| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 438 .. 873 874 875 876 877 .. 937 .. 997
02.05.14 16:14
ploeischii 

Re: Bräute 2014

bi mir gits en wiise blazer

02.05.14 16:17
malinchen 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: Das isch leider nid nur bi Angora ds Problem sondern ou bi normaler Wulle müessä d Schäfli mega drunger liidä. Da isch nüt mit friedlech uf dr Weid umehüpfe u zwüschdüre gschore wärde... I dänkä es git bi fasch allne Produkt ziemlechi ethischi Problem wemä gnau luegt wos här chunnt.

02.05.14 16:35
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@malinchen: weiss scho...s isch uh es brutals thema und di wenigste wüssed bscheid...han zum biespiel erscht vor churzem au erfahre (und eigetli bini ab minere eigete naivität verschrocke) das lädersache meistens nöd us läder gmacht werded wo bide fleischproduktion entstaht sondern das d tier nur für das gschlachtet werded. und das meistens in bangladesh wo die tier dänn ganz übel tötet werded...sither hani es paar büecher gläse. da wirds eim schlächt...

02.05.14 17:05
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

ui, jetz hani glaub alli verschücht. isch imfall nöd mini absicht gsi...

02.05.14 17:46
ploeischii 

Re: Bräute 2014

weddingbee sproblem isch eusi konsumgeilheit und sgfühl das mer immer s neuste haa muess. und de grösst fehler vu ois mensche isch, das mer d waare nüme wert schetzed und kei relation zum wert me hend . alles muess günstig sii aber doch "echt" genau das zwingr industrie s material und d arbet det z beschaffe wos billig isch. de ganz ablauf dehinder interessiert de endkonsument meistens nur oberflächlich.

02.05.14 17:47
ploeischii 

Re: Bräute 2014

weddingbee sproblem isch eusi konsumgeilheit und sgfühl das mer immer s neuste haa muess. und de grösst fehler vu ois mensche isch, das mer d waare nüme wert schetzed und kei relation zum wert me hend . alles muess günstig sii aber doch "echt" genau das zwingr industrie s material und d arbet det z beschaffe wos billig isch. de ganz ablauf dehinder interessiert de endkonsument meistens nur oberflächlich.

02.05.14 17:47
ploeischii 

Re: Bräute 2014

weddingbee sproblem isch eusi konsumgeilheit und sgfühl das mer immer s neuste haa muess. und de grösst fehler vu ois mensche isch, das mer d waare nüme wert schetzed und kei relation zum wert me hend . alles muess günstig sii aber doch "echt" genau das zwingr industrie s material und d arbet det z beschaffe wos billig isch. de ganz ablauf dehinder interessiert de endkonsument meistens nur oberflächlich.

02.05.14 20:58
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Abe liebi Brütlis

De het me e Tag frei und ds Forum isch gad am explodiere Spannendi Theme heiter da gha...

@Tischnumeros: I findes ou nid zwingend nötig, aber irgendwie nice to have Bi üs wirds ou nur 7 Tische gäh. Je nach Luscht und Kreativität machi aber vielech glich e Plan, fänd eifach no cool.

@Broncos: Hammer dini Idee mit dr Deko, soooo härzig und kreativ, I like! Und d Tischornig gseht ou super us. Das wird dr Hit bi dir! D Frisure si ou schön. Die fürs Zivile isch scho eher klassisch, aber i dänke ou mitem Schleier isches när perfekt! Ah so cool hesch du ou sone Frisur gha am zivile! I hoffe sie bringts de schön so häre wieni möcht. Mir geits genau glich, i cha mini Haar im Summer fasch nid offe ha, git viu zwarm...

