| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 444 .. 886 887 888 889 890 .. 944 .. 997
06.05.14 14:15
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@sue: ich glaub bezüglich holzrondelle isch d janedoe hüt aktiv...

06.05.14 14:16
_janedoe 

Re: Bräute 2014

London
Wo mier nach Wiehnachte gsi sind, sind d Züg nöd gfahre. Vom Flughafe id Stadt hemmer schlussendli fast 3 Stunde brucht und das isch echt müehsam gsi. Ich ha mich au gwunderet, wieso mer plötzli so igschränkt isch mit dene ÖV Billet. Finde au, dases en riese Tourischte Abzocki isch. Janu, ich bin glich Fan :) Mini Schwö und ich wend wieder direkt nach Wiehnachte gah, de Usverkauf isch eifach haaaaaaammer! :D

facebook
Mit es paarne bini ja scho friends, freue mi aber au über neui Gsichter!

Sue
Min GG hed ez grad i de Sägerei nahgfragt. die wend 12.- für ei Rondelle. Spinner!

06.05.14 14:17
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Nachtrag
Durchmesser 10-15cm, oval. Trotzdem gspunne

06.05.14 14:17
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Welcome back! Mues ou gad wieder ga läse was u Schöns gschriebe hesch .

@Sue: dr Blog isch ***ZENSURIERT*** (vore dran no es www u hingedran es punkt ch - es zensurierts drum hie )

@Gel-Lack: Chame schints mit normalem Nagulackentfärner abmache. Findi äbe super.
Farbigi Negu am Hochzit: Ah cools Thema, für mi wär natürlech rot e Option (wie chönnts o angers si ), aber i ha zGfüu gha das sigi de vielech scho gad chli over the top aber irgendöpis rots dinne müesst ja scho fasch si, zu de rote Schueh? Aber rote Glitzer erinneret mi zfescht a Wiehnachte

@Nala: Du hesch gloub mau no gfragt wäg de Fuessnegu? Ig ha ou Peeptoes und ga de no id Pedicure. Fürs Zivile (o dert hani Peeptoes ) machi se aber säuber, ha mir jetz dä super Hornhutroller kouft und due de eifach schön lackiere. I cha mini Fuessnegu nie u lang ha wägem jogge, düe mir süsch weh ide Schueh.

@littlefoot: Bi ou gspannt uf dini Keratin-Kur! Hihi, i hase am Samsti bim Coiffeur ou wieder mau la strecke, scho immer chli ungwohnt (obwoui nid extremi Locke ha). Ha när zGfüu gha mini Haar sige lenger as vorhär, so im Stil "si das würklech aui mini"?

@Janedoe: Ja es het no klappet mitem Hotel, sogar mitme Doppubett Si jetz 6 Nächt bi GGs Gotte im Wildlife Camp Zambia, denn 3 Nächt im Victoria Falls Hotel und 3 Nächt i somne Luxury Tent camp, all inclusive mit Flussfahrt, Kanu etc. etc. Chas no gar nid richtig gloube. Jetz müesse mer no zu dere Impfberatig wäge Malariaprophylaxe.

Zuletzt bearbeitet am 06.05.14 14:21

06.05.14 14:18
littlefoot 

Re: Bräute 2014

sue: de luegsch gschider uf etsy imfall
aber ich meinti de lilian ihre GG isch au schriner....

weddingbee: ha di grad agfragt, kenne ja din name weg de izahlige

06.05.14 14:19
littlefoot 

Re: Bräute 2014

ladies jaged mi usem forum sett schaffe aber ha üüüberhaupt ke luscht. ha scho schlechts gwüsse, bi ja nur zwei täg im büro

06.05.14 14:19
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Syuishy-fishy
Woow mier gfalleds würkli guet dini Schueh.. Vilicht bstellis au mal . Abr schad gids die nöd in wiis.. Und wänns mer nöd gönd, schickis eifach wieder zrug, han eh e riese Rücksendequote (wie mer au immer dem seit).

Nala05
Ah super mit em Fotograf!! Händer eu für sie wo den no gschriebe hät, entschiede? Achsoo han gad no wiiterglese . Oder susch mal bi beidne go Föteli aluege? Sie händ sicher no Albe wos der chönd zeige?
Gfallemer au no dini Schueh. Nur chli z'höch…
Vo irgenwo hani mal en Link gha, wo konservierti Roseblätter chasch chaufe.. Muen mal sueche..

Broncos
Finds no kuhl, wenns violett würsch mache.. gseht sicher no lässig us :)

Pfingsti
Schöni Schueh :) Sindr im Barbecoa gsi?
Muesch dänn eifach ime andere Team go ushälfe?

Janedoe
Voll härzig vom GG :)
Krass de Priis

06.05.14 14:27
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Wege de Rondelle, also bi Schriinereie händs normalerwiis keini, eher so bi Sägereie.. Bim GG im Gschäfts händs keini, wills das überhaupt nöd bruched. Abr s'chunt au chli druf a, uf was das d'Schriinerei spezialisert isch.. Abr chan au kei Tipps geh, wo mer sötigi susch no guet chönti becho :-/
Mier händs ebe au nur, will am Grossvater vom GG es Stuck Wald ghört und dur das hät er den en Baum i die Rugel chöne versage..

FB
Suscht chönted mer au e Gruppe gründe?

06.05.14 14:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

http://www.depot-online.com/ch_de/astscheiben-holz-250g

06.05.14 14:33
nala05 

Re: Bräute 2014

@sue: mit nagellack entfärner mit aceton din, kunnt aber au uf d marke druf ah glaubi.

@janedoe: ich find london halt eifach au toll zum shoppe, es het für alli öpis und das findi schön!

@taeboyana: jä bin ich gsi wäg de fuessnägel merci! hesch dä neui hornhuutroller wo grad übrall ufliggt und wärbi gmacht wird? dä muesi mir glaub au no hole, de ka ichs mind. fürs zivile sälber mache. vilicht lackieri si knallrot, würdi irgendwie no lustig finde.
wäg de malaria prophylaxe mir sin jo letscht joor z kenia gsi und mi vatr isch grad zrugg ko au vo kenia, bi momentan fast scho expärt ;o) mir hän malarone ka. das isch realtiv erträglich gsi, hän beidi eifach magevrstimmige chli ka. aber anderi prophylaxe hän anschiinend no viil meh näbewirkige. etl bruchet ihr no gälbfieber impfig je nach gebiet.
uf safetravel findsch au rächt viil infos zu allne gebiet.

@lil.lian: mir hän vo einere fotis gseh und vo de ander nur nid-hochzytsföteli bis jetzt. i hoff mir könne uns gli entscheide. d schueh sin imfall wen meh si ah het mega bequem und meh merkt d höchi gar nümi, ha zerst au gfunde sin rächt hoch, aber es goht wirkli!

@roseblätter: merci euch für d tipps! i dämfall frogi mol d floristin, oder wen d lil.lian de link findet luege dörte!

@FB: ich ha bis jetzt nur d janedoe, d pfingsti und littlefoot. vo euch andere weissi vo de meiste de nochname gar nid

 1 .. 444 .. 886 887 888 889 890 .. 944 .. 997
Pfingstrose   gspannt   Janedoe   Littlefoot   Problem   irgendwie   Location   richtig   squishy   bstellt   Hochziit   bearbeitet   schaffe   malinchen   Iladige   Hochzyt   Zuletzt   Taeboyana   würklech   würklich