| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 543 .. 997
07.02.13 14:16
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Findi au no e herzigi Idee, miteme Täschli... Muesch aber luege, dasses chli gnueg wird, wel vilicht nid jede möcht ein Tag lang sone täsche umeträge Und die einte viellicht sogar no hässig werded, wells jetzt zu dä normale Handtäsche au no dini Täsche "müend" umeschleike

07.02.13 14:57
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hey Zusammen

Hier eine schöne Idee für die, die im Farbkonzept blau und grün haben

http://www.etsy.com/listing/90434757/car...ccessories.hair

Datei-Anhänge
il_570xN.352389956_tg8b.jpg il_570xN.352389956_tg8b.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 81 kB

07.02.13 15:51
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: gfallt mir! wenn mir pfauefädere us Motiv nähme, wird ig definitiv eini i de Hoor ha

Farben:
GG het sich tatsächlich aneghocket und sich öpis überleit är het mir sini Vorschläg oh per mail gschickt, aber leider zeigts es bi mir nid richtig a, drum muessi glich bis hinecht warte. Aber ha grad Freud, asr öpis gmacht het!

Gastgschänk:
Ig finges schön, wenn me öpis sälbergmachts het. E cooli Idee fingi zwar oh, Gepäck-Etikettene oder was ig oh scho gseh ha Fläscheöffner oder Verschlüss, aber eigetnlich fingis glich grad chli too much. Aber so sälbergmachti Sache, wie Konfi odr oh zB die personalisierte M&Ms (ok, die si nid sälbergmacht, aber glich persönlich) fingi toll. Nid so gfalle düe mr Sache wod Näme vom Paar oders Datum igraviert isch, wil das bedütet vilich em paar öpis, aber nid jedem Gascht. Für bi üs chönnti mir Gwürzmischige/Krütersalz vorstelle, wil mir bed gärn choche und ässe, oder oh Konfi oder e Tee-Mischig. Sälber brauts Bier wär natürlich oh ne Idee, mi GG macht das oh scho sit paar Jahr und s isch mega yummie Hei üs scho überleit ob är fürs Apero üs söu es Hochzits-Bier braue mit ere passende Etikette und so, aber glaub das git ihm de zvil ztüe.

Zuletzt bearbeitet am 07.02.13 15:53

07.02.13 15:58
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Zämä,

@Sue: I ha das mau hie im Forum gläse, bisch mau uf dr Homepage gsi? Viellech steit derte meh!? Ja i würdi zHouptblatt wie ou dInfoblätter säuber gugge, ggf gad lah bedrucke, oder säuber drucke, mau luege. Starte aber de mau no ne Versuech zum ganz säuber mache, je nach je...

@malinchen: Ebe, drum wetti mau e selbstversuech starte, eifach ou für zgugge, wie lang das i dranne ha, u wie viu Närve das es brucht...

@Delfinchen: So à la "Die perfekte Hochzeit" uf sixx? Aber Mäuschen spiele wäri sicher interesannt. Aber mit Gäub, Rot u Orange chasch ämu ziemli viu mache. Gad ou bi Blueme u Deko!

@Gastgeschenke: I fändi M&Ms no cool, aber GG isch no nit so überzügt, muess no chli dranne schaffe. Was i ou cool fändi, wäri Konfi. Chasch bruche u isch säubergmacht, wüu so "nume" Dekosache flüge ja de meist eh.
I wetti de eifach zGastgschenk mit am Namensschild kombiniere. Was i ou cool fändi isch für dFrou e Teeglas u für dManne es Bierglas, wo dr Name vom Gast, us Datum igraviert isch. Mau gugge, chunnt de ou chli ufs Budget druf ah, wo mir de für das no hei. Oder Tee u Gwürzmischige isch schöni Gläsli

@Nisliker: Bruche tuets es sicher nit, isch hat eifach "nice to have". Genau wie nes Candy Buffet, oder so.

