| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 436 .. 870 871 872 873 874 .. 936 .. 997
02.05.14 13:34
Broncos 

Re: Bräute 2014

weddingbee: Eifach ned z früeh am 25.10. bitte, han am 24. Geburi, suscht gsehni denn schlimm us uf de Föteli
Merci weg de Frisure. Was staht den so zur Uswahl bi dir? Bide Frisur für s zivile hani grad gwüsst wasi wet und bin au voll happy demit gsi. Han de ganz Tag die dranume zupft und ich bin suscht voll schlimm i dem. Aber jetzt für s kirchliche hani meh echt au schwer ta. Han mi ned chöne entscheide zwüsched Halboffe, Zöpfli und so klassisch wienis jetzt han. Aber geg halboffe hani mi den entschide wili soooo viel und dicki Haar han, das mer s den eifach z heiss wär bi schönem Wetter und ich hasses wenn de Nacke so verschwitzt isch. Und geg Zöpfli hani mi entschiede, wili d Haar im Alltag uu viel flechte und den isch s irgendwie nüm so speziell. Bin jetzt mit de Probefrisur echt happy, s einzig wo mi biz stört isch, dases vo vore so normal usgseht und d Föteli ja meistens vo vore sind. Aber ich han ja de Schleier, denn isches wieder speziell

Malinchen: Danke für din Nid Mir sind s ganze letschte Jahr nie ide Ferie gsi und han immer nur Föteli vo anderne gseh, drum weti jetzt au mal Föteli zeige
Mir hend Pfingstrose und Spraynägeli in Bordeaux ergänzt mit wiise Blueme. Kenn mi ebe au überhaupt ned us, drum bini froh, dass das ganze en Kollegin macht. Sie wird mi ja chum über s Ohr haue
Hesch du eigentlich mitlerwile au es Föteli mit dir im Chleid? Ich han glaub erst fäng s offizielle Bild uf de HP vom Designer gseh.

02.05.14 13:41
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@malinchen: ou malinchen, wett au es föteli und no öpis: min favoritemeitliname isch dine

@broncos: nenei, wär dänn scho am namittag. wänns dänn das datum überhaupt wird. müend dänn eifach no luege wo das mers mached. d 14er brüüt chömed ja us de halbe dütschschwiiz

02.05.14 13:54
malinchen 

Re: Bräute 2014

@broncos: Hihi, de hesch du mi Niid ja würklech verdient! I würd gloub versuure so lang ohni Feriä... Ah cool, Pfingstrose findi mega schön! Die andere hani müesse googlä gseh ou schön us! I ha äbä kes Digitals Pic süsch würdis allnä wöuä zeigä - chönnt mi de gloub nid ufs Forum beschränke. Aber i cha dir am Sunntig eis mitbringe, mini Mam het denn bim Ussueche Fotos gmacht und mir de es paari gschänkt woni jetz deheim i mim Nachttischli horte und ab und zue aluege wenn GG nid ume isch.

@weddingbee: hihi, i ha mir dä Namä äbä ou chli sälber verpasst... I heisse im Pass nid so, aber sit ca. 10 Jahr sägä mir praktisch alli nume no Malin und es isch so wie ne 2. Name worde woni mi irgendwie ou drmit identifiziere... (ha nie bhouptet dasi normal bi! )
I ha leider kes digitals Pic, du bisch nöime nid drbi am Sunntig?

02.05.14 13:59
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädis

Malinchen
Mier sind zum Glück im Moment allei im Huus, eusi Nachbare sind im Januar uszoge und hend immer no kei Nachmieter, drum chömmer de Cheller voll nutze :D
Nomal e Wuche Ferie mache isch doch au cool. Wieviel chunnt eu de Verkäufer denn ez im Total entgäge?
Schöne Trauspruch!!

Lil.lian
Und das im Chäller isch no nöd mal alles! Wennmer bedenkt, dass d Deko ned vo eus gmacht wird, isches ebe scho erschreckend viel :D

Plöischii
Schad wegem Job!