@Jägglis/Boleros: Hm auso für mi isch sones churzes Jäggli eigentlech ou nid viu anders as es Bolero... ? I stah hie zwar elei drmit, aber i finde äbe Boleros zu Chleider no härzig, ha o es paar deheime und finde, die gseh itz nid auzu schlimm us a mir... ds mintfarbige Jäggli wo du hesch postet malinchen findi am schönste. U süsch wär vielech e Blazer würklech no e Idee. Längi Strickjäggli gö für mi gar nid, finde das e krasse Stilbruch und verdeckt när je nach Chleid die ganzi Taille... Mini Verchöiferin het mir gseit dass sie so Stolas (ha eini aprobiert und sie het mer zeigt wie binde, damit sie häbt und het ächt no schön usgseh) immer a Lager hei u de lanis la drufab cho und ga wes schlimm usgseht 2 Tag vorhär no eini ga hole (ein bisserl Risiko muss sein ). U süsch hätti no sones Spitzebolero (ja es Bolero - shame on me ) in écru woni evtl. scho am zivile alege und wo vielech no würd passe.

@Schmuck: I ha mir hüt gad no schöni Ohrepänk mit dunkurote Steindli fürs Zivile kouft. Dert hätti itz ou aus zäme.

@littlefoot: So schön ds Photo Booth Schiud! Du bisch ächt kreativ (o wenn dr Rahme scho isch gsi - i chönnt nid mau so schön schriebe ) aso wenns dir abem Juni sött längwilig wärde chasch süsch de gad no zu mir cho Deko mache! I ha zGfüu i bi aube soooo nid kreativ oder wenni d Idee hätt (bzw. uf Pinterest gfunge), de bini eifach so unbegabt und bringes sicher nie so schön häre. Hmpf.

@Ploeschii: Irgendwie gsehni dini Biträg aube gad 3x...?

@ethischi Theme: Weme ad Tier dänkt müesst me o ad Mönsche dänke in Bangladesh, Cambodscha etc. u wie die müesse schaffe fürnes T-Shirt wo bi üs im H&M 9.90 choschtet... Aber i gloub da chönnt me ändlos diskutiere...

@me: Ha gester d CD mit üsem Lied für am Zivile az Standesamt gschickt und hüt het sie äxtra aglütte zum säge dass sie sig acho und aus klappi .
morn gö mir uf Sigriswil ga ds Apéro bespräche und bim Bluemelade verbi. Und am Nami darfi no zum Coiffeur juhui... ändlech wieder e aständigi Farb. De wotti de no gad e Termin abmache für Probefrisur und -makeup.
So, i wünsche euch ganz es schöns Weekend und freue mi, paar vo euch am Sunntig zgseh!

03.05.14 01:57
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo liebi Brütlis :)

Öber 60 site i weniger als 2 woche ihr machet mi fertig :p goh drum nur uf das i wo a mich grichtet gsi isch und länke dänn wider i sorry..

@littlefoot: merci för d’info wäge etsy! :) dänn chan jo s’bstelle los goh :

@lilian: gäl isch härzig! ;) meinsch d’lieder för d’trauig oder för s’video?

@janedore: ui nei was isch dänn das för en komische typ öiche TZ??

@pricana: danke vilmol förs komplimänt! =)

@weddingbae: brutshooting?! Hilfe was hani verpasst?! :p ich wär au meeega gärn debi!!! So öbis wär voooll cool! =) wo findi de link zum doodle?? =) am 25.10. chönti sogar dänn hani grad frösch mini möndliche prüefige und alles dure :) wär jo mega witzig hihi :)

@all: wer vo öich liebe häd sich jetzt au för d’Ariann entschide? =) si hädmer es uuh liebs mail gschrebe und sich för d’empfehlig bedankt vo öberem usem forum hihi :) gäl si isch de hammer?! :) fröimi sooo hämer si entdeckt! =)

@me: puh ich han sooo vil news weiss gar ned wo afange! :p s’folgt widermol en lange ego-post sorry! han rächt vil erlediget i de zwöschezyt.. tischordnig isch gmacht (also nur mol fangs wer mit wem am tisch isch) am theolog hämer öises vorbereitigsmail för d’zeremonie gschickt, mega vil idee gsammlet wäg de deko ade trauiig & gastgschänk – jetzt müendmer öis nur no entscheide und bstelle.. han chrälleli (so perle) bstellt zum chetteli z’bastle för d’bluememeitlis etc. etc.

