| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 943 .. 997
06.05.14 12:19
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@zsa: aso mir hüratet ja nöd uf "eusem" standesamt, sprich ide stadt züri. eus hät ja niemer gseit was das für zuesatzchoschte bedütet...händ chf 210 für s vorbereitigsverfahre zahlt (ide stadt), dänn chf 330 det wo mer eus schlussändli traue lönd inkl. familiebüechli und dänn no chf 250 fürd location...naja, macheds ja nur einisch...

@nägel: han au scho vo dem gelnagellack gläse wo schimbar uh lang hebt. ich gang vorem zivile am mittwoch mich go style lah und han au no grad mani-, und pedicure det. dänn frögi grad öb die mir det de nagellack druf tue chönd. müesst dänn aber am samstig schono schön sii. und weiss ja nöd was ich ide täg dezwüsche no alles umenandwusle und mir alles wieder kaputt mach i mim stress

@pfingstrose: schön mäldsch di wieder emal...fehlsch halt scho wännd da inne nöd aktiv bisch

06.05.14 12:22
squishy-fishy

nicht registriert

Mädels ii bii soooo ufgregt. Ha gad miit miine "Vorgänger" abgmacht, wenn iich's mal in Kindsgi go bsuächä gang. I bii soooooo ufgregt und freu mii
(exgüsi voll nöd Hochziitstechnisch, aber es sprudlet nur so in miir )

Lilian: I has s'erst mal im Botty gseh. Dert wiird iich's au hüt go aprobiere. Aber es giits es au uf Zalando (10.- günstiger! ) Drum wenn iich miich für diiä entscheiide, denn hol iich's uf Zalando Vagabond Keilschuhe, denn findets meh gad uf Zalando.

Littlefoot: Also diiä Converse, siind ja eiifach z'viiiel Danke für all diiä Links! Meega kuul, da cha meh d'Farb eiifach wähle. Welli Farb hesch du gnoh? Diin Schueh gfallt mir uuh guät. So schlicht und gliich elegant! I like a lot! Nur wott ii keii Peeptoes. I ha ned so schöni Zechenägel und het keii Idee, wiiä diiä schön machä…

Pfingstrose: Welcome back! Schön hesch in England chönä gniässä. I hoff s'Wetter war besser wiä bii uns?

Janedoe: Perfekt reagiert Bin also gspannt, was dii GG erreicht! I als Catering wär scho chlii gschockt um so en kurzfristige umentscheiid… Aber schlussendlich gots um eu und ned um diiä

Plöischli: Super hesch es bstellt. I finds no ä guätä Priis und au schön für Gäscht, sind d'Bänk polsteret. Bii wem lönd iihr's denn jetzt machä?

En guätä eu allnä <3

Zuletzt bearbeitet am 06.05.14 12:24

06.05.14 12:49
nala05 

hey ladies!

@nägel: aso meh mues scho unterscheide.. es git gel-nägel und gel-lack für d nägel. gel-nägel sin die "künstliche" obwohl si nacheme zitli ufem eigene nagel den ufgfüllt wärde. und de gel-lack isch e nagel lack us gel wo meh au untr de uv-lampe mues ushärte loh, dä hebt den ca 3-4 wuche ohni wiiters und seht de au no schön us. i ha ebe beides scho ka, find aber de lack viiil besser!

@schueh: ich ha jetzt doch au wedges bstellt. ha entschiede dases fast praktischer isch wen mir ufem gras usw. mien laufe und schlichtwäg au bequemer
http://www.zalando.ch/tommy-hilfiger-eme...11x00e-a11.html
aber für s zivile suechi no roti high-heels.

@janedoe: hey das tönt doch scho mol viiiil besser mit dim gg sim job! ich wünsch euch ganz fescht dases klappt! drugg de duume!
hmm scho chli komischi situation mitem beck. ich würd jetzt glaub nid nomol alles umkremple, är isch jo chli sälberschuld wen är x-vrschidnigi agändas het und sich fangs 2 wuche vorhär mäldet.

@squishy: hahaha ich ha au zerst dänkt ui..das sin jo hässligi schue aber die richtige gfalle mir guet. es gfalle mir beidi wo postet hesch! ich ha mir das jetzt au so dängt, defür ka ich mini schueh grad mit ind flittis näh und dört no chli schwelge und au susch weni si sicher no ah ha wird.
nei mir hän kei wunschliste online, hän eifach gschriebe das mir uns gäld für d flittis wünsche. jo mir würde den eifach das ganze vrlinke aber ebe i dänk au nid das d lüt ez de ganz zyt uf d homepage gön go luege.. mir miesste fast e info useloh

@malinchen: cool wägem vw-büsli!

@taeboyana; so toll wäg de flittis! und du hesch rächt, es sin jo d flittis de dörfs e chli türer as normal si freut mi für euch händrs ohni das doofe reisebüro gschafft!

