| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 435 .. 867 868 869 870 871 .. 934 .. 997
01.05.14 13:33
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lilian: ah ja defür händ mir ständig frei weg de katholische vill spass bim spargle esse :)

taeboyana: ja, nach de pfingsti und nach de malinchen. 27. juni :)
uh nei, säg das nid, muss schono vill baschtle
wow gli bisch mrs. xx , so guet
ah demfall ke sitzplatzordnig, nur tischordnig...ebe das isch super cool. au mit de destinatione, findi super.
falls de haarkamm vo etsy nüt isch hetti denn au no eine woni nid bruche...-

01.05.14 14:13
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Mir tüe aune e Platz zuewise und mit Tischkärtli aschribe. E Tischplan bim Igang machemer o…und dir? Ui stimmt bi öich geits ja mega nüme lang bis zum ziviler???;O) weisch de scho was fürne frisur am zivile hesch? Hmmm isch ebe no schwierig….ha ja sone orchidee-kamm kouft…und entweder steckis tief im nacke hindere wie ufem foto 1. Oder de wetti se so halb offe ufde site aber mit haarteil wie ufem 2te Bild. Oder de öpis mit zöpfli wie uf bild 3. Weiss o no nid?!;O)

Littlefoot
Weisch scho was fürne Probefrisur wetsch mache?;O) was hesch no alles z baschtle?

Datei-Anhänge
il_570xN_437276805_nrpx.jpg il_570xN_437276805_nrpx.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 80 kB

halb offen.jpg halb offen.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

1.JPG 1.JPG (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 79 kB

01.05.14 14:47
littlefoot 

Re: Bräute 2014

sue: nei ebe weissis noni. ha uf pinterest es paar ideene aber irgendwie wetti lieber en mix uf jede fall uf de site zäme, ev au mitem zöpfli. ha ja denn no d haarblueme :)
mir gfalled dini frisure au all superguet :)
bastle: ha für de photobooth inere papeterie es chalkboard kauft wo scho en rahme drufzeichnet het, mega cool. det wetti eifach no photobooth drufmale mit chride. denn no pompons (oje sicher no 45 chlini und 10 grossi), bänder für uf de tisch nähe (ha letschti mal es bild postet, statt tischläufer), gastgschänk (fläschli mit ere persönliche nachricht a jede), karton buechstabe für candy bar (enjoy), entweder glitzerig, wil d turtespitze vom aldi sind z grob, has zerst welle mit dem mache.
väseli no chli dekoriere sobald ichs ha, lampions mit bänder verziere, aber das weeti erst churz devor mache, susch musi sie irgendwo ufhänke. es chalkboard für d stumpe & whisky bar vom GG falls er das wett , und no ganz wenig candybar gläser verziere wo mer no kauft hend. :)
glaube das längt haha :)

01.05.14 14:56
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey Mädels...

Ooooooh, i ha die Wuche no gar kei Zyt gha fürds Forum, es isch schrecklech viu los!!!

I ha jetz eifach so chli die letschtä paar Site zurg gläsä. Faus i öpis wichtigs übergange müesst dir mi haut druf hiiwiesä!

@Brut-shooting: Das wär ja dr HAMMMER!!! Tragä mi när ou gad is Doodle i...

@Jane: oh nei, das duet mir so Leid wägä dim GG!!! Ha so ghofft dases glich no klappt mit däm Job. Was machet dir jetz? I würd gloub halt ou mal als übergangslösig die 50-70% näh, besser aus nüt. Und ä Lücke im Läbenslouf isch nie schön...

@sue: Cool hesch dini Feriä chönnä gniessä! I finde die zwöiti Frisur mega schön, chönnti mir ou guet vorstellä zu dim Chleid! Aber die andere beide si ou schön. Die ersti isch für mi Gschmack chli z "klassisch", aber das chunnt när ou immer ufs Gsamtbiud druf a, du hesch ja rächt es verspielts Chleid u de würds wieder passe.

@pfingsti: Viel Spass in London! Gniess es...

@Littlefoot: Du hesch ja mega vorwärz gmacht, u hesch no ä Wuche meh zyt aus mir... *panikkrieg*

