Bräute 2014 |
|
1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 943 .. 997
|
|
|
|
06.05.14 12:49
nala05
|
Re: Bräute 2014
hey ladies!
@nägel: aso meh mues scho unterscheide.. es git gel-nägel und gel-lack für d nägel. gel-nägel sin die "künstliche" obwohl si nacheme zitli ufem eigene nagel den ufgfüllt wärde. und de gel-lack isch e nagel lack us gel wo meh au untr de uv-lampe mues ushärte loh, dä hebt den ca 3-4 wuche ohni wiiters und seht de au no schön us. i ha ebe beides scho ka, find aber de lack viiil besser!
@schueh: ich ha jetzt doch au wedges bstellt. ha entschiede dases fast praktischer isch wen mir ufem gras usw. mien laufe und schlichtwäg au bequemer http://www.zalando.ch/tommy-hilfiger-eme...11x00e-a11.html aber für s zivile suechi no roti high-heels.
@janedoe: hey das tönt doch scho mol viiiil besser mit dim gg sim job! ich wünsch euch ganz fescht dases klappt! drugg de duume! hmm scho chli komischi situation mitem beck. ich würd jetzt glaub nid nomol alles umkremple, är isch jo chli sälberschuld wen är x-vrschidnigi agändas het und sich fangs 2 wuche vorhär mäldet.
@squishy: hahaha ich ha au zerst dänkt ui..das sin jo hässligi schue aber die richtige gfalle mir guet. es gfalle mir beidi wo postet hesch! ich ha mir das jetzt au so dängt, defür ka ich mini schueh grad mit ind flittis näh und dört no chli schwelge und au susch weni si sicher no ah ha wird. nei mir hän kei wunschliste online, hän eifach gschriebe das mir uns gäld für d flittis wünsche. jo mir würde den eifach das ganze vrlinke aber ebe i dänk au nid das d lüt ez de ganz zyt uf d homepage gön go luege.. mir miesste fast e info useloh
@malinchen: cool wägem vw-büsli!
@taeboyana; so toll wäg de flittis! und du hesch rächt, es sin jo d flittis de dörfs e chli türer as normal si freut mi für euch händrs ohni das doofe reisebüro gschafft!
@plöischii: mega tolle vogelkäfig! aso i dänk 28.- für d husse isch ok, wens je nachdäm mietisch wän si pro stuehl au 10.-, de kämsch jo viil türer...
@littlefoot: omg sooo viil händr dört ligge loh ufem zsa? mir hän de termin nägst mändig, nimmt mi scho wunder! gosch am samstig wäg de keratin behandlig? muesch mir den uuunbedingt vrzelle, bi am übrlege obi das au mol söll wooge! und vom hoortyp här kani mit dir sogar no guet vrgliche ;o)
@pfingsti: welcome back! wie isch gsi london? i ha dini biiträg ufem blog au scho gseh ich suech dich nochär mol uf fb ;o)
@me: mir sötte uns jetzt no für e fotograf entscheide, eigetli hämir uns scho entschiede, den het aber am samstig zobe die einti doch no zrugg gschriebe wo mir au guet würd gfalle. den sötti hüt oder morn mol no mini ikäuf vo konstanz bi minere schwötser go hole, ha e mit spitze übrzogeni schachtle für d karte, 2 kleini glässli für d candybar evtl. und e korb für s bluememeitli kauft.
|
|
|
|
|
|
|
|
06.05.14 13:12
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Min Chef isch no im vorherige Meeting, drum langeds no schnell für en Antwort:blush
Squishy: Es wür ebe au suscht guet passe, ich han glaub keis einzig grüens oder rots Chleidigstück, ich bin meh so de blau, violett, rosa, wiss Typ, vo dem her würs ebe passe und min GG het au scho s ok defür gä
Pfingstrose: Welcome back. Ich han d Biträg natürlich au scho glese .. Suech di suscht au grad mal uf FB
Malinchen: Jaaay, so cool weg em VW Büsli, was hets füre Farb? Wür jetzt also au ned nei säge zu Ferie i so eim
Plöischi: Ich gib da de andere definitv recht, du bisch e 14er Brut, also dörfsch au cho (D Malinchen, d Sue und ich hend ja all au scho im 13i zivil ghürate)...
Janedoe: Du bisch scho chli en Armi, irgendwie gits bi dir immer Theater. Aber guet het sich das mit em Beck so "professionel" glöst. Oder mal luege, was jetzt no bi dim GG sinere Aktion usechunt
Nala: Wow, die Schueh sind uuu schön Würi also au grad chaufe, weni mi richtig erinnere hani die glaub scho mal agha und den ned kauft, wills mer z tür gsi sind für eifach so. Ja irgendiwie gfallt mer d Idee mit de farbige Nägeli immer besser
So... Für meh langeds nüm, s Meeting isch jetzt uf die viertel ab agsetzt Sorry a all woni nix dezue gseit han...
|
|
|
|
|
1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 943 .. 997
|