@plöischii: mega tolle vogelkäfig! aso i dänk 28.- für d husse isch ok, wens je nachdäm mietisch wän si pro stuehl au 10.-, de kämsch jo viil türer...

@littlefoot: omg sooo viil händr dört ligge loh ufem zsa? mir hän de termin nägst mändig, nimmt mi scho wunder!
gosch am samstig wäg de keratin behandlig? muesch mir den uuunbedingt vrzelle, bi am übrlege obi das au mol söll wooge! und vom hoortyp här kani mit dir sogar no guet vrgliche ;o)

@pfingsti: welcome back! wie isch gsi london? i ha dini biiträg ufem blog au scho gseh ich suech dich nochär mol uf fb ;o)

@me: mir sötte uns jetzt no für e fotograf entscheide, eigetli hämir uns scho entschiede, den het aber am samstig zobe die einti doch no zrugg gschriebe wo mir au guet würd gfalle.
den sötti hüt oder morn mol no mini ikäuf vo konstanz bi minere schwötser go hole, ha e mit spitze übrzogeni schachtle für d karte, 2 kleini glässli für d candybar evtl. und e korb für s bluememeitli kauft.

06.05.14 12:50
Broncos 

Wieso gend ihr immer am Zistig so gas? den isch bi mir amigs d Höll los im Büro

Han aber nur schnell min Senf zude Nägeli welle gä: Also ich han ide Staate mal de Nagellack wo lang hebed druf due la und isch würklich super gsi. Het uu lang ghebed und bi mir bröcklet das Züg suscht amigs nach es paar Stund wieder ab. Chani also nur empfehle.
Bi mir gits Gelnägel für d HZ. Hans suscht amigs nur ide USA gmacht, wills mer da eifach viiil z tür gsi isch und bim Volleyball ned so praktisch gsi sind, aber han jetzt eini gfunde wo mit Studenterabatt ufe aständig Pris chunt und min Volleyballkariere hani ja beendet Han am Fritig de Termin, hoff mal sie machts guet. Den füllis eifach vor de HZ nomal uf. Chan mi eifach ned entscheide, öbi French söll mache oder d Nägel i dere Farb wo d Blueme und s Kleid vod TZ isch (sone Art Bordeux/violett)... Was findet ihr besser?... Ich entscheid den glaub spontan

So und jetzt muesi s Teammeeting vorbereite, isch ja scho bald 1

06.05.14 13:01
squishy-fishy

nicht registriert

Nala: Also sind dass d'Schueh für unter s'Bruutkleiid? I bii gad froh Denn bin ii nöd dii einziig Bruut wo Keilpumps alege will. Ha scho denkt, ii muä in ä Gschmackstherapie Mir gfallet guät! Finds meega lässig! Und werum muä meh aah dem Tag so "extravaganti" Schueh alege, wenn meh sus überhaupt ned dä Typ defür isch

Broncos: Also ii fänd Berdeux/violetti Nägel suuuper! I would love that! d'Frag isch eiifach, obs nur am Tag lässig isch oder au im Alltag diiä Nägel zu diine Outfit passet. Wenn im Alltag irgendwiä nur knallgrüän a hesch, würds denn nüm so passe d'Nägel hebet ja hoffentli länger wiiä "nur" dä Hochziitstag.

Weddingbee: Du hesch recht, meh hürotet nur eiimal. Aber gad abzocke, will's ned "eues" Standesamt isch, muässt ja ned sii. Aber ändere chan meh an dä Bürokratie au nixx.

06.05.14 13:04
Pfingstrose 

Hoi zäme…

Sooo mini neui Chefin (haha, tönt doof isch nemlich eher e Kollegin) isch jetzt gad in Mittag und ich chan schnell lostöggele zum chli mitmach i eure Rundi! Ich han alles glässe aber chan mich nümme a alles erinnere. Hihi!

In London hämmers mega guet gha. Also mir zwei eifach aber mir hend müsse feststelle dass mer die Stadt suscht nüme bruched. Hihi! Es isch sooo dräckig ächt wird immer schlimmer. Mir sind ja no uf Brighton und es isch de Hammer gsi dete! Sooo schön. Han mich natürlich au mega über mini Schwöster gfreut. D Lüt sind aber nöd so toll darum gahts ihre nöd so guet dete. Aber d Stadt unds Meer dete… Herrlich! D Adèle wohnt übringens in Brighton. Ich han paar mega schöni Schueh kauft in London und au sautür! Haha… Aber was min GG chan chani scho lang. Puahahaha…

Finds mega lässig lässed ihr immer wieder mal min Blog. Freut mich mega fest. Die Unterstützig chani würklich bruche und schetzes au.

