| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 444 .. 885 886 887 888 889 .. 943 .. 997
06.05.14 13:19
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ohhhh NEID. Schöni Schueh!

Broncos
Hehe grad letschti hani imfall denkt, das ich immer am umejammere bi will irgendöpis ned lauft wie ich das gern hett. Vlt liits ja eifach a mier? :D

06.05.14 13:37
nala05 

Re: Bräute 2014

@broncos: wen dir dide idee immer besser gfallt mit de nägel, isch jo super! de isch d entscheidig jo scho gfalle!
i ha die schueh ebe au susch scho mol im lade ah ka, sin mir den au ztür gsi, aber ez ischs grad super so.. win-win situation!

@pfingstrose: hmm schad händir london satt. ich lieb die stadt
tolli schueh! de nagellack tönt ganz schön!

@janedoe: die fotografinne hän beidi kei website mit hz-föteli leider.. ka aso gar nüd zeige aber die eint ischem kolleg sini kollegin und die ander isch mir vonere bekannte empfohle worde. ez bruchts den glaub e pro und contra liste haha oder susch e entscheidigshilf.
jööö isch de härzig vo dim gg! aso bhalted ihr e apero jetzt so wies isch, richtig?
nei du bisch doch nid immer am jammere! wenns nid lauft, laufts halt nid! das isch nur mitteile und nid jammere!

06.05.14 13:41
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
Also denn hoffi eui Pro und Contra Lischte bringt Klarheit :)
De Apero blibt jetzt so wie planet. Uf d SchwiMu loster offebar besser

06.05.14 13:43
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@jane: hoiiiiiiii han ebe dänkt ich fang mal a brüütli sueche. aber du bisch di einzig woni gfunde han und wie d pfingstrose zum nachname heisst weissi gad au nöd...grumml

@pfingsti: siehe oben. und wow, schööööni schueh. d lieblingsschuehmarke vo de catherine middleton
mir sind ja im märz z london gsi und mir häts aso au abglösche...müesst nüm gah.

06.05.14 13:46
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: ja und 100.- hemmer scho im dezember azahlt gha
jep, ga am samstig go keratin mache freu mi u, grad no schnide und alles. mini sis chunt au mit, und denn no chli in zara. :) chent ja au sones vorher nacher foti mache wenn wetsch.
oh so lustig han mir die schueh letscht jahr au wele bstelle :) find sie cool.

squishy: mir sind es paari mit wedges da :)

pfingsti: schön gsehts us das foti vo eu beidne :) din bitrag uf ***ZENSURIERT*** mit de brutjungferechleider isch mega :)

broncos: wär doch schön, so dunkel, aber denn scho de ganz nagel oder ? han gar nid gern gelnägel mit so züg druf, nur french mit perlmuett oder glitzer maches au immer u churz, die asiatinne lueged amig scho doof weni säge no chürzer mache :)
hane ebe würkli churzi und breiti nägel, isch nid so wiblich

jane: jöö din GG :)

06.05.14 13:47
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Weddingbee / Nala: Isch no lustig wege London... Aber mir gahts glich wie de Weddingbee. Mir sind imfall riise London Fans gsi... Bin ja jetzt scho s 4 mal gsi über ca. 12 Jahr verteilt. Es passt mer jetzt eifach nüme. Die Organisation und die Koste wo eifach e Frächheit sind... z.B. häsch früähner bi de U Bahn no chöne Zone 1-2 Tageskarte löse... Und jetzt chasch nurno Zone 1-6 wo au dementsprechend öpe 3 mal türer isch obwohl die andere Zone nie bruchsch! Und stell der mal vor Turis müssted in ZH 30 CHF vom Flughafe id Stadt zahle. Den wered mer wieder die böse aber in London... Tja dete isches selbstverständlich und die Züg sind ja würklich am verrote. Aber gässe hämmer guet... Hihi! Sind bim Jamie Oliver gsi...

06.05.14 13:55
nala05 

Re: Bräute 2014

@janedoe: hihi so guet..d schwimu strahlt vilicht meh autorität us ;-)

@london: ich bi vilicht au vorighnoh as halbi ängländerin aber was mi au chli gnärvt het im februar isch d ÖV situation, friener hesch au könne e 3-tageskarte für die innerstädtische u-bahn one löse, goht ez au nüm. lustiger wiis simer aber eimol rächt wiit use gfahre, de hets sichs wenigstens für ei dag glohnt ka. und jo london isch haöt scho tüür.. d bahn in ängland im allgemeine.

@littlefoot: ohhh jaaaa vorhär nochär föteli! hmm tönt nacheme schöne fraue-dag wo ohr do plant händ! wünsch dir jetzt scho viil spass!

@me: mol e frog an alli: het irgendöper roseblätter zum streue?? wenn jo, vo wo?

06.05.14 14:00
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: haha ich bi au citizen of england (mis mami isch in london gebore), aber nonie gsi komischerwis
ok denn machi das denn mit de fotelis :)

facebook: etz hani grad es paar vo eu agfragt

06.05.14 14:01
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Ja guet wenn du halb Engländerin bisch chanis verstah. Ich finds eifach chli seltsam dass mir als Schwiizer s dete no türer findet. Vorallem für de Standart wo scho chli schlächter isch. Nei s lustige isch ebe, dass mir vo London uf Brighton (Two Way) weniger zahlt hend weder ONE WAY vom Flughafe ad Victoria Station! Krass... Nöd...

Roseblätter: Chasch imfall eui Floristin fröge, ob du d Rosebletter "halbwägs" verwelkte Blueme chasch ha... Also vo Rose. Die chönds nüme verkaufe sind aber perfekt zum streue... Obwohl mir nöd mal werdet ha. Dörfed nöd. :)

06.05.14 14:06
Sue87 

Re: Bräute 2014

Nala
Wie bringt me de dr Gel-Nagellack wider ab? Nagellackentferner? Mir werde Rosebletter zum streue ha fürd bluememeitli also echti und dänke da fragi de gad d Floristin…

Pfingstrose
Hesch du e Blog?? Dafi de link??;O)

Holzrondelle
Hetmer öper e tipp wome chli grösseri chönti choufe so durchmesser 20-30cm? Imne Migros do it yourself?!;O)

 1 .. 444 .. 885 886 887 888 889 .. 943 .. 997
gspannt   würklech   Hochziit   bstellt   würklich   Problem   Iladige   Janedoe   malinchen   richtig   Taeboyana   irgendwie   schaffe   Hochzyt   Location   squishy   Pfingstrose   bearbeitet   Littlefoot   Zuletzt