Bräute 2014 |
|
1 .. 431 .. 860 861 862 863 864 .. 931 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
30.04.14 12:03
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi ihr Liebe,
Tschuldigung, chume im moment gad zu nüt, u de leider haut ou nit is Forum! Hoffe es wird wieder besser, spätischtens wenn mir üses Huus igrichtet hei, u sowiit nache si. I stecke immer no uf Site 750 fest... Liese jtzt eifach dr gesterig Tag nache, ha zwüschedüre gäng mau umi chli ichegugget, u weiss, dass es viu Nöiis git. Über Bilder vo Kleider, Kärtli, Ikoöiif etc fröiie ig mi ou nachträglech no.
Dir liebi Dänu, wünschi mit viu Verspätig no ganz härzlech aues Guete zum Geburtstag!
@Bruttreff: Leider chani am Sunntig nit drbi si, wünsche euch aber ganz viu Spass u fröie mi zghöre wie isch gsi.
@ Jane: Dis Gästebuech hani mau no gseh, gseht aso super us! Din GG wird versetzt? Wieso de das? U für öich, würdi das heisse, ihr „müesset“ zügle, oder er hätti eifach ä längere Arbeitsweg? Jöö, Dini Kollege si ja herzig! Mir si mit ca 18‘000 zwüsche üsem Wunsch (15‘000) u üsem Max Budget (20‘000), u spränge das ou mit de Dankeskärtli nit! Da isch aber würkli aues dinne, jedes chline Detail, Markene, etc. Aso ohni Ziviler, u ohni Flittis, wobi dFlittis hei mir ja jtzt gschänkt brcho Mega schön gmacht, dIdee mit däm Infoblatt
@Pfingstrose: Tönt schön öichi Liedernacht Mir hei ja nach dr Trouuig no dFöteli gmacht, u hei derte eifach PG Mineral u Plastikbecherli gha, für aui die wo Durscht hei u was wetti Dis Budget tönt interesannt, dörfti da ächt ou mau driluege? Bisch es Huehn! Ächt jtzt, bi aso froh gsi, woni dr erscht Absatz ha gläse...
@littlefoot: Wow, wie hesch das gschafft! Gratuliere
@squishy: Meinsch nit, zwüsche drinne chli ruhigi Zyt segi ou guet? Mir hei das bi üs am Hochzyt ou gha, zum Teil gloubs ou, wüu TZ ihres Programm nit so hei dürezoge, mi het das aber nit gstört, me het chönne eis ga roucke oder a di früschi Luft, me het chönne ufs WC gah, ohni gad aus zverpasse, etc. Wüu süsch wird’s de viellech iwenn ou chli zviu. U bi öich tönts ja nach am ne tolle „Lückeprogramm“
@weddingbee: Tönt mega schön u toll organisiert Dis Polteriwucheändi! Fröit mi sehr für Di
@me: Mir hei leider dFotis immer no nit , ha jtzt aber afe dFotis für Dankeskärtli brcho, u die geschter afe bstellt, u morn göh mir no zu üsem Herr Drucker mit Text etc, damit er cha dTexte drucke, Kärtli schnide u falte, u viellech chöi mir ja dCouverts scho mitnäh, de weiss i ou, was i am Samschtig Nami mache
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 431 .. 860 861 862 863 864 .. 931 .. 997
|