene Hochziit gsii und het denoch gsaiit "es isch okaii gsii, s'Esse und Darbiietige sind super gsii, aber het mii ned vom Hocker grisse" Und ii finde ok ned passend Wort für es Fest,ii will ned das unseri Gäscht so redet..I glaub, vor allem diiä ruhige Moment zwiische dä Darbiete und em Esse hend so chlii für Stimmigstüüf gsorgt. Kennet ihr das au? Siit da denki no, wiiä d'Gäscht diiä Löcher selber füllä chönt (ussert Smalltalk mit dem nebetdra). Hend ihr eu schomol Gedanke drüber gmacht? Bii also sehr offe für Tipps/Ratschläg. Bis jetzt hani denkt:Töggelikaste (vom Lagerhuus her), Albe vo uns in der Lounge, "Gäschteblätter" wo denn zumene Buäch buunde werdet. Usserdem han ii scho dä Termin fürs Abstecke vom Kleiid. Mini Sis ihri Kollegin machts mir. Am 27. Mai isch dä Termin. Jetzt muäss ii nur bete, dass ned genau uf denn mini Prüäfig fallt Usserdem isch mir hüt mal s'Herz in d'Hose grüscht Will s'Fest und Kiirche in SG sind, möchtet viiel ohni Auto cho. Aber irgendwiä stört mii dä Gedanke, diiä arme Gäscht mit ÖV z'fahre lah und s'Bruutpaar sitzt innere so noble Kutsche. Derum han ii es Formular vo dä Postauto (und VBSG) usgfüllt zum Frage nachem Transport. Und denn stot dert "Danke für Ihre RESERVATION!" Und ii ha denkt: Was reserviert ii ha doch nur ä Offerte welle!! Ha denn gad sofort dere Nummere aglüte und nagfragt, diiä Frau het mii denn aber beruhigt. Jetzt wart ii mol wiider uf ä Offerte. Hets jetzt glich scho länger nüm gäh
Woow, isch das ä lange Ego-Bricht. Han doch aber mol gsaiit, dass im Mai wiider voll losgot. Jetzt het halt dä Mai zweii Tag z'früäh agfangä
Janedoe Und wie isch din Abstecktermin gsi? Guet gange? Wie häsch die gfühlt i dim Chleid?
Pfingstrose Und ischs guet gloffe bi eu zwei? Klappt alles? Und s'Esse isch au guet gsi?
Nala Jöö gsehnd super us dini Weddingbubbles mit em Säckli.. Und guet gids kei Fläcke :) Und die leihsch den bi de Trauig uf d'Bänk / Stüehl? Das fändi no e härzigi Idee.. Döfi di frage wo die Säckli bstellt häsch?
Squishy-fishy Ah kuuhl mit euem Gfährt :) Wege de Darbietige / Esse / Löcher, mier händ vor em z'Nacht no en chline Apero und dänn verschiebemer eus id Loctaion. Und dänn hämer dänkt, dass de GG und ich no was chlises säged so a la schön sind iher cho, s'Buffed isch eröffnet.. Und den gids z'Nacht und will mier Buffed händ, dänki dass mer au dezwüsche mal mit andere Lüt (als die vom gliche Tisch) chan rede und das sich das Ganze es bitzeli besser durchmische duet. Und nach em z'Nacht gids was vo eusne Trauzüge.. Und den gids no Turte aschniide, Dessertbuffed und den de Tanz.. Vo däm her, hoffed mier nöd, dass no grossi Pause entstönd.. Was no ume gaht isch eifach es Gäschtebuech und mier werded au no es paar Föteli ime Rahme ufstelle.. Uiiii ja da wär mer s'Härz au id Hose gheit.. Zum Glück ischs nur d'Offerte . Finds abr no härzig, dass das mal abklärsch :) Bin letzt Wuche no a Röhrli anegloffe (im Manor) und han a dini Farbe müese dänke, dues no anehänke.
Chind Ich han mer au scho überleit, öpis chlises vorzbereite für d'Chind.. Sind au mini Bluememeitli.. Han au scho anes Malbüechli dänkt, abr zum würkli Sache uszmale sind eh z'chli.. Odr vilicht eifach chli Papier und Farbstift und vilicht no es Büechli zum vorlese, das möcheds nämli no gern. Han gad gester mini Cousine/Cousä gseh und ich han den chli müese Globine vorlese .
