| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 436 .. 869 870 871 872 873 .. 935 .. 997
02.05.14 11:08
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: Wägem Job hani mi jetz glich no nid müessä entscheide. I cha jetz mal d StV mache während em Schwangerschaftsurlaub und när luege mir de ersch ufs nöie Jahr wie witer. Es hei jetz glich ou no anderi vom Team Inträssä a gwüsse Lektione und drum isch jetz doch nid klar obs nid ufteilt wird. Mal luege, aber StV isch ou scho mal cool.

Fürd Predigt hani ä Stell usm Prediger vorgschlage. http://www.bibel-online.net/buch/schlach...1/prediger/9/#1 I finde vorallem Värs 9 u 10 mega cool. Das isch aber nid genau die Übersetzig wie i derä Biblä woni dehei ha, det ischs no chli schöner formuliert findi. Aber vom Sinn här ischs ja immer ca. ds gliche. I möcht bir Predigt gärn, dass dr Fokus nid durfe liegt dass mir irgendwenn wärde (Ehe)problem ha und mir de denn uf Gott söue vertroue, das hani scho i so vielnä Trouige gseh u i findes eifach irgendwie Schad we amnä Fröidefest dr Fokus när uf däm liegt. Aber bim Prediger geits viu meh um ds hie und jetz und dass me die Zyt söu gniesse wöu me nie weis was chunnt, das fingi no schön für ne Trouig. Aus Trouspruch hei mir när dr 1. Petrus 4, Vers 8-11: Vor allem aber hört nicht auf, euch gegenseitig zu lieben, denn die Liebe deckt viele Sünden zu. Seid gastfrei untereinander, ohne zu murren. Gott hat jedem von euch Gaben geschenkt, mit denen ihr einander dienen könnt. Tut das als gute Verwalter der vielfältigen Gnade Gottes. Wenn jemand redet, soll Gott durch ihn sprechen können. Wenn jemand anderen hilft, soll er es in der Kraft tun, die Gott ihm schenkt. Dann wird Gott in allem geehrt werden. Möglich ist das durch Jesus Christus geworden, dem die Herrlichkeit gehört und die Macht in alle Ewigkeit. Amen.

@ploeischi: oh nei, schad hets nid klappet mitem Job! Was suechsch de? Villecht het dir ja öper usm Forum no ä heisse Tip...

02.05.14 11:19
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@lilian: wäg em bruutshooting. ja wahrschinli gahts de meischte nur am weekend...fänds mega schön wänns natürli allne gächt aber schlussändli müemer halt eifach das datum neh wo de meischte gaht...und dänn natürli au no e fotografin/en fotograf ha. isch ja nöd sicher dasd andrea ziit hät...

@all: übrigens wäg dem bruutshooting: ich han kei ahnig wieviel das mir sind...hät das öper im griff? nöd das ich dänn de doodle irgendwänn schlüsse mit em datum wo de meischte gaht. ich dänke, ewigs chömmer dänn nöd warte wills datum dänn doch au nöd sooooo wiit eweg isch und mir e fotografin bruched...was meinde ihr?

@me: mir sind glaubs ide letschte züüg wasd planig abelangt. so richtig heftig wirds dänn no ide letschte zwei täg wänn mer alles müend id location bringe und det alles ufstelle etc...aber ich glaubs mir händs im griff...
händ am mittwoch no d ändbesprächig mitem pfarrer gha. er isch sooooo luschtig. macht di ganz ziit witzli und isch glich sehr romantisch mit dem wo er seit. freu mi sehr uf die trauuig.

wäg eune tischplän: ich find all mega schön, aber die rähme vo de sue sind de oberhammer...aber mir mached das glaub gar nöd. händ nur 7 tisch, da sött jede sis plätzli finde, oder was meined ihr? macht mer das eifach?