Morn hani mit minere TZ & bridemaids abgmacht zum wäge ihrem chleid (in coral) go luege also meh inspiriere und dänn bstellemer jetzt wahrschindli sust wird das nüt.. ah und im vögeli hani no mega schöni türkissi cravattene kauft för de TZ & best men :) öbis meh abghöglet ;) :p

Good news:

De termin im domino hani chönne verschiebe juhuuu endli mai do bini also schon o froh.. :) aber leider nehmi grad glich ned ab… :p aber wenigstens blibt mir no chli meh zyt för schueh und schmuck do bii nämli immerno total unsicher :p

Hihi min GG isch sit gester in barcelona am poltere :))) han sine kollege mega gholfe dass alles klappet häd :p er häd bismer am flughafe gsi sind gmeint, mir gienget sim beste kolleg go hälfe zügle und gienget s zügelbüssli bi europcar go hole haha isch de hammer gsi! :p ich han sini sache jo müesse packe und scho am SO zo sinere muetter uf basel brocht… und beinahe hetti er öbis gmerkt wiler es paar hose woni ipackt han i de ganze wohnig gsuecht häd :p jo isch eis zügs gsi und mini närve sind sowas vo blank gläge und bin jo sooo erliechteret gsi dass alles klappet häd ;) hihi er häds chum chönne fasse! Er müessi doch schaffe am FR (höt) aber das hani natürli greglet gha hehe :p und er häd d’wält nöme verstande dass sin kolleg glich ned zöglet :p si händ alli so blaui t-shirts agha und händ ihm sonen matrosehuet, en hawaii chetti, en schnauz und es „just married“ fändli id hand dröckt und natürli au es blaus shirt wo voll gschrebe gsi isch mit männerspröch :p er häd usgseh wie en mischig zwösche schwule matros und „it’s a me, mario“ haha :p eher supermario als matros haha :)) jo er isch jetzt det mit sine 4 ängste frönde :) s’geile isch aber, dasses morn witergoht! :p er chunt morn morge z basel a und meint, so das ischs jetzt gsi und dänkt ev. Schad sind nur so wenig debi gsi, zwar die wichtigste, aber sin eignige brüeder wo TZ isch, isch ned debi gsi und so… drum holt au er ihn ab morn und seit so: hey sorry dassi ned debi gsi bin gäl duetmer meeega leid! Han eifach ned frei becho im gschäft… :p und dänn chunter hei und ich säge ihm er söl sich chli erhole und usschlofe, will am obig uf die 7ni heig ich no öbis mit ihm vor es speziells ässe und das sig ebe scho lang reserviert und chöni die tickets ned zrugg gäh… sig halt chli blöd wiler sicher müed sig und so aber ich heig das ebe scho bevori vom poltere gwösst heig abgmacht… (sust würder eh welle dihäi blibe kenne ne :p) dänn am 7ni bringi ne do z’aarau is go west (so es speziells steakhouse im wild west stil) und dänn wartet det aaaalli sini kollege, cousins, brüeder, min brüeder eifach alli uf ihn :)))) und dänn ässets, gönd go go kart fahre und dänn zrugg id stadt vo bar zo bar :p ah und will er so spiderman fan isch hani no gluegt wägemene kostüm, das holt sin brüeder morn grad no ab.. han de jungs mega müesse hälfe bi allem hey nei sogar s poltere vo mim GG hani müesse mitorganisiere :p aber bin jo froh wenn er so es super fest häd ;))) magi ihm vo ganzem härze gönne :)

Und ich han mini assistenzprüefig bestande mit 4,7 und jetzt höt au d’quartalsprüefige zrugg becho und bin i allne 6 fächer gnüegend gsi sogar 4,55 im schnitt wow ächt hammer bin sooo erliechteret! =) wenn das so witergoht hani das jo mit bravur gmeisteret so näbebi näbemene heavy job und hochzytsplanig und allem :p

