| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 439 .. 876 877 878 879 880 .. 939 .. 997
05.05.14 12:21
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@sue: sehr hübschi frisur!! gfallt mir sehr guet!!

05.05.14 12:30
nala05 

Re: Bräute 2014

Hello Ladies!
es seht grad us, as hätti hüt gar kei zyt fürs forum :(

@brutträff:
ha aber au kurz welle sage dases mi geschter seeeehr gfreut het es paar vo euch zträffe! s isch wirkli e tolle nomidag und schön gsi mit euch z pleuderle!
Und vorallem e riiiiiiiese dankschön ad taeboyana! es isch wirkli lustig gsi s tae bo, und au wennis hüt übrall spühr, wäri grad widr drbi

@sue: e wuuuunderschöni frisur! WOW!

@janedoe: joo es goth wirkli nüm lang aber das isch doch toll!
d holzrondelle findi super und du hesch jo scho usegfunde wo/wie kasch optimiere :)

@broncos: schöni freudetränli, do hesch aber viil ztue ka bi 150! :o)

@littlefoot: s chalkboard isch aso wirkil super glunge!!

@weddingbee: au bi dir gohts nüm lang aber schön sindr uf kurs!

so ez sötti widr los! schöne nomidag euch allne!

05.05.14 12:33
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@broncos: ui, han dini freudetränli-nastüechli erscht jetz gseh...sooooo schön ich bin es fuuls und han sie bstellt

05.05.14 12:44
ploeischii 

Re: Bräute 2014

endlich! ich han mini chline deko sächeli au zäme =) grad ihtrudlet:

min vogelchäfig fürd charte
d wimpelchetti woni mache lah ha
mis "Braut" shirt für zum coiffeur zgah und am tag danach z brunche =)


und jetzt döf min allerliebste ahfah mit pompoms falte.. well knapp 500 bletter sidepapier isch au gad cho ;D

05.05.14 12:56
ploeischii 

Re: Bräute 2014

ueeeeeh und jetzt isch sogar no späkli mit allne etikette cho woni bstellt ha fürd wiifläsche und so... det staht druf:

Steffi & Patrick

05.05.14 13:48
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@all: wo sind ihr alli? hüt hetti mal so richtig ziit zum schriebe und niemer isch da alli im hochzytsstress?

05.05.14 13:54
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@weddingbee: Nei, vöööööllig entspannt

@ploeischii: Oh schön, hesch Föteli vo dine Sache?

05.05.14 13:57
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Broncos
Schööööni Tränetüechlihalter (seit mer dem so?)

sasileu
Ich würd suscht nachem Hochziit no 50 Stk Husse verkaufe?

weddingbee
Ich han grad gester erfahre, dass ich mim Polteri am nächste Samschtig ha. Phuuu, debii hani no so viel ztue und gar kei Ziit

nala
Einsicht ist der erste Schritt zur Besserung, haha :D

plöischii
Hesch es Föteli??

me
Grad Sitzig gha mit de Chefin... Ich bin aso suscht daaahaaa :)

05.05.14 14:01
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Dini Rondelle passed sicher bim Gäschtebuech oder bim Chäfig (nimmi a, das isch für d'Chartene?) mega guet!! Uf em Tisch chunts halt würkli druf a, was susch no für Deko druf häsch..
Mängisch hani s'Gfühl mier sind no niergends . Vo de grössere Pöste her wo no fehlt, sind sicher mal d'Blueme. Da müsstemer mal verbi gah. Und bi de Tischdeko simer eus au nonig so einig. Apero-Iladige müemer uumbedingt au no bstelle, dass mer die no chönd verschicke.. Hmm.. Han eifach s'Gfühl alli sind am bastle und am tue und mier möched fascht nüt meh momentan. Isch vilicht so, willi momentan nöd würkli vill diheime bin..

Broncos
Mega schöööön dini Freudetränehülle!! Finds au mit em Logo kuuhl, dass iher das überall händ.

Plöischii
Joah mier wäred alli gspanne uf Föteli..

05.05.14 14:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

lil.lian
Stimmt, bim Gschenklitisch würd sichs vielleicht au no guet mache mit de Rondelle. Mier hend halt nie en fixfertige Probetisch gmacht und werded au keine gseh, das ja einiges a Deko vo eus biigstüret wird und wieder anderi Sache vo de Dekorateurin selber chömed und jetzt langet eifach d Ziit nümme, das no z organisiere.
Iher hend ja au nochli Ziit. Vo dem her sinder sicher guet im Plan... ;)

 1 .. 439 .. 876 877 878 879 880 .. 939 .. 997
Problem   Hochziit   Janedoe   würklech   würklich   malinchen   bearbeitet   Littlefoot   squishy   gspannt   Iladige   Pfingstrose   irgendwie   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   Location   Zuletzt   schaffe   richtig