02.05.14 11:28
malinchen 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: wägem brutshooting würdi villecht ä Termin feschtlege bis wenn sich alli sölle iträge im Doodle wo inträsse hei. Und de cha me fang dr Termin fixe und wenn de no Brüt wei mitmache wo sich nid itreit hei, müessä sie halt eifach dä Termin näh wo de scho festgleit isch... Deu chöi halt ou gar nid so viel im Vorus plane vom Job här oder so, aber i dänke mal e Termin festlegä wär scho guet.

I finde dr Tischplan bruchts nur wenn würklech viel Tische si oder wenn me wie mir kei Platzzuewiisig macht. Gar kei Tischordnig funktioniert gloubs nid so guet, das git es Chaos ud Lüt si nur verunsicheret. Aber bi 7 Tische chöi d Lüt ja scho schnäll chli düreloufe und luege ob sie ihres Plätzli finde... Süsch cha ja villecht e TZ no dr Plan im Sack ha und chli hälfe fals es nid funktioniert - so als Backup.

02.05.14 11:34
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@malinchen: super tipp! machi.

@tischplan: ja ebe, ich bin bis jetz nur a hochzyte gsi wos das gar nöd gha hät. und sobald öper sin platz gfunde hät cha mer sich echli dena richte (gliche fründeschreis) das mer au det ide nöchi sitzt und so...mached glaubs keine.

02.05.14 11:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ja genau, so schwierig isch das ja nid und isch ja ou nid schlimm wenns paar Minute duuret. So si d Gäst ou chli "zwunge" die schöni Tischdeko azluege...

02.05.14 12:15
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ladiies, I'm back... Zumindest hani hüt endlich wieder mal ned so viel z tue im Büro

Ich han immer biz mitglese die letschte paar Wuche, aber sorry, weni ned uf alles ig

Kleid: ich han jetzt endlich allne woni grad no so im Chopf gha han es Föteli vom Chleid gschickt, fallsi öpper vergesse han, sorry eifach schnell schribe, denn schickis au no

Janedoe: So en blöde Mist weg em Job vo dim GG ... Aber ich hoff ganz fest, das er bald öppis neus gfindet und den chönder ines paar Mönet säge, das es besser gsi isch so

Malinchen: So lässig, weg em VW Büssli, mengisch gits halt doch de 5er und s Weggli (emel fascht)

littlefoot: De Rahme isch würklich u lässig und zu dem Pris, da chasch ja würklich gar nix säge... Passt zu dir, ich glaub du bisch üsi Schnäplliqueen

Pricana: Herzlichi Gratulation zude erneute Beförderig, du stigsch ja würkli rasant d Karriereleitere ufe

Brautkleidshooting: Sone lässigi Idee, da bini natürlich au debi, suech grad de Doodle und träg mi i

Tischplan: Bi üs isch ja jede Tisch en Staat us de USA, womer scho gsi sind. De Tischplan isch den en Charte us de USA (die https://www.etsy.com/ch-en/listing/96445...ef=favs_view_11 ) woni bim jewilige Staat e Pin dri due und den mit eme Fade zude Persone verbinde. In so etwa wie s Bild une

