| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 432 .. 862 863 864 865 866 .. 932 .. 997
30.04.14 14:45
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@ jane und taeboyana: jö ihr sind super!! jane: aso d sue hät jetz grad gschriebe das sie si nöd brucht...jetz isch nur no d frag wem sini dasi söll neh. wer vo euch wett sie vertlehne und wer verchaufe? verchaufe wer glaubs eifacher...und taeboyana: wänn ich dini würd neh müessti d schleife nöd ha (passt nöd zum konzept )...uf de andere siite jane: dänn hetted mer würkli mal en grund zum abmache, müend ja portochöschte spare nöd wahr

@pfingstrose: mir sind im januar 2013 gsi und händ für de 31.5.14 wele reserviere!!! scho BSETZT gsi. han gmeint ich spinn. guet händ ihr en fritig wele...aber es isch traumhaft, de saal isch genau mis ding. und eues menu tönt fantastisch. händ ihr no en platz frei? ich chämt sofort
isch en witz gsi, bin dänn irgendwo in bali am strand

30.04.14 14:51
Taeboyana 

@Pfingsti: I bi da

Ursprünglech heimer es bestimmts Hotel wöue wo GGs Mami scho isch gsi, aber dert hätte mer nur 3 Nächt chönne (es geit aber umne Wuche) und das nur imne Zimmer mit 2 Bett (e Witz, si ja schliesslech Flitterwuche ). Itz wette mer am liebste e Kombi vo 3 Nächt imne schöne Hotel und 3 Nächt imne sone Luxus-Zeltcamp. Ds Camp hätt sogar Platz, auerdings chostets USD 370/Person/Nacht Drfür isch all inclusive inkl. Alkohol und no so Flussfahrte, Safaris etc. Drum dänki, das wärde mir üs gönne. Hei äuä gar nid viu Wahl Itz bruche mer eifach no öpis für die 3 angere Nächt. Es het haut scho nid gad hunderti vo Hotels dert...

@Janedoe: Haha ja, fragt sech was fürne Lösig
Gäu äbe i gloub o nid dassi mir das wett atue... hesch de scho mau bire Reinigung agfragt? Üsi wäre gwäsche und o glettet, aber äbe glette muesme se äuä scho nomau wesi solang si zämegfautet gsi?

@Lula: Aso wenn ig bi öpis vomne letschte Schliff rede, geits meistens um Stunde oder Täg, aber 2 Wuche?? Hoffe drfür wärde sie de Bombe!

30.04.14 14:58
Taeboyana 

@weddingbee: Ig würd se dir im Prinzip eifach eso schänke, aber da ig mini när wett versueche witerzvrchoufe (ad 2015er-Brütli z.B. ) wärs vielech scho gschider, wenni de wieder die komplette 7 hätt. Aber zahle müesstisch mer für die sicher nüt. Aber du darfsch wähle, vo wäm du se wettsch, mir spiuts gar ke Roue d Janedoe isch äuä chli necher vo dir?

@Brütlitreff: Ig ha de Teilnähmerinne gad e PN gmacht mit de gnaue Infos! Eifach mäude wenn öpis unklar isch.

30.04.14 15:01
_janedoe 

Pfingstrose
Aso ich wär au da.

weddingbee
Haha wahr isch. Aso ebe, ich versuechs z verkaufe aber chan echt luege, das ich das erst nach dim Hochziit mache. Denn chönntis dier aber nur zum uslehne gäh. Falls ich aber genau 50 würd verkaufe hetti sicher no zwei übrig, woni dier chönnt geh, denn chönntsches au phalte... hmmm

Taeboyana
Haha eus hed de Typ im Reisebüro au so Camps abotte wo z.T. über 1000.- gsi wäred.... Kraaass oder? Und dette wär ebe so wie ichs verstande ha, wirkli immer nume d Übernachtig debii. De hemmer gfunde, nei danke, aso nur zum übernachte isch eus das eifach viel zviel.
Drücke de Duume, dass sich was finde laht!
Nei schiebe das Thema so chli vor mich her... Wer hed denn dini Husse vorher glettet? Du heschs ja au usem Forum gell? Vlt söttemer mal die Bruut frage wie sies gmacht hed? :)

Zuletzt bearbeitet am 30.04.14 15:05

30.04.14 15:04
Pfingstrose 

Weddingbee: Nei gits ja nöd. Wahnsinnig oder... Aber anschienend isches au so usbueched wills bi Firme so beliebt isch. Mir hend ursprünglich de 20.6. gseit gha dete isch aber s ganze Hotel vo Novartis bueched für ei Wuche! Schöne dänn... Haha, machemer en Tusch... Ich würdi au gern in Bali sie! Bin zwar scho mal gsi aber wieso nöd wieder... Ferie ischs beste uf de Welt! Dörfsch aber uf jedefall en Platz ha bi eus! Hihi... Hani ja da schomal gseit gha. Wer doch voll lustig wenn mir alli bi jewills dere würdet chöne ad Hochziit gah wo gad drah isch. Hihi!

Brüttliträff: Ach ich bin so truurig weni vo dem liese... Wer sooo gern cho und das isch leider nöd möglich.

30.04.14 15:06
_janedoe 

10 Hochzeiten und 10 Traumreisen?

30.04.14 15:14
Pfingstrose 

YESSSSSSSSSS!

30.04.14 15:21
weddingbee85 

@pfingstrose: ou ja, das wär sooooo cool!! aso ich wär für sämtlichi mai-hochzyte no verfüegbar

@janedoe und taeboyana: oje und was machi jetzt? was händ dänn die husse für es material? sinds für normali stüehl? mir händ hundskomuni holzstüehl det...aso nüt speziells.
aso ich würd eui natürlich mindestens s porto geh und gern no en unchoschtebiitrag. eis müend ihr aber no wüsse. mir gönd ja grad en tag spöter id flittis und eusi tz händ scho uh vill sache wo's eus müend hinderherruume. ich weiss nöd öb ich dänn erscht abem 22.06. die husse wieder chönnt zruggschicke...müend ja au no greinigt werde und so...

30.04.14 15:22
_janedoe 

aso bi eus hetts sicher no es Plätzli

30.04.14 15:27
Pfingstrose 

Ich wer für alli vor und nach em 13.06. verfüägbar! Also ALLLLIII!!! Haha, Janedoe! Pass uf ich chume imfall!!!

1 .. 432 .. 862 863 864 865 866 .. 932 .. 997
Location   würklich   Zuletzt   Taeboyana   gspannt   Pfingstrose   richtig   bearbeitet   schaffe   Problem   irgendwie   Janedoe   Iladige   bstellt   squishy   Littlefoot   Hochziit   Hochzyt   malinchen   würklech