Weddingbee
Aso mier möched eifach us dem Grund en Tischplan, dass es im Saal ned sones Durenand git und bi eus wird bereits 45Min nach itreffe de erst Gang serviert. Daher sölls chli zügig gah :)

Broncos
Mega schöni Frisur!!

Brautshooting
Ich träge mich uf jedefall no i!!

Me
Han grad am TZ d Täsche übergäh und hüt Abig gahts füre GG ab uf Düsseldorf. Er schnallt überhaupt nüt. De TZ hed gester mit ihm abgmacht, dass sie sich am Abig bi eus treffed am halbi 10ni und obs de no welled grilliere. Denn hani extra nochli umezickt, dass ich am Samschtig am 6i müess ufstah und die ganz sicher nöd zu eus hei chömed am Abig Ich würd sooooo gern sis Gsicht gseh, wenn de TZ ihn hüt bim schaffe abholt :D

Ich han ez no Schueh bstellt wo uhhh guet zu de Ohreringli und em Chleid passed, hoffe sie sind ned allzu höch, s Chleid isch ja inzwüsche abgsteckt :P

Datei-Anhänge
306364614D1.jpg 306364614D1.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

306364614D2.jpg 306364614D2.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 17 kB

02.05.14 14:00
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@malinchen: nei bin nöd debii am sonntig ou schad. wüsstisch dänn evtl. s modäll und de designer? dänn chanis eifach go google ohni malinchen drin

ich säg immer: solangd weisch dasd nöd normal bisch chas nöd so schlimm sii aso isch bi dir alles bestens...mir gfallt malin uh guet. aber min gg hät gseit er chöni nur buebe mache...mal luege öbs dänn glich es meitli git

02.05.14 14:06
Broncos 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Ich het au nie denkt, dasi das chönt ushalte. Währed em Studium simmer immer ide Semesterferie im Winter irgendwo go tauche und den im Summer mind. 2 Mönet id USA, schad sind die Zite verbi Und wenn die nächste Ferie sind, wüssemer au noni, aber hoffentlich chömer bald go flittere ... Ou jaa, ich wett unbedingt Föteli gseh am Sunntig

Janedoe: Danke ... Echt lässig weg dim GG, das tuet ihm sicher guet nach all dem Gstürm weg sim Job. D Schueh gfalled mer sehr guet, und dass obwohl ich suscht wedges ned so elegant finde, aber die irgendwie scho

02.05.14 14:20
littlefoot 

Re: Bräute 2014

huhu mitenand

broncos: heeey wunderschöni bisch i dim chleid
tönt alles super toll dini deko. und so speziell, gefällt mir. was hesch denn so pro staate als deko ? *gwundrigbin* liebe dini frisur vom zivile ich bin aber wie du und wirde d haar ufestecke wil ich au nid mag schiwtze mit minere wulle :)

weddingbee: aso ich weiss noni was ich am 25.10 mache aber mini tochter hät am 23.10 geburi. das heisst es wird sicher nid ga, wil all götti und gotti denn wend verbicho :(
mir hend es nachbersmeitli wo malin heisst. isch chli s schätzi vom mim sohn

jane: woow die schueh sind ja cool- wo häsch bstellt ?
woni din cheller gseh han hani grad müsse denke dasi etz denn mal det une muss ruume. ha afig niene meh platz mit chinderchleidli , entsorgigswar, hochzitstruhene und köffer... de hani grad no e lischte gmacht, was mer a dem tag alles mönd is auto packe. omg mir bruched en lieferwage ich schwörs euch. und mir chönds ja nid vorher bringe, weg dere WM
super schön die tischplän.
ou ja di GG wird sicher auge mache! so cool.
gäll du häsch ja au ohrering vo etsy..aber goldigi fassig ? ich finde mini gönd chli unter mit dem silber, sind so chli und weiss au nid. aber hend au vill koschtet und ich ha scho zwei paar kauft fürs HZ...ooooh oh :;)

malinchen: wow toll wegem büssli ! tönt super dini uswahl mit de predigte. bi nid so chile aber s tönt schön und ich wette da fliessed träne

ploischi: schad wegem job !

lilian: fein gsi dini spargle ? :)

me: ha etz grad no s chalkboard gmacht für de photobooth :) hänks foti a.