@malinchen: Tönt ämu ou no guet, mit dire Gschänkliidee. So Nastüechli, schön verpackt, fändi ou schön, eifach für Kirche, für dFröiideträne

07.02.13 15:58
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Kiirche:
I ha jedi Kiirche wo postet worde isch agluägät. Sind alli suuuper schöön und Traumhochziit würdig!! Vor allem wenn’s no ä spezielli Bedütig hend!!

Süchtig bin iich definitiv!! I muä so schnell wiä möglich amigs dä PC ufstarte zum dii neuste News im Forum z’lese! Es isch uuh toll en Ort ha zum sich inspiriärä und Neuigkeiite ustusche!! Ihr sind toll!!

Miin GG und ich sind dä gliichä Meiinig wiä Kleinefeder. Unser Gastgschenk wird au sii, dass sii jo darfet mit uns fiirä und mir ihne s’Esse etc. zahlet. Usserdem ghör ich au im Forum s’erst Mol, dass meh überhaupt chönt Gastgschenk gäh. Da isch bii uns gar ned gang und gäb und drum wird’s au niemert vermisse. Da isch no beruhigend z’wisse. Würd mii wohl recht unter Druck setze. Aber dini Idee malinchen find ii gliich no tolll und voll passend!! Wenn Täschä ned z’gross isch, chönts sii jo in d’Handtäschä inätuä :-P

Mir hend vom Pfarrer ä mündlich Bestätigung für Kiirche bechooh!! Es isch Kiirchä wo mir uns kenneglernt hend!! I’m so happy!! Wenn’s klappt, gsehnt ihr unedra es Foti. Sus beherrsch ich’s eiifach ned... Jetzt fehlt eiifach no s’Mail vo dä Messmerin mit dä definitive Bestätigung. Bin aber jetzt zuäversichtlich!!

Liäbä Gruäss,

squishy

Datei-Anhänge
heiligkreuz.jpg heiligkreuz.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 18 kB

07.02.13 16:01
Lula 

Re: Bräute 2014

@fishy: Du beherschisches...
Und Dini Kirche isch aso ou schön!!

07.02.13 16:09
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ah, wäg de Nastüechli sich mr no öpis is Sinn cho: Ha mau so Stoffnastüechli gseh, wo "Freudentränen" odr so drufgstickt isch gsi. Serig wirdi de für üsi Müetere bsorge, finges drum mega härzig und GG si Mueter het ersch die Wuche nomau zue mr gseit, as si de die ganz Zit wird müesse gränne ir Chile, darum isches sicher no "passend".

@Fishy: Schöni Chile! Gäu isch super, wenn me weiss "dert düe mir hürote"

07.02.13 16:18
nisliker 

Re: Bräute 2014

das findi au e gueti idee! :) ha echli googlet

Datei-Anhänge
2579715.jpg 2579715.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

07.02.13 16:20
nisliker 

Re: Bräute 2014

da no es paar

Datei-Anhänge
2.JPG 2.JPG (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 115 kB

22.JPG 22.JPG (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

07.02.13 16:22
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Da bin ich wieder !

Jatzt ist ein megalanges Mail schon wieder in die ewigen Jagdgründe des Nirwanas eingegangen und weil es jetzt immer geklappt hat , muss ich alles nochmal schreiben !

Habe hier noch Beispiele von Hochzeitstorten die uns gefallen haben;;; Einfach dann in unseren Fraben!!
Und Deko die wir schön finden!!!

Lasst mich bitte mal wissen wie es euch gefällt, danke?!?!

Datei-Anhänge
polka-dot-wedding-cakes-1.jpg polka-dot-wedding-cakes-1.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

heart-wedding-cake4.jpg heart-wedding-cake4.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 118 kB

big-cake758.jpg big-cake758.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 89 kB

Hochzeits-Dekoration.jpg Hochzeits-Dekoration.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 195 kB

Hochzeitsdeko3.jpg Hochzeitsdeko3.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 235 kB

 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 543 .. 997
Taeboyana   Janedoe   gspannt   Pfingstrose   Zuletzt   Littlefoot   Hochzyt   bstellt   squishy   schaffe   irgendwie   malinchen   bearbeitet   Location   Hochziit   Iladige   Problem   würklech   würklich   richtig