| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 435 .. 868 869 870 871 872 .. 935 .. 997
01.05.14 18:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi Mädels

DANKE!!! Iher sind sooo lieb, alli zämä!! <3 Balsam isches, wie iher eim guet zuereded. Es rüehrt mi echt mega. *gruppenumarm* Isch scho komisch, trotz, das mier eus eigentli alli ned wirkli kenned, liidemer und hoffemer mitenand und vorallem freuemer eus mit- und fürenand. Cha nur eimal meh Danke sägä.
GG und ich hend hüt mal chli duregschnuufet. Mier wüssed no nöd, wies am Mäntig wiitergaht aber ich glaube, sälbscht wenn er ab nächster Wuche arbeitslos isch,… d Wält gaht nöd unter. dVersetzig isch plötzlich absolut keis Thema meh gsi, sie sind das eifach voll übergange. Sie erwartet, das er zum jetzige Ziitpunkt sGschäft allei sött chönne füehre und für das seg er zlangsam und machi zviel Fehler. Jetzt chönnteds ihm en 50% Stell garantiere und je nach Arbeit chönnter bis 70 oder 80% ufstocke, aber das isch ja denn au ned sicher und mit 50% chömemer nienehii, da ich mit mim Verkäuferlohn au ned wirkli grossi Sprüng cha mache. Es wär en Notlösig, erstmal..

Pfingstrose
So, ez bini natürli viel zspat, aber ich wünsche eifach glich no gaaaaaaaanz viel Spass z London! Gnüsseds! Ou die Wasserfläscheetikette sind super cho! Cool!

Weddingbee
Nei mier hend kein Notfallplan… Ich gah eifach immer vom beschte us, das wird ez wohl gstraft :D

Nala
Merci villmal füre Link, ha mer au überleit mal ine Swarovski zgah für es Chetteli, aber ez warti mal die Lieferig ab ;)
Schöni Lieder hender usgsuecht!!
Au d Menücharte gseht super us! Passt mega mitem Monogram!

Lula
Hehe, denn wird die Fotografin aber au nöd riich wenn sie i dem Tempo schaffet. Hoffe die Bilder chömed ez de öppe. Au für eus im Forum, haha Sind doch Gwundernase!

Littlefoot
Wie isches eigentli jez mit dim Chleid? Hesch di chönne versöhne demit? De Rahme isch hammer! Hani aber glaubs shco gseit? :D
Und de Priis für d Torte isch ja sensationell findi. Cool. Gschmäcker töned au lecker! Mjam

Taeboyana
Ou, Hochziitsalbträum! Hani vorem Zivile zwei gha. Jetzt aber niemeh. Und hey, zum guete Glück isches nume en Traum gsi :)

Malinchen
Soooo schön mit dim Chleid Tönt richtig verliebt ;)
Hey wow cool wegem VW Bus, isch ja mega grosszügig wenner der chönd arechne lah!

Tischordnig
Mier möched d Tischordnig so, wie d Sue postet hed.. Mit de Spitzedeckeli. Tüend aber a de Tische nöd d Plätz zuewiise. Hani grad letscht Wuche fertig baschtlet :)

Bruutchleidershooting
JAAAAAAAAA! Unbedingt! Bini au debii, tue mi de no is Doodle iträge. Soo cool… Falls eini vo eus de Wettbewerb gwünnt bi ihre chönntemer ja de grad ilöse? :D

Me
Mier hend eus hüt ufgrapplet und mal alles, wo nümme muess bearbeitet werde, in Cheller abegstellt. Ich glaube mier sind ready

Datei-Anhänge
10169339_10203758565629705_8525274824719719479_n.jpg 10169339_10203758565629705_8525274824719719479_n.jpg (45x)

Mime-Type: image/jpeg, 82 kB

01.05.14 19:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

No paar Ideeä zum Thema Tischordnig: (es git sooooooo viel tolli Möglichkeite, ich würd am liebschte alles mache¨!)

Datei-Anhänge
Tischordnung1.jpg Tischordnung1.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 23 kB

Tischordnung2.jpg Tischordnung2.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 91 kB

Tischordnung3.jpg Tischordnung3.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

01.05.14 22:07
ploeischii 

Re: Bräute 2014

hilfe ich bi zrugg!

ha mi nüme chöne ihlogge ohje!!

ich ha mega vil chöne abhögle bin mega happy!

ahja het mir no wer gschribe? weg de seck? ich suech immerno :)

01.05.14 22:07
ploeischii 

Re: Bräute 2014

hilfe ich bi zrugg!

ha mi nüme chöne ihlogge ohje!!

ich ha mega vil chöne abhögle bin mega happy!

ahja het mir no wer gschribe? weg de seck? ich suech immerno :)

01.05.14 22:08
ploeischii 

Re: Bräute 2014

hilfe ich bi zrugg!

ha mi nüme chöne ihlogge ohje!!

ich ha mega vil chöne abhögle bin mega happy!

ahja het mir no wer gschribe? weg de seck? ich suech immerno :)

02.05.14 07:54
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey liebi Brütli und TGIF!

