| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 434 .. 865 866 867 868 869 .. 933 .. 997
30.04.14 17:31
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Genau und evt. chöntemer gad en Biitrag für de Blog woni mitmache drus mache... Und würklich so miteme Hammer Setting darum würdi sofort mitmache und mal mini Blogpartnerin fröge... Was meineder?!

30.04.14 17:35
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: go for it. han mir scho gedanke gmacht was ich nach de hochzyt söll mit de forige ziit afange. jetz weissis: es neuis projekt!! yippieeeeeee!!

30.04.14 17:35
nala05 

Re: Bräute 2014

@brrutparty-shooting: danke weddingbee fürs erstelle vom doodle, bi scho itrage
aso i find au das mir den fast d andrea näh müesstet, si kennt jo scho d hälfti vo uns
au das mitem blog itrag isch e mega idee, de kömmer mir au ohni 80000fr hochzyt in blog inne

visagiste bruche mir dämfall au no es paar

Zuletzt bearbeitet am 30.04.14 17:37

30.04.14 17:37
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Danke Weddingbee... Bin au itreit! :) Hihi! Han jetzt eifach de Aug. als nei wills den no vieli het wo hürated... Suscht würdis mir scho gah.

Nala: S guete wer das mer denn gad chli so Werbigsmässig mache chönti... Mal überlegge und ifädle. Ich sprich das mal ah... ;) We will see!

30.04.14 17:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jupi das Design für d Wasserfläsche isch cho. :)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 94 kB

30.04.14 18:15
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingsti: hihi den wäre mir models für e blog! findi lustig!
d etikette gfalle mir voll! hesch jetzt scho e lösig wägem usschniede gfunde?

@me: ich ha gescht no e menükarte ah foh "designe"
wie findet ihrs? s isch jetzt e A4 site vo dr längi noch in dr mittti gfaltet wird, das wär den natürli d front und hintr site.

30.04.14 18:49
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Mir sötted glaub e Schniidmaschine im Büro ha. Suscht vo Hand. :) Ich find sie mega cool - eui Menucharte. Schön, schlicht, chic... Chan mer d Schrift guet lese?

London: Tschüssli mitenand! Ich haus... Und wüsseder was? Im verregnete London isches schöner wie da. Juppi!!!

30.04.14 19:00
nala05 

Re: Bräute 2014

Pfingsti: ich mues no en probedruck mache wäg dr Schrift, abr i lieb ebe vrschnörkelti schrifte
Ah jo, mit dr schniidmaschine gohts sichr schnäll :)
Viiiiiil spass z london! Würdi au grad go as tipp: im john lewis a dr oxford street hets im ug hz-deko aso uf jedefall im februar no ka! Have fun!

Zuletzt bearbeitet am 30.04.14 19:03

01.05.14 09:40
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

sue: welcome back :) schön tönts, dini ferie :)

pfingsti: oh etz isch mer aber au grad s herz id hose grutscht .) zum glück häsch e scherz gmacht. vill spass in london (hoffe d u bahn streiks sind verbi).

hmmm das menu tönt fein!

lula: oh das gaht de scho no lang mit de fotis ...

squishy: 206.- für 10 min isch tür aber so viel hett ich etz au no zahlt füres speziells gfährt :) sueched immer no :)

weddingbee: oh mini liebi, so schön hets tönt dis polterweekend. ha scho müsse lache ab dem schmink zuefall :)

shooting: ich luege mal...aber ich cha das amig nid so früeh säge. wär aber super cool ! ab september sett das scho mal ga.

taeboyana: oh mann die reisebüros, s letscht ...

jane: und, gahts chli besser ? *druckdich* oh schade wegem foti, aber freu mi dass dis chleid dir no gfallt. du kennsch mich, ha ja au chli sottig gschichte müsse duremache. mit stil usw..
s chetteli findi super ! ich wirde glaub keis alegge, defür es armband. sueche no eis :)

nala: ha mal sone paschmina schal uf etsy gse i allne farbe...suech der mal s listing use bi glegeheit.

chinder: öper het mal gfragt weg de chind, programm und esse..bi ois sind ja "nur" 3, eusi eigete und de göttibueb vom GG. die essed eifach s gliche, aber sind gratis und mir hend d chrippebetreuerin wo sie ja heinimmt. die macht denn scho öpis mit ihne, aber tönd nid gross sache mitschleppe. mache ihne es gastgschänkli mit stift und malbüechli :)
und a de trauig bringed mini ja d ring.

me: gester grad wieder mal en famose glücksgriff gha. mini sis und ich sueched ja mega nacheme passende barock bilderrahme für i ast z hänke (photobooth)...sind eifach u mega tür überall. bi denn gester churz uf ebay und de erst woni gse, en goldige, mit de perfekte masse (90x50cm) für 10 euro :) ha denn bote, 2 stund vorem end und etz hani de gwunne für 15 euro. versand isch vo berlin, 20 euro aber hey, das isch immer no en drittel (mindestens) günstiger als alles womer bis etz gseh hend ! so cool echt, ha mega freud.
turte hemmer am zistig abig degustiert, mi GG hets det in zug i de beck abgholt. hend beidi die beide gliche gschmäcer fein gfunde: hells schoggimouss und passionsfrucht-mango. etz zahlemer 522.- für e vierstöckigi und 70.- für d lieferig. isch sicherer und eifacher. :) da lohnt sich das glaub scho z investiere. niemer muss uf zug die go hole und vor allem chunt sie sicher heil a :)
und ich ha muuskelkater :/) bi gester im pump gsi und cha chum me richtig laufe. aber ich has vermisst gha die 10 tag woni nid ha chöne ga.
what else ? ah ja, hend etz bi caterer und location afig ca d hälfti azahlt. eigetli simmer super dine, eifach das bastel & nähzüg muss etz no chli vora ga :)
und ZSA termin isch negst zistig. und chleid abstecke au gli :)

so wünsche eu es schöns tägli !

01.05.14 10:05
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: Merci fürz Doodle! Hami ou itreit. Dänke aber mir müesse scho warte bis dr Grossteil (oder ämu die wo wette drbi si) ds Hochzit düre hei, wüu es Shooting mitem Hochzitschleid vorem Hochzit... Es wird de meiste äuä scho eher amne Wuchenänd ga nimi a. Für d Andrea (faus mir würklech sie chöi engagiere) wärs äuä o gschider chli nach dr Hochzitssaison.

@littlefoot: hey bi dir loufts ou! So cool mit däm Rahme. Und Torte tönt ou sehr fein! Dänke dä Priis isch ok für e 4-stöckigi.

@Pfingsti: Schöni Etikette! Hey und viu Spass in London, findet sicher no ds einte oder angere dert fürs HZ!Wär ja Hammer wes würd klappe mitemne Bricht ufem Blog. Weisch wie cool?

@Nala: Aso Visagistin wüssti de ou no gad eini

 1 .. 434 .. 865 866 867 868 869 .. 933 .. 997
bstellt   Zuletzt   Hochziit   würklech   irgendwie   Pfingstrose   Iladige   bearbeitet   Hochzyt   richtig   squishy   gspannt   würklich   malinchen   Littlefoot   Janedoe   Problem   Taeboyana   Location   schaffe