Woooooow 50 Site!!!!! Dir heit ja gas geh!!!!!!;O)
Das chani leider unmüglich alles nacheläse…bi vo demher so frech und stige eifach wider i…. Bi letscht wuche mit mire Beste z Marsa Alam imne Troooumhotel gsi…mir heis mega gnosse würdi auso gad wider gah;O)
Gästeunterhaltung Squishy, mir hei Gestern gad beschlosse dasmer so wiene Tisch wei mache mit Bilderrähme und Hochzitsfotis dinne vo allne Gescht wo ghürate si wo ner d Gescht chöi go aluege. süsch werde mer äuä scho viu Biträg ha und Sache dasmer gar nid meh mache..
@Janedoe und Pfingsti: Wie isch gester Abe bi euch gsi? Ha anech dänkt!
@Sue: Welcome back! Gloubi dass du schöni Ferie hesch gha. Öpe nid gad luschtig gsi zrügg is chaute Rägewätter cho...?
@Squishy: Das tönt cool mit euchem Outo. Wägem Abeprogramm isches so, dass das bi üs zum gröschte Teil ide Händ vo üsne TZ isch. Klar wirds äuä no dr eint oder ander Bitrag vo de Gescht gä, aber si koordiniere aus und luege de o mitem Hotel, dasses mitem Ässe passt zitlech. Mir wärde sicher am Afang ou es Begrüessigs- und Dankeswort säge u am Schluss gits ja de eifach no Dessertbuffet und Tanz. Aber we dir eh no e Töggelichaste, Gästebuech etc. heit, würdi mir da nid zgrossi Sorge mache. Git sicher e super Stimmig bi euch! Und i dänke zwüschine si d Lüt mängisch ou no froh umne ruhige Minute zum düreschnufe. Ei Programmpunkt am angere cha ou asträngend si.
Mir hei bi Africa Tours in Stäfa agfragt, si üs empfohle worde. Aber nei du, nie wieder. Ha itz no vo öper Angerem ghört wo fasch genau die glichi Erfahrig het gmacht mit dene. Ds Problem isch eifach, dass u viu Hotels dert scho usbuechet si und mir äuä nid drumume chöme, öpis zbueche wo nid gad günstig isch. Aber es si ja schliesslech üsi Flittis...
@Nala: Mega härzigi Seifeblätterli! Si die tüür gsi (sorry has nümm im Chopf)?
@me: Mir si gester no ar BEA ga Wy degustiere und hei natürlech wieder Gäud la liege bzw. üse Wychäuer ufgfüut (wo eigentlech gar nid läär isch gsi ). Mmmh aber mega feine Wy heimer kouft!
Iher glaubeds ned aber mis Handy hed doch tatsächlich direkt vorem Chez Janine de Geist ufgeh (wieso chan sone Akku ned de ganz Tag durehebe??).
De Abstecktermin isch super gsi. Ich han en uh tolli Schniiderin gha und bin wider richtig happy mit mim Chleid. Es isch die absolut richtig Wahl gsi Ich fühle mich vögeliwohl und mis Mami hed sicher 100mal gseit, wie guet mier das Chleid staht :)
Han alli Accessoires mitgno und bis uf de Gürtel passt alles. De Schleier isch en Tick heller aber es fallt ned wirkli uf. Ha denn Mal die Schleier dette agluegt und eine gfunde wo mim zum verwächsle ähnlich gseht, mitem Unterschied, dass ich 20.- zahlt ha und de 245.- kostet hätt :D Bini gad chli schadefreudig gsi :D
Ez bruchi unbedingt no en Chetti. D Ohreringli chömed am Chleid uh schön zur Geltig aber am Hals jetzt öppis passends zfinde wird schwiiiiierig! Falls öpper irgend en Tipp hed?
mälde mich au wieder mal us de versänkig zrugg bzw. usem polterweekend. aso da min bricht:
han ja kei ahnig gha was mich erwartet, nur das ich fürs weekend söll packe und no speziell öpis schöns söll mitneh zum alegge.
bin dänn am fritig morge an bahnhof wo ich mini tz troffe han. di restliche mädels chämed erscht am abig. sind dänn uf de zug....uf münche bin no nie gsi und han mi riiesig gfreut.
