Bräute 2014 |
|
1 .. 442 .. 881 882 883 884 885 .. 941 .. 997
|
06.05.14 10:58
ploeischii
|
Re: Bräute 2014
eigentlich hani plöischi wele heisse spitzname chunt vo plausch... mache gern plausch ;)
aber ö isch nöd gange hani oe müese neh und so gsehts voll doof us :D
|
|
|
|
|
06.05.14 11:07
littlefoot
|
heey ladies
bi au wieder mal da :)
jane: ou schön wegem job, gsesch, es kommt manchmal anders als man denkt, froi mi :) u de beck isch ja schreg. :)
ploischi: schöni sache häsch bstellt :)
squishy: haha zum schiesse die schwarze schueh :) ich hett der susch no en tipp (etsy), keilabsatzschueh wo dini farb chasch wähle, sind super bequem. wenn wetsch schick der de link.
lamariee: guets züglä demfall
shooting: ou nei schad, es gaht mer echt nid am 25.10.
malinchen: genial wegem büssli, so cool!
taeboyana: super henders buecht, gratulierä :) ou bi strüss hilfi dir gschider nid. ich han selber uf pinterest tonne fotis und cha mi nid entscheide. und ha morn mit de bluemefrau s gspröch !
alegge bim paratmache: ich legge es hemdli a vom GG. de chasch es super abzieh ohni d frisur kaputtzmache und herzig findis au :)
nägel: mache ganz klar gel nägel, wil ichs au susch öpedie mache. ich bi leider en nagelbisserin, wobi ich sie imer nur ganz churz abha, gseht scho pflegt us lustigerwis aber eifach churz.
lula: musi de malinchen recht ge, bi dir isch alles verbi scho, und dankeschärtli gend use, wow :) danke wegem rahme aber etz schribt de mir ich müss bestätige dasi d zollchöschte übernimme. hoffe sind nid z hoch.
me: sind grad ufem ZSA gsi. meine güte hämmer vill formular müsse usfülle. und immer überall d strass, plz, und geburtstadatum..uf jedem immer wiederhole, so dämlich. und rein gar nüt vo de trauig, vom ablauf usw...cha au erst e wuche vorher alüte und mit dere rede. januse. hend etz im ganze 565.- zahlt. schono happig. defür hämmer etz festgleit weg de näme, scho speziell irgendwie. d chind und ich miteme neue name. froi mi aso scho, isch speziell. am samstig hani e fläsche wisswy degustiert und es isch mer echt mies gange. sit de spirale magi alkohol irgendwie viel weniger verlide! früener hani de schono möge chli bechere. komisch. heisst aufgepasst bim polteri und vor allem au bim hochzit. cha glaub nüm so trinke wie früener. ... warte etz au no uf 5 etsy päckli :) susch müsstemer mal die texte schribe fürs is fläschli, für jedde gascht e nachricht. und no pompons bastle. susch simmer no ziemli guet dine glaubi. am samstig dafi zum coiffeur und de gli is chleid schlüfe :)
Zuletzt bearbeitet am 06.05.14 11:09
|
|
|
06.05.14 11:08
_janedoe
|
squishy Mit dere Chefin hett er sich glaub chönne arrangiere aber janu. Jetzt ischs halt so :) Wegem Polteri: Mini TZ hed irgenwenn gseit, dasi denn nüt darf vorha, aber useme andere Grund. Und denn hanis scho chli gahnt... Ha de mit ihre telefoniert am Sunntig und vom GG sim Polteri verzellt und denn hed sie gfragt ob ich au so well abstürze, HAHAHA. Und de hani sie eifach dreist gfragt ober am Samschtig seg :D Aso Keilabsatz isch sicher super zum de ganz Tag drin laufe :) Finde die in Mint fascht no en ticke schöner :)
Taeboyana Yaaaaaay, cool wege de Flitterwuche! Wie lang gönder jetz eigentli? Und heds klappet mitem Hotel?
malinchen Ah übrigens, freue mi meeeeega für eu wegem Bus! Und haha, so gönd d Projekt nöd us, das isch suuuper
plöischii Soooooone schöne Vogelchäfig
Sue Ja, aso eifach Wissliim uf Holz und die bedruckt Siite vom Bild, sFöteli ufs Holz und tröchne lah, abrubble und mit eme durchsichtige Lack fixiere. gaht vielleicht au mit Haarspray oder so :)
me Han ez am Bäcker aglüte und er hed gmeint, dass er die "wichtige" Termine ebe nur deheime notiert und ned im Gschäft aber de Termin sig siteme Jahr reserviert für eus. Denn hani ihm mini Situation erklärt, das ez alles scho bstellt seg und er heds ez ned so toll gfunde, aber zumindescht heder professionell reagiert und gseit, dasmer da ez au nüt cha mache, und en halbe Uftrag heb er ja trotzdem, dank em Resti wo über ihn und de Metzger buecht..
|
|
|
|
06.05.14 11:15
ploeischii
|
danke euch!
ich han mich au ide chäfig verliebt und nochem hochzit wird er wohl mit cherze gschmückt und id wohnig gstellt... mal luege wie das klappet mit em chline!
AT Husse ich han jetzt nomal mitere kolegin gredet über d festbank husse den het sie gmeint die seged mega tüür und ich weiss jetzt nöd wasi glaube set... findet ihr das ahgebot tür oder guett?
2 x fürd bänk inkl. so schumstoff das mer es weichs füdli hät 1 x tisch und zwar die breite 80er
ich mues sie eifach go hole aber cha sie den dräckig wieder abgeh. und d reinigung isch inkl.
chostet tuets pro set: 38.00chf
was meindet ier`??
|
|
|
|
06.05.14 11:16
ploeischii
|
malinchen hesch es foti vom bus? ich liebe die dinger wäns nur nöd äso tüür wäred
|
|
|
|
|
|
1 .. 442 .. 881 882 883 884 885 .. 941 .. 997
|