@me: Mir hei ä mega HZ-intensivi Wuche... GG het am Mäntig si Azug chönnä ga absteckä, er het mega fröid gha. So härzig! I finges mega cool dass er ou so fröid het a sim Outfit. Gester ha när ig mi Termin gha zum absteckä u ha äääääääändlech mis Chleid wieder gseh! Es isch sooooo schön gsi dri z schlüüfe und z wüsse das isch jetz mis. Ha när ou no müessä üebe loufe, v.a. cherä mit dr Schleppä isch nid sooo easy, hahaha. Woni bi hei cho hani GG gseit i müess de aubä irgendwo ä Wändeplatz ha. Ihm hets gad chli angscht gmacht, er meint jetz i heig sones mega usgstellts Prinzässinne-Chleid, aber isch gad guet hani ihn chli verwirrt. Gester si mir no mal bir Amag gsi wäge üsem VW-Bus. Mir hei üs jetz entschiede, dass mir ä nöiä choufe und de eifach so viu drmit umefahre dass er i 20 Jahr ou cool und retro isch. Es isch eifach die sinnvolleri Lösig als e alte wo zwar cool usgseht u drfür nümme lang fahrt oder immer mega viel choschtet im Unterhalt. Jetz ischs aber so, dass die mega längi Lieferfrischte hei, ca. 6 Mönet. Und drum längts unmüglech uf üsi Flittis. Aber dr Verchöifer het när extra gluegt mitemnä Chund vo ihne wo die Fahrzüg när vermietet dass mir det genau so einä chöi miete u das wird üs när a Choufpriis agrächnet, meeeeega cool! Hei eifach d Feriä müessä um ei Wuche gägä hingere verschiebä, aber das isch zum Glück kes Problem gsi.
Hüt abä hei mir ds Träffe mitem Pfarrer, bi scho gspannt was er de zum Trouspruch meint woni ha usgsuecht. Hoffe er laht sich druf i... Aber ja, mal luege.
Und am Sunntig hei mir ja üses sportliche Brutträffe, fröie mi scho druf!!!

01.05.14 15:23
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen : huhu :) wow so cool dis chleid ! hets da sone langi schleppe ? cool dass di GG verwirrt häsch, hani letscht mal au gmacht (ha gseit ich stöch eh me uf ärmeli und so )
hey genial wegem vw büssli. findi super die lösig. wer weiss was für reparature miteme alte gha hetsch- und dass es eu arechnet am verchaufspris- top !
musch doch nid panik becho :) isch no gnueg uf minere to do :)

me: bi mit minere kollegin ja go zmittag esse vorher. a de SUNNÄ :) wo etz scho wieder weg isch leider. ha de chli gjammered wegem polteri, heb doch nüt zum alegge usw...sie het nur glached und denn gseit alles sig organisiert. oje oje musi echt no öpis alegge woni nid wett, hoffes nid
aber bi echt gspannt, ich chan amig nid so lang warte uf überraschige. ich hoff echt schwer dass es no im mai stattfindet, susch vergitzliiiiii

01.05.14 15:28
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Ah so cool... Hihi, da wärde sie sich sicher es schöns outfit für di überleit ha. Hesch kei Ahnig wenn dases chönnt si?

01.05.14 15:43
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: I hoffe sehr dr Kamm gfaut mer, würd mi süsch chli reue das Gäud... aber hesch es Föteli vo dim? und wieso chasch ne de glich nid bruche?
Ja i freue mi sehr ufs Mrs. X Bi scho chli am ungerschriebe üebe muesmi aber de scho chli dragwöhne.
Ou ja de hesch scho no gad e chli Bastuarbeite vor dir


@Sue: Wie machsch de dr Tischplan bim Igang, hesch scho en Idee? Mega schöni Frisure! Die ersti wär mir persönlech eifach fasch chli zweni speziell. uNd wüu mis Neckholder hinge rächt höch chunnt, mueses bi mir äbe rächt e höchi Hochsteckfrisur si. Zöpfli findi ou super, irgendwo eis isch es Muss!
Am Ziviler wotti se haub offe und sone Wasserfall-Zopf, z.B. so http://www.pinterest.com/pin/269512358924548420/ oder so http://www.pinterest.com/pin/10485011606004907/ (eifach statt die komische Seestärndli mini Blüemli drinn)

01.05.14 15:51
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen: nei wil ich ja eigetli gseit han dass ich nüt so verchleidigsmässigs wett und au nüt uffallends aber ebe...chlini schwöschtere losed nid immer haha :)

taeboyana: wow die beide frisure sind u schön
ich han ja die peach/mint blueme bstellt. de haarkamm hani scho vorher eifach mal so kauft gha. passt aber nid i mis konzept :) isch aber u en schöne. ha grad kes foti, aber cha mal eis mache.

01.05.14 16:27
Sue87 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
wooow mega schöni Frisure....!! gfalltmer sehr
tischplan bim Igang machemer entweder mitemne alte Fenster (Bild 1) oder de machemer d Idee wo mir Janedoe gliferet het mitde Spitzedeckeli (Bild 2)

Malinchen
ou das tönt doch super mege öiem Büsli!! Was hesch fürne Trauspruch??

01.05.14 16:29
Sue87 

Re: Bräute 2014

.....und no d Bilder.....

Datei-Anhänge
old window.jpg old window.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 88 kB

Foto.JPG Foto.JPG (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 101 kB

 1 .. 435 .. 867 868 869 870 871 .. 934 .. 997
Location   würklich   richtig   würklech   Iladige   bearbeitet   Hochziit   Zuletzt   Problem   malinchen   bstellt   squishy   Hochzyt   Pfingstrose   Littlefoot   schaffe   irgendwie   Janedoe   gspannt   Taeboyana