Zuletzt bearbeitet am 02.05.14 14:21

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 119 kB

02.05.14 14:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Broncos
Finde Wedges mit dene Korkabsätz au eher summerlich, aber keinesfalls elegant. A die bini ez grad anegsurft (Synonym aneloffe, haha) und ha denkt, jawoll!!

littlefoot
Imfall ungloge - ich ha dier fascht no welle schribe ob au es paar wettsch :D Has vo new look uk.
Das Züüg im Cheller isch ALLES für id Location! Ich ha kein Blasse, wie mer das is Auto bringed. HAHA
Nei, d Ohreringli hend au silbrigi Fassig. Gold hetti ned zum Chleid passt. Drum isch s Chetteli de au silbrig. Finde de Mix gold/silber meischtens nöd so schön.
Meinsch dini sind zchlii oder s Chleid hed scho zviel oder wie?
Woow so cools Chalkboard. De Rahme hesch aber nöd selber gmalet oder? Wo hesch das bstellt?

02.05.14 14:30
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@janedoe: soooo cool wäg dim gg. ich mein, ich han ja scho wiit vorus gwüsst das ich es weekend weg bin und han mega freud gha das ich di ganz ziit überrascht worde bin. aber wännd gar nöd demit rächnisch isch glaub nomal lässiger da hät er sicher freud!!

wäg de deko: ich staple im estrich so einiges. han gester mal chli ornig gmacht. au mit mine accessoires (schueh, schmuck etc.)...uiuiui, da chunnt einiges zäme woni nachane da ufs forum zum verchaufe tuen...aber ich glaub mer händ glich nur d hälfti vo dine sache

d schüehli sind au mega hübsch. ich chan irgendwie kei wedges träge. find das es uh komischs gfühl am fuess...kei ahnig. aber gfalle tüends mir sehr.

ja, du muesch natürli unbedingt as bruutshooting!! je meh umso besser!!

02.05.14 14:31
littlefoot 

Re: Bräute 2014

jane: ahaha ja ich find sie toll, ha ja aber scho zwei paar
nei würd au nid mixe. bis ehbe gwohnt recht grossi klunker a de ohre z ha, früener no eher, jetzt leggi amig chlini a weg de chind und die vo etsy tunked mi eifach erstens chli und mit dene farbe findi sinds eifach nid uffallend gnueg hett gschider mit bling bling gno no. ich wett ja kes chetteli, wil min usschnitt echt schön isch mit dem chleid aber es armbändeli wetti no. meinsch das passt ?
nei das hani so i de papeterie kauft. in luzern (spaeti).

weddingbee: ja du füllsch garantiert cheller UND estrich haha
ah du häsch das gwüsst wegem polteri ? ich weiss ebe nid wenns isch und vergitzle schier. aber gester hät ebe mini fründin gmeint alles sig organisiert, wil ich mer so sorge gmacht ha wil ich nüt zum alegge ha ich bi so gspannt was mini sis und mini fründin hinter mim rugge organisiert hend, am liebste wetti scho s wär morn. aber wenn ich pech han isch es erst im juni haha

Zuletzt bearbeitet am 02.05.14 14:40

Datei-Anhänge
armband2.jpg armband2.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

ohrringe.jpg ohrringe.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

 1 .. 436 .. 870 871 872 873 874 .. 936 .. 997
bstellt   Hochzyt   würklich   Hochziit   Iladige   Taeboyana   irgendwie   malinchen   Location   Janedoe   schaffe   würklech   Zuletzt   richtig   squishy   gspannt   bearbeitet   Littlefoot   Problem   Pfingstrose