@Jane: haha, das gseht guet us i öiem Chäller! I üsem hätte mir gar nid sonä grossi freii Flächi...
D Sitzplän findi ou sehr cool, dr erst gfallt mir am bestä... I weis no nid wie mirs bi üs wärde mache. Mir wei de Tische Lieder zuewiise und düe när ds Plattecover druf stellä. Am Tisch sälber wei mir keini Platzcharte mache. Aber mues mir ou no überlegä wo und wie mir dr Sitzplan härä düe...

@Hochzytsalptröim: Ja das gits bi mir o... Ha gad letscht Nacht wieder so doofs züg tröimt!

@me: Ds Gspräch mitem Pfarrer gester isch super gsi... Er het mini Vorschläg fürd Predigt guet gfunde und duets versueche umzsetzä. Per Zuefall het er gad dä Sunntig ou ä Predigt zu däm Thema vorbereitet und jetz gani mit mire TZ und mim Mami de ga lose.

När het gester no dr Verchöifer vom VW-Bus aglüte. Mir chönnte dr Bus jetz glich scho im September becho. Für üsi Flittis ischs leider trotzdäm z spät, aber mir si üs jetz am überlegä ob mir halt de eifach no ei Wuche uf Spanie oder Korsika oder so wei im Herbst. I cha denn wägä dr PH leider nümme so lang Feriä näh. Aber er isch üs jetz mitem Pris no mal entgägä cho, klar uf sonä riesä Summe machts nümme viel us, aber i finde glich 1'000.- meh oder weniger isch immerhin öpis.

02.05.14 10:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Bruutshooting
Das wär ja genial, super Idee.. Han mi au grad no itreit.. Han eifach au chli s'Gfühl, dass es no schwierig wierd wegem Termin zfinde.. Mal luege..

Nala05
Han grad no i dini Lieder glost, mega schöni Lieder :)

Taeboyana
Haha guete Kommentar wege de Freitäg :) Aso wenn ich mich mit de Innerschwiizer vergliche, hämer au nöd so vill frei.. Genau Sächsilüte und Knabeschüsse gids no, das wär je en halbe Tag, abr de bechunsch eigendli au nur wenn i de Stadt Züri sälber schaffsch, susch nöd.. Abr dänn findis no speziell, dass iher de 1. Mai nöd händ..

Sue
Die alte Fänschter gfallemer mega guet.. Meinsch würsch sötigi gfinde?

Malinchen
So lässig mit em Chleid :) Und super händer eu entschiede mit em VW-Bus. Finds e gueti Entscheidig. Isch ja mega lieb, dass de Priis arechnet wegem miete und dass eu no mit CHF 1000.- entgege chömed..
Häsch di eigendli au no wege dim Jobagebot entschiede?
Mega lässigi Idee mit de Lieder und de Platte für Tischornig. Voll kreativ!!
Was händer dänn für es Thema bi de Predigt?

Janedoe
Müesam mit därä Job-Gschicht. Drucke eu glich de Dumme, dass es so guet wie möglich für ihn usechunt..
Bin gad chli ab dim Chäller-Bild verschrocke. Meega vill Sache.. phuu.. Abr ich dänk bi eus wierds dänn nöd besser.. So vill han ich nämli nonig posted..

02.05.14 10:29
ploeischii 

Re: Bräute 2014

so mädels!!! ich gah jetzt uf aarau is bastelhus =)

das wird min finanzielle ruin! ich ha vo mim traumjob e absag becho und ha mich jetzt flissig beworbe... es isch so schwär en job z finde wo mamifründlichi arbetsziite het... ali wänd nume immer 100% isch so müehsam =( aber tschaka! irgendwer wird mich büronudle scho wöle hihi

ich wünsch euch jetzt es schöns wucheend!

eui ploeischii

02.05.14 10:29
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Hey Ploeischii
Han der no e PN wölle schicke wege de Plastiksäck.. Du chasch abr kei PN empfange, müsstisch das no i de Istellige ändere.. Ich brächt ein Papiersack volle mit Plastiksäck, han dänkt mier heget vill meh, defür hämer en ganze Turm mit Papiersäck

02.05.14 10:38
ploeischii 

Re: Bräute 2014

sooo pn empfange chani jetzt au =)

 1 .. 435 .. 868 869 870 871 872 .. 935 .. 997
Pfingstrose   Problem   würklech   Hochzyt   Hochziit   bstellt   Iladige   squishy   schaffe   Littlefoot   richtig   würklich   gspannt   Zuletzt   irgendwie   malinchen   Location   Janedoe   Taeboyana   bearbeitet