händ dänn im zug gschnäderet was das zeug hält und sind punkt halbi 2 in münche acho. sind dänn is hotel und grad wieder use wills so schön gsi isch. händ dänn inere uh herzige gartebeiz echli öpis trunke und sind nöd usem schnädere usecho. wills so warm gsi isch simmer eus dänn gschwind go umzieh und händ eus is shopping gstürzt. han glaubs no nie soviel i so churzer ziit kauft. hät eifach alles guet usgseh...
sind dänn irgendwänn go znachtässe. han de feinsti burger vo mim läbe gha. müend aso unbedingt id hamburgerei wänn ihr in münche sind. im aschluss simmer dänn no öpis go trinke und händ dänn uf di andere mädels gwartet wo am 11i dänn cho sind. da alli müed gsi sind (mir vom viele ähm...proseccotrinke und shoppe und di andere vom schaffe und de reis) hämmer dänn no gmüetlich öpis ide hotelbar trunke und sind gäg di 1s go pfuse.
am andere tag simmer fein go brunche und sind dänn ali zäme no go shoppe. da ich scho ewigs lang es flüssig make-up wett aber bis jetzt eifach immer puder brucht han und chli angst gha han das make-up bi mir (sehr helle huuttyp) nöd schön usgseht simmer dänn in douglas. han det bi bobbi brown eini gfrögt was sie mir würd rate und die hätt dänn gmeint ich sell mich doch grad vo ihre schminke lah wasi dänn au gmacht han. han würkli e hammer beratig übercho und dänn au no grad zuegstimmt dass sie mini auge döf mache. han dänn gmerkt das vor allem mini tz meeega nervös worde isch und di ganz ziit gseit hät ich heb doch nur gschwind wele es make up chaufe und nöd grad ganz schminke lah etc...irgendwänn häts ihre de nuggi useghaue und sie hät mini schminkdame ufd siite gno und mit ihre gredt. die isch dänn retour cho und hät mer nur no mascara anegmacht. da ich gmerkt han wie alli im stress sind hani dänns ganze make up inkl. lidschatte etc. ad kasse mitgno und kauft...eur 261!!!!! han gmeint mich hauts hindeuse. aber immerhin bini jetz ideckt
sind dänn retour is hotel eus go schön alegge und händ dänn es taxi gno. und überraschung: mir sind eus professionell go schminke und frisiere lah isch natürli dänn klar gsi wieso ich mich nöd het sölle schminke lah...typisch me uf jede fall hämmer alli mega schön usgseh und im aschluss no es professionells fotoshooting gmacht damit mir alli e erinnerig a mis polterweekend händ. sooooo cool gsi und ich han mega freud gha. dänn simmer ines alts kino wo zumene restaurant umbaut worde isch und händ det fein znacht gässe. am 10ni händs dänn sresti inen club umgwandlet und dänn hämmer party gmacht. allerdings händs mega vill lüt ineglah das mer sich irgendwänn fascht nöd hät chöne bewege und eini vo mine fründinne hät richtig panik übercho (wenn öpis passiert wer det inne wär wahrschinli niemer meh usecho...aso würkli schlimm). sind dänn use und händ eus e anderi bar gsuecht wo mir dänn nochli proseccölet händ und sind dänn öpe am 3 is hotel nomal öpis go trinke (d aperol spritz sind ebe det meeega fein gsi).
am andere tag hämmer ali usgschlafe und sind dänn uf di 12i an bahnhof. ufem heiwäg hämmer natürli es rise fäscht gha und eus nomal übers ganze weekend unterhalte. ich han mich bi minere trauzügin während em weekend immer mal wieder bedankt will sie eifach 100%-ig is Schwarze troffe hät. ich häts nöd besser organisiere chöne...sie isch eifach di bescht. UND: ich han keis einzigs mal müesse öpis alegge wo mich als brut erkännbar gmacht hät. ich bin sowieso immer es bitzli im mittelpunkt gstande und wänn eini mit eim agfange hät rede hät sie sowieso gseit dass sie wäge mir da isch...ich hans super gfunde!!
so, that's it. evtl. chumi hüt no zum mitschriebe, di letschte täg hani aber leider gar nöd chöne mitläse...hoff han nüt wichtigs verpasst