Me: Ich han letscht Wuche hammer Ferie gha, mir sind go Skitürele uf em Julier und hend suuper Wetter gha. Zum üch biz iversüchtig mache, henki grad es Bild a
Den isch letscht Wuche au HZ technisch einiges gloffe. Mir hend de Sitzplan gmacht. Isch ned mal so schwer gsi, wiemer denkt hend. Hend jetzt d Lüt vode gliche Gruppe bewusst trennt, mal luege wie das den am Fest wird
Den bini endlich bi minere Kollegin wo Floristin isch gsi weg de Blueme. Mir hend jetzt Pfingstrose und Spräynägeli in Bordeaux ergänzt mit verschiedne wisse Blueme. Und s Agebot wo si üs gmacht het findi prislich u super. 1x Brutstruss, 5x Asteckerli, 1x Blueme für id Haar, 2x Armbänder, 1x es runds Gsteck für bim Turteständer, 1x länglichs Gsteck für ufe Altar und am Abig uf üse Tisch, 4x Gsteck wo uf so silbrige höche Ständer stönd, wo den z erst ide Chile im Gang stönd und den am Abig bi de Location für 975 CHF inklusiv Lieferig.
D Tisch tüemer ja den mit Dekoartikel wo zum jewilige Staat passt, dekoriere und ich han sogar scho für fast all Staate s Züg zäme.
Denn bini bim Coiffeur für d Probefrisur gsi. Isch suuuper gsi. Sie womer d Frisur macht, isch mer vo afang a uuu sympatisch gsi und sie hed grad verstande, wasi gnau wet. Henk au grad no es Bild a.
Denn hemer üs gester mit TZ/TM troffe zum s züg bespreche und mir sind uuu schnelld dure gsi, das het mi mega beruhigt.Mir hend den suscht no chli gschnored und sind den all zäme is Cross fit. Isch uu luschtig gsi, aber hüt hend jetzt all mega Muskelkater
So, das wärs mit mim ego update. Han grad es super gfühl, will eigentlich voll nüm so viel pöste offe sind. Am 10. Mai bastli mit mine Mädels s Deko züg und am 17. Mai gömer den no zäme mit TZ/TM go d Chile und d Abiglocation aluege und den hemer au no grad die letscht Besprechig mit em Pfarrer. Janedoe, pass uf, wer da alles iladsch, dini HZ wür den grad uf em Weg lige

Zuletzt bearbeitet am 02.05.14 12:16

Datei-Anhänge
Tischplan.jpg Tischplan.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 193 kB

Frisur.JPG Frisur.JPG (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 48 kB

Ferien.JPG Ferien.JPG (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 123 kB

02.05.14 12:21
Broncos 

Re: Bräute 2014

Teaboyana: Han grad no dini Idee für d Frisur vom zvile gseh. Ich han am zivile au sone "Wasserfallzopf" gha

Datei-Anhänge
Frisur_zivil.JPG Frisur_zivil.JPG (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

02.05.14 13:07
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@broncos: ich bitte au es föteli

02.05.14 13:16
malinchen 

Re: Bräute 2014

@broncos: Ah cool, da hesch ja würklech gad einiges chönne erledige! Trotz de Feriä... (hammer Foto, bi scho gad chli niidisch. ) Isch natürlech toll wens mit öine TZ so effizient louft dases sogar no längt zum ga spörtle zämä. Öie Tischplan findi hammer, das passt mega guet und finde es gseht ou super us... Und d Frisur findi o sehr schön, passt ou mega guet zum Chleid!
Bim Agebot fürd Blueme cha me gloub o nüt sägä (auso ha nid so viu Ahnig, üsi Offerte isch immer no nid da *grml* und kennä mi da o süsch nid so us.) Was für Blueme heit dir gwählt?

02.05.14 13:17
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@bruutshooting: aso bis jetz gsehts schwer nachem 25.10. us...det chönnd alli wo sich bis jetzt agmolde händ...und ich glaub dänn isch au d hochzytssaison einigermasse verbii.
da de mai für vill vo eus inkl. mir sehr aktiv dörfti sii bezüglich hochzytsplanig würd ich d deadline uf de 10.05. setze. ich tue dänn s datum festlege wo am meiste brüüt zuegseit händ und die wo sich nonig agmolde händ müend sichs dänn halt irichte...isch das für eui OK? dänn hämmer au no gnueg ziit zum d andrea afröge oder anderi fotografe.

@broncos: schön bisch wieder emal da. dini frisure sind würkli wunderschön!! gfallt mir sehr guet. bin im momänt no am überlege was ich fürs zivile wott...und no überhaupt nöd sicher. han aber no 26 täg ziit

 1 .. 436 .. 869 870 871 872 873 .. 935 .. 997
richtig   Hochzyt   Janedoe   Iladige   Zuletzt   Problem   schaffe   Littlefoot   Taeboyana   gspannt   squishy   würklech   Hochziit   bstellt   bearbeitet   malinchen   Pfingstrose   Location   würklich   irgendwie