03.05.14 01:58
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

jetzt no d' bad news:

möget ihr öich erinnere woni amigs öber mini kollegin abglästeret han woni gotti bin vo ihrem chind? Dere wo d’bluememeitlichleidli ned passt häd, die wo mir en riiiise szene gmacht häd will si kei rolle am hochzyt häd also ned TZ oder Brutjungfere oder so isch, die wo tatäsächlich häd welle, dass ihri muetter mit as fest chunt zum ihres 2 jährige chind z’hüete, die wo ned isch cho spalier stoh bim standesamt, will mis gottimeitli dänn mittagsschlof häd pah etc. etc.? you remember?? Die chli isch 2 worde am donstig vorere woche und si häd wider es riiise drama abgloh im letschte momänt abgseit etc.. dänn häd si mir no d’öberraschig versaut und sich verschnort wäg mim polterweekend *grrrr* !! woni vom GG verzellt han und dass si ebe uf barcelona gönd und er rein gar nüt wössi und so häd si gseit: ah AU uf barcelona?! Ich bin jo ned dumm und has grad tschegget! Man die frau isch eifach so öbis vo z’vil!!! Erstens häd si mir d’öberraschig kabutt gmacht und vorallem aber duetsmer so leid för mini engste fröndinne wo sich so müeh gäh händ dassi nüt usefinde! :( weiss jetzt au gar ned obi de andere das morn söl bichte oder dänn im juni eifach so due als hetti vo nüt gwösst aber man bin ned guet i dem und dänn meinets womöglich no ich fröi mi ned richtig oder so debi findis de hammer!! Man ächt het si chönne chlöpfe!! Jo jedefalls de mönsch woni i de letschte johre so vil nerve för si verlore han & so vil i das chind investiert han (händ nur no wägem kontakt gha) – häd mir nach unstimmigkeite (wideremol) per SMS (!!) d’fröndschaft köndet, entsprechend natürli au s’Gottiamt entzoge und sich us de hochzyt usglade (woni öberzügt bin, dass si eh ned cho wäret… s isch nämli en riiise stress gsi för si wie si das dänn wet astelle mitem chind debi hämer no vil chlineri chind am hochzyt aber si isch sooowas vo unbeholfe!!) nei ächt isch eifach grad z’vil gsi!! Händ dänn no mega diskussione per sms gha und ich han mir voll müeh gäh sachlich z’blibe und ned z’öbertribe aber vo ihre sind ussage cho wie: ich glaube du sötsch di schäme.. oder mir (si und ihre ma wo genau glich isch wie si die händ sich ächt gfunde!) närvet öis ab dine besserwösserische kommentär als chinderlosi!! Und si chiemi mit mir als mönsch nöme klar und so gspäss.. de witz isch, dass si sich mit allne verkracht häd! Ich bin die einzig wo si no gha häd!! Und sälbst das isch jetzt för immer passé…. Trurig dass das alles so häd müesse ände ABER uf d’duur isches sicher s’beste.. jetzt cha si mir ächt sowas vo am a…. am mändig goni s’chleidli vode chline go zruggbringe (wenns no goht..) bruchi jetzt jo schwer nöme…. Weisch för si duetsmer voll leid.. han si mega is härz gschlosse i dene 2 johr.. aber wennmer mit de muetter eifach nöme klar chunt hädmer au kei chance en bezihig ufzbaue mitem chind… puh sorry zäme aber das häd usemüesse…

Hey wönsche öich no ganz es schöns weekend und es paar vo öich gsehni jo am sonntig in bärn! =) fröimi ufe bruttfäff! =)

 1 .. 438 .. 873 874 875 876 877 .. 937 .. 997
schaffe   Hochzyt   Janedoe   Hochziit   richtig   Location   Littlefoot   bearbeitet   irgendwie   gspannt   Problem   malinchen   squishy   Zuletzt   bstellt   Pfingstrose   Taeboyana   würklich   Iladige   würklech