Nägel: Hm, ich find so Gelnegel würklich öpis ganz gruusigs. Also nöd unbedingt die wo mer striche chan und den isches guet sondern die wo mer da no asetzt. Irgendwie findi au ihr sind doch alles so hübschi und hend so „natürlichi“ Hochziite mit super schöne Chleider und nöd so kitschigs Zeugs da händ ihr das au alli garnöd nötig. Aber das isch glaub chli mini Istellig wo jede natürlich anderst mache dörf. Ich han au eher brüchigi Negel aber miteme Nagelhärter bringis rächt guet hie dass wenscho nöd gad ganz churz sind. Min GG het drum eh nöd gern langi Negel. Hihi! Han mir aber in London im Kiko au gad min Nagellack mit ihm usgsuecht. Haha! So gaanz en finne Rosa/Peach Schimmer wo so chli fini Goldpartikel hät. Dezent aber chli fästlich. Meh wotti garnöd. De duni den schön am Abig vorher ane und guet isch… Ab id Täsche vo de TZ falls en Teil absplittered.

06.05.14 13:06
nala05 

@broncos: ich find nägel in bordeaux/violett au e tolli idee! ha mol irgendswo e brut gseh wo kanllrotinägel zum rote bluemestruss ka het und das het sehr schön usgseh!

@squishy: jo das sin de d schueh für unter s kleid ;) es het jo e paar wo keilabsätz hän welle nid? i ha jo d idee vo do i bi zwar eher de high-heel typ susch, aber i däng jetzt eifach mol praktisch und im summer hani sehr viil wedges ah, den passts widr
und e gschmacksvrstuchiig hesch du sicher nid! gschmäcker sin halt vrschiede, wär jo langwilig wen mir alli s gliche toll finde

Zuletzt bearbeitet am 06.05.14 13:09

06.05.14 13:11
Pfingstrose 

No en Idruck!

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 85 kB

image.jpg image.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 177 kB

image.jpg image.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 141 kB

06.05.14 13:12
Broncos 

Min Chef isch no im vorherige Meeting, drum langeds no schnell für en Antwort:blush

Squishy: Es wür ebe au suscht guet passe, ich han glaub keis einzig grüens oder rots Chleidigstück, ich bin meh so de blau, violett, rosa, wiss Typ, vo dem her würs ebe passe und min GG het au scho s ok defür gä

Pfingstrose: Welcome back. Ich han d Biträg natürlich au scho glese .. Suech di suscht au grad mal uf FB

Malinchen: Jaaay, so cool weg em VW Büsli, was hets füre Farb? Wür jetzt also au ned nei säge zu Ferie i so eim

Plöischi: Ich gib da de andere definitv recht, du bisch e 14er Brut, also dörfsch au cho (D Malinchen, d Sue und ich hend ja all au scho im 13i zivil ghürate)...

Janedoe: Du bisch scho chli en Armi, irgendwie gits bi dir immer Theater. Aber guet het sich das mit em Beck so "professionel" glöst. Oder mal luege, was jetzt no bi dim GG sinere Aktion usechunt

Nala: Wow, die Schueh sind uuu schön Würi also au grad chaufe, weni mi richtig erinnere hani die glaub scho mal agha und den ned kauft, wills mer z tür gsi sind für eifach so. Ja irgendiwie gfallt mer d Idee mit de farbige Nägeli immer besser

So... Für meh langeds nüm, s Meeting isch jetzt uf die viertel ab agsetzt Sorry a all woni nix dezue gseit han...

06.05.14 13:17
_janedoe 

lil.lian
Kei Ahnig was min guete Maa ez macht. Aber bin gspannt ;D

weddingbee
ühhh isch aber scho recht viel Gebühre! Hihi hoi im fb :))

squishy
Juhuu cool chasch in Chindsgi go bsüechle :)

nala
was sind eui zwei Fotografe Favorite?

Pfingstrose
Ich glaub genau de Nagellack vo dem du redsch hani au deheime :) KiKo isch ebe scho cool mit de Uswahl :)

Nägel
Ich han dihei alles zum GelNägel mache. Min Ex hed mier en Kurs zur Naildesignerin gschenkt und en Ziitlang hani immer Gelnägel gha. Kei Ahnig was ich da drah schön gfunde ha. Ich denke für d Hochziit tuenis de au eifach lackiere. Ich han nöd schöni Nägel. Würkli. Aber ich fühle mich voll nöd wohl mit de Gelnägel und vorallem gönd mer denn mini Nägel so kaputt dases mier das nöd wert isch.

me
Han gad es SMS vom GG becho 'Liebe Gruess vo dim Mami'. Ez ischer eifach spontan e Stund zu ihre gfahre, daser sie i ihrere Mittagspause cha überrasche :D Ich find das soooooooo härzig! Mis Mami hed denn au gseit, es seg doch egal, wo dass mer de Apero bstelled, schlussendli ischs anderschume s'gliche in grüen. Ez lömmers eso :)

1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 943 .. 997
schaffe   Janedoe   Hochzyt   squishy   Taeboyana   bstellt   Problem   gspannt   Littlefoot   bearbeitet   Pfingstrose   Iladige   irgendwie   Zuletzt   malinchen   würklech   Hochziit